Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto Bild Qualitätsreport 2007: Hodnocení vozů Hyundai

Od roku 2001 zveřejňuje Auto Bild výroční zprávu o kvalitě a spolehlivost automobilů. Čtenářům nabízí rychlý, ale komplexní přehled, sestavený ze sedmi hodnocených disciplín. Zde je výsledek vozů značky Hyundai.
Zpět na článek
3. 9. 2007 13:04
anonym
4. 9. 2007 10:43
anonym
3. 9. 2007 22:56
neregistrovaný "robo333"
3. 9. 2007 13:30
3. 9. 2007 13:52
3. 9. 2007 14:04
3. 9. 2007 17:20
neregistrovaný "Homer"
3. 9. 2007 17:27
neregistrovaný "Dodo"
3. 9. 2007 17:29
neregistrovaný "Dodo"
3. 9. 2007 20:51
neregistrovaný "miki"
3. 9. 2007 21:00
neregistrovaný "miki"
3. 9. 2007 21:02
neregistrovaný "miki"
4. 9. 2007 00:01
neregistrovaný "mulder"
4. 9. 2007 08:26
neregistrovaný "Čoky"
4. 9. 2007 20:25
anonym
4. 9. 2007 08:33
neregistrovaný "Tito"
4. 9. 2007 08:35
neregistrovaný "Tito"
4. 9. 2007 13:19
neregistrovaný "panic"
4. 9. 2007 14:18
neregistrovaný "miki"
8. 9. 2007 14:32
neregistrovaný "Dodo Lihvar"
3. 9. 2007 12:31
Staré a nové hyundaie
U Hyundaie (a s jistou korekcí i u Kie) se projevuje fakt, že 5 let starý Accent nebo Elantra jsou už dnes neexistující auta, jelikož nové generace modelů na nich změnily kdeco - od podvozků, přes motory až po použité materiály a dílenské zpracování. Zejména drasticky by dopadlo srovnání takové 5-leté Elantry s US Elantrou 2006/7 a evropskou adaptací i30. Pokud bychom ale zalistovali ve starých žurnálech, našli bychom překvapené pochvalné řeči kolem roku 2001 zase na tehdy novou Elantru ve srovnání s dosloužilou Lantrou - i tam došlo k rapidnímu zlepšení, které ale ještě zůstalo pod parametry přímého srovnání s hlavním proudem, zvláště v Evropě. Není důvod něco omlouvat, stačí prostě jen konstatovat, že zlepšování Hyundaie probíhá z nižších pater než u slušných evropských značek. Probíhá ale o to rychleji. Bude mě zajímat hodnocení TÜV dejme tomu 3-letých aut, až se v nich poprvé objeví Hyundaie modelových roků 2006 (nový Accent, nové Santa Fé) a 2007 (i30) - tam bych už očekával stabilizaci a srovnatelnost kvality.
Rozbalit vlákno
4
anonym
3. 9. 2007 13:04
Re: Staré a nové hyundaie
ked som sa rozhodoval kupit hyundai Getz okolo 02/2006 tak som si zistoval skusenosti ludi v okoli ktori mali hyundai a casto nie prvy. Skusenosti boli skor pozitivne ako negativne. Dalej nerozumiem preco dlhodobe testy dopadaju dobre a uzivatelia maju skor negativne dojmy. Ci to nebude tym, ze ked sa im nieco poserie u hyundaia tak je to "blbe korejske auto" a ked sa nieco poserie u vw, skody a podobne, tak jednoducho - "stane sa".
3. 9. 2007 13:40
Re: Staré a nové hyundaie
Myslím tu vlastně popisuješ docela přesně ten proces změny názoru na značku. Už samotné zařazení do dlouhodobého testu je výrazem zvýšeného zájmu o značku a nějakých minimálních pozitivních očekávání odborníků. Na některé modely některých značek jednoduše nikde dlouhodobé testy nenajdeš, proč asi? No a samotní uživatelé jsou určitě nejkonzervativnější, nejdéle jim trvá, než jsou ochotní riskovat změnu - logicky, jsou to jejich peníze. Někteří pak sice koupí (třeba kvůli výhodné ceně nebo na něčí doporučení), ale dál ten svůj kauf nedůvěřivě sledují - co jim vyvede za zradu. - Getz se u nás tiše a v klidu zabydlel, potkáš ho na každém rohu, nikdo si ho nijak extra nevšímá a nevnímá ho jako exota - co víc si může výrobce u takového lidového modelu přát. Pro tvorbu dobré pověsti Hyundaie v Evropě právě mezi uživateli má tohle nenápadné auto velký význam. Jsi ty s ním spokojený?
anonym
4. 9. 2007 10:43
Re: Staré a nové hyundaie
som. za tie peniaze super auto. jedine co som sa ulakomil na 30 litrov, je to bez klimy eletriky a tak. Ale inak 1.4 70 kw dostal som k tomu lacno 4 hlinikace. lenze keby som chcel metalizu, vybavu, musel by som okrem 40-50 tisic navyse cakat asi 3-4 tyzdne. takto som ho mal prakticky zo dna na den. v praci som pred tym jazdil na fabkach a oktavkach. a som nadmieru spokojny. aj ked to nevyzera vnutri mas na kazdu koncatinu dost miesta. pouzivam to ako priblizovadlo do 30 km vzdialenej prace, zerie 5.8l celkovy priemer od kedy ho mam a mam 23000km za sebou. jedina vec co ma na tom serinka je, ze obcas ma obdobie kedy nechce nacitat imobilizer. potom cakam aj 5 minut kym si to rozmysli. inak ako hodinky.
neregistrovaný "robo333"
3. 9. 2007 22:56
Re: Staré a nové hyundaie
musim ti dat za pravdu. V roku 2000 sme sa smiali z Hyundajov, no uz o 3 roky sme museli zavistlivo pozerat na spokojnych susedov, vlastniacich vozy znacky H. On i skoro vobec nepoznali servis,kdezto my "skodovaci" sme so svojimi skur.enymi ochcáfkami boli kazdy druhy mesiac v servise a grcali tazke prachy za diely, ktore sa u japoncov a korejcov nikdy nekazia ;-)
Momentalny rebricek automobilov "nizsej strednej" je u mna nasledovny:
1.Honda Civic, 2.Toyota Auris, 3.Kia Ceed, 4. Hyundai i30, 5.Suzuki Swift (i ked je o triedu nizsie) ......posledne miesto zaujima Skoda Octavia >:D
Avatar - Ruffi
3. 9. 2007 13:30
coupe
Nevie z vas niekto ako je to so spolahlivostou Hyundai Coupe?Mam na mysli novsie modeli od r.2005.Za 4 tyzdne nam totiz pribudne najnovsie Coupe... :-)
Rozbalit vlákno
2
3. 9. 2007 13:52
Re: coupe
Tady na Mojeauto jsou 3 recenze od r.v. 2005 dále... :-)
Avatar - Ruffi
3. 9. 2007 14:04
Re: coupe
Ano jasne ved ja viem.Myslim nieco vseobecne..
neregistrovaný "Homer"
3. 9. 2007 17:20
Já nechápu, proč se statistiky zaobíraj čtenářema
OK, i čtenář může mít určitý názor, ale čtenář se automaticky nerovná majitel. A těžko může auto hodnotit čtenář, který to auto nemá a třeba v něm taky nikdy nejel. Navíc Němcům bych zrovna v tomhletom nevěřil, protože ty si chválek jenom německý auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dodo"
3. 9. 2007 17:27
Mudry nemci
Povedzme si pravdu kto si v nemecku kupuje Hyundai ( Atos Accent Elantra). Ludia ktory chcu len lacne auto. Je kupou vsetko konci. Servis a pravidelna udrzba je pre nich neznami pojem. Testy sa maju robit len autach pravidelne servisovanych alebo neservisovanych. Neservisovane auto ma pri STK urcite viac zavad ako servisovane. A toto asi ani mudry nemci nevedia. Ja mam Elantru uz 7 rokov 146 000 km a nikdy som snou nemal problemy ze by ma niekde nechala. Pravidelny servis Auto Palace Bratislava a na STK nemusim nikoho podplacat.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dodo"
3. 9. 2007 17:29
Re: Mudry nemci
A zase si kupim len HYUNDAI.
neregistrovaný "miki"
3. 9. 2007 20:51
getz
Mám getza druhým rokom a spokojnosť s autom i predajcom automo Prešov, ďalšie auto bude H......
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miki"
3. 9. 2007 21:00
getz dodatok
a zabudol som.... kúpil som ho aj preto lebo tak dobre dopadol v 100 000 teste auto bildu aj keď k časopisom som získal istú nedôveru. Hľadal som malé auto, dobrý motor, spoľahlivé, výbavu som si určil dopredu a samozrejme podstatná bola aj cena. No a getz vyhral. Samozrejme dnes je cenová situácia trošku iná, aj getz je dnes lacnejší a aj konkurencia šla dole. Ale ako som napísal som absolútne spokojný, druhý rok, 25 000 km,proste pohodové vozenie. A v tom teste vtedy getz nechal Skodu Fabia pekne ďaleko za sebou, tak si vyberte. Nie som zástanca ani odporca nejakej značky ale na jazdu getzom sa vždy teším....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miki"
3. 9. 2007 21:02
getz dodatok
a zabudol som.... kúpil som ho aj preto lebo tak dobre dopadol v 100 000 teste auto bildu aj keď k časopisom som získal istú nedôveru. Hľadal som malé auto, dobrý motor, spoľahlivé, výbavu som si určil dopredu a samozrejme podstatná bola aj cena. No a getz vyhral. Samozrejme dnes je cenová situácia trošku iná, aj getz je dnes lacnejší a aj konkurencia šla dole. Ale ako som napísal som absolútne spokojný, druhý rok, 25 000 km,proste pohodové vozenie. A v tom teste vtedy getz nechal Skodu Fabia pekne ďaleko za sebou, tak si vyberte. Nie som zástanca ani odporca nejakej značky ale na jazdu getzom sa vždy teším.... prajem pekný večer
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mulder"
4. 9. 2007 00:01
nie je to az tale ruzove
No ja nezdielam vas optimizmus. Mam getza r.v.2004 37 000km a uz kadeco na nom odislo. Po prvom polroku sa raz rano auto vobec nedalo nastartovat, odtiahli a nieco s tym urobili v servise. Po tyzdni vratili ze sa to nejako spravili ale o dva mesiace preventivne vymenili starter. Po roku a par mesiacoch odisiel posilovac riadenia. Po dvoch rokoch menili naboje zadnych kolies. Od roku 2005 mi stale nieco klepe od napravy, servis si nevedel rady, vymenil stabilizatory ale nic, robi to dalej. V lete pri velkych horucavach pri prejazde priecnych retarderov predna naprava neskutocne vrzga, v servise sa zavada "neprejavila", akurat ked som bol objednany bolo chladnejsie pocasie. A zabudol som na zamok piatych dveri, tiez to opravovali. V tuhej zime zase pocut rano pri nastartovani nejake hvizdanie od motora, namazali rozvodove remene, scasti pomohlo ale nic moc. Uz som rezignoval na servis AP v Bratislave. Auto beriem take ako je. Inak ked pomlcim nad tymito chybami tak je to dobre auto, hlavne do mesta sa hodi. Je svizne a dobre sa ovlada, na dialnici sa tiez nestrati aj ked to je len 1.1L benzin. Ale next car urcite uz nebude hyundai a to len koli servisu. Nabuduce ked budem kupovat auto, jedna z hlavnych poziadaviek bude kvalita servisu.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Čoky"
4. 9. 2007 08:26
Re: nie je to az tale ruzove
Napiš do Korei lebo to to je rarita alebo si sadista na auta.
Vo všetkých hodnoteniach medzi nadpriemerné spolahlivé autá.
anonym
4. 9. 2007 20:25
Re: nie je to az tale ruzove
Sadista urcite nie som. Ostatne prvy rok na nom jazdila hlavne manzelka, ja som bol v UK. Je sice pravda ze auto je permanentne vyuzivane kazdy den hlavne na kratke trasy v "tankodrome" zvanom Bratislava, ale toto by sa nemalo stavat a ked uz sa stane tak znackovy servis by nemal zakazika odbyt slovami ze sa im to neprejavilo. Jedna perlicka, ked som reklamoval hlucny a drhnuci posilovac riadenia tak prijimaci technik to pri preberani potvrdil. po cca 6 hodinach mi zavolali ze si mam prijst po auto. Prisiel som ale auto mi odovzdaval prijimaci technik co ma na starosti Mazdy. Ale co ma dorazilo bolo ze vlastne na tom aute nic nerobili lebo im sa to v servise neprejavilo. Zobral som teda technika od mazdy nech si sadne do auta a pocuva. Samozrejme ze to bolo pocut a krutil hlavou. Odporucil ma objednat sa opat. Pri druhej navsteve to konecne odhalili a vymenu naplanovali a urobili na treti krat. Auto teda stalo 3xcca 6 hodin v servise. Podobne to bolo s klepajucou napravou, opat prijimaci techik potvrdil a pocul, avsak nvedeli co s tym, vymenili tycky stabilizatora, samozrejme nepomohlo, na druhy den som im prisiel povedat ze uz sa u nih neukazem a stalo sa. Naposledy som uz menil len povinne diely, olej, chlad kvapalinu, skontrolovali vsetky ostatne naplne, brzdove kotuce, sviecky, filtre atd s tym ze mi vsetko ukazali. Trvalo im to nejakych 30 minut. Naviac umyli my okna a auto povysavali. Dostal som este nejaky anglicak ako darcek pre synovca. Nakoniec som dostal podrobnu spravu o stave auta a vykonanych ukonoch. Zaplatil som nejakych 2900SK. Mimochodom prva garancka v znackovom servise 4500 SK, druha nieco viac ko 5000SK. Menili akurat olej pri druhej aj vzduhovy filter plus ziarovky do parkovaciek. Aj tam som dostal spravu, ale na papiery na ktorom nbolo takmer nic vidiet.
Nakoniec iba to ze auto beriem ako nieco co mi ma sluzit, nie aby som sluzil autu ja. Naviac som zan zaplatil kolko si predajca ziadal takze teraz ocakavam ze dodrzi vsetky sluby co dali oni. Moja skusenost je taka ze v pripde Hyundaiu som sa sklamal. A co sa tyka lisu do Korey. Viem po anglicky velmi dobre, nebol by to pe mna problem, ale nemienim stracat cas vecami ktore nemaju aj tak ziadny zmysel a k tomu nie som chronicky stazovatel. Jednoducho buduca znacka urcite nebude Hyundai. Getz ostane ako druhe auto v rodine kym upne neodide, nemam srdce taky zmetok niekomu predat.
neregistrovaný "Tito"
4. 9. 2007 08:33
Re: nie je to az tale ruzove
Ja mám Fábiu 60 000km a tiež nemôžem povedť že je to kvalitné a spolahlivé auto. Servo, tes. pod hlavou, tyčky stabilizátoru, chladič, el.stahovanie okien, ložisko pred. napravy.
neregistrovaný "Tito"
4. 9. 2007 08:35
Re: nie je to az tale ruzove
Ale možno že je to jedna s tisíc.
neregistrovaný "panic"
4. 9. 2007 13:19
Re: nie je to az tale ruzove
Jedna z deset !!!
neregistrovaný "miki"
4. 9. 2007 14:18
Re: nie je to az tale ruzove
Neviem čo k tomu dodať, mám r.v. 2006, po facelifte a je OK. Chybičky sa pri výrobe môžu vlúdiť ale servis by to mal hlavne ak je auto v záruke promptne a bez vykrúcačiek vybaviť.
neregistrovaný "Dodo Lihvar"
8. 9. 2007 14:32
Re: nie je to az tale ruzove
no ja mam Accenta r.v. 1998 najazdene bez poruch 110 000-km len po havarii ktora sa mi prihodila ked mal najazdene okolo 70 000-km sa dost rozvrzgal interier + sa mi nepacia plasty v interieri proste strasne lacno vyzeraju a preto ho chcem aj vymenit inak 100 % spokojnost proste u mna je Hyundai ako Toyota a po rozhovore s mojim sefom ( vlastni KIU Magnetis ) tam urcite patri aj KIA
:-!