Ojetiny
To si nevšímaj, jemu sa všetky Renaulty sypali pod rukami. Vŕzgali, tiekla im voda po okne a vôbec boli strašne nekvalitné. 😒]
Keď to vŕzga a po 140ke končí svet? To skôr nazlostí, lebo motor vydrží a chudák majiteľ tým bude musieť jazdiť ďalších 100000 km 😁
Specifické naladění podvozku s poměrně měkkým tlumení působilo místy nepříjemně a způsobovalo, že Renault po nerovnostech značně odskakoval. Martin Puthz pak s odkazem na hlasité obtékání vzduchu, třepotání kapoty a rychle rostoucí spotřebu dodal: "Všimněte si, že nad 140 km/h pro Francouze končí svět." Na dálnicích tedy vůz nezazářil.
Plus ešte klasické vŕzgania, kto mal Renault, tak vie. Ja som tiež dnes vytiahol Renault z garáže po 2 mesiacoch, veľký plus je, že to naštartovalo bez problémov, ale diaľnica je brutal hluk, po spomalení na 90ku úplne iný svet, kde zrazu počuť rádio a nemusia na seba spolujazdci kričať. Ale zase pri teplote okolo 5 stupňov nič nevrzlo, alebo hluk všetko prehlušil.
Plus ešte klasické vŕzgania, kto mal Renault, tak vie. Ja som tiež dnes vytiahol Renault z garáže po 2 mesiacoch, veľký plus je, že to naštartovalo bez problémov, ale diaľnica je brutal hluk, po spomalení na 90ku úplne iný svet, kde zrazu počuť rádio a nemusia na seba spolujazdci kričať. Ale zase pri teplote okolo 5 stupňov nič nevrzlo, alebo hluk všetko prehlušil.
Veď o tom píšu v článku, spoľahlivosť dajme tomu ok, ale o nejakej kvalite sa asi hovoriť nedá.
Jezdil jsem s ním i rychleji a třepotání kapoty jsem nikdy neviděl, po 2.5 letech nic nevrzalo. Hluk se zpětně po těch letech těžko hodnotí, ale nepamatuji se na nějaký výrazný diskomfort, pamatuji si ty podběhy, ale je možné že dnes už bych to viděl jinak a je možné že dnes už vůči současným generacím konkurence bude tahat za kratší konec.
Ke Kadjaru, před asi 6 lety jsem ho měl v firmě, najel jsem s ním cca 30 tisíc km, kolega dalších 20 tisíc. Celkem u nás byl asi 2.5 roku a nemohu říct nic špatného. Všechno fungovalo jak mělo, tehdy stál rozumné peníze. Podle mě celkem nedoceněný model. Tiguan to sice nebyl, ale taky stál o 100+ tisíc korun méně. Hučel víc od podběhů, na dálnici byl podle mě aerohluk v normě třídy. Vzpomínám na to auto v dobrém.