No, asi to naozaj nefunguje, 9 litrov v meste je na hybrid, ktorý by mal šetriť predovšetkým v meste, docela dosť.
Po namontovaní zástavby autu ostane užitočná hmotnosť 322 kg. To už nie je k smiechu, to je na plač. Vlastná váha tak vychádza na 2335 kg.
Vzhľadom na to je naznačená cena auta absolútne šialená.
ta nosnost, to je megafail.... takové auto by nemělo dostat víc než 3* když má tak zásadní chybu.
Jinak kombinace PHEV a auto na kempování je trošku bizár, řekl bych že když investuju do takové vestavby tak asi hodlám hodně cestovat a tam PHEV prostě nefunguje, neb se za chvíli vybije a hotovo. Jistou výhodu bych snad viděl v tom že když pak jezdíš různě po kempech tak můžeš průběžně dobíjet. A pak samozřejmě je otázka to využití velkého akumulátoru: může pomáhat s provozem palubních systémů při kempování. Může pomoci i s vytápěním (můj Sup iV s tímto motorem má automaticky přes appku nezávislé topení z baterky, bez příplatku, takže očekávám že tento multivan to má taky). Ovšem to by se v tom musel autor testu trošku více povrtat....
Asi bych takové auto uměl využít, ale za ty prachy je to nesmysl....
Už se opakuju ale nejde jinak. Nosnost jen 451 kg pro sedm cestujících a jejich zavazadla ? To si dělají srandu ? A kolik zbude když se tam strčí vestavba co sama váží 130 kg ? Proč to není v mínusech se třemi vykřičníky ??
Jinak u auta pro nocování bych se v prvé řadě ptal na topení. O něm jsme se ale nedozvěděli nic než cenu. Takže je to teplovodní nebo teplovzdušné ? A jak dlouho vydrží v provozu, dá se třeba napájet i z té hybridní li-ionky?
Holt asi oboje naraz, hlavne pri naznačených cenách, každému nevyjde... :-[]
Asi preto sa s kempingovými nástavbami roztrhlo vrece. Obchoďáci sa beztak kvôli dlhým trasám a nabíjaniu aspoň 2x za deň domov nedostanú, takže posteľ v aute príde vhod a byt bude de facto zbytočný... :-)