Největší evropská automobilka Volkswagen ještě nepociťovala větší problémy v dodavatelském řetězci, jaké zažívá právě teď. Řekl to firemní šéf nákupu Murat Aksel.
Dělaly to tak všechny automobilky. Nenažraný VW se více než ostatní orientoval na dodavatele z nestabilních / totalitních oblastí. A v podstatě ještě pořád nepochopil, že to je špatně.
VW je extrém, nikomu nedá indexaci (pre-akceptace vyšší ceny pokud ti prokazatelně stoupnou vstupy). Pak vyskočí hliník a plasty o 100 % a VW si řekne ještě o slevu podle 5 let starého plánu.
tohle bylo před časem o tvém NEJLEPŠÍm = a si celý tvůj VYVOLENÝ bohužel fakt (2x tebou) volený :-O:*)
NEMÁM RÁD LIDI, KTEŘÍ JSOU JAK KOROUHVIČKA. OTÁČEJÍ SE TAM, KDE JIM TO NESE NEJVĚTŠÍ PROSPĚCH. ZEMAN TO PŘEDVÁDÍ UKÁZKOVĚ. NIKDY NESTÁL PEVNĚ ZA NĚJAKÝM ZE SVÝCH NÁZORŮ. TAKŽE JE ÚPLNĚ ZBYTEČNÉ POSLOUCHAT CO ZROVNA ŘÍKÁ, PROTOŽE ZA MĚSÍC TO MŮŽE BÝT ÚPLNĚ JINAK.
- Pokud Mynář nezíská bezpečnostní prověrku, nebude mým kancléřem - 2013
- Podle článku 68 Ústavy prezident jmenuje na návrh premiéra členy vlády. Prezident se nemůže ptát kdo se komu líbí, ale musí jmenovat - 1998
- Zeman podepsal výzvu CHCEME SILNOU A VÍC INTEGROVANOU EVROPU - 2019
- Chtěl bych varovat před populistickou iluzí, že hlas lidu je hlasem božím. Třetina obyvatel země je slabá duchem (ti ho volí = to je o tobě = aktualizovaný DODATEK;), každý 7mý občan je debilní (zas mluví o tobě), zhruba polovina obyvatel této země má podprůměrný intelekt (ten se na tebe nějak zaměřil). Tito lidé NEMOHOU rozhodovat o důležitých věcech - 1992
a s tím VW nebuď trapnej = co jsou zač je známo léééta = vidím že si na koncern TAKY už ZMĚNIL NÁZOR = a názor je jen (opožděně) dohnaná (ne)znalost
když sem ti PŘED LETY říkal že VW má (docela vážný) PROBLÉMy = taky si střílel tyhle svý IMBECILy IDIOTy = jako vždycky PROTOŽE TY si to v tu chvíli nevěděl nechápal https://www.novinky.cz/…e-mensi-40412834
Ne, ne a ne! Máme spoustu dodavatelů z automotive co vyrábějí pro Ford, BMW , Mercedes- Benz, Stellantis a nikdy ne či jen moc málo pro koncern. S těmi se nedalo jednat o ničem jejich tlak na cenu na jedné straně ovšem na co nejvyšší kvalitě na straně druhé byl fanatický, bezohledný! Ať si tedy nyní kňučí a skučí, přeju jim to! Moc!
Oni teď totiž mají reputační problém-nikdo s nimi nechce kvůli jejich vyděračským praktikám z minulosti spolupracovat!
Je to tak je to tak.
A napřímo jednat chtějí zase jen kvůli nižší ceně.
To asi proto, že je zákazníci donutili vrátit se k tlačítkům ....... ha ha ha ha ha, tak někde potřebují ušetřit.
Předseda Kankunnen má pravdu. Volkswagen byl nejbrutálnější, co se týče dohod s odběrateli. Nedalo se odmítnout, ale velice arogantní přístup ze strany VW.
To samé Bosch. Zneužívání silné pozice na trhu.
Přesně tak. Já jim ty trable přeju. To mají za to jak se chovají k celému svému dodavatelskému řetězci. Jen ať si to užijou. Teď můžou zkoušet na svý finančně zdecimovaný dodavatele móresy o nákladech za zastavení výrobní linky. To si kriplové teď už vůbec nedovolí nebo by jim dodavatelé padali jak hrušky jeden po druhým a oni by si mohli malovat auta tak na papír.
Na technologické dodávky.
Vyberú najlacnejšiu firmu bez skúseností, napr zo Španielska, tá projekt predá ďalej, ten ďalší to predá ďalej, atď atď. Úspech projektu, okorenený dostupnosťou komponentov je na úrovni lotérie.
Osvedčení dodávatelia buď idú pod cenu, financujú to z minulosti a iných projektov, alebo nemajú šancu.
Daimler podobne, len k tomu 180 dňová splatnosť a žiadna postupná platba (materiál, čiastkové odovzdanie), lebo cash is king a musia investovať.