Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz třídy C Kombi: oficiální informace a fotografie

Nejmenší kombi s třícípou hvězdou se ujímá vedení v nevypsané soutěži o největší prostor pro zavazadla ve třídě luxusních kombi.
Zpět na článek
31. 8. 2007 16:14
anonym
31. 8. 2007 17:25
neregistrovaný "petr"
1. 9. 2007 01:16
neregistrovaný "996 Turbo"
1. 9. 2007 20:08
anonym
1. 9. 2007 20:09
neregistrovaný "EF"
31. 8. 2007 16:27
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2007 17:14
neregistrovaný "miso"
31. 8. 2007 18:02
neregistrovaný "Afroman"
31. 8. 2007 18:07
neregistrovaný "MeSiL"
1. 9. 2007 01:01
neregistrovaný "kiko"
1. 9. 2007 13:42
anonym
2. 9. 2007 09:47
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
31. 8. 2007 18:40
neregistrovaný "Vel Satis"
31. 8. 2007 19:50
neregistrovaný "omm"
31. 8. 2007 21:38
neregistrovaný "Frantik"
1. 9. 2007 07:17
neregistrovaný "AG"
1. 9. 2007 07:55
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 9. 2007 09:17
neregistrovaný "Frantik"
1. 9. 2007 10:43
neregistrovaný "soudruh z NDR"
1. 9. 2007 12:11
neregistrovaný "Frantik"
1. 9. 2007 17:13
neregistrovaný "fone"
1. 9. 2007 01:14
1. 9. 2007 12:16
anonym
31. 8. 2007 18:55
anonym
31. 8. 2007 19:12
neregistrovaný "Vel Satis"
31. 8. 2007 23:09
1. 9. 2007 00:43
neregistrovaný "Angel"
1. 9. 2007 07:18
neregistrovaný "AG"
1. 9. 2007 08:07
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 9. 2007 08:37
neregistrovaný "AG"
1. 9. 2007 08:57
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 9. 2007 10:23
neregistrovaný "AG"
1. 9. 2007 12:11
neregistrovaný "nd4spd"
1. 9. 2007 13:16
neregistrovaný "AG"
31. 8. 2007 19:08
neregistrovaný "Hackiest"
1. 9. 2007 00:34
neregistrovaný "Carlsson"
1. 9. 2007 21:59
neregistrovaný "mr. S"
3. 9. 2007 09:25
neregistrovaný "CLSir"
31. 8. 2007 21:29
neregistrovaný "Carlsson"
31. 8. 2007 21:38
anonym
31. 8. 2007 22:55
1. 9. 2007 02:01
neregistrovaný "PANINARO"
1. 9. 2007 11:39
neregistrovaný "Angel"
1. 9. 2007 10:40
neregistrovaný "ZZ"
3. 9. 2007 06:01
neregistrovaný "Paja"
1. 9. 2007 13:22
1. 9. 2007 13:35
anonym
1. 9. 2007 18:24
neregistrovaný "Cjoctavian"
2. 9. 2007 18:38
neregistrovaný "mercedesek"
1. 9. 2007 21:57
neregistrovaný "Cjoctavian"
2. 9. 2007 00:00
2. 9. 2007 09:34
neregistrovaný "khaled"
2. 9. 2007 11:46
neregistrovaný "pata"
2. 9. 2007 16:12
neregistrovaný "Jacob the Name"
9. 10. 2007 16:40
neregistrovaný "kjkl"
anonym
31. 8. 2007 16:14
maximalna kvalita
absolut kvalita, pekne, dobre motory co viac?ved ktora automobilka si dovoli 30rocne zaruky....
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "petr"
31. 8. 2007 17:25
Re: maximalna kvalita
mno, uz jsem v novym c jel, mame jich par v praci...a trochu mi nesedly plasty, ale jinak by se mi doma moc libilo:) zvlast to kombi:)
neregistrovaný "996 Turbo"
1. 9. 2007 01:16
Re: maximalna kvalita
Mas pravdu s tema plastama...taky sem v nem jel a mel sem ty ciferniky ve stribrne a prislo mi to moc plastove,ale sem asi zhyckany tema vyssima tridama tak ztracim soudnost.Ani design se mi zatim moc nelibi..mozna to prijde casem.A k tem plastum jeste...v konkurenci je to stejne...jen zkratka u sportovniho bmw nebo audi ty plasty zkousnu spis nez u mercedesu...k nemu to tak nesedne.Jenze kuzi v tehle kategorii na palubovce cekat nemuzeme to je jasne
anonym
1. 9. 2007 20:08
Re: maximalna kvalita
hele s to 30 letotou zárukou je to pouze výsměch zákazníkům. Tuto záruku na proprezivění daval M-B už na masřku a ta zrezivěla už po pár letech..
neregistrovaný "EF"
1. 9. 2007 20:09
Re: maximalna kvalita
hele s to 30 letotou zárukou je to pouze výsměch zákazníkům. Tuto záruku na proprezivění daval M-B už na masřku a ta zrezivěla už po pár letech..
neregistrovaný "Paja"
31. 8. 2007 16:27
Porovnani
Muj osobni nazor je, ze v M-B nezvladli zpracovani zade takovym zpusobem jako designeri z BMW a Audi..o AR, Volvu a Saabu ani nemluve.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "miso"
31. 8. 2007 17:14
SKVOST
uzasne , genialne, krasne, ucelne, nemam slov...automobil roka 2008
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Afroman"
31. 8. 2007 18:02
Malá chybička
U toho C 320 CDI máte malou chybičku bude mít asi o dost víc jak 300 Nm, myslim tak 500 - 540 Nm. Ale jinak je to estra pěkná kára!!!! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "MeSiL"
31. 8. 2007 18:07
Re: Malá chybička
podle me je prohozen udaj o Nm u 220CDI a 320 CDI. Jinak :yes:, jedine, co mi vadi, je jak 3.bocnimu sklu od kufru klesá spodní hrana...jinak perfekt
neregistrovaný "kiko"
1. 9. 2007 01:01
Re: Malá chybička
nieje to prehodené...220cdi má 400NM ale je tam chybička 320cdi má 510NM
anonym
1. 9. 2007 13:42
Re: Malá chybička
Presne tak prosim pana redaktora o prepsani krouticiho momentu !
neregistrovaný "Aleš J (Auto.cz)"
2. 9. 2007 09:47
Re: Malá chybička
opraveno, děkujeme
31. 8. 2007 18:06
inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
a majú na to rozumny dôvod Cčko vo verzii kombi jednoznačne valcuje kokurenta BMW 3 Touring ,posledný kliniec do rakvy bude však A4ka Avant :-!
Rozbalit vlákno
13
anonym
31. 8. 2007 18:09
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
.. motoricky a podvozkovo urcite ne ;-) .. bmw ma inu sortu zakaznikov .. myslim stalych ... ale ty hovoris o tkzv. prebehlikoch ... ktory kruzia niekde medzi audi bmw a mb .... myslim ze momentalne ich najviac zlaka audi ... mna osobne len tak nepresvedcia ... :-) ..
neregistrovaný "Vel Satis"
31. 8. 2007 18:40
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
Svojí sortu zákazníků má přeci každá automobilka!!!
A každá mj. disponuje jiným obnosem.
Jedno je více než jasné.
Jestliže jsem u A4 psal cosi o kroku zpět,tak tady píšu o kroku stranou. Nic víc, nic méně.Bavíme se jen o designu.
Docela impotentní, bez nápadu, opakovačka, tápání.
To vypadá na kartel....
Ještě že tu máme neprémiéry z jihu. Ti momentálně třímaj prapor invence, kreativity a originality.
:yes:
neregistrovaný "omm"
31. 8. 2007 19:50
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
>:D >:D >:D s tebou je to uz fakt tazke... :no:
Ale zacinam ta brat uz s rezervou....provokater :-!
neregistrovaný "Frantik"
31. 8. 2007 21:38
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
Omme, já s Vel Satisem souhlasím. Jižané opravdu mají krásná auta! Alfa 159 je opravdu super! Ale nevím jak kdo,ale já si nekupuji auto jen pro hezký design. Tak krásné žádné auto není. Protože jezdím ročně 80 000 km, tak mám nároky na spolehlivost vozu, sedadla, světla, větrání,jízdní vlastnosti, pohodlí,... tak Alfu (a mnohé jiné) prostě nemohu mít. A tak jezdím ošklivou, nudnou šedou (opravdu šedou - není na ní tolik vidět špína) obyčejnou Audi A6 3.0 TDi. A jsem spokojen, neboť splňuje všechny mé požadavky. Až si budu auta vystřihávat z časopisů a lepit si je do skřínky v práci jako Vel Satis, budou tam zase auta úplně jiná...
neregistrovaný "AG"
1. 9. 2007 07:17
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
Spíš možná do skříňky ve škole (jen pro pořádek,vysoká to asi nebude). >:D
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 9. 2007 07:55
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
Buď v klidu.
Já jezdím ročně tak kolem 60 000 a věř, že k tomu nudnou šedou myš nepotřebuju a servis taky ne. Navíc mám zřejmě narozdíl od Tebe k tomu ještě přidanou hodnotu navíc. Nejezdím tuctovkou.
S tou skříňkou si se trefil. Konečně vím, s kým mám tu čest. Jen pro pořádek. V mém případě tou Tvojí skříňkou je prostorná kancelář. Ale jinak dobré
:yes:
Já za to nemohu že jsou pánové u MB, VW a dalších impotentní. Bohužel tohle auto už tady bylo.Smůla.
Já potřebuji pokrok, vývoj. Už jsi někdy slyšel, že šaty dělaj člověka?
Nebo nosíš pořád jedny tenisky?
neregistrovaný "Frantik"
1. 9. 2007 09:17
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
Hale, já v klidu jsem. Jsem rád, že také najezdíš mnoho kilometrů, tak víš, co od auta vyžadujeme. Potom ale nechápu tvůj příspěvek nahoře...
A ještě jednu poznámku,každému vyhovuje něco jiného,mě moje auto tobě tvoje. To je O.K. Proto jsme si je sami a svobodně vybrali, a sami taky zaplatili. Přeju ti mnoho spokojených kilometrů a žádný servis.
neregistrovaný "soudruh z NDR"
1. 9. 2007 10:43
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
hehe, to jezdíš tou, které se rozsypala převodovka během testu? mrkni se na test A6 2.7 TDi, výměna převodovky ve 20 tisících
a standartní sedadla v A6 r.v. 2002 jsou židle jako ve fabii, jen trochu větší, já bych z takového auta měl po pár cestách praha-brno hemeroidy
www.news.auto.cz/…100-000-km-s-aud… />proti audi zaujatý nejsem, A6 Avant se mi v kombících velice líbí(zadní část), ale spolehlivostí nepřekypuje
audi bych si klidně pořídil, ale ne kvůli spolehlivosti a hlavně ne s obyč sedadly :no:
jo jinak spolehlivost je poměrně ošemetná záležitost, jediný auto, který se vždy povedlo uvést do pohybu byla stará š 120. ostatní novější si už svoji nepojízdnost vybrali. u 2 ze 4 aut to bylo ovšem naší chybou-vybití baterky. u škodárny to nevadilo, ta se roztlačila. podle této logiky by byla nejspolehlivějším vozidlem, které jsme kdy měli:(
neregistrovaný "Frantik"
1. 9. 2007 12:11
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
Tak milý Dederóne, v mém autě se nic nevysypalo,ani převodovka. Asi tě zklamu,ale na současné A6 mám asi 55tis km, bez jediné závady. Před tím jsem měl A4 Avant 2.0TDi,za tři roky jsem natočil 200tis a taky bez problémů Jediná závada byly přední obrysové žárovky,které občas ruply. Co se týká spolehlivosti,je problém, jak to hodnotit,ale roztlačovat bych své auto nechtěl... měj se fajn!
neregistrovaný "fone"
1. 9. 2007 17:13
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
Bingo!!! :-) :yes:
anonym
1. 9. 2007 13:46
Re: inžinieri z BMW si trhaju vlasy...
Zrovna vcera jsem si koupil Carauto a je tam novy test MB C 350 Vs BMW 330i a zrovnatam mluvi o tom ,ze mercedes dokazal prekonat BMW dokonce i v podvozku a ze se v zatackach chova suvereneji a zabavneji. :yes:
Avatar - filko
1. 9. 2007 01:14
Re: Mercedes
Tento nová Mercedes je super. Návrat ke krásnému a svěžímu designu. Oproti BMW, které tlačí agresivní žraločí a už trochu nudný design. Audi také válí, ale elegance je u Mercedesu.
anonym
1. 9. 2007 12:16
Re: Mercedes
za nudny design povazujem prave tento ... novy design od BMW je vsetko .. ale nudny neni .. rozviril dost hladinu .. :-) ... ale nejsom prave jeho najvecsim zastancom .. ale taka nova M3 ... boze moooj sem snou
anonym
31. 8. 2007 18:55
MB
tady z toho auta je cítit Mercedes prostě jistota
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Vel Satis"
31. 8. 2007 19:12
Re: MB
Jistotu máš jen jednu. Že umřeš.
Co to je proboha ta Tvá jistota? A jak může být cítit jistota?
Po hmatu, nosem?
Když budeš mít na autě znak AR, bude z toho taky cítit AR?
31. 8. 2007 23:09
Re: MB
Ne, bude z toho citit servis :-)
neregistrovaný "Angel"
1. 9. 2007 00:43
Re: MB
:yes:
neregistrovaný "AG"
1. 9. 2007 07:18
Re: MB
Dobrý. ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 9. 2007 08:07
Re: MB
Jste opravdu velmi vtipní, nicméně mám s Vámi slitování.
Naštěstí svět není pouze česká kotlina a dějiny neřídí názory rádoby chytrolínů a znalců na auto.cz. Přeji všem poznat ta místa, kde se točí kola dějin a kde je jiné vnímání hodnot jak plebsu, tak středu i top 10.
Velmi rád bych znal vaše reakce, v případě mého nicku místu Vel Satis M5.
To zase bude v áleji nablito...
neregistrovaný "AG"
1. 9. 2007 08:37
Re: MB
To jsi hodný,že máš s námi slitování,ale případná změna nicku (místu nicku?) bohužel nezajistí změnu IQ,takže změna reakcí asi veskrze žádná.Je to opravdu o hlavě,jak jsi sám už někde psal a to je pro tebe bohužel docela handicap.A prostorná kancelář?-takhle nazýval hajzldědek předsálí WC na Hlavním nádraží,ale že by si tam vylepoval VelSatisy?... :no:
neregistrovaný "Vel Satis"
1. 9. 2007 08:57
Re: MB
Už nemám na mentály moc času AG. Ikdyž trpělivost růže přínáší, čeho je moc, toho je příliš.
Tak pro ty nejslabší naposled.
Asi se nebudeme pouštět do větších akcí v případě definice IQ a jejího využití nebo naopak. V Tvém případě obzvlášť, když ani nevíš co to je. Ale konec invektiv.
Opakuji, že designově, tedy vzhledově jsem u tohoto auta nezaznamenal žádný pokrok. Pro velmi konzervativního spotřebitele, který hledá kvalitu, spolehlivost, zřejmě dobrá volba. Pro pokrokově laděné konzumenty, kteří se nespokojí jen s tzv. kvalitou však KROK STRANOU.
Kdyby nedošlo v minulosti k reformám církve, možná bys tady AG ani nemohl svoje žvásty plodit.
Že neumíš číst mezi řádky milý AG není můj problém.
Hezkou sobotu a neděli přeje všem zaujatým i objektivním fandům rychlých kol Vel Satis.

:-)
neregistrovaný "AG"
1. 9. 2007 10:23
Re: MB
Každýmu jsem tady na tý točně říkal:"zkus přemýšlet".Ale je to marný,je to marný,je to marný. :-)
neregistrovaný "nd4spd"
1. 9. 2007 12:11
Re: MB
chápu to tedy dobře, že právě Vy, kupující Vel Satise, jste ten průkopník, který občas udělá krok stranou aby se zjistilo, že tudy cesta nevede.
neregistrovaný "AG"
1. 9. 2007 13:16
Re: MB
Velmi dobře chápáno,tak přemýšlí každý trochu soudný člověk,ale náš milý Satis k nim rozhodně nepatří.Podle něho se člověk odliší třeba v ZYLu a všichni ostatní dělají kroky stranou. >:D
P.S.:Prodejnost vozů mluví zcela lasnou řečí
neregistrovaný "Hackiest"
31. 8. 2007 19:08
Krasa
Podle spy-photos se mi moc C-eckove kombi nelibilo, az jsem si rikal, ze to bude hruza...ale ted...proste uzasne auto...ta cervana kombiku hodne sekne a nazivo bude jeste hezci :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mr. S"
31. 8. 2007 20:04
Na bmw 3 touring designově nemá a jízdní vlastnosti rozhodně
Vzhled mercedesu není špatný, ale nijak nezaujme. Očekával jsem více a jsem přesvědčen, že inženýři bmw si vlasy trhat nebudou.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Carlsson"
1. 9. 2007 00:34
Re: Nebudou už žádný nemaj ::))
K těm jízdním vlastnostem například v testech bylo lepší E320CDI 4MATIC něž celá konkurence včetně bmw samo 4x4 >:-[]
neregistrovaný "mr. S"
1. 9. 2007 21:59
Re: Hah tim bych si nebyl tak jistej!
Jako je to věc názorů a stylu, nebudu tady říkat jak některý značky jsou protlačovany a jak. Proto uvedu svoji zkušenost. Jel si nekdy např. novou bmw 5 i audi a6 a mědourem E? Já jo, a řeknu to asi takhle. Design je každého věc stylu ale jizdni vlastnosti je jina liga. Audi je dobré ale neskutečně tvrdé, každá nerovnost dá pěkně připomenout že tam je!Medour je zase pohodlnej ale na ostřejší jízdu na audi a bmw nemá! Bmw je pohodlné z těchto tří aut nejvíc a sportovní vlastnosti jsou senzační!Je to idealni kompromis. A takhle to bude i u této nižší třídy! Ale chce to aby se každej svezl a pak posoudí a ne že si přečte test a má jasno! Chce to vlastní zkušenost
neregistrovaný "CLSir"
3. 9. 2007 09:25
Re: Bmw je pohodlné- HAHAHA dovol abych se zasmál.
mám odjetou bmw-5ku i MB-E-Klasse a že je 5ka pohodlnější než Ečko tak to se asi zbláznil >:-[]
neregistrovaný "mr. S"
3. 9. 2007 10:37
Re: Možná je benz měkčí, ale to neznamená že je pohodlnější!
>:D Sám musíš uznat, pokud mas i 5 a E , že je bmw o ligu jinde s jizdnima vlastnostma! Benz je dobrej , neřikam ze ne, ale spis na pohodlné cestovani.Kdyz si chces jizdu uzit i se sportovnima vlastnostma , tak BMW je jasna volba!Jak jsem napsal idealni kompromis
neregistrovaný "mr. S"
31. 8. 2007 20:06
Na bmw 3 touring designově nemá a jízdní vlastnosti rozhodně
:no: ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Carlsson"
31. 8. 2007 21:29
C 320 CDI (165 kW, 300 Nm).
Kam na to chodíte,myslím tím tech.udaje >:-[]
Rozbalit vlákno
0
anonym
31. 8. 2007 21:38
sova
tak jak se mi nelibila zad sedanu, tak kombi je jeste horsi. doufal jsem, ze tu uzouckou ***ku tady zvetsi logicky vetsi prostor kufru. ale dojem je snad jeste horsi. minimalne na fotkach se mi nelibi, niicmene pockam si jeste "nazivo"
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ruffi
31. 8. 2007 22:55
Re: sova
Tak,tak.Uz na sedane to nebolo o.k.A kombik tomu velmi nepomohol(moj nazor).Uvidime... :-!
neregistrovaný "PANINARO"
1. 9. 2007 02:01
NOVÁ AUDI A4 VEDLE NOVÉHO MB C CLASS VYPADÁ JAKO ŠEDÁ MYŠ
:-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Carlsson"
1. 9. 2007 02:42
Re: NOVÁ AUDI A4 VEDLE NOVÉHO MB C CLASS VYPADÁ JAKO ŠEDÁ MY
>:D
1. 9. 2007 10:37
TRIUMVIRÁTNÍ ZÁVRAŤ
Tak je máme všechny na stole. Konečně snad už i přisleplí dohnali vizuální úchvatnost bavorské trojky, snad nemůže být na světě chlap, kterému by se nelíbilo nové céčko a včera nám AUDI ukázalo svého drzka. Dokonalý prémiový střednětřídní triumvirát. Kdo vyděl ápětku, jistě již pochopil jaké kouzlo dokázali u AUDI vtělit do svých nových modelů. Jasně... ápětka předznamenala styl nových audin. A ten styl je velmi inspirující. A5 (a jak vidím i nová A4) je tichá technicistní krása s puncem dravce, povýšená do stavu šlechtice stylu... Nové audiny totiž pobírají nebývalou porci živočišnosti. A to se cení.

Tak teď kombík od céčka. Nové cé dospělo, ztupělá a zdominantněná příď je mnohem přitažlivější pro chlapa, než příď minulá. Tak úplně přesně ovšem nevím proč, ale od Mercedesu bych v této třídě volil zásadně sedan. No... já bych vlastně sedan volil i v E mutaci.

Jinak velmi oceňuji, že Mercedes dokázal najít novou tvář svých kombi-zádí... Když se člověk hlouběji zahledí, napadá ho, že jsou na světě dvě kategorie designérů - jedni, co se s tu menším tu větším úspěchem pokouší udělat hezké auto, a pak ti druzí, ti, kteří tvoří ikony, styl, tedy ti, kteří vytváří tvůj svět krás. To jsou ti praví vizionáři, umělci tvarů. BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Angel"
1. 9. 2007 11:39
Re: TRIUMVIRÁTNÍ ZÁVRAŤ
Jé, GTI! Jaká byla dovolená? :-)
Fakt si tu chyběl, téměř v každé exponované diskuzi se našel někdo, kdo tě vzpomněl a vyvolalo to diskuzi, kde se léčily komplexy. Pravda, většinou to byly takové bezduché výkřiky, ale mnoha lidem nedáš spát! Prostě těm pubošům tady chybíš. ;-)
Tak vzhůru do práce! Trochu to tady okořenit! :yes:
1. 9. 2007 12:17
Re: TRIUMVIRÁTNÍ ZÁVRAŤ
:-) Dovolená byla hezká, díky, s malou krizovkou o které píši na blogu - [odkaz] Tak teď zase vzhůru na ně. Myslím na auta... ;-) :yes:
neregistrovaný "ZZ"
1. 9. 2007 10:40
Německý kombík
U Mercedesu a Audi byly v této třídě vždy povedenější verze kombi. Vlastně u MB i E je povedenější v kombíku. Tohle je jedno z mála případů, kdy se prémiovým Němcům kombi fakt nepovedlo. Sedan je vyvážený, moderně střižený vůz, který vizuálně přeskakuje 3er o jednu třídu. Současné Céčko je snad nejhezčím Céčkem, ale kombi mu tedy pověst devalvuje. PS: Nebo že by to v reálu překvapilo? :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
3. 9. 2007 06:01
Re: Německý kombík
Mas pravdu, ze mnichovske rady sedanu jsou na oko horsi, nez jejich kombi mutace. Nejhezci kombi z nemecke trojky dela jednoznacne Audi. M-B s novym "C" dokazal, ze udelat hezky tvarovanou zad dvouprostorove verze sedanu jednoznacne neumi. ;-)
Avatar - CountachSV
1. 9. 2007 13:22
super
no... já se musim přiznat, že měním názor založený na původních několika fotech, kde mi to auto přišlo moc nudný. Měnim hodnocení na sebevědomý a elegantní. BMW se svojí nepříliš vychytanou jako agresivitou nemá šanci a audi už ani nemluvim. Sakra to bych nikdy neřek, že budu takhle měnit názory. Verze combi je krásná, přestože sedan se mi moc nelíbí. howgh
Rozbalit vlákno
1
anonym
1. 9. 2007 13:35
Re: super
Souhlasim s tebou ty spy fotky nebyly nic moc asi uz proto , ze na nich byl model classic , ale dnes mohu řici nej kombi v teto kategorii a me se libi a to velice i sedan hlavne avantgarde.P.S nove Cečko má šťávu. :yes: :yes: :yes:
anonym
1. 9. 2007 15:08
Na bmw 3 touring designově nemá a jízdní vlastnosti rozhodně
Myslím že inženýři od bmw mohou klidně spát. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Cjoctavian"
1. 9. 2007 18:24
Znak
Fuj, ten znak je nechutne velky, ako na nejaky 7 metrovy offroad :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ajin(MoDo Team)
1. 9. 2007 21:26
Re: Znak
Ten znak je velký akorát, kdo zná historii MB pochopí. :-)
neregistrovaný "mercedesek"
2. 9. 2007 18:38
Re: Znak
mas pravdu, take znam historii mercedesu
neregistrovaný "Cjoctavian"
1. 9. 2007 21:57
Znak na maske
poznam, ale aj tak sa mi to nepaci. VW ma ten isty trend.. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - roubrt37
2. 9. 2007 00:00
Design?
Design tohohle auta je jak po crash testu a ještě přišláplej ze shora. A k tý přerostlý hvězdě? MB by měli k vozu jako bonus dodávat pořádnej zlatej "kedr" (řetěz) na krk a cd černošskýho rapera.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "khaled"
2. 9. 2007 09:34
mercedes
Mercedes je super no uznejte,které auto najíždí 800000km až milion jenom MERCEDES prostě super kvalita a doufám ,že tento model neudělá Mercedesu ostudu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pata"
2. 9. 2007 11:46
design
nic novyho... ze zadu vypada jak 5-ti dverovy Stilo....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jacob the Name"
2. 9. 2007 16:12
MB
Mnohem hezci nez stare cecko-combi...ale neni tak designove hezke jako treba treba trojkovy touring( z trojky vychazi takove to sportovni vyziti)....nemyslim si ze ani jedno auto je nak lepsi...bmw je sportovni, audi ma quatro a Mb comfort......ja bych si ale nove C-combi nevybral...vybral bych si sedan..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kjkl"
9. 10. 2007 16:40
lklôklô
:*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)
Rozbalit vlákno
0