Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Kadjar v dlouhodobém testu na 100.000 km: Za co ztratil body?

Ondřej Mára
Diskuze (9)

Po ujetí 100.000 kilometrů a následné rozborce si Renault Kadjar odvezl dvojku z testu německých kolegů z magazínu Auto Bild. Kde ale poztrácel body?

Renault Kadjar, osazený zážehovou motorizací TCe160 (117 kW/260 Nm) a ve vyšší výbavové edici Bose, si kolegové z německého magazínu Auto Bild převzali do testu během května roku 2019. Vůz zaujal svým výrazným zeleným lakováním, přesto vládla mezi německými trochu skepse, zda tohle kompaktní francouzské SUV dokáže podat přesvědčivé výkony.

Samotné auto ale vypadalo dobře. Zakřivené linie, přiléhavé proporce - ve třídě Tiguanu a spol. rozhodně existují i ošklivější konkurenti. Ale to je samozřejmě otázka vkusu. Také interiér působil na první pohled slušným dojmem. Vůz dostal přepracovaný operační systém Link a samostatný panel klimatizace.

Video se připravuje ...

Multimediální systém ovšem během nájezdu 102.603 kilometrů příliš nezazářil. Doba nabíhání systému byla příliš dlouhá, rozpoznávání USB často zlobilo, ovládání mnohdy vyžadovalo zbytečně mnoho kroků a navíc vůz často odpojoval uživatele od systému CarPlay.

Tento článek je součástí balíčku PREMIUM+

Odemkněte si exkluzivní obsah a videa bez reklam na 9 webech.

Ondřej Mára
Diskuze (9)

Doporučujeme

22. 10. 2022 17:49
Re: Re: Re: Ako môže byť kvalita v poriadku,
Jezdil jsem s ním i rychleji a třepotání kapoty jsem nikdy neviděl, po 2.5 letech nic nevrzalo. Hluk se zpětně po těch letech těžko hodnotí, ale nepamatuji se na nějaký výrazný diskomfort, pamatuji si ty podběhy, ale je možné že dnes už bych to viděl jinak a je možné že dnes už vůči současným generacím konkurence bude tahat za kratší konec.
Avatar - xxc
21. 10. 2022 11:04
Re: Re: Re: Ako môže byť kvalita v poriadku,
Specifické naladění podvozku s poměrně měkkým tlumení působilo místy nepříjemně a způsobovalo, že Renault po nerovnostech značně odskakoval. Martin Puthz pak s odkazem na hlasité obtékání vzduchu, třepotání kapoty a rychle rostoucí spotřebu dodal: "Všimněte si, že nad 140 km/h pro Francouze končí svět." Na dálnicích tedy vůz nezazářil.

Plus ešte klasické vŕzgania, kto mal Renault, tak vie. Ja som tiež dnes vytiahol Renault z garáže po 2 mesiacoch, veľký plus je, že to naštartovalo bez problémov, ale diaľnica je brutal hluk, po spomalení na 90ku úplne iný svet, kde zrazu počuť rádio a nemusia na seba spolujazdci kričať. Ale zase pri teplote okolo 5 stupňov nič nevrzlo, alebo hluk všetko prehlušil.
21. 10. 2022 10:48
Re: Re: Ako môže byť kvalita v poriadku,
Nemam premium tak nevim. Koupil bych si ho leda by díky němu zmizeli reklamy, které mi často překryjí obsah, takže se na spoustu věcí ani nemohu podívat :D

Ke Kadjaru, před asi 6 lety jsem ho měl v firmě, najel jsem s ním cca 30 tisíc km, kolega dalších 20 tisíc. Celkem u nás byl asi 2.5 roku a nemohu říct nic špatného. Všechno fungovalo jak mělo, tehdy stál rozumné peníze. Podle mě celkem nedoceněný model. Tiguan to sice nebyl, ale taky stál o 100+ tisíc korun méně. Hučel víc od podběhů, na dálnici byl podle mě aerohluk v normě třídy. Vzpomínám na to auto v dobrém.
Avatar - xxc
21. 10. 2022 06:56
Re: Re: Ako môže byť kvalita v poriadku,
Veď o tom píšu v článku, spoľahlivosť dajme tomu ok, ale o nejakej kvalite sa asi hovoriť nedá.
21. 10. 2022 06:17
Re: Ako môže byť kvalita v poriadku,
To si nevšímaj, jemu sa všetky Renaulty sypali pod rukami. Vŕzgali, tiekla im voda po okne a vôbec boli strašne nekvalitné. :-[]