Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jak na (nejen) zimní provoz elektromobilu? 11 důležitých zásad

Jak správně nabíjet a používat výbavu a jízdní režimy? Jak se k elektromobilu chovat, aby byl zimní provoz šetrný k bateriím i celému systému pohonu a nabíjení? Mrazy autům nesvědčí a už vůbec ne těm elektrickým.
Zpět na článek
25. 10. 2022 09:07
25. 10. 2022 09:18
25. 10. 2022 10:07
25. 10. 2022 13:22
25. 10. 2022 09:54
25. 10. 2022 10:43
25. 10. 2022 10:45
25. 10. 2022 14:58
25. 10. 2022 15:16
25. 10. 2022 15:19
25. 10. 2022 15:21
25. 10. 2022 18:39
25. 10. 2022 20:12
25. 10. 2022 21:13
26. 10. 2022 05:08
26. 10. 2022 08:08
26. 10. 2022 05:07
25. 10. 2022 09:07
Moje řeč.
Po zvážení všech pro a proti – nebylo by na zimu, v zájmu drahého elektromobilu i majitele, nejlepší pořídit ještě druhé auto na stará dobrá fosilní paliva?

Ze služebáků krev neteče, to je jasné. Z tatínkova konta taky krev neteče. Ale kdo si na EV těžce vydělá, ten ho nebude chtít huntovat v zimě. Ono samozřejmě nejde jen o baterku, ale jak bylo zmíněno, i EV je auto. Taky má spodek.
Rozbalit vlákno
33
Avatar - POP ART
25. 10. 2022 09:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2022 10:07
Re: Moje řeč.
Dáváš nám odkazy na svoje skripta. Bohužel nemám o tento obor studia zájem. Už ti zase přestal fungovat Ignore nebo jsi nervozní, že všem okolo právě funguje dobře?
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 10:26
Re: Moje řeč.
víš to JE POZNAT že NEMÁŠ o STUDIUM čehokoliv;) ZÁJEM to nemusíš zdůrazňovat

je to podle tvých (nejen) 1052 příspěvků POZNAT :D
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 11:29
Re: Moje řeč.
Studujeme, studujeme.

Štěpán, Noveský, Vitásková, Janeček, Beran, Chvojka, Smutný, Čížek, Wagner, Macek, Apetaur, Tomáš Foldyna, Fialka, Horáček, Hrdlička, Mikeska, Kovalovský, Mareš atd

Všechno lidi se vzděláním, vysokými školami a řadou titulů a lidé stojící za https://realisticka.cz/ a https://energieneniluxus.cz/o-nas/

Všichni sou agenti Kremlu, vid Trofime, zelený náš utopisto :-)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:44
Re: Moje řeč.
Už by ses měl léčit . Tohle už je vážný, to chce tak 2000 prášků denně a konzilium 300-700 lékařů. Pak snad možná :-)
25. 10. 2022 13:22
Re: Moje řeč.
2001 a 301-701.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:29
Re: Moje řeč.
Tak to bude chtít kamion do Zentivy :-)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 11:37
Re: Moje řeč.
Evropská komise představila ve středu minulý týden svůj plán na to, jak se členské státy zbaví závislosti na dovozu ruského plynu, který pokrývá asi 40 procent evropské spotřeby. Je tento plán realistický a může závislost ukončit dostatečně rychle?

Tento plán ukončit dovoz ruského plynu do 2027 je mimo realitu. Jenom do EU vyváží Rusko 150 miliard, do celé Evropy až 220 miliard krychlových metrů ročně. Norsko a Alžír nijak výrazně nejsou schopny těžbu zvýšit. Zbývá LNG, zkapalněný plyn. Pro náhradu ruského plynu chybí přijímací terminály i plynovody pro dopravu plynu do střední Evropy, zejména Německa, Česka a na Slovensko. Ani dodávky LNG nemohou nahradit ruský plyn, minimálně po dobu 10 – 15 let. Řada států EU si to ani nepřeje, protože cena LNG je asi třikrát vyšší než cena z ruského dlouhodobého kontraktu.

https://iuhli.cz/…je-mimo-realitu/
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:37
Re: Moje řeč.
odkaz na zdroj uhlí = dává (jen) BLB BLBej pro ruSSká SSvoloč a SS.vině = jo je to Barik :-!
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:42
Re: Moje řeč.
Jsi nahlášen za propagaci SS.

Smutný je dlouholetý člen předsednictva ODA, takže ODA je taky proruská strana? Vtipný že to píše zelený utopista placený Gazpromem.
https://www.reflex.cz/…i-za-putina.html
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:47
Re: Moje řeč.
proč furt zdůrazňuješ SEM BONZÁCKÁ SS.VINĚ = já to přece VÍM

a jestli NEJSI PLACEN za svý LÉÉÉTA opakovaný pro RUSSKÝ DEZINFORMACE = tak si DOOPRAVDOVEJ ultra IDIOT :-O :*) :D :-! :-[]
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:50
Re: Moje řeč.
To si napsal tvojí diagnozu, Trofime?

To je super, že ti konečně identifikovali jakou trpíš psychickou nemocí :-)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:59
Re: Moje řeč.
Bez uhlí byste byli totálně v loji, zelenej ulhanej Lojzíku. Výsledek vaší zelené - prokremelské politiky.

https://ekonomickydenik.cz/…leznicni-vlecky/

https://ct24.ceskatelevize.cz/…es-cekaji-hodiny

https://iuhli.cz/…emecku-prednost/
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:12
Re: Moje řeč.
proč mi říkáš LOJZÍKU?? já tobě BLB protože si BLB (prokazatelně = viz EUroatlantická civilizace nebo tvé tvrzení TO MY na základce NEBRALI

a dostal si dokonce odkaz na KNÍŽKU z roku kdy si tvrdil že si na ZŠ chodil ;-)

takže BLB co se dá dělat

a hele TY tomu OTÁČENÍ REALITY = že prokremelský kecy tu léta necituješ TY a nás leda TAK SEROU a po začátku války FAKT HODNĚ SEROU = fakt věříš?

PROTO že si pro kremelská SS.VOLOČ a pro ruSSká SS.vině = si přece dal zablokovat AMATERASU = měli sme spor JEN O RUSSÁKY a jejich ZRŮDNOU ODPORNOU VÁLKU
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:15
Re: Moje řeč.
Protože máš vzdělání a znalosti na úrovni vesnického Lojzíka a slovník dlaždiče po 12 lahváčích, zelenej utopistickej kašpare :-)
25. 10. 2022 09:54
Re: Moje řeč.
A nebylo by nejlepší a nejlogičtější si pořizovat jen auta na fosilní paliva? (Samozřejmě ta nejmodernější, se zcela minimálními exhalacemi). :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 09:59
Re: Moje řeč.
tebe ZAVŘÍT do garáže "samozřejmě s nejmodernějším autem, se zcela minimálními exhalacemi" a nastartovat

a) chceš radši ELEKTRO

b) nebo ROPÁK? :-!

Jo a ty si NECHODIL na ZŠ? Ropa DOJDE (a potřebujeme jí na spoustu věcí, kde jí NEUMÍME zatím NAHRADIT. A tohle už nebude ZŠ = světová obměna trvá a potrvá DESÍTKY let třeba STOLETÍ

zkus nevymýšlet (furt DENNĚ dokola) že TY a Barik atd. ste ty chytrý = a Musk a Vávra atd. ty (navíc PROTI VÁM!) ti blbí. je to urážlivý (a docela HODNĚ ;-)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 10:11
Re: Moje řeč.
Tebe měli zavřít někam úplně jinám, za ohrožení národní energetické bezpečnosti a za braní úplatků od Gazpromu, proruský zelený utopisto, placený Kremlem!!

A za vyhrožování rozbitím huby dikutérům, za to jsou 3 roky Trofime, protože ste organizovaná skupina.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 10:28
Re: Moje řeč.
zrovna provádíš VYHROŽOVÁNÍ pro ruSSká SS.vině KUN.DO ruSSká KŘIVÁ svoliči pro ruská = ale PŘEKROUTIL si to zas pěkně = všechno NAOPAK :*)

hele ZABEDNĚNČE tupá = už víš že existuje EUroatlantická civilizace? to je TA PROTI KTERÝ LÉÉÉÉÉTA fanaticky bojuješ = vole tupej :-!

hele TUPČE zabedněná = už víš že o ropě se učí na ZŠ? dokonce i za socialismu samozřejmě dnes = a ty jedinej tvrdší JÁ NE? tak JAK TO? chodil si na pomocnou? tam to nebylo? :-O
25. 10. 2022 10:43
Re: Moje řeč.
Hamuno, ty jsi chodící příručka slušného vystupování. Štěkni a lehni.
Avatar - Jasper De  Ceuster
25. 10. 2022 10:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 11:13
Re: Moje řeč.
Shrňme fakta ze zelené tranzice Německa, které i uprostřed této krize slovy ministra hospodářství a ochrany klimatu Roberta Habecka (Zelení) si dovoluje veřejně šířit fantasmagorie, že po roce 2030 se země obejde bez uhlí a samozřejmě od příštího roku i bez jádra. Uhelné elektrárny v SRN mají kapacitu 26 GWe, která se nyní rozšířila o „záložní“ zdroje 8 GW. Ve slunečních a větrných elektrárnách má za sedm let mít Německo celkem 370 GW, přičemž současná kapacita 140 GW vznikala postupně 22 let. Pak má také prý skončit využívání plynu, a proto Habeck chtěl od Kataru smlouvu na dodávky LNG jen na pět let, s čímž nepochodil, protože Katar požadoval smlouvu na 20 let. Prý pak už plyn nebude zelené Německo potřebovat.

Problém je zcela zásadní v tom, že z celkových 8760 hodin v roce německé soláry fungují v optimální poloze asi 12 % času, větrníky na souši kolem 20 %, na moři až 43 %. A co ta „zbývající“ většina času v roce? Z obří kapacity OZE (v roce 2030 už 80 % v energetickém mixu, v roce 2035 dokonce 100 %) prý Němci sami vyrobí a také importují dostatek „zeleného“ vodíku pro pohon své ekonomiky. Ministr Habeck má doktorát z literatury a tak mu asi nikdo dosud nevysvětlil, že aby z vodíku získal jednu kWh, musí do jeho výroby tři kWh investovat, nemluvě o problematice skladování a dopravy stlačeného a hluboce zmrazeného vodíku. O konečných cenách z vodíkové energie raději ani nemluvě. Žádné významné kapacity výroby zeleného vodíku elektrolýzou z demineralizované vody v EU dosud neexistují.

Dnes už činí položka za správu elektrické sítě druhou nejvyšší částku po vlastní ceně silové elektřiny v Německu, protože je nutno čelit riziku blackoutů vinou výkyvů z produkce obří kapacity solárů a větrníků a nutnosti dotovat stále „horké“ zálohy v podobě stabilních turbínových zdrojů. V cenách se tak vlastně platí paralelní, duální systém energie s neustálou potřebou obnovy investic.

Německý parlament tedy nyní schválil dotaci energetických cen pro občany a firmy pro rok 2023 za 200 miliard eur, tedy pět bilionů korun. Jak se nyní prosáklo z cenové nabídky na stavbu polských jaderných elektráren, o čemž informoval Ekonomický deník, jeden korejský 1400MW blok by přišel na 100 miliard korun a americký 1200MW reaktor rovněž. Jsou to sice tzv. overnight costs, kdy do budoucí konečné ceny reaktoru je třeba započítat náklady na financování v čase výstavby včetně inflace, za 200 miliard eur se nyní dá postavit asi 30-40 velkých reaktorů, tedy ještě větší kapacita jaderných elektráren, kterou si Němci ve své ideologické posedlosti zavřeli či zavírají. Nové moderní atomové zdroje ovšem mají životnost 80 let, kdežto neuvěřitelné dotace cen energie bude muset Německo ve své dosavadní posedlosti zelenou ideologií zřejmě mnoho let ne-li stále opakovat, zřejmě až do zničení svého rozpočtu a před tím cenami energie i zbankrotování průmyslu. A to je sebevražedný kurs.

Zdroj: https://smutny.blog.idnes.cz/blog.aspx?…
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 11:14
Re: Moje řeč.
Nemusíš furt přepínat ty fake nicky :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:36
Re: Moje řeč.
to bude tím PODLE SEBE SOUDÍM TEBE :-!

BLB BLBej si o tom žádná ale tady asi převládá PODLE SEBE soudím TEBE :D :*)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:40
Re: Moje řeč.
Já tu mam jeden, Vy - zelená soldateska 600

Bohužel redakce to nemaže.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:54
Re: Moje řeč.
Moc ti s tím 1 nevěřím = ale já už taky = jedna BONZÁCKÁ pro ruSSká SS.vině SSvoloč odporná mi ho PO ZAČÁTKU VÁLKY zaSSranýho komuniSSty proti sousední zemi = nechala zablokovat

chtěl bys tu SS.VINI pro ruSSkou vidět? HNUSa HNUSnýho? tak di k zrcadlu :-O :*) :D :-! :-[]
25. 10. 2022 10:45
Re: Moje řeč.
Tenhle idiotsky demagogický garážový "argument" je fakt starý a zoufale ohraný. Něco lepšího tam nemáš? :-[] :-[] :-[]
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 11:15
Re: Moje řeč.
nemá, jede to CTRL+C a CTRL+V ze svého poznámníku, jako zaseklej gramofon :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:21
Re: Moje řeč.
No to vlastně je = protože NENÍ DŮVOD ho MĚNIT :-!
25. 10. 2022 09:20
Smyk při rekuperaci
To riziko smyku při rekuperaci nemají elektromobily fakt nijak ošetřené??
Rozbalit vlákno
6
25. 10. 2022 09:22
Re: Smyk při rekuperaci
To mě nikdy nenapadlo, že bych díky eco módu mohl dostat smyk :-O
25. 10. 2022 09:55
Re: Smyk při rekuperaci
Vida, další elektrozkratový "bonus" navíc! :-[] :no:
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 10:00
Re: Smyk při rekuperaci
ANO viz (nejen tenhle = třeba i apka v mobilu pro tankování) ježdění BEV vyžaduje = o mozkovou buňku NAVÍC

ANO při rekuperaci SE VYPÍNÁ esp (i abs) = tos NEVĚDĚL? :-!

což správně hlásíš TO JE PROBLÉM :-!
25. 10. 2022 14:56
Re: Smyk při rekuperaci
A ty tomu problemu veris:)?
Avatar - xxc
25. 10. 2022 16:29
Re: Smyk při rekuperaci
ako mohlo nenapadnut? ved to je riziko stale, ale nastastie iba v teoretickej rovine, realne sa to nedeje
Avatar - xxc
25. 10. 2022 16:28
Re: Smyk při rekuperaci
ako maju mat osetrene? na Citigu som taky smyk dostal len raz, to sa uz poriadne smykalo
Avatar - Barry Lyndon
25. 10. 2022 10:37
chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
smradláka. Třeba, že stát kdekoliv (a zvlášť třeba před školkou a pod.) s natočeným motorem opravdu není ohleduplné, resp. je to pěkná prasárna.
Rozbalit vlákno
49
25. 10. 2022 10:40
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
A to je vlastně jediné omezení ;-)
25. 10. 2022 10:48
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
No, pokus se jedná o moderní diesel s filtrem pevných částic a vstřikováním močoviny, tak o nějakém citelném zasmraďování okolí nelze hovořit. :-) :yes:
Avatar - Barry Lyndon
25. 10. 2022 10:53
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
o "moderních dieselech" se mluví cca 30 let. A dieselgatové Euro5, to už jsou dneska docela staré a smrduté plečky.
A mimochodem stát s jakýmkoliv autem s natočeným motorem není legální a mělo by to být teoreticky postihováno (ale chápu, že ve východní Evropě je to nereálné).
25. 10. 2022 14:41
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Tak to sa ti po Covide ešte asi nevrátil čuch. Každé jedno auto aj moderné cítim keď niekde stojí. Hlavne ak ešte nie je zahriate. Mám benzíňak plniaci aktuálne normy, ale aj tak ho nenechávam klepať pri škole, alebo na iných miestach kde ja vyššia koncentrácia peších. To je proste elementárna slušnosť.
25. 10. 2022 14:43
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Dřív jsem to měl taky tak a za čmoud z auta jsem se styděl. Dnes ale natruc zeleným hovadům si chodím jen tak pro radost nastartovat na volnoběh.
Avatar - Barry Lyndon
26. 10. 2022 16:26
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
dávám ti samozřejmě palec dolů, ale pokud nemáš diesel, je tvůj čmoud stejně jen slabý odvar...
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 21:28
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Ty si moc do školy nechodil viď https://citaty.net/citaty/4829-benjamin-franklin-zkusenost-je-draha-skola-ale-hlupaci-do-ni-nechod/ :-O :D

No POCHLUBIL SES https://www.seznamzpravy.cz/…psali-jak-217705 že si https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/…lovo/retardovany
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:23
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
no pak ještě jedno takový drobný = bez (celoživotního) dotování provozu (naprostá) NEKONKURENCESCHOPNOST :D

ale to už je = jen takový detail :*) :-!
25. 10. 2022 10:45
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Nemám sice diesel, ale jenom P406 s euro 2. V zimě si krásně nastartuju a vyhřeju autíčko, než jedu. Tak 10-15 minut běžně stačí.
Ale jestli ti to vadí tak mi nabídni ke koupi srovnatelný sedan v EV do 200 tisíc Kč a jdu do toho.
Avatar - Barry Lyndon
25. 10. 2022 11:00
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
S tvým rozpočtem bych se radši nepouštěl do žádných větších akcí a držel se osvědčené MHD.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 11:17
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
To by se ti líbilo vid, zelený fanatiku. Nahnat lidi do MHD , vlaku a busu. Takový novodobý zelený dobytčák vid. S tím maji v Hellmutlandu bohaté zkušenosti, vozili s tím do koncentráků nepohodlné...

Taky tě platí Gazprom za podporu OZE a tudíž plné závislosti na ruském plynu, kterým se ta nestabilní s*ačka musí v zimě vykrývat?
https://www.reflex.cz/…i-za-putina.html

:-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Barry Lyndon
25. 10. 2022 11:24
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
ne, ale na poptávku elektromobilu velikosti auta střední třídy s baterií 100 kWh (ne-li více) za 200 000 Kč to byla jediná možná odpověď. Tramvají a metrem může za 200 000 Kč jezdit desítky let.... :-)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 11:30
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Taky může jezdit ještě 30 let svým EURO 2 vid.

Když mu to nezakážete :)

Já jezdím Euro3 v Jagu a Euro0 v RR taky běžně a světe div se, ty auta furt jezdí. Divný vid.
Chci vidět Teslu za 25 resp. 37 let jak drandí :-) :-) :-)
26. 10. 2022 00:14
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
:-) :yes:
25. 10. 2022 11:40
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Spíš než čuchat pot a prdy v MHD budu nechávat čuchat zelené fanatiky můj spalovák s Euro 2. Aspoň se člověk nenudí když pozoruje ten obláček čmoudu v zimním ránu okolo Peugeotu 406.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 11:17
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Česká politická reprezentace by měla rakouským partnerům připomenout zcela zásadní věc: Rakousko se totiž bez stálého dovozu elektřiny z českých uhelných a také jaderných elektráren neobejde. Proč? Díky hornatému povrchu Rakouska s dostatkem vody Rakousko 75 procent elektrické energie vyrábí z obnovitelných zdrojů, hlavně v běžných a přečerpávacích vodních elektrárnách. Na rozdíl například od Němců si Rakušané nenechali turistická atraktivní panoramata Alp znetvořit obřími větrnými elektrárnami, nichž jen některé provozuje trochu nelogicky v rovině směrem k hranicím Maďarska. Velmi významnou část ovšem Rakušané musejí produkovat v paroplynových elektrárnách (PPE - 11. října ve 13:00 hodin přehled na portále Electricitymap ukázal, že zemním plynem kryli 27 % spotřeby elektřiny), takže mají i navzdory ruské agresi na Ukrajině stále „nadstandardní“ vztahy s diktátorským režimem Vladimíra Putina. Rakousko tak svou posedlostí bojem s emisemi podobně jako Německo samo vlezlo do Putinovy smyčky energetického vydírání.

Ovšem přečerpávací elektrárny pracují na principu využití přebytků elektřiny hlavně v noci pro naplnění nádrží postavených výše, z nichž voda pak v klasických turbínách vyrábí elektřinu v době poptávky. Jak vyplývá z bilance výroby, spotřeby a exportu elektřiny např. v 1. čtvrtletí 2022 na webu www.eru.cz, z České republiky Rakušané od ledna do konce března dovezli 3 TWh, tedy tři miliardy kilowatthodin elektřiny. I když zase část své elektřiny Rakušané prodávají někdy Maďarsku či Slovinsku (viz aktuální přehled na portále Electricitymap), dominance importu z Česka je jasná. Jejich antijaderný pokřik je tak čirým pokrytectvím, nemluvě o tom, že Rakušané se v energetice rádi deklarují jako „zelená“ země

Zdroj: https://smutny.blog.idnes.cz/blog.aspx?…
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:31
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
dávej ROVNOU odkazy na ty řetězové maily = bude to kratší a ty to budeš mít snazší

a nebo ne, radši TÁHNI ZPÁTKY DO PEKLA DOMŮ DO RUSSKA SS.VINĚ PRO RUSSKÁ SVOLOČi HNUSSNÁ tupětrapně bojující celý život PROTI EUroatlantické civilizaci = tak tupá že si tu v diskuzi psal NIC TAKOVÝHO NEEXISTUJE :-O :*) :D :-! :-[]
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:38
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Tak tomu říká akorát pár joudů, jinak se říká Západní civilizace, Západní svět nebo zkráceně Západ, kecale.

Trapně si vynechal, je je to zelené Rakousko ZCELA ZAVISLE na dovozu ŠPINAVE energie od nás + dalších zemí :-)

Protože nestabilní šmejd OZE v určité dny dává akorát velký HOOOO*NO
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:44
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
DÍK za POTVRZENÍ tvé https://www.youtube.com/watch?… (NEúinteligence :*)

ty si taková prodavačka (apod.) https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 :-!
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:46
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Dehonestace oponentů je klasickou metodou bolševiků.
Díky že si nám to opět potvrdil, utopistický zelený NEOSTALINISTO!!!
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:52
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
a TAK TO DĚLÁš i TY SOUDRUHU :-O

já jen píšu = si BLBEJ https://www.youtube.com/watch?… proti https://cs.wikipedia.org/…oslav_B%C3%A1rta#… chytrej jako tví soukmenovci prodavačky https://www.stream.cz/…-nemine-64477307

já preferuju že pravda a láska zVÍTĚZÍ a vždy FAKTA :-!
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:55
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Já jsem konzervativní Evropský demokrat, vyznávající tradiční evropské hodnoty, historii a tradice jednotlivých států, energetickou bezpečnost.

Soudruhu říkej sám sobě. Mě Kreml za propagaci OZE neplatí :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:02
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
a ANI KOULE TO NEMÁ = na Čubu a Jakeše tu vzpomíná jako ŘEŠENÍ SOCIALISMU tisíce ruSSkých blbostí lží z DEZINFORMAČNÍCH webů tu cituje

a vidíse JAKO DEMOKRAT :D

hele FAKT VÁŽNEJ DOTAZ = si TAK TUPEJ že myslíš že v zájmu KREMLU je
a) naše ZÁVISLOST na jejich ZÁKLADNÍM zdroji příjmů
b) silný ODKLON a (téměř) ukončení příjmu z EUropy
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:04
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Pravá demokracie není zelený utopistický kočkopes, založený na fantasmogoriích - jako praktikuje HELLMUTLAND.

Musíš se dovzdělat, Lojzíku.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:07
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
RÁD BYCH aby ses dovzdělal = protože SI FURT dokola v ROZPORu SE VZDĚLÁNÍM

a VE SHODĚ s https://www.stream.cz/…-nemine-64477307

ale už se chvíli známe = NENÍ ŠANCE u tebe NENÍ ŠANCE na vzdělání = navždy zůstaneš prodavačka https://www.stream.cz/…-nemine-64477307
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:14
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Zájmem Kremlu a Číny je plný přechod Evropy na OZE, čím bude Čína monopolním dodavatel všeho + nutnost vykrývat v zimě všechno ruským plynem a ropou, nebot v případě kompletní odstávky uhlí a jádra se vykrývaní provádí ze 100% VYHRADNE zemním nebo zkaplaněným LNG plynem a LTO/naftou.

Vodík je těžká zelená neostalinsitická utopie v plenkách s investicemi v řádu stovek MILIARD EUR až TRILIONU!!!!

Takže Kreml Vás platí, abyste toto podporovali a docílili plné závislosti na Rusku a Číně. Je to v jejich strategickém zájmu.
Jste agenti Moskvy a Pekingu, těžce placení za totální likvidaci Evropy.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:57
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
A ona nezvítězila vid, navíc dle vašeho guru - bratra Cibulky, od kterého jste přebrali že višichni sou ruský fízlové - byl Vašík tlačenka Havel agentem STB a GRU :-)
https://www.aktuality.sk/…aclav-havel-kgb/
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:03
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Počkej zeptám se = kyvadélka :-!
25. 10. 2022 14:57
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
To je pravda, napr. dnes ešte fakt nie je tuhá zima, dokonca hlásia Rakúsko polooblačno a aktuálne (25.10. o 12:00) beží sporeba v AT podľa electricitymap:
- 27,2% dovoz z Nemecka a Česka,
- 41,55% (mínus 4,88% akumulácia) z vodných elektrární,
- 5,3% vietor,
- 2,58% solár,
- 28,11% plyn,
- niečo málo z biomasy.

Zatiaľ nie je veľa dôvodov veriť, že nás zachránia jedine OZE. Bez českých jadroviek a CZ/DE uhlia by sa im to pekne rozpadlo. Hlavne, že sú múdri ako rádio...
26. 10. 2022 00:17
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
:-) :yes:
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:29
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
tak ODTUD vítr fouká = jen nechápeš co a jak cenově :-O :-)

teď je asi 5?% světové výroby BEV zbytek ROPÁKy = předpoklad prolomení byl 2025-30 a dar světu čínských KOMUNISTŮ covid a teď ruskách KOMUNISTŮ válka to trochu možná ovlivní, ale ne zas tak moc

je to vlastně stejný jako třeba velký tv obrazovky. Před pár lety nějaká (střelím od boku) 85´´ stála (snad) i 2 miliony = dneska pár desítek tisíc. no a TO SAMÝ se týká VŠEHO to je https://cs.wikipedia.org/wiki/Princip a to se týká i BEV

EDIT teď to chápání (pro neznalé = sorry ekonomicky NEVZDĚLANÉ) trochu ovlivňuje i https://www.e15.cz/…-svete-ceny-graf u nás s BONUSem ANO populismu v minulé dekádě, kdy sme žili NA DLUHy i v období https://cs.wikipedia.org/…wiki/Konjunktura což se z ekonomičtiny do češtiny překládá jako NEJDEBILNĚJŠÍ DEBILITA = ale princip už (asi snad) chápeš
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:47
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
NAPSAL ZELENY NEOSTALINISTA, PAVEDECKY UTOPISTA, člen GREENPEACE - PLACENY GAZPROMEM :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)
:-)

:-)
:-)
:-)
:-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 12:48
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
vidím že VZDĚLÁNÍ se doslova ŠTÍTÍŠ ;-)

myslel sem (já naiva) že třeba přes ty televize = to pochopí i HOVADO co popírá https://www.youtube.com/watch?… a vono NE = nojo hovado :-!
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 12:51
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Vedle komplikovaného řešení očekávaného deficitu zemního plynu a ropy, jemuž čelí Česká republika a další země EU v kontextu ruské agrese proti Ukrajině, lze očekávat také brzký nedostatek elektřiny. Je to důsledkem pokračování politiky Zelené dohody na unijní i národní úrovni. Ve své tzv. zelené strategii společnost ČEZ odpovídající za 80 % české energetiky plánuje v nejbližších letech utlumit stabilní zdroje z emisního uhlí a nahradit je dotovanou stavbou solárních elektráren se jmenovitým výkonem 6 GW, které však dle českých i zahraničních zkušeností nemohou plnit úlohu dodavatele stabilní elektřiny. Tato obava zazněla na dnešní tiskové konferenci, kterou v Praze uspořádal think tank Realistická energetika a ekologie.

„Slepá sázka na tzv. obnovitelné zdroje, která popírá přírodní zákony, znamená zásadní ohrožení energetické bezpečnosti, soběstačnosti a cenové dostupnosti,“ zdůraznil ve svém vystoupení předseda spolku Jaroslav Čížek a upozornil, že to přináší hrozbu pro existenci tuzemského průmysl, jehož podíl na tvorbě HDP je nevyšší ze všech členských zemí EU.

Člen spolku, profesor ČVUT František Hrdlička upozornil, že už závěry vládní Uhelné komise, na jejíž činnosti se podílel a které vytyčily velmi ambiciózní cíl odstavit uhelné zdroje už v roce 2038, ukončení energetického využívání uhlí podmínily jeho náhradou za jiné stabilní energetické zdroje a vyřešením transformace teplárenství včetně produkce elektrické energie, která je již svou povahou kogenerační, tedy s vysokou účinností využití paliva. „Zdroje z povahy své přerušované a na povětrnostních podmínkách závislé produkce ve specifických podmínkách České republiky solární a větrné elektrárny tím být nemohou. Stejně tak zůstávají okrajovými další obnovitelné zdroje, přičemž řada technologií z laboratorních podmínek je hodně vzdálené reálné praxi,“ upozornil F. Hrdlička. Vyjádřil znepokojení nad tím, že po zahájení války Putinova Ruska proti Ukrajině nedošlo k očekávanému přehodnocení eurounijní politiky Green Deal a jejího legislativního balíčku Fit for 55.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:00
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
viz já 12:41 :D

von je ten seznam HODNĚ KRÁTKEJ = uznat se jim musí PRACOVITOST = na to jak MÁLO jich je = no podívej se třeba na problém KLIMATICKÉ ZMĚNY jen procento popírá A STEJNĚ fanatik (bez vzdělání) jako ty NEVNÍMÁ těch 99% ale to své jedno EXTRÉMNĚ EXTRÉMNÍ EXTRÉMISTICKÉ si najde :*)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:09
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Ten seznam je právě hodně dlouhej a sou to všechno vzdělaný lidi.

RNDr. VLADIMÍR WAGNER CSc.
Matematicko-fyzikální fakulta UK Jaderná fyzika Pracuje v Ústavu jaderné fyziky AV ČR v Řeži a přednáší na Fakultě jaderné a fyzikálně inženýrské ČVUT v Praze. Byl členem tzv. Druhé Pačesovy komis

Ing. Václav Fialka
Jsem absolvent ČVTU FS v oboru tepelné a jaderné energetické zařízení. Celou svou profesní kariéru pracuji v energetice. V současné době jako vedoucí odboru péče o majetek Energotrans, a.s (elektrárna Mělník)

Mgr. Jan Horáček, dr. és sc.
Fyzik plazmatu v Akademii věd. Pracuji na vývoji principů termojaderné elektrárny, jehož cílem je ITER.

Mgr. Jiří Kovalovský
Renesanční environmentalista, vzděláním evoluční biolog a fyziolog.

Ing. Bohumil Mareš,Ph.D.
Vedoucí Centra vozidel udržitelné mobility na Fakultě strojní, ČVUT v Praze.

doc. Ing. Karel Noháč, Ph.D.
Vystudoval VŠSE v Plzni obor elektroenergetika, v kterém na ZČU v Plzni rovněž získal doktorát a posléze se habilitova

Ing. Zdeněk Pistora, CSc.
Absolvent ČVUT – FEL, obor přenos a rozvod

PhDr. Milan Smutný
Mluvčí think tanku je absolventem FFUK Praha a postgraduálního MBA studia ekonomiky a managementu, dnes konzultant mj. v autoprůmyslu, působil jako zahraniční zpravodaj, šéfredaktor a ředitel ČTK, tiskový mluvčí Škoda Auto a společnosti AAA AUTO, šéf komunikace Středočeského kraje, ředitel odboru komunikace Ministerstva průmyslu a obchodu ČR

a další a další

Smůla že jim nemůže umejt pr*el tím, že jsou to prodavačky bez vzdělání, vid zelenej tuopisto.
To tě musí děsně štvát co :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:23
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Jak říkám PŘESNĚ OBRÁCENĚ = je to VELE ULTRA kraťoučkej kraťoulinkej seznam VÝJIMEK

vole VÍŠ kolik lidí má (jen) Akademie věd? ta co seS tu NAD ně (opakovaně) ale to víš sám. JÁ si to BOHUŽEL taky PAMATUJU :-O :*) :D :-! :-[]

buď CHLAP dospěj a PŘIZNEJ si = si ve shodě s https://www.stream.cz/…-nemine-64477307
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:30
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Těch lidí je asi 90, nemam čas ti to tady všechno vypisovat, hledej, čmuchej Lojzíku.

Těch spolků je taky samozřejmě víc jak tyhle dva.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:34
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Jen těch lidí z české Akademie věd (co ses NAD NĚ NAPAROVAL) je několik TISÍCe

a i když si do ZŠ nechodil jak se furt hádáš https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/ tak porovnat tyhle čísla = bys MOHL zvládnout
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:36
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
ne všichni se nebojí vyjádřit veřejně a mnozí další aktivně sosaj prachy z Evropských programů na podporu Green dealu. Takže logicky nepůjdou proti tomu, z čeho maj prachy.

Seš tak hloupej nebo to děláš schválně, agente Moskvy a Pekingu?
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:39
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
TAKHLE hloupej aby nezvlád porovnat (deseti)tisíce (viz třeba ti klimatologové vs pár KREMELSKEJ zrůd = Klause znáš) tak pitomej nejsi

TAK pitomej nejsi ani ty Bariku = takže teď už zase demagogie překrucování SCHVÁLNĚ

SI hnusná pro ruSSká SS.voloč a totální SS.vině = ty PATŘÍŠ DO PEKLA do RUSKA s tebou TÁHNI !
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:42
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Najdi mi, kde se desetitisíce českých vědců vyjádřilo pro podporu OZE a hellmutské Energiewende.

Ted zcela nepokrytě lžeš a manipuluješ.

Čekám na odkazy, slouho Číny a Moskvy a utopistický aktivisto na podporu OZE, tedy plné závislosti Evropy na Rusku a Číně.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:45
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
naopak lidi jako ty a topten jste tu léta prováděli hanobení, zesměšování a urážení občanů bývalého SSSR a označovali je jako ožralé mužiky a pitomce, co neumí vyrobit matičku a hřídelku. toto lze klasifikovat jako hanobení ras, národů a skupin obyvatel.

Tyto nesmyly o tom, jak v bývalém SSSR neumí nic vyrobit - založené na vaší tristní neznalosti techniky, trhů kam země bývalého SSSR vyváží a fanatickém rusofobismu sem POUZE uváděl na pravou míru.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:53
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
FAKTA nejsou hanobení = TOBĚ ŘÍKÁM PRO RUSSKÁ SS.VOLOČ a SS.VINĚ léta tu tapetující DEZINFORMACE z DEZIFORMAČNÍCH webů = fakta sou FAKTA :-!

no a FAKTa sou i ta o struktuře příjmů ruské ekonomiky = je JE TO HROZNÝ že to je NEJVĚTŠÍ ZEMĚ PLANETY :-O :*) :D :-! :-[]

CO dělá s ruSSkou ekonomikou SOUDRUH z KGB z KREMLu = jsme náhodou MY2 probírali týden před válkou :-|
TEĎ už to tak růžový NENÍ :-!
25. 10. 2022 15:00
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Potom je mi tedy záhadou, proč za socíku chtěl každý něco ze Západu, ale nezmám nikoho, kdo by toužil mít něco z CCCP. Kdyby to bylo jak píšeš tak by byly plné obchody neprodejných barevných televizí Sony, zatímco před Tuzexem by byly fronty na Rubíny. Z nějakého záhadného důvodu to bylo naopak. Rusáci jsou marní, byli vždy marní a marní budou, to si piš.
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:11
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Někdo vyráběl televize, někdo traktory, kombajny, nákladáky, letadla, vrtulníky, motorky,lodě, vojenskou techniku, jaderné reaktory, elektrárny, dodával jiným potraviny, titan, saze, nikl, ropu, plyn atd

Jinak sovětská rádia sem měl po dědovi s strejdovi 4, všechny sem prodal sběratelům. Divný.

Selena, Elektronik, VEF atd
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:19
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
:yes: :-)
26. 10. 2022 00:21
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Tak teď si to fakt podělal, Bariku... :-O :-( :no: Z jakéhokoli omlouvání a vyzdvihování ruSSáků je mi fyzicky nevolno! :-O :-( :no: :no: :no:
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:49
Re: chybí tu článek, jak v zimě (ne)používat dieselového
Začátkem října odstartovalo na rekultivacích na Mostecku velké *** stromů. Letos jich do krajiny vrátí těžaři více než čtyři sta tisíc. Jehličnany i listnáče jsou vysazovány na rekultivovaných plochách lomů Vršany a ČSA. Za poslední čtyři roky přibylo na rekultivacích těžebních společností dva miliony nových stromů. Stejně jako v předešlých letech se i letos skupina Sev.en Energy zapojí do iniciativy Sázíme budoucnost.

Sázet se začalo první říjnový den a skončí se až v době, kdy krajinu sevře trvalý mráz. Do krajiny se postupně vracejí převážně původní druhy stromů. Smíšený les složený z dubů, lip, olší, javorů, jasanů, topolů, jeřábů, borovic a modřínů bude mít jedinou ryze ekologickou funkci, budoucím generacím pomůže v boji se změnami klimatu. Dokáže zadržovat vodu v krajině, zachytává značné množství CO2, ale sám si také lépe poradí se škůdci a klimatickými extrémy. Díky dobré péči také mladé stromky přežijí náročné období dospívání.

Další důkaz, jak těžařům uhlí nezáleží na přírodě.

Smůla co, snaha dehonestovat Pavla Tykače ti taky nevychází
Avatar - JirkaVejrazka
25. 10. 2022 13:23
Taky pamatujete ty doby...
Kdy se tady diskutovalo o autech, vetsinou dokonce primo o tematu clanku?

Ty dnesni diskuse, kdy se mezi sebou dohaduje par jedincu, kteri se evidentne nemaji kde jinde vykecat, me nebavi :(
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:26
Re: Taky pamatujete ty doby...
Klidně se můžeš JEDNÍM příspěvkem na JEDNU stranu postavit
25. 10. 2022 13:29
Re: Taky pamatujete ty doby...
Ale to už musí být hodně dávno. Vzpomínáš, jak cca 2-3 roky zpět jsem si dovolil pochválit svůj Prius a co následovalo? Takže diskuse o autech zde možná probíhaly naposled před 3 roky.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:31
Re: Taky pamatujete ty doby...
Probíhaj furt = ale ACZ (i) změnou diskuzní platformy (to dost rozumných lidí ODEŠLO) upadlo. Upadá od té doby co je machi(avelli) ŠÉFredaktor = a už je to hodně špatný

Ale o autech tu furt = stejně jako hádky s PRO RUSSKOU SS.VOLOČÍ ty tu byly taky (od)vždy = nejen Barikem
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:33
Re: Taky pamatujete ty doby...
Platí tě Kreml nebo Čína?
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:36
Re: Taky pamatujete ty doby...
tohle PŘEVRACENÍ OTÁČENÍ není špatná taktika = ale jednou nebo občas

když LÉÉÉTA tady tapetuješ CITACE z ruSSkých dezinformačních webů A KAŽDEJ TO VÍ = tak je to k ničemu. Co si zač navokecáš = stejně jako ruSSák svou protinacistickou speciální operaci https://www.irozhlas.cz/…b_2204292205_bko
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:39
Re: Taky pamatujete ty doby...
LZES. Ani jednou sem necitoval zadny prorusky web.

Ruská technika nemá s ruskou zahraniční politikou nic společného, stejně jako americká a britská. A stejně tak obyčejný rus, američan nebo brit není zodpovědný za barbarské činy svých vlád a vyvraždění několika MILIARD lidí za posledních 300 let!!!
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:03
Re: Taky pamatujete ty doby...
tak snad ONI TEBE? :-!

zase dobrá taktika aby ses vyhnul (současný) ruSSký agresi (asi 100t. mrtvejch?) tak mluvit o posledních 300 letech!!! :yes: :D

ale ZASe PRO RUSSKÁ TY pro ruSSká SS.voloči ***e ty si fakt SS.vině křivá :-O :*) :D :-! :-[]
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:07
Re: Taky pamatujete ty doby...
Děkujeme, jsi opět nahlášen :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:11
Re: Taky pamatujete ty doby...
si STÁLE komuniSStickej pro ruSSkej BONZÁK :*)

VŠE při starém who´s who JE JASNÉ a (v tvém případě bohužel) NEMĚNNÉ
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:35
Re: Taky pamatujete ty doby...
Zájmem Kremlu a Číny je plný přechod Evropy na OZE, čím bude Čína monopolním dodavatel všeho + nutnost vykrývat v zimě všechno ruským plynem a ropou, nebot v případě kompletní odstávky uhlí a jádra se vykrývaní provádí ze 100% VYHRADNE zemním nebo zkaplaněným LNG plynem a LTO/naftou.

Vodík je těžká zelená neostalinsitická utopie v plenkách s investicemi v řádu stovek MILIARD EUR až TRILIONU!!!!

Takže Kreml Vás platí, abyste toto podporovali a docílili plné závislosti na Rusku a Číně. Je to v jejich strategickém zájmu.
Jste agenti Moskvy a Pekingu, těžce placení za totální likvidaci Evropy.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 13:37
Re: Taky pamatujete ty doby...
viz já 13:36
26. 10. 2022 07:44
Re: Taky pamatujete ty doby...
Mohl bys už pochopit aspoň základy matematiky? Třeba heslo "škála"
Až to pochopíš tak můžeš diskutovat o složitějších věcech.
Do té doby jsi jen plakátovací troll..
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 13:32
Re: Taky pamatujete ty doby...
Pod články o skutečných autech nikdo nediskutuje.

Takže bohužel, zbývá tu zelená agitka aktivistů placených čínou a ruskem za Propagaci OZE a tu je potřeba uvádět na pravou míru, aby zde nebyly jednostranné, vylhané nesmysly.
26. 10. 2022 05:04
Re: Taky pamatujete ty doby...
Ano, jeden multinickový *** se který si rok IT redakce neví rady (reálně na to kašle a je jim to šumák). Jestli je propojený s multinickovou otravnou a mimozní kylie je otázka. Ale byla to ona, kdo tu primárně zničil diskuze. Ať už je nebo není tím druhým multinickem.
25. 10. 2022 14:13
Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Řekněme, že jedu v zimě na hory do Livigna, což je oblíbená destinace i pro Čechy. Jako modelové auto si vezmu BMW i4 M50, ať se do auta s rodinou taky vejdu. Cesta je cca 700 kilometrů. Z nedávného testu Autobildu jsme se dozvěděli, že při 130 km/h po dálnici na tempomat (a to je, připusťme si, spíš pomalé cestovní tempo; se spalovákem pojedu kolem 150) ujede tohle konkrétní auto v létě 300 kilometrů. Jenže bude zima a budu chtít topit a budu mít rakev na střeše s lyžemi. Kolik to ubere z dojezdu? Dalších 50 km? Takže reálný dojezd v zimě při pomalém dálničním tempu cca 250 km? Super.

Pak jsme se dozvěděli, že mám nabíjet jen přes noc a že nemám nabíjet rychle a že nesmím nechat naplno nabité auto venku a že ... a že ... OK, takže kdy do toho Livigna teda dojedu? Za kolik dní? A kolik přenocování s vyhřívanou garáží a nabíječkou si mám po cestě zařídit? Tohle by si na normální cestu v zimě do Alp mohl vzít jen naprostý šílenec. :no:
Rozbalit vlákno
29
25. 10. 2022 15:00
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Tak si dáš párkrát po ceste rybu, pomaly pečenú :D
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:10
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Nebo realitu https://elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu a https://mobilmania.zive.cz/…129/default.aspx

dával sem za příklad (plochý) televize = první generace BYLA DRAHÁ a taky stála za prd (i když duha za běžícím fotbalistou MĚLA něco do sebe :D

Značky jako BMW a další přijde ca za 2-3 roky s dalším "průlomem" s platformama konečně čistě pro BEV (který z principu umožňujou LÍP POSTAVIT AUTO rsp. ve všem co dělá auto autem ho udělat líp) a tou dobou už asi bude další generace baterií

DNESKA by už nikdo asi NECHTĚL bednu s CRT obrazovkou https://aukro.cz/…lasicke-televize to samý do pár let s BEV = ale vysvětlit to Arese-ůůům atd. je NADlidský úkol = a to sem vole anděl :*)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:12
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Auto není televize, ale vysvětlit to zeleným mileniálům placeným Ruskem a Čínou ja nadlidský úkol, vid Hamuno, DonVito, hendly + vašich 400 fake nicků :-)


Zajímavý, že ty pokrokový a všem lepší EV nikdo nekupuje a to ani lidi co kupují auta v cenové kategorii 2,5-15 mega :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:16
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
nebuď TRAPNĚJŠÍ než je nutný

vzdělání je ti CIZÍ ale auto je (nejdražší) spotřebka = popravdě mám/znám HODNĚ lidí co má dražší hifi než (i) ty auto (taky "spotřební zboží")

zkus nebejt (ULTRA)idiot a zkus použít mozek = tohle je vole (vím VŠ) ZNALOST = auto je (v tomhle) to samý co (třeba) ta televize
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:21
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
ne auto opravdu není spotřebka, pokud nemáš jebku na cesty z A do B.

Jinak až ti bude hrát v roce 2088 LCD televize z roku 2000, přijd pokecáme.

Auta stará 90 let dodneška jezdí :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:24
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
oba tvrdíme že NEZNÁŠ věci ze ZŠ ;-)
TY o sobě https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf :-)
JÁ o tobě :*)

ale tohle bys MOHL pochopit = zkus to promyslet JEŠTĚ JEDNOU = srovnání vývoje kvality a cen (např.) televize a (např.) auta = myslím že STŘEDNĚ TUPÝ středo ŠKOLÁK to dá s prstem v nose

PS: ty si ho klidně vyndej :D :-!
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:35
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
EV sou nekvalitní předražené plečky, které není kde nabíjet a z čeho, jelikož je a BUDE nedostatek el. energie; nabití a náklady na 100 km dnes stojí víc jak u benzínáku na LPG, má to hnusný design, nemá to žádný charakter, styl, není tam žádná radost z jízdy a emoce. A má to mizerný dojezd, zejména v zimě.

Je to tupý, hnusný vergl na přepravu z A do B.

Konec.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:42
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Nojo říkal si že si v dobách ZŠ NEvěděl https://www.1zdar.cz/…-52-246-314-.pdf to co ostatní DĚTI, že až mnohem později jako dospělý = tak sem myslel že třeba (teď po letech co je jasné co a jak s BEV) že třeba POCHOPÍŠ no tak ne nepochopíš (tak to zkusíme zase za další dekádu = to si taky nevěděl co znamená a vidíš UŽ VÍŠ :yes: :*)

EDIT jinak si teď v 15:35 (tím soupisem) napsal JÁ co a jak NECHÁPU = to co sem ti zkusil vysvětlit v 15:10 = no NE já to vidím NECHÁPEŠ
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:58
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
neomarxistická NALEJVÁRNA za PENÍZE EU


VY_52_Inovace_246
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Vzdělávací obor: Chemie
Ročník: 8, 9
Projekt EU peníze školám Operačního programu
Vzdělávání pro konkurenceschopnos

V ROCE 1995 SME NEBYLI ČLENEM EU, lojziku
Tudíž nikdo dětem nelil do hlavy v hodinách Chemie takovéto marxistické sra*ky
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:35
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Zájmem Kremlu a Číny je plný přechod Evropy na OZE, čím bude Čína monopolním dodavatel všeho + nutnost vykrývat v zimě všechno ruským plynem a ropou, nebot v případě kompletní odstávky uhlí a jádra se vykrývaní provádí ze 100% VYHRADNE zemním nebo zkaplaněným LNG plynem a LTO/naftou.

Vodík je těžká zelená neostalinsitická utopie v plenkách s investicemi v řádu stovek MILIARD EUR až TRILIONU!!!!

Takže Kreml Vás platí, abyste toto podporovali a docílili plné závislosti na Rusku a Číně. Je to v jejich strategickém zájmu.
Jste agenti Moskvy a Pekingu, těžce placení za totální likvidaci Evropy.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:43
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
víš co by bylo FAKT DĚSIVĚ DĚSIVÝ? kdyby si tohle teď nenapsal jako (snad) placenej idiot makající pro ruSSáky (a Číňany) ale jako IDIOT co tomu FAKT VĚŘÍ jako FAKT DĚSIVĚ DĚSIVÝ DĚSNÝ DĚS :-O :-!

pro tebe DĚS https://zahranicni.hn.cz/…echny-novostavby :-O :*) a DĚS https://www.hybrid.cz/…ni-fotovoltaika/ :D :-! je to FAKT DĚS https://www.hybrid.cz/…-zdroje-energie/
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:52
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Pro Rusko a Čínu makáš ty podporou OZE a Elektrodebility :-) :-)

Platí dobře vid, agente?

TVL, v Řecku jeden den jeli na OZE. Super, kolik dní jeli na víc jak 40% fosilu? 300? :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
A bezemisní domy - jasně, to je kvalitní Lysenkistická nalejvárna, neostalinisti by měli radost, jaké mají ŠIKOVNÉ nástupce šířící pavědecké utopisticke FANTASMAGORIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:57
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
víš pro člověka co TO NENÍ JEHO OBOR jen okrajová znalost = tak i pro toho se každým druhým (jsem slušňák;) příspěvkem prozradiš JSEM TOTÁLNĚ NECHÁPAJÍCÍ hňup = cituj radši ty pro ruSSký DEZINFORMAČNÍ weby jako dřív = ty sou často (fakt dobře NERAD ale CHVÁLÍM) promakaný :yes:

ještě trochu DĚSu https://oenergetice.cz/…vi-vystave-praze :D :-!
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 16:01
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
jasně TROFIME, LIDI ZBOURAJÍ SVÉ STARÉ DOMY, VE KTERÝCH NĚKTEŘÍ ŽIJÍ UŽ PO 4 GENERACE A POSTAVÍ SI ZA 5-15 MEGA BEZEMISNÍ DŮM A BUDOU SE V ZIMĚ MODLIT, ABY NEMRZLO, HODNĚ SVÍTILO A FOUKALO, JINAK JIM UMRZNE ZÁDEL I SE 7 SVETRY OD FANATIČKY PEKAROVÉ-ZDECHNETE HLADY A UMRZNETEOVÉ

A kdo nemá pozemek, tak to bude mít za 12-35 mega vid :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 16:13
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
viz já 16:11

ale pr.d.el jak SE všichni SakraPitomíDe.b.ilové furt CITUJETE https://www.stream.cz/…-nemine-64477307 :-!
26. 10. 2022 00:28
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
:-) :yes: :yes: :yes:
25. 10. 2022 15:41
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Co je na tomhle testu nereálného?

https://www.autoforum.cz/…-je-to-tragedie/

Je to dálniční provoz, což je při cestování v zimě na hory do Alp nejvíce relevantní, protože dálnice tvoří největší část cesty. A doufám, že nenavrhneš, že se mám ploužit po dálnici 100kou, abych někam dojel.

A BMW i4 M50 je podle tebe "nějaká stará nemoderní plečka"?
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:47
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Přesně to co sem napsal a taky Barikovi v 15:10

ten příklad s televizema myslim docela sedí = nebo jestli chceš motory tak dnešní 3válec v Yarisu má výkon jako (vlastně ne tak dávno) https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_8er#…

a to samý se týká BEV = prolomilo se to celkem už před pár lety s https://www.tesla.com/cs_cz/model3 a to je teď to BMW i4 (větší dojezd má logicky 40 = to je to samý jako u ropáků = je to JEN energie za výkon) ale za nějaký 2-3 roky přijde další (podobnej) skok. A tak to je s televizema nebo v mym oboru Déčkovejma zesilovačema = prostě to je https://cs.wikipedia.org/wiki/Princip

v tomhle případě princip technickej (další SKOKový zlepšení) i ekonomickej (dtto)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:51
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Je to cesta k devastaci Evropského automobilového průmyslu a totálnímu ovládnutí Čínou.

To je je realita, zbytek sou vylhané zelené utopistické žvásty.
25. 10. 2022 15:58
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Sakra nekrmte ty trolly.

Redakce je fakt banda omezencu co to tady podporuje..
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 16:02
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Už ti přišla říjnová dávka od Gazpromu za propagaci OZE, rusko-čínský agente, slouho OZE?
https://www.reflex.cz/…i-za-putina.html
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 16:11
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
V Mnichově je prodejna tak UŽ NEVOTRAVUJ a svez se https://fdrive.cz/…prvni-dojmy-9002?…

za to že ses zaostalej nevzdělanej (ropa ze ZŠ NEVÍŠ, EUroatlantická civilizace NEZNÁŠ, dekáda NEROZUMÍŠ co to je = to už NEUHRAJEŠ si blb co naděláš) nemůžeš prostě BLB je BLBej no = ale držet hubu a necitovat ruSSký dezinformace = TO BYS MOH zvládnout
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 16:14
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
zalez neostalinsto a neotravuj
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 16:16
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
pravil STALINISTA co (EUroatlatnickou civilizaci) FURT VOTRAVUJE :-!

jak je PROTI NĚMU blbá :-O :*) :D :-! :-[]
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 16:19
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Já jsem Evropský konzervativní demokrat a nepropaguju utopické fantasmagorie - narozdíl od tebe!!

Pleteš si pojmy.
25. 10. 2022 16:37
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Zdá sa, že si jeden z mála čo ešte vidí a reaguje na Hammunove príspevky. Stojí Ti to za to? :-!
Podľa mňa to nemá cenu…
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 16:21
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
Na LUCID ti jebe bílej tesák, je to deignovej paskvil a ještě na baterky - všechno co za něco stálo bylo vyrobeno a najdeš to tady https://www.gallery-aaldering.com/
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:58
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
hele jen mezi náma ze starý známosti = ty FAKT věříš tomu že ode mě po https://www.auto.cz/…-se-nebal-141168 jsme NEZNALÍ NEVZDĚLANÍ MIMOňové = a ty si SKVĚLE informovaný LEPŠÍ analytik ekonom? jen se ptám = protože mě to FAKT ZAJÍMÁ :*)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 16:08
Re: Tak to zní lákavě, to chceš zažít
EDIT tady když se mi tam naSSral ten ruSSkej dezinformační pako :-!

BMW (stejně jako VŠICHNI = no NAPŘED je ten https://www.lucidmotors.com/ ) není "nemoderní plečka" ALE je to jako s tou první generací placatejch tv (nebo digitálníma zesíkama nebo.. JE TO PRINCIP) na začátku to jde většinou DOCELA RYCHLE = ostatně PROTO největší výrobce aut trochu "otálí" myslím že JEN ČEKÁ NA DALŠÍ GENERACI baterii!) a ty si na BMW tak to platí i tam = teď BOMBAstický https://www.auto.cz/…hteji-bmw-146239 kdy na elektromotoru docela mákli a JE inovativní = bude za pár let...

jinými slovy TEĎ bych si JÁ (no já třeba Teslu 3 už klidně a ten Lucid ROZHODNĚ OKAMŽITĚ) ale reálně teď dorazí (už za pár dní) další HYBRID = ale už další auto možná fakt BEV = uvidíme

Jinak krom pár výjimek který jezdí dálkový trasy (zrovna ty možná jo) většina https://fdrive.cz/…ektromobily-6946 a už se současnou generací to (jakžtakž) https://www.hybrid.cz/…h-do-chorvatska/ jde

TEĎ HNED OKAMŽITĚ https://fdrive.cz/…-modelu-air-9456 to už jde s https://fdrive.cz/…t-do-zivota-7836 no a JAK TO VŽDY VE VŠEM bývá = za nějakej čas je doženou i ty... BMW MB nadějně vypadá i https://www.auto.cz/…-761-koni-145985 v nějaký příští (nebo třeba) přespříští generaci doženou https://fdrive.cz/…prvni-dojmy-9002?…

A současně funguje i ten ekonomickej princip = jak se jich bude vyrábět ne pár procent ale desítky polovina světový produkce = cena se srovná (a jinak je BEV ve všem lepší auto než na ropu + levnější na výrobu = a nepotřebuje ropu
25. 10. 2022 14:58
Uroven
Krasna uroven diskuze…
Auto cz to dotahlo do …,
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:16
Re: Uroven
"Zlomilo" se to už změnou (k horšímu) diskuzní platformy = už to upadalo i dřív (od machi(avelli)ho nástupu) ale ZLOM přišel s tím RAZANTNÍM ZHORŠENÍM nedotažené neprověřené (sám to napsal pak v diskuzi = dal sem svolení BEZ kontroly :no: :-O ) nové horší diskuzní platformy

TEHDY definitivně odešel zbytek "těch slušných" a znalých = a u mě to DO POSSRAL když sme se s Barikem hádali po začátku VÁLKY = a on típnul (jen) MĚ

TO BYLO MOC pro to NEEXISTUJE u mě OMLUVA (a taky se teda NEomluvil :*) :D :-!
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 15:19
Re: Uroven
Tvůj dědeček či babička byli členové Schutzstaffel?
https://cs.wikipedia.org/…ki/Schutzstaffel

Nebo henleinovec? že do každého druhé slova cpeš SS? Je fakt, že tvůj styl vyjadřování a reakce na příspěvky jiných tomu dost odpovídá :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2022 15:21
Re: Uroven
Viz já 15:16 (to druhý :*)

kopeš za FAKT HNUSně HNUSnej tým https://www.denik.cz/…na-20230226.html
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 18:39
Re: Uroven
Už si polil dneska nějakej obraz, zelený utopisto placený Pekingem a Moskvou?
https://echo24.cz/…bramborovou-kasi

Já jediný co co kopu, je Evropa bez zelených šílenců šířící utopistické fantasmagorie. Za nic dalšího nekopu, LOJZIKU :-)
Avatar - Barrichello
25. 10. 2022 21:13
Re: Uroven
Běž se přilepit k silnici a neotravuj.
26. 10. 2022 05:08
Re: Uroven
Vem si tu přitroublou megeru za ruku a běžte si řešit vaše věci třeba do hospody. Zas.íráte tu diskuze.
Avatar - Jasper De  Ceuster
26. 10. 2022 07:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 10. 2022 08:08
Re: Uroven
Aaaa, Schimanski je tady :-[] . Tak jak Kylie, máš hezký den? přišla jsi diskutovat o autech? Nebo zase zaprasíš diskuzi?
26. 10. 2022 05:07
Re: Uroven
Souhlas, to co tu ta megera vymašlila je likvidace webu. Povedlo se jí zničit diskuze.
26. 10. 2022 09:05
Sbalit vlákno
4
Reagovat
Co to tady zase je....
Jak jsem už několikrát upozorňoval, politiku prosím řešit mimo Auto.cz. To se fakt nejste schopní bavit bez politiky a napadání? Barrichellovi a Hammunovi jsem poslal poslední varování, fakt vás nechápu. Že vás tohle baví, to je úplně mimo moje chápání.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 09:20
Re: Co to tady zase je....
Politika je tady pod každým článkem o něčem z ruska a o elektromobilite už 10 let, je smutný že ste si toho všiml až ted pane Machalo a že jste neposlal poslední varování taky multinickům Hendly, DonVito nebo expertovi topten!!!

Ti jí sem totiž neustále tahaj a akorát uráží všechny jejich oponenty že jsou to prokremelský agenti a nevzdělaný hlupáci.
26. 10. 2022 10:00
Re: Co to tady zase je....
Dobrý den, pane Machalo,
předně děkuji za reakci a snahu něco změnit.
Asi se shodneme, že stávající stav diskuze není dobrou vizitkou pro auto.cz. Je však otázka zda to redakci vyhovuje a nebo se o to jen nezajímá. Protože tento stav trvá už dlouhou dobu.

Trochu mě překvapuje Vaše nepochopení situace. Zde podle všeho nejde o to zda to některé baví, ale že jde o záměrné tapetování diskuze znemožňující debatu. Tento stav je celkem detailně rozebírán v mnoho studiích a řeší to takřka každý portál umožňující diskuze.
Držím palce ke správnému rozhodnutí, které bude směřovat k tomu, aby diskuze byla opravdu nečím přínosná. Možná se pak vrátí jména, která do diskuze přinášela zajímavé informace.

S pozdravem,
Hendly
Avatar - Barrichello
26. 10. 2022 10:07
Re: Co to tady zase je....
Je nutné zavést jeden metr pro všechny, drahá redakce a drazí diskutéři!!!

Když poslední varování, tak všichni zainteresování. Když žádná politika, tak od NIKOHO!!!

Odted nahlašuju kohokoliv za urážky, zesměšňování ostatních diskutérů, hanobení rasy, etnik, národů, skupin obyvatelstva a za politiku. A za vyhrožování fyzickým napadením ostatních, což je ale speciality Hammuny. Navíc jsou to TRESTNE činy dle příslušných paragrafů.

Uvidíme, kolik lidí bude smazáno. Nebo si to tlačítko nahlášení příspěvků zrušte - když to evidentně neřešíte.
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 21:15
Re: Co to tady zase je....
Dost DĚSIVEJ příspěvek = i na tebe a že NIC NEVÍŠ NIC NEZNÁŠ NIČEMU NEROZUMÍŠ https://www.seznamzpravy.cz/…psali-jak-217705 jen furt mektáš PROTI EUroatlantický civilizaci a tupě cituješ RUSKÝ DEZINFORMAČNÍ WEBY

má specialita je, že tě od počátku války kdy se (dál) chováš jako PROTIEUrospká PROruSSká SSvoloč = tam kam patříš TÁHNI DO PEKLA :D

a ZA KAŽDEJ pro ruSSkej ŽVÁST = tisíc let v pekle. To BUDE TO DLOUHÝ bariku HODNĚ DLOUHÝ :*) :D :-!
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2022 12:35
Re: Co to tady zase je....
to chápete fakt ale špatně. Rozhodně nebaví, jen vyšší karta je (u mě) https://citaty.net/citaty/270960-edmund-burke-ma-li-zlo-triumfovat-potrebuje-jedine-aby-slusn/

a NIKDY ani ty lééta před válkou sem (no nejen já KOLIK lidí mu to tady napsalo snad VÍTE) barikovo tapetování citacema z RUSKÝch DEZINFORMAČNÍch WEBů = neměl rád (no NE jen já = JÁ bych ho u sebe TÍPNUL dávno PŘED VÁLKOU

ale po 24. únoru letošního roku mě to FAKT S.E.R.E = i to že minule jste mi TÍPL Amaterasu = a pro ruSSkou SSvoloč nechal (být = tady klidně psát) :no: :-O

https://www.irozhlas.cz/…a_2210251641_pik