Škoda Superb druhé generace byla celkově zajímavý projekt. Technickou kuriozitou pak je verze s benzinovým šestiválcem 3,6 litru, kterou poznáte podle standardního pohonu všech kol a čtyř výfuků na zádi.
Výkon po čistění ventilů se nezvýšil, naopak se snížil točivý moment, "paráda"...
Auto se čtyřmi laufy a přitom má reálný výkon 220 - 235 koní, docela směšné...
Navíc v atmosférickém podání a k tomu těžké auto - dynamika není žádný zázrak,
dnešní 2.0 s turbem jsou výrazně dál...
Z dvojkových supů čiší kvalita a důraz na vnímanou hodnotu, ale úzký základ platformy to kazí,
soudobý pašík je lepší auto.
Jinak pan majitel je typický boomer, o problematice CO2 ví prd a bude poučovat...
Záleží, jak je elektromobil používán. Při nájezdu min. 25-30tkm ročně se v našem energickém mixu začne elektromobil vyplácet i z ekologického hlediska. Velice zjednodušeně, nechce se mi přepisovat celá studie...
supa s vr6 jsem nejezdil, ale 300hp verze v passatu r36 se hejbala podobne jako 206kw tsi v superbu, Zralo to s ohledem na n95 pro vr6 a n98 pro 2,0 stejne. Rad na to vzpominam
Ten motor měl schválně snížený výkon, aby to nekonkurovalo Passatu. není nijak zásadní problém z toho těch 300 HP dostat.
Srovnávat atmosféru a turba je jako srovnávat jablíčka a hruštičky.
240 HP měly i leckteré V8 a co jako. Radši budu jezdi s V8 co má 240 HP, než utrbeným čtyhrnkem, navíc ty staré V6 a V8 jdou dát - narozdíl od moderních R4 turbo s přímovtřikem - bez problémů na LPG, takže to jezíd pak za stejné náklady jak ta R4 :-):-):-)