Renault Kadjar v dlouhodobém testu na 100.000 km: Za co ztratil body?
Po ujetí 100.000 kilometrů a následné rozborce si Renault Kadjar odvezl dvojku z testu německých kolegů z magazínu Auto Bild. Kde ale poztrácel body?
Renault Kadjar, osazený zážehovou motorizací TCe160 (117 kW/260 Nm) a ve vyšší výbavové edici Bose, si kolegové z německého magazínu Auto Bild převzali do testu během května roku 2019. Vůz zaujal svým výrazným zeleným lakováním, přesto vládla mezi německými trochu skepse, zda tohle kompaktní francouzské SUV dokáže podat přesvědčivé výkony.
Samotné auto ale vypadalo dobře. Zakřivené linie, přiléhavé proporce - ve třídě Tiguanu a spol. rozhodně existují i ošklivější konkurenti. Ale to je samozřejmě otázka vkusu. Také interiér působil na první pohled slušným dojmem. Vůz dostal přepracovaný operační systém Link a samostatný panel klimatizace.

Multimediální systém ovšem během nájezdu 102.603 kilometrů příliš nezazářil. Doba nabíhání systému byla příliš dlouhá, rozpoznávání USB často zlobilo, ovládání mnohdy vyžadovalo zbytečně mnoho kroků a navíc vůz často odpojoval uživatele od systému CarPlay.
Tento článek je součástí balíčku AUTO+
Odemkněte si exkluzivní obsah a videa!