Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz třídy C Kombi: oficiální informace a fotografie

Ondřej Láník Ondřej Láník 2. 9. 2007 • 07:53
9
66
Zobrazit náhledy (9)
Mercedes-Benz C Mercedes-Benz C Mercedes-Benz C Mercedes-Benz C
Nejmenší kombi s třícípou hvězdou se ujímá vedení v nevypsané soutěži o největší prostor pro zavazadla ve třídě luxusních kombi.

Mercedes-Benz dnes zveřejnil první oficiální informace a fotografie nového kombi třídy C, které se představí ve Frankfurtu. Asi není překvapením, že se nový Mercedes dostal na prostorovou špičku mezi luxusními vozy s karoserií kombi.

Nyní je již veřejné, že druhý zástupce třídy C bude mít v zádi 485 l pro zavazadla, které bude možné více než ztrojnásobit sklopením druhé řady a naložením vozu po střechu. To totiž bude k dispozici 1500 l prostoru. Hlavní konkurenti jsou na tom hůře, ale náskok Mercedesu není, zejména u německých rivalů, zdrcující. Končící Audi A4 Avant nabízí v zádi 440/1355 l, BMW 3 touring 460/1385 l a nedávno inovovaný Saab 9-3 SportCombi disponuje 419/1273 l. Mercedes bude lákat i na ložnou délku až 1,8 m a šířku 1,2 m. Novinkou je možnost objednání elektricky ovládaného víka v zádi.

Od září bude připraveno kombi s motorovou paletou složenou z osmi jednotek. Diesely jsou zastoupeny motorizacemi C 200 CDI (100 kW, 270 Nm), C 220 CDI (125 kW, 400 Nm), C 320 CDI (165 kW, 510 Nm). Benzinové motory začínají známými čtyřválci 1,8 l v modelech C 180 Kompressor (115 kW, 230 Nm) a C 200 Kompressor (135 kW, 250 Nm) a pokračují šestiválci C 230 (150 kW,245 Nm), C 280 (170 kW, 300 Nm) a C 350 (200 kW, 350 Nm). Všechny modely mají šestistupňovou ručně řazenou převodovku, jen nejsilnější šestiválec v C 350 má sériově dodávanou sedmistupňovou automatickou převodovku.

Kombinovaná spotřeba dieselů se pohybuje mezi 6,0 l/100 km a 7,1 l/100 km. Benzinové agregáty žádají průměrně 7,7 l/100 km (C 180 K) až 9,9 l (C 350). Všechny verze jedou více než 200 km/h a s výjimkou nejslabší vznětové jednotky akcelerují z klidu na 100 km/h za méně než 10 sekund.

Související články

Témata
Avatar - roubrt37
2. 9. 2007 00:00
Design?
Design tohohle auta je jak po crash testu a ještě přišláplej ze shora. A k tý přerostlý hvězdě? MB by měli k vozu jako bonus dodávat pořádnej zlatej "kedr" (řetěz) na krk a cd černošskýho rapera.
Avatar - Ajin(MoDo Team)
1. 9. 2007 21:26
Re: Znak
Ten znak je velký akorát, kdo zná historii MB pochopí. :-)
Avatar - CountachSV
1. 9. 2007 13:22
super
no... já se musim přiznat, že měním názor založený na původních několika fotech, kde mi to auto přišlo moc nudný. Měnim hodnocení na sebevědomý a elegantní. BMW se svojí nepříliš vychytanou jako agresivitou nemá šanci a audi už ani nemluvim. Sakra to bych nikdy neřek, že budu takhle měnit názory. Verze combi je krásná, přestože sedan se mi moc nelíbí. howgh
1. 9. 2007 12:17
Re: TRIUMVIRÁTNÍ ZÁVRAŤ
:-) Dovolená byla hezká, díky, s malou krizovkou o které píši na blogu - [odkaz] Tak teď zase vzhůru na ně. Myslím na auta... ;-) :yes:
1. 9. 2007 10:37
TRIUMVIRÁTNÍ ZÁVRAŤ
Tak je máme všechny na stole. Konečně snad už i přisleplí dohnali vizuální úchvatnost bavorské trojky, snad nemůže být na světě chlap, kterému by se nelíbilo nové céčko a včera nám AUDI ukázalo svého drzka. Dokonalý prémiový střednětřídní triumvirát. Kdo vyděl ápětku, jistě již pochopil jaké kouzlo dokázali u AUDI vtělit do svých nových modelů. Jasně... ápětka předznamenala styl nových audin. A ten styl je velmi inspirující. A5 (a jak vidím i nová A4) je tichá technicistní krása s puncem dravce, povýšená do stavu šlechtice stylu... Nové audiny totiž pobírají nebývalou porci živočišnosti. A to se cení.

Tak teď kombík od céčka. Nové cé dospělo, ztupělá a zdominantněná příď je mnohem přitažlivější pro chlapa, než příď minulá. Tak úplně přesně ovšem nevím proč, ale od Mercedesu bych v této třídě volil zásadně sedan. No... já bych vlastně sedan volil i v E mutaci.

Jinak velmi oceňuji, že Mercedes dokázal najít novou tvář svých kombi-zádí... Když se člověk hlouběji zahledí, napadá ho, že jsou na světě dvě kategorie designérů - jedni, co se s tu menším tu větším úspěchem pokouší udělat hezké auto, a pak ti druzí, ti, kteří tvoří ikony, styl, tedy ti, kteří vytváří tvůj svět krás. To jsou ti praví vizionáři, umělci tvarů. BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Články odjinud