Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropská unie se dohodla na zákazu spalovacích aut od roku 2035

Evropská unie fakticky zakáže od roku 2035 registrovat spalovací vozidla, což má řadu zastánců i odpůrců. Evropské automobilky doufají, že EU k přechodu na elektromobily poskytne odpovídající podmínky.
Zpět na článek
1. 11. 2022 19:00
2. 11. 2022 03:50
2. 11. 2022 03:52
1. 11. 2022 19:50
1. 11. 2022 19:56
1. 11. 2022 22:04
2. 11. 2022 07:21
2. 11. 2022 09:00
1. 11. 2022 20:31
2. 11. 2022 09:02
2. 11. 2022 10:43
1. 11. 2022 20:26
1. 11. 2022 20:43
1. 11. 2022 20:57
1. 11. 2022 22:20
2. 11. 2022 03:57
2. 11. 2022 10:45
2. 11. 2022 20:59
1. 11. 2022 17:41
Byl bych v klidu
v roce 2035 už žádná evropská unie nebude
Rozbalit vlákno
34
1. 11. 2022 17:45
Re: Byl bych v klidu
Tomu opravdu nemůžu věřit. Naopak, užijeme si nejprve mnoho srandy a až teprve POTOM nebude žádná EU. Mám rád kvalitní divadla, takže se strašně moc těším. Bude mi 65, snad bych mohl ještě nějakých 5-10 let sledovat ten džez. Vykvete (polo)černý kšeft s registrací vozidel mimo EU. Ti, kdo sem denně píší, jak se bez spalováku s dojezdem 1000+ km neobejdou, si koupí provazy a budou se věšet. Ekonomika a s ní životní úroveň půjde rapidně dolů. Už aby to BYLO!
1. 11. 2022 17:59
Re: Byl bych v klidu
Až bude znam termín zákazu prodeje fosilních paliv, budu se hroutit. Odhaduju to tak na 2050.
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:43
Re: Byl bych v klidu
Ty se budeš hroutit hned jakmile ti zakažou s tvou spalovací popelnicí vjezd do města a jakmile začnou ubejvat benzínky. A to bude dřív než se naděješ. Budeš jezdit od benzínce k benzíce, hlídat hladový voko a modlit se aby si dojel, aby měli otevřeno a aby měli benzín. Ha ha ha. :D :D :D
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 08:52
Re: Byl bych v klidu
ty jsi ale slušný howado !!!!!!!!!!!!! v mládí by ti pár facek opravdu slušelo, i teď, bezmozku.
1. 11. 2022 19:04
Re: Byl bych v klidu
Taky bych byl v klidu.

Stejne jako u zakazu zarovek apod.

Zakaz nejprve vypada dramaticky, ale pak se zjisti, ze o nic nejde...
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2022 19:35
Re: Byl bych v klidu
Auto je totiž literally žárovka, že. Reálně byli lidi žárovkami předzásobení a tam, kde jim úsporky vadily, je neměli. Pak přišly LED žárovky. A vlastně se žárovky pořád koupit daly, jen pod bizarními názvy. Dopad na průmysl 0, protože se to stejně dělá v Číně.

Především tady jde o princip zhoubného přístupu k trhu, což ty jako levičák nemůžeš pochopit, protože nepobíráš základy ekonomie.
1. 11. 2022 20:42
Re: Byl bych v klidu
čistě teoreticky, zkus připustit, že někdo vyhodnotil spalování fosilních paliv jako škodlivé.
Když máš tedy doktorát z ekonomie, tak by tě asi nemělo překvapit, že stát k takovým produktům přistupuje tak, že je buď zdaní, nebo je zdaní ještě víc, nebo je dokonce zakáže.
Proto třeba cigarety s výrobní cenou nula nula nic stojí krabička sto korun a v UK třeba 300.
Je takové chování taky v rozporu se základy ekonomie?
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2022 21:49
Re: Byl bych v klidu
Ne, spalování fosilních paliv v hybridním Yarisu opravdu nemá dopad takový, aby tím mohla být ospravedlněna tak brutální regulace.
2. 11. 2022 04:30
Re: Byl bych v klidu
Tak to je většinové auto, hlavně v ČR.
Avatar - Mikesus
3. 11. 2022 07:02
Re: Byl bych v klidu
Že těch hybridních yarisu jezdi. Já spíš potkavam po Prazr smradlave diesely než tichej bzučící yaris.
Ale jinak souhlas. Částečná elektrifikace by mohla být cestou, jak daný zákaz prodloužit. Bohužel tu jsou automobilky, které hybrid ještě neumi a lobujou rovnou za EV.
1. 11. 2022 22:15
Re: Byl bych v klidu
Srovnávání škodlivosti fosilních paliv (resp. spalovacích vozů) s tabákovými výrobky je další s vrcholně demagogických ekoteroristických "argumentů". Nebo tě snad dovezou cigáru do práce, na dovolenou nebo třeba k lékaři?!! :-O
Avatar - Ji/Ri
2. 11. 2022 09:05
Re: Byl bych v klidu
:yes: asi tak nějak
3. 11. 2022 07:07
Re: Byl bych v klidu
vrcholně demagogické tvrzení je, že já chci svým 1,9TDi bez filtru pevných částic a bez močoviny dojet na nákup do Kauflandu a k doktorovi kilometr a zasviňovat ovzduší, protože je to moje svaté právo.
ale celkově, to nejdůležitější, co kripl Arese nikdy pochopit je, že šlo především o ten princip, že základem svobodného trhu je nulová regulace. a že potom svaté právo koupit si výrobek jaký chci skončí jako např. v USA oblíbenou lidovou veselicí střelba automatem do lidí - a jejich argumentace je, že mají svaté právo vlastnit zbraň ke svojí obraně ;-)
freonová náplň do lednic taky skončila a přitom sloužila naprosto ušlechtilým účelům :yes:
Avatar - Mikesus
3. 11. 2022 07:04
Re: Byl bych v klidu
K lékaři, na dovolenou, do práce. Tam všude tě EV odveze.
Srovnání s cigaretami je na místě. Oboje je poodbně škodlivé.
3. 11. 2022 07:10
Re: Byl bych v klidu
to nejpodstatnější bylo, že se tady někdo oháněl znalostmi a chápáním ekonomie, proto jsem to napsal jak jsem to napsal, i když nemám pochyb o tom, že to spalování fosilních paliv jednou prostě skončit musí.
btw. cigaraty škodí především jejich konzumentovi a sekundárně jsme byli ochránění. u laskominek proudících ze starých dehtů nemáme obranu žádnou...
Avatar - Barrichello
3. 11. 2022 12:49
Re: Byl bych v klidu
fosilní paliva v Evropě nejde v horizontu 20-40 let čím nahradit, nic takového neexistuje. Ne - OZE nejsou opravdu náhrada fosilních paliv, to funguje tak ve 3 zemích Evropy, ostatní v zimě bez šance.

Ve zbytku světa dle jednotlivých zemích bez šance v rozmezí 40-150 let

Holt máte SMUUUUUUUUUUUUUULU!!!!
3. 11. 2022 13:10
Re: Byl bych v klidu
když budu škodolibý, tak bych řekl, že smůlu mají ti, co na elektrické auto nedosáhnou ;-)
ale obecně spíš věřím na to, že sem přijdou z Číny lacinější elektromobily a lidi do nich přestoupí...
3. 11. 2022 14:10
Re: Byl bych v klidu
Další pro tebe šokující odhalení?

Právě to co popisuješ je důvod regulace spalovacích motorů. I to je vlastně pozdě, protože platí to co píšeš.

A to je důvod proč mladá generace upozorňuje na tenhle problém. S dědictvím fosilních paliv bude muset bojovat dnešní mladá generace.
A to jak v podobě totální závislosti tak v podobě brutálních dopadů na životní prostředí....

PS: "Máte smůlu"? Ty jsi někde mimo....
Avatar - Barrichello
3. 11. 2022 15:29
Re: Byl bych v klidu
Ano, jako zastánce spalovacích motorů stojím mimo vaše snahy.

Naopak je budeme samozřejmě všemi způsoby bojkovat a bojovat s Vámi.
3. 11. 2022 16:05
Re: Byl bych v klidu
Nerad ti to rikam, ale dopady změny klimatu se ti nevyhnou.

Neni nikdo “mimo”.
1. 11. 2022 19:50
Re: Byl bych v klidu
LED zaznamenaly během krátké doby obrovské zlepšení parametrů při zachování přijatelných cen.
U elektromobilů nic takového vidět není
2. 11. 2022 21:35
Re: Byl bych v klidu
Uz me nebavi opakovani historie Li-ion baterek.

Wtf

Zkus si to zjistit sam.
3. 11. 2022 08:04
Re: Byl bych v klidu
pokud existuje předpoklad Othello, že sedíme v rychlíku do pekel a jsme schopni ještě zatáhnout za záchrannou brzdu, i když se někteří pasažéři potlučou... tak za ni nezatáhneš, aby se nepotloukli?
Avatar - Barrichello
3. 11. 2022 12:47
Re: Byl bych v klidu
To sou samozřejmě naprosté nesmysly, kroky EU mají snížit oteplováno o cca 0,5 stupně a ono se má dle "vědců" oteplit o 1,5 stupně.

A to ještě při výpočtech nikdo nebral v potaz plyn, co rusko jen tak pálí a přitom unikaj kvanta metanu :-)
3. 11. 2022 13:11
Re: Byl bych v klidu
takže je lepší to nesnížit ani o toho půl stupně?
1. 11. 2022 19:57
Re: Byl bych v klidu
Ještě dnes mám na chalupě na jednom WC tzv. úsporku. Světlo tak akorát na to hov**no. Připomíná dobu kdy ještě nebyly LED a já jsem byl mlady trouba, který věřil v dulezitost ekologie.
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:46
Re: Byl bych v klidu
Byl jsi hloupý a koupil si slabou úsporku. Měl sis koupit silnější.
2. 11. 2022 06:52
Re: Byl bych v klidu
Jistě, kdyby se ta silnější při svych rozměrech vešla do svítidla.
Avatar - Mikesus
3. 11. 2022 08:32
Re: Byl bych v klidu
To je typická neznalost technologie a nespravneho užití. Od začátku bylo zřejmé, ze propagace byla spatna, stejne jako v pripade dieselu. Usporka byla usporna jen pri dlouhodobem sviceni. Pri kratkem a castem spousteni byla naopak jeste horsi nez klasicka zarovka. To je stejne jako u dieselu. Jako v nynějším případě.
3. 11. 2022 09:08
Re: Byl bych v klidu
Propagace dieslu?
V jakem smyslu? Regulaci to nebylo.
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:17
Re: Byl bych v klidu
2035 nebude akorát to fašounské russko.
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 08:54
Re: Byl bych v klidu
S tímto přístupem zcela nerespektujícím chudší a průmyslové státy EU, už ani EU nebude, chytrolíne.
2. 11. 2022 10:36
Re: Byl bych v klidu
Přesně tak. :-)
Avatar - Barrichello
2. 11. 2022 23:33
Re: Byl bych v klidu
jste všichni nahlášeni, politika a propagce gestapa :-)
1. 11. 2022 18:02
Jak se Němec pro něco rozhodne
tak to dotáhne vždy až do konce. Bez ohledu na to, jaký konec to bude.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Anonym
1. 11. 2022 18:58
Re: Jak se Němec pro něco rozhodne
suhlasim, je to ich choroba (mentalna). Ak nevylezu na vrchol, tak radsej zomru.
Avatar - Typhoon
1. 11. 2022 19:38
Re: Jak se Němec pro něco rozhodne
Němci nedělají malé chyby...
1. 11. 2022 22:16
Re: Jak se Němec pro něco rozhodne
A zároveň robia hlavne chyby.
1. 11. 2022 22:16
Re: Jak se Němec pro něco rozhodne
Přesně tak. Nepochybuju , že svým pomateným ekoterorismem dotlačí EU až k rozpadu! :-O :-O :-O :no:
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:46
Re: Jak se Němec pro něco rozhodne
blá blá blá :D
2. 11. 2022 10:37
Re: Jak se Němec pro něco rozhodne
"Úžasný "argument" přesně vystihující tvoji úroveň. :-[] :no:
1. 11. 2022 18:05
3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Troll show s posvěcením redakce může začít.

přehlídka fakenews, konspirací a "zdravého rozumu"..

Je tak snadné otáčet zrak od tak jasné věci, že fosilní paliva prostě nejsou budoucnost ve které by mohlo lidstvo přežít....
Rozbalit vlákno
17
1. 11. 2022 18:06
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Fosilní paliva opravdu nejsou budoucnost. Ona jsou prostě přítomnost. Budoucnost má tu vlastnost, že teprve bude. Za 12 let, co zbývají, se žádný zázrak či převratný vynález neodehraje. A i kdyby, tak se nepovede uvést do praxe dostatečně masově, aby zabránil poklesu ekonomiky po zákazu fosilních aut.
1. 11. 2022 18:19
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Jo pravda, ještě jsem zapomněl na odborníky co ví o vývoji technologií, trhu a jejich nástupu více než CEO mnoha podniků, burzovní investoři, politici atd.

A jen pro svou neskonalou skromnost se vyjadřují o "skutečném" směřování světa na malém, českém, trolly prolezlém a podporujícím webu... Není to zahozený talent?
1. 11. 2022 19:01
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Presne :-)
1. 11. 2022 19:23
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Však ony vás ty srandičky brzy přejdou. Až ten krachový fičák vypukne naplno, budou elektrofašisti mlčet jak zařezaní a ukrývat se někde zalezlí v koutku! A jediné na co se zmohou bude kňourání: Ale my jsme to přece mysleli dobře! :-[] :no:
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:48
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Fňuky fňuk. :D
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 08:57
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
... hovoří elektroblb z ústavu, pod dohledem statných ošetřovatelů
Avatar - pradeda777
1. 11. 2022 20:23
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Jenomže oni ti všichni Tebou výše jmenovaní byli do EV "dokopaní" EU politiky, kterým byli "in turn" vymyty mozky ekoúchyly.....a to je k.u.r.w.a velký rozdíl..... :-[] :-[] :-[]
1. 11. 2022 20:28
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Přesně tak! :-) :yes: :yes: :yes:
2. 11. 2022 07:29
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
EU ma vliv treba na Cinu?…..
2. 11. 2022 06:34
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Hlavne že sám si svetový a máš správny názor.
Avatar - POP ART
1. 11. 2022 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1. 11. 2022 19:26
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
A co teprve to agresivní rojení místních elektrofašistů! :-[] :no:
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 08:58
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Kteří si naklikávají plusy, on je to vlastně jen jeden, to se dá poznat podle skóre, kdy je ten jeden vždy v plusu o cca 10 kousků.
2. 11. 2022 10:40
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
:-[] :-[] :-[]
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2022 19:36
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Breč víc, levičáku.
1. 11. 2022 20:29
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Levičácké zelené kvičení tu zní jako rajská hudba! :-[]
2. 11. 2022 21:38
Re: 3, 2, 1 teď ...Trollpárty
Levicacke jsou obavy ze zmeny / ztraty pracovnich mist.

Pravicacke je uchopit prilezitost. :-!
1. 11. 2022 19:00
termin o nicem
v ty dobe budou (novy) spalovaky davno mrtvy prirozenou cestou
Rozbalit vlákno
17
1. 11. 2022 19:02
Re: termin o nicem
Ano. Zcela nepodstatny termin.
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2022 19:38
Re: termin o nicem
Tak strašně nepodstatný, že jste si ho museli vynutit legislativou a všechny automobilky mu ihned přizpůsobily harmonogram. :-)
1. 11. 2022 19:53
Re: termin o nicem
to je prave ta chyba
ze se na to de silou
pak je kolem toho spousta qiqotu mnoha qoqotu
podobny to bylo s LED zarovkama
spousta qiqotu mnoha qoqotu
i klaus se pridal
a dnes po klasicky zarovce nikdo ani nevzdechne
Avatar - pradeda777
1. 11. 2022 20:28
Re: termin o nicem
Mýlíš se stará šavlo. Já klasický žárovky pořád používám. Já ti na nějaké letky z vysoka s.e.r.u....... :-[]
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:50
Re: termin o nicem
A taky s3reš v kadibudce do žumpy. Prostě si borec. :D
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2022 21:52
Re: termin o nicem
Klidně se utěšuj, že auto je žárovka, ale ať mi EV nikdo necpe tak brutálním způsobem.
1. 11. 2022 22:17
Re: termin o nicem
:-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:52
Re: termin o nicem
Fňuky fňuk. Pokud na tobě někdo páchá násilí volej Policii ČR! :-!
2. 11. 2022 10:42
Re: termin o nicem
Není třeba. Budou stačit volby a referendum o vystoupení že šílené ekoteroristické EU. V NATO samozřejmě zůstaneme. 😊
Avatar - kari.laz
2. 11. 2022 12:32
Re: termin o nicem
Výstup z EU zamával i takovým gigantem jako je Británie. Nás by to položilo úplně.
2. 11. 2022 19:15
Re: termin o nicem
Maďarsko nám předvede, jak se to dělá :-)
A brát plnýma hrstma a pak zmizet - to vážně slušného člověka ani nenapadne :no:
Avatar - kari.laz
3. 11. 2022 07:23
Re: termin o nicem
Maďarsku je Orbánovo, tam jsou v pr... už teď, be unie by zkrachovali už teď.
Proti práci a rozhodnutí unie mám velké výhrady, ale jen těžko někdo může věřit tomu, že bez unie by nám bylo lépe. Možná ten stav jednou nastane, obzvláště tím, jak si unie pořezává pod sebou větev, ale ten čas bude hodně v budoucnu, nejspíše nenastane ale nikdy.
3. 11. 2022 08:05
Re: termin o nicem
a nikdo, kdo má všech pět pohromadě. miluju třeba Černou Horu, Bosnu... mají tam určitý díl "svobody" ale ten zbytek pro běžné žití není úplně příjemný... ale vyjít z hospody a smrdět cigárama, to je vždycky nostalgie:)
2. 11. 2022 19:43
Re: termin o nicem
To je blbosť. Buď oboje, alebo ani jedno. NATO a EU sú spojené jak pupočnou šnúrou.
2. 11. 2022 21:12
Re: termin o nicem
Říkáš absolutní blbost. Nebo snad chce Velká Británie vystoupit z NATO?! :-)
2. 11. 2022 06:35
Re: termin o nicem
Definuj prirodzenú cestu.
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 08:59
Re: termin o nicem
Ty budeš rozhodně mrtvý dřív než spalováky, a taky přirozenou cestou, vole.
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2022 19:50
Neva
USA se nám zase o mílový krok vzdálí, Čína nám prodá lano, na kterém se sami oběsíme, Korea a Japonsko budou hledět na své zájmy, a socialistický evropský ostrůvek deviace bude relevantní asi jako Venezuela. Mezitím na našem venkově chytne druhou mízu trojková oktávka, kterou si budou lidé vší silou držet pohromadě, a čínští turisté budou obdivovat jejich vynalézavost. Díky EU. :yes:
Rozbalit vlákno
7
1. 11. 2022 19:56
Re: Neva
problem EU je ten, ze snad krome uhli nema zadny vlastni energeticky zdroje
china na tom je podobne a tlak ne EV tam je taky
USA jsou v rope sobestacny a s EV jsou dalece pred EU
Avatar - twistedTSD
1. 11. 2022 22:04
Re: Neva
Ani v Číně není takový plošný tlak a to mluvíme o diktatuře. Lidi se v Číně masivně stěhují do velkoměst, která jsou zamořená smogem, který zdaleka nepochází jen z dopravy. Je to velmi specifická země.

Soběstační nutně být nepotřebujeme, nejsme závislí na jednom zdroji, jak se právě ukázalo. Ale pro mě za mě, klidně ať lidi EV kupují, ať je benzín dražší, ale ne, že mi banda dobroserů v Bruselu zakáže si koupit benzínové nebo hybridní auto.

USA dalece před Evropou? No evidentně přesto kvete trh s benzínovými auty, zejména velkými a užranými. Jak je vůbec možné, že Evropa, která je takový lídr zelených dotací a daní z emisí, zase zaostává? Proč zaostávají evropské akciové trhy? Proč z Evropy přichází minimum inovací? Skoro jako by tu byl strukturální problém.
2. 11. 2022 07:21
Re: Neva
podil EV je v chine vetsi nez v EU
v chine polovicni dane na EV proti spalovaku + dotace
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 09:00
Re: Neva
ano, ale jakých EV, chudinek s maximálkou 80 za cca 100 000 Kč
tyto levné EV je snadné započítat do figur a s těmito se potom honosit, vole
1. 11. 2022 20:31
Re: Neva
Přesně tak to nějak dopadne. Hrozná představa. Pak to konečně docvakne i naivním lidem v západní Evropě a vypukne nová antizelená revoluce. Doufejme, že nebude příliš krvavá, ale hnutí francouzských žlutých vest proti tomu bude lokální selankou... :-O :-O :-O
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 09:02
Re: Neva
Naivním lidem nedocvakne nikdy nic, prostě zjistí že si EV nemohou dovolit a tak budou jezdit stárnoucím spalovákem, až do té doby než přijde od zelených komoušů z EU zákaz všech spalováků včetně ojetin
a potom se EU rozpadne, vidím to tak do 10 let
1. 11. 2022 20:26
Autobazary?
Budou se smět ICE prodávat v bazaru po 2035?

Pokud firmy prodávají 5tiletá auta, tak po roku 2030 nemá pro ně ICE smysl.
Mnoho lidí vyměňuje auto po 10ti letech, takže pokud koupí auto po roku 2025 tak ho po 10ti letech neprodají?
Rozbalit vlákno
8
1. 11. 2022 20:43
Re: Autobazary?
Před koncem té lhůty nejspíš bude velký zájem o spalovací auto. Nebo naopak lidem dojde, že není daleko doba, kdy to buď stát bude značně zdaňovat, nebo dokonce zakazovat...
1. 11. 2022 20:49
Re: Autobazary?
Dobrý den,
díky za komentář. Zákaz prodeje, respektive zákaz registrace, se bude vztahovat na nové vozy. Prodeje ojetin tedy pofrčí dál a spalováky den ze dne nezmizí.
1. 11. 2022 20:57
Re: Autobazary?
Zákaz nebo zvýšení spotřební daně bude další logicky krok
1. 11. 2022 22:20
Re: Autobazary?
Však ono už to nasr.né a ožebračené obyvatelstvo rudozelené soldatesce vysvětlí! :-O :no:
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:57
Re: Autobazary?
Myslíš ty bezzubý dezoláty v exekuci z Václaváku co tleskaj prokremelskem fašounskejm kolaborantům a ještě těm posílaj lhářům peníze? Tak tedle narodní vodpad se dřív popere než někomu něco vysvětlí. Beztak nejsou schopný dát do kupy ani souvislou větu. :-! :no:
Avatar - kruskar
2. 11. 2022 06:42
Re: Autobazary?
Ty máš fakt krásně vypláchnuto silným saponátem.
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 09:04
Re: Autobazary?
Dezoláti jsou dezoláti, a potom je tady ještě mlčící většina, tu můžeš nasírat vole až k prasknutí, ale nakonec k němu dojde.
A díky vám, elektroidioti, se k moci dostanou zase a opět jen diktátoři.
2. 11. 2022 10:45
Re: Autobazary?
Ne, ty nemyslím. Lidí, kteří budou chtít vypadnou z EU bude brzy mnohonásobně víc, vč. střední třídy! :-)
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:33
Za to může koncern a jeho podvody! :-)))
1. Koncern to všem posr@l, když všem nutil auta s podvodnejma emisema a pak se ke všem podvodům v Americe přiznal. Dízlgejt odhalili v USA, ne v Evropě. Tady to měli ti šmejdi prolobovaný.
2. Viníkem jsou největší zpožďovací kartely výrobců osobáků a náklaďáků v historii. Výrobci se dohodli na cenách a na zpožďání výroby čistejch aut.
3. Čína dala všem automobilkám koule do svěráku a řekla že budou dodávat čím dál tím víc elektromobilů. Na čínskejch koumouších si vylámali zuby ministři průmyslu z Německa a odjinud. Neustoupili jim ani o milimetr.
4. Nakonec to všechno zdárně urychlil fašoun Putler se svou válkou na Ukrajině a tím dodal celýmu grýn dýlu raketový motory. Ha ha ha. Zatímco si hlupáci myslej že grýn dýl zrušil, tak ho naopak neskutečne urychlil. Ha ha ha. Brečte milánkové. :-!

A co teď všichni ti auto podvodníci dělaj? Všichni kňučej, že jsou na ně všichni zlí a že je to zlikviduje a že tím zničej ekonomiku atd. atd. … Prodlajz! Zase si na tom namastěj kapsu, stejně jako si namastili kapsu na autech s katalyzátorama proti kterej taky vehementně bojovali. :D :-! :D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 09:05
Re: Za to může koncern a jeho podvody! :-)))
Nehul tolik blbečku
2. 11. 2022 10:48
Re: Za to může koncern a jeho podvody! :-)))
Souhlasím jen s bodem 1, jinak je to snůška ekoteroristických keců... :-O :no:
Avatar - kuk
2. 11. 2022 03:38
Zase je v titulku zavadějící lež.
EU se nedohodla na zákazu spalovacích aut. Tak to nikde nestojí. Dohodli se jen na zákazu spalováků s emisema. Spalováky bez emisí se můžou vyrábět dál. :-!
Rozbalit vlákno
36
Avatar - kruskar
2. 11. 2022 06:47
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
No jo. Lidi tvého typu asi nikdy nepochopí, že všechno má nějakou emisní stopu a že i takzvaně bezemisní auta ty emise produkují. Elektriky ukázkově při vyšší energetické náročnosti jejich výroby a získávání vzácných materiálů a společně s vodíkem při výrobě paliva. Z hlediska emisní stopy jsou horší, než ty fosily, jenže na pochopení už ti chybí v mozkovně závit.
2. 11. 2022 06:51
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Aspoň si nevymýšľaj.
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 09:06
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Nevymýšlí si, je to tak
U EV jsou okázale ignorovány veškeré emise CO2, toho sis nevšiml?
2. 11. 2022 20:05
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
My si ale bohužel nemůžeme vybírat mezi autem bez emisí a s nimi. Vybíráme ty, které mají menší emise.
2. 11. 2022 07:20
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
“Z hlediska emisní stopy jsou horší, než ty fosily…”

Zdroj teto informace?
Avatar - del42sa
2. 11. 2022 08:53
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
bylo to i tady : https://www.auto.cz/…et-malibu-144759
2. 11. 2022 09:01
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
to “pry” v odkazovanem titulku ti nevadi?

Uvadeny odkaz bere Hummer jako porovnani s normalnim vetsim autem. To ti prijde ok porovnani?

Dokonce i v tom clanku je to popsane.


Jo a jde snad jen o emise co2?
Avatar - WinDiesel
2. 11. 2022 09:09
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
No vy elektroidioti si budete vždy a opět lhát do kapsy.
Nebo ti přijde normální, že PHEV má deklarovanou spotřebu 1,5 letrů a v reálu má ale 10 litrů na 100 km?
Přijde ti normální prohlásit, že EV je perpetuum mobile neprodukující žádné emise, ani ty do komína?
Jste blázni a lháři a zkurwíte spoustě lidem život. A stejně se víc EV prodávat nebude, i když spalováky milionkrát zakážete.
Avatar - Jasper De  Ceuster
2. 11. 2022 09:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2022 09:19
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
“ Elektromobil Tesla Model Y se podle dat JATO Dynamics stal v září 2022 nejprodávanějším autem v Evropě, míněno především té západní. A to s 29 367 prodanými kusy (meziročně +227 %).“

a do potencionálniho zakazu spalovaku v EU je jeste dost casu…
Avatar - del42sa
2. 11. 2022 09:23
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
ty jsi dobrej vtipálek :D

https://elektrickevozy.cz/…z-bezny-spalovak

"Studie neziskové výzkumné organizace ACEEE odhalila, že nový GMC Hummer EV není tak ekologický, jak se může na první pohled zdát. Elektromobil totiž vyprodukuje klidně až 341 gramů CO2 na jedinou míli, což je srovnatelná (a o něco vyšší) hodnota jako u běžného spalovacího vozu Chevrolet Malibu (320 g CO2/mil)"

A GM to ani nepopírá :

https://gmauthority.com/…ution-study/amp/
2. 11. 2022 10:20
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
WTF?

sam to kopirujes a odkazujes😀

Pri nejhorsich podminkach ma Hummer podobne emise CO2 jako stredni auto.

Takze naprosty extrem na kterem chces dokazat co?

PS: Krasny priklad toho jak jde spatne zachazet s informaci a jak vznikaji fakenews. Veme se informace naprosto vytrzena z kontextu ukazana na extremnim prikladu a slozi hako obecny argument.
Avatar - del42sa
2. 11. 2022 11:17
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
fake news ? :D to je nový level tvého hloupého ideologického postoje ?

já nepotřebuji nic nikomu dokazovat, chtěl jsi zdroj informace a ten jsi dostal ;-)
2. 11. 2022 11:42
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Chtel jsem zdroj informace k tvrzeni, ze ev maji vetsi emise nez ICE.

Ty povazujes za zdroj potvrzujici toto tvrzeni clanek ve kterem se porovnava EV Hummer vazici 4,5 t s vykonem 1000k a sedan s 1,5 benzinem 160k?
Avatar - del42sa
2. 11. 2022 11:59
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
mno řekl bych, že minimálně je to jeden z (mnoha) důkazů, že elektromobily obecně nejsou až tak čisté, než se nám snaží určitá individua podsouvat a že je i s nimi spojena emisní stopa jejíž výše zavisí do značné míry od toho, jak se v daném místě elektrická energie vyrábí. ( zda z čistých zdrojů nebo z fosilních paliv ) Ekologické náklady budou určitě mnohem vyšší v ekonomikách, jako je Čína, Polsko, USA nebo Německo, které využívají především fosilní paliva. Naopak tomu bude u ekonomik s nižšími emisemi oxidu uhličitého, jako třeba Francie (jejíž elektrický systém je z více než 75 % poháněn jadernou energií) nebo Norsko (které se spoléhá na vodní energii).O bateriích a jejich výrobě a následné recyklaci ani nemluvě .....

jistě Hummer je poněkud extrémní přiklad, ale zrovna na něm jde vidět jak slepé oslavovaní elekromobilů nemusí ve výsledku nutně znamenat lepší emise
2. 11. 2022 12:14
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
2 del42sa
nemecko vloni vyrobilo 40% elektriky z OZE, tedy bezemisne
letos to bude lehce pod 50%
pred 13 lety (za tak dlouho konci vyroba spalovacicch aut v EU) to bylo v radu jednotek procent, tedy podil OZE pujde rychle nahoru vsude
tak nepindej nesmysle a koukej dal nez jen na spicku svyho nosu nebo do dalsi vejplaty
2. 11. 2022 12:52
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
xxxxxx
Edit: 7 “palcu” za xxxxx.

No nic, redakci je to jedno…
2. 11. 2022 12:52
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Loni cca 45%.
Letos zatim 50,8%
V roce 2009 18%

zdroj: https://energy-charts.info/
2. 11. 2022 12:43
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
A je tu dalsi trolly argument: Sokujici odhaleni…

Ano i za ev provozem stoji emise CO2. ( ty samozrejme stoji i za vyrobou fosilnich paliv) a nikdo to nemusi odhalovat. Je to obecna znalost.

Vyhoda ev je, ze slouzi jako idealni akumulace pro prebytky OZE. Ulozis energii treba z male FVE a mas energii nejen na jizdu, ale muzes cerpat i zpatky na spotrebu domu. Tim nejen setris odber ze site, ale setris i ztraty site. Dokonce muzes (nebo spise budes moci) dodavat do site. Nejspise do blizkeho okoli a tim zase setris ztraty v siti. A to je takovy trochu domino efekt.
A ted si vem ten efekt druheho zivota baterii z ev.. Baterie treba 60kWh pro domaci pouziti plus tepelne cerpadlo…
Avatar - Barrichello
2. 11. 2022 23:38
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Přebytky jsou jen v létě a nejvíc energie potřebuješ v zimě. A taková úložiště , abys uložil v létě a vybral s v zimě NEEXISTUJI a ještě hodně dlouho nebudou.

Pak kdo je Utopista vid :-) :-) :-)
3. 11. 2022 07:27
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Neni to zadne tve sokujici odhaleni, ze ev nevyresi vsechny problemy lidstva.

Resi ale jednu velkou kapitolu a to celkem elegantne a s presahem.

PS: jaka je alternativa? Tohle stale nikdo nedokaze rict. Trochu to pripomina dnesni deni. x desitek let se tu nabada k zateplovani a k energetickym usporam…..

Co se asi bude dit pri rostouci spotrebe ropy? To nekoukas dal nez za pristi rok?
Avatar - Barrichello
3. 11. 2022 12:29
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Alternativa jsou Jaderné elektrány, SMR, začít těžit evropský plyn .

Zateplování je super, problém je, že ti co chtěli mít zatepleno už maj zatepleno a ostatní na to asi zjevně nemaj :-)
3. 11. 2022 14:01
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Alternativa k Ev jsou jaderné elektrárny?

Takže znova a pozorněji..
Jaká je alternativa ke spalovákům. Protože dlohodobě to není udržitelné.

PS: jaderná energetika není v dnešní podobě řešením problému. Na dlouhodobou náhradu fosilních paliv není dostatek paliva.
Avatar - Barrichello
3. 11. 2022 15:28
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Alternativa ke spalovákům? Žádná. Místo benzínu a nafty jde spalovat akorát LPG a CNG. S tím že LPG jde vyrobit i jako BIO LPG....

:-) :-) :-)
3. 11. 2022 16:03
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
alternativu neznas, ale chces spalovak ktery nema budoucnost..

Trochu divne uvazovani….
Avatar - Barrichello
3. 11. 2022 16:12
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Samozřejmě že má budoucnost, bude totiž jezdit i za 50 let, vaše současné EV nikoliv :-)
3. 11. 2022 17:56
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
To jiste, ale nejak si nemůžu vzpomenout na zem ktera je uspesna a doprava stoji na pare a konich.
Avatar - Barrichello
4. 11. 2022 14:04
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Spalováky nejsou pára a koně.

Na páru jezdí vaše EV, protože jsou poháněné jadernou a uhelnou elektrárnou, to je v podstatě princip páry.

jak pravil klasika - máš to volaaké zmetené :-) :-) :-) :-)

PS: pořád vám to nešlape. Tesla v říjnu 19 ks, Dodge+RAM 23 ks (dřív jedna značka Dodge do umělého rozdělení Fiatem). Ford USA (Mustang + Explorer) 28 ks

Pořád mají skvělé Elonovy výrobky problém překonat i fosilní Dodge a dva modely US Fordu co :-) :-) :-)
2. 11. 2022 11:54
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
jo, a pendolino nebo TGV ma vyssi emise nez traktor pri hluboky orbe
ty ses fakt tupoum
2. 11. 2022 06:49
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Daj príklad spaľovania, kde emisie nevznikajú.
2. 11. 2022 07:19
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
vodik
a kdyz vezmes celej cyklus, tak syntetickej benzin
2. 11. 2022 19:50
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Blbosť. Aj pri spaľovaní vodíku vznikajú emisie. Konkrétne emisie oxidu dusného a pevné častice zo spáleného oleja.
Syntetický benzín? To je úplná lož.
2. 11. 2022 20:08
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
To si nemyslím. Asi se jim to povede. Ale pak každý, kdo ma na krku hlavu a v ni mozek, že když už umíme CO2 z atmosféry dostat, je nesmysl ho tam vracet spalováním zpátky. A ze preslapovat na místě není totéž co se snažit proces zvrátit
Avatar - del42sa
2. 11. 2022 06:53
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
měl by tu viset tenhle titulek : "Češi vyjednali dohodu. Auta se spalovacími motory se za 13 let přestanou v EU vyrábět"

češi jsou borci, hlavně v tom jak dokáží v EU vyjednávat :D

https://zpravy.aktualne.cz/…2b7ac1f6b220ee8/
2. 11. 2022 07:39
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Ja si hlavne myslim, ze tam neni napsane emise 0, protoze v puvodnim navrhu by prosly nektery phev, jako treba aktualni rrs nebo gle
Avatar - kari.laz
2. 11. 2022 10:31
Re: Zase je v titulku zavadějící lež.
Ty jsi vydlabanej jak dubový necky. Což vysvětluje tvé příspěvky.
Avatar - 3_diamanty
2. 11. 2022 09:16
Australia Kanada Novy Zeland
Stale je dost moznosti aj mimo europy.... stejne tu o 13 rokov povodnych europanov bude zrejme uz dost malo... tak ci onak.... este je to relativne dlha doba z pohladu aut a tak by som sa nedivil keby sa to cele odsunulo na neskor ( r 2040 ci dokonca 2050 ) ... uvidime... zatial je teda este priskoro sa nejako zlostit... aby nakoniec auta stejne neboli uz len vymozenostou superbohacov ako pred 50 rokmi.... ale ja to uz nejak doklepem... nezavidim hlavne teda uz tym mladsim generaciam narodenych po r 2010... ale snad budu aj oni este mat cim jazdit
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2022 09:33
stejně je to jedno
Do té doby budou mít Číňani obsazenou většinu evropského trhu levnými elektromobily pro každého. Korejci a Japonci budou mít střední segment, pro ty, co nebudou chtít čínské značky. Prémie (BMW, Mercedes, Audi apod.) zůstane, ale to je tak 10 procent trhu. A co běžné evropské značky? Velká otázka. Někdo zkrachuje a někoho převezmou asijské značky a budou pod evropskou značkou prodávat asijská auta.
Technologicky Evropa prostě zaspala a nevypadá, že se probírá. Auta brutálně zdražují, ale nic nového nepřinášejí. Naopak jsou ještě horší než předtím. A IDčka a Enyaqy? To je předražená tragédie. Proti Tesle nesrovnatelné, a kdo nemá rád iPhone na kolech, tak si vybere Niro/Konu či EV6/Ioniq, které jsou o pár let napřed. A za ještě snesitelnou cenu.
Toyota, Honda, Nissan, Kia, Hyundai... všichni už mají už velice dobře fungující fullhybridy jako most k elektromobilitě. Relativně nenáročné řešení, nemusí se nabíjet, velmi vhodné do městského provozu, kde ušetří až polovinu paliva/emisí.
Koncern, Opel, Ford atd. NIC. Jenom plugin hybridy. Těžké, šíleně drahé a vlastně k ničemu. Nejenom, že se musí tankovat, tak se musí furt (pomalu) nabíjet, aby měly trochu smysl. A když člověk vyjede z města, tak dojde šťáva a žere to ještě víc benzínu, protože to tahá ty těžké baterie. No, hlavně, že to má normovanou spotřebu 1 l/100.
Nejnadějnější a nejsmysluplnější elektrombil CityGo prostě zazdili. Zbývá Dacia Spring.. nic moc...
Jinými slovy křičí, hej Asie, vyklízíme trh, můžete sem jít!
Rozbalit vlákno
4
2. 11. 2022 09:58
Re: stejně je to jedno
zadnej vybitej plugin nema nikdy za zadnych realnych podminek vyssi spotrebu nez stejna konvencni verze se spalovacim motorem
2. 11. 2022 19:55
Re: stejně je to jedno
A na to si ako prišiel? Ten vybitý plug-in tiež niečo váži, mŕtva váha zvyšuje spotrebu. Taktiež je takýto motor viac inak naladený ako keď je v systéme s elektromotorom a rekuperáciu, takže tam tiež nejaký ten gram paliva naviac môže utiecť. Reálne pri vybitej baterke bude mať každý plug-in pravdepodobne vyššiu spotrebu ako zhodná konvenčná verzia so spaľovákom.
2. 11. 2022 20:51
Re: stejně je to jedno
Dokud nejedes daleko.
Jakmile jedes daleko, pojedes po dalnici nebo mozna po silnici prvni tridy. A na takovych silnicich/dalnicich jak vime zadna rekuperace neni, jedes ustalenou rychlosti. A tak tam vsechny pluginy a hybridy jedou jako spalovaky s nakladem baterek.
Fyziku neokecas.

To ale nemeni nic na veci, ze kdyz mas plugin, tak ho asi nabij zejo a jedes za min. To je tak nejak podstata pluginu. Ja nejak nechapu debaty "kolik zere vybitej plugin".

PS: Ja povazuju plugin za vec, ktera se hodi mozna max pro 20% lidi predevsim ve meste. Pro vsechny ostatni se nehodi. Ti si muzou koupit bud klasiku (klidne hybrida) nebo rovnou EV.
2. 11. 2022 21:32
Re: stejně je to jedno
Nejsem si jistý, ani na te dálnici nejedes porad po rovině a bez rekuperace. Ty rozdíly budou minimální
2. 11. 2022 20:59
Trinactiletka
Planovat 13 let dopredu.
Ja myslim, ze to mluvi samo za sebe. Vsak desetiletky jsme prece meli, ne? Plnit plan...

PS: Fandim EV ale NESNASIM tyhle levicacky socialisticky fanaticky ideologicky hovadiny
Rozbalit vlákno
1
3. 11. 2022 04:18
Re: Trinactiletka
To není plán. To je deadline.