Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Multivan Long 1.4 TSI eHybrid s kempingovou vestavbou – Vzhůru za zážitky

Pokud toužíte po obytném autě značky Volkswagen, máte na výběr z několika modelů řady California. Co když ale chcete občas přespat v novém Multivanu?
Zpět na článek
2. 11. 2022 13:35
2. 11. 2022 18:34
2. 11. 2022 13:37
2. 11. 2022 13:09
Byt alebo auto?
Holt asi oboje naraz, hlavne pri naznačených cenách, každému nevyjde... :-[]
Asi preto sa s kempingovými nástavbami roztrhlo vrece. Obchoďáci sa beztak kvôli dlhým trasám a nabíjaniu aspoň 2x za deň domov nedostanú, takže posteľ v aute príde vhod a byt bude de facto zbytočný... :-)
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2022 13:35
Nosnost
U testu californie si někdo stěžoval na malou nosnost, co potom u tohoto? 451kg na 7 lidí, z toho 130kg veme vestavba? To je vtip.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - xxc
2. 11. 2022 18:34
Re: Nosnost
siedmi v tom asi kempovat nepojdu a pre dvoch je to v pohode
2. 11. 2022 13:37
nosnost
U testu kalifornie jste stěžovali na nosnost, jsem zvědav co řeknete zde? 451 kg na 7 lidí a z toho veme 130kg vestavba. to je špatný vtip.
Rozbalit vlákno
0
2. 11. 2022 14:12
Zase ta nosnost ?
Už se opakuju ale nejde jinak. Nosnost jen 451 kg pro sedm cestujících a jejich zavazadla ? To si dělají srandu ? A kolik zbude když se tam strčí vestavba co sama váží 130 kg ? Proč to není v mínusech se třemi vykřičníky ??

Jinak u auta pro nocování bych se v prvé řadě ptal na topení. O něm jsme se ale nedozvěděli nic než cenu. Takže je to teplovodní nebo teplovzdušné ? A jak dlouho vydrží v provozu, dá se třeba napájet i z té hybridní li-ionky?
Rozbalit vlákno
2
2. 11. 2022 14:23
Re: Zase ta nosnost ?
ta nosnost, to je megafail.... takové auto by nemělo dostat víc než 3* když má tak zásadní chybu.

Jinak kombinace PHEV a auto na kempování je trošku bizár, řekl bych že když investuju do takové vestavby tak asi hodlám hodně cestovat a tam PHEV prostě nefunguje, neb se za chvíli vybije a hotovo. Jistou výhodu bych snad viděl v tom že když pak jezdíš různě po kempech tak můžeš průběžně dobíjet. A pak samozřejmě je otázka to využití velkého akumulátoru: může pomáhat s provozem palubních systémů při kempování. Může pomoci i s vytápěním (můj Sup iV s tímto motorem má automaticky přes appku nezávislé topení z baterky, bez příplatku, takže očekávám že tento multivan to má taky). Ovšem to by se v tom musel autor testu trošku více povrtat....

Asi bych takové auto uměl využít, ale za ty prachy je to nesmysl....
2. 11. 2022 17:36
Re: Zase ta nosnost ?
No, asi to naozaj nefunguje, 9 litrov v meste je na hybrid, ktorý by mal šetriť predovšetkým v meste, docela dosť.
Po namontovaní zástavby autu ostane užitočná hmotnosť 322 kg. To už nie je k smiechu, to je na plač. Vlastná váha tak vychádza na 2335 kg.
Vzhľadom na to je naznačená cena auta absolútne šialená.
Avatar - KANKUNEN
2. 11. 2022 16:52
To je k smíchu
takhle se bojuje za klima, nesmyslným pohonem a nosností. Prodlužka i šlauch na benzín, to je dílo.
Rozbalit vlákno
0