Take keci, opel je mrtvy. V auguste sa v eu predalo 1800 astier, grandlsndov sa predava cca 3000 mesacne, to je dlhodobo neudrzatelne. Som zvedavy, kedy si prestanu klamat, pustat do eteru blbosti o sportovnosti, dynamike a vsetranosti a zavru to. Bohuzial, nikto by si to ani nevsimol
Xylo
5
Nevím o tom, že by Opel byl mrtvý. Trochu mě překvapuje, že v ČR jsou poměrně vysoké registrace některých typů, ale dost těchto registrovaných aut je dále (někam) e😜ortováno. Za srpen to bylo 11 kusů Opel Corsa, 12 Crosslandů, 4 GrandLandy a 9x Mokka. Za září 2022 14 kusů Opel Corsa, 43 CrossLandů, 10 GrandLandů a 4 Mokky. Příští týden budou informace za říjen, tak uvidíme, jak tento trend bude pokračovat.
ptr078
2
Myslis, ze ked sa predaca v eu cca pod 2000ks novej astry mesacne, tak je to rentabilne?
WinDiesel
0
Tady tě překvapím, ano, je, protože komponenty jsou skoro ze 100% sdíleny s Pažoutem, Citrónem, DS a Fiatem ... Opel v GM si to dovolit nemohl, Opel pod PSA si to dovolit může, není důležité jestli je Opel přímo ziskový, důležité jsou úspory v synergiích.
A Stellantis má vysoké zisky, takže synergie fungují.
ptr078
0
Tak treba aj vytazit linku nie? A ked nie su objednavky. Iba ze by to flakali spolu s 308 na jednej linke
WinDiesel
0
slabé, slabé ...
Avantime
1
Tie čísla absolútne nevypovedajú o (ne)úspechu Astry. Situácia je teraz taká, že prednosť mala DS4 a ľudia rok čakajú na Peugeot 308. Stellantis svoje nové kompakty uviedol v čase čipovej krízy. No a teda Opel je v hierarchii až za Peugeotom, a tak dodávky Astry ešte viaznu. Rozhodne to však nie je o neúspechu.
ptr078
1
To neobkecas, pozri si predaje oplu, klesaju kazdy mesiac
WinDiesel
0
Pěkná teoirie, stejně na tom ale nezáleží, protože synergie fungují a místo zisku přináší Opel do Stellantisu značné úspory v synergiích. Úspory jsou také zisk.
ptr078
0
3 roky minus 400000 aut rocne a ruti sa to dole kazdy mesiac...
A Stellantis má vysoké zisky, takže synergie fungují.