Pátá generace Range Roveru s naftovým šestiválcem, prodlouženým rozvorem a bohatou výbavou nabízí skutečné působivý zážitek z jízdy, který není těžké si zamilovat.
Pájo, v kratší verzi je to naopak rodinné peklo, díky kolům z náklaďáku je vzadu málo místa a lezeš do toho jak do kombajnu. Jinak je to nádherný a komfortní stroj.
"rodinne auto" definuji asi vic nez cokoliv jineho konicky, sve, nebo deti... A SUV jsou v tomhle nejuniverzalnejsi.
PS: zdravim kolegu co se rad potapi a nevleze se do 5er touring. :-)
No... Priestor, komfort a dynamiku ti vie ponúknuť aj kombi alebo sedan. Toto bude mať pridanú hodnotu skôr v rozhľade na vozovku, priechodnosti "terénu" a pohodlie vy/nastupovania. Aj keď, čo si pamätám webpajove rozmery, nepríde mi nástup/výstup do vysokého SUV, ako niečo čo by si zrovna užíval... ;-)
Nemám problém si sednout do jakkoliv nízkého auta a na druhou stranu ještě RR není o šplhání. Spíš jde o všeobecný komfort a pohodlí, kamkoliv jedeš. Střídám jízdy v SUV i sedanem a jsou chvíle, kdy se mi v gazíku jede líp, jindy zase naopak. ;-)
Už par let pro jejich univerzalitu nějaké SUV mám, rodina, sport, práce. A tohle je král. S běžným kombíkem si kvůli světlé výšce už dnes ani nesjedeš z krajnice, aby sis odskočil.
Tak takhle...ještě nikdy se mně s běžným nízkým kombíkem nestalo, že bych nemohl sjet z cesty, abych si odskočil/zatelefonoval/vyrazil na houby. Jako že bych to hodil ze skály, utrhl si výfuk či prorazil olejovou vanu, abych se mohl vyčůrat... nevím, fakt si nevzpomínám.
Motorkarska enduro komunita jezdí s oblibou do Bosny, Albánie, Makedonie. Je tam spousta makadamovych cest. A připadají si přitom hodně dobrodruzne. Dokud na stejné cestě nepotkají místní v Yugu:)
Jo, hranice standard/adventure je v každý zemi položená jinde. Zrovna makadam je v pohodě, s obyčejnou dodávkou jsem se po tom nalítal na zélandu a v patagonii stovky km, bez defektu čehokoliv.
Nam se v Atacame defekt stal, docela daleko od civilizace (neridil jsem). Prave na takove te lety rozbite ceste co pripomina vlnity plech polozeny napric, kde musis jet bud dvacet nebo sto, nic mezi tim. Dost jsme se tenkrat modlili aby se to neopakovalo, meli jsme jen jednu rezervu. Dopadlo to dobre :)
Jo, to je přesně ten typ cesty, je to o štěstí. Stalo se ti to, když si jel dvacet nebo sto? Já měl defekt na toyotě 4runner, když jsem to po šotolině v noci valil na solný jezera v death valley. Po výměně kola už jsem jel krokem.
Dvacet, zrovna jsme rizeni sverili kamaradce a po sto metrech najela na spicaty kamen :/
Na solny jezera vede asfaltka, ne? Jestli teda myslis Baywater, nebo mozna Devil's golf course. Horsi je to na Racetrack, tam jsem taky mel docela nevesely pocit ze jsme tam ten den sami a pomoci bychom se v pripade problemu dockali tezko.
Jel jsem fotit pohybující se kameny, byla to nějaká menší pláň blízko racetrack playa, bezejmená..., nebylo to solný, asi jsem to špatně pojmenoval, prostě vyschlý popraskaný jezero. Nebyl tam signál, asi bych to prostě sjel do civilizace s defektem.
EDIT: tak jsem si to zkontroloval a byla to nakonec skutečně racetrack playa, spali jsme tam ve stanu a ráno focení, na výsledek můžeš mrknout tady janspicar.com
Haha, to je dobrý, to jsem ani netušil;) Při pohledu na tvoje album si zase uvědomuju, jak je ten jihozápad kouzelnej. V sekvojích jste narazili na požár?
Jsou okresky (a není jich málo), kde se řeší opravy naasfaltováním, tam mám běžně problém i se sedanem. A to už se vůbec nebavím o dírách, obrubách apod.
Prostě každé auto má svoje a RR/RRS jsou výborným SUV, které osobně využiji na pravidelné bázi (ne se točit v garážích obchoďáku.
Nevím, mluvíš o ideálu pro aktivní rodinu, pro me je to takové auto, kam se daji dat 3-4 kola, výbava na lyže, na kempovani, jestli to někoho baví dávat hodinu na střechu a hodinu dolu, může být, ale V-class, nebo Multivan je tomu ideálu o dost blíž a z hlediska bezpečnosti je podle mě něco jako Proace nebo Traveller, kde je mezi nákladovým prostorem a posádkou ještě prepazka, protože při případné nehodě ten náklad umí udělat pěknou paseku. Netvrdím, že Range Rover není krásné auto, ale pro aktivní sportovní aktivity bych to rozhodne jako nejlepší volbu nenazval.
No neviem. Striedam suv a kombi. A zasadny rozdiel je, ze pri kombi sedim v aute a pri suv NA aute. A vadi mi to dokonca aj v meste. Asi sa da na to zvyknut, ale preco?:)
Nevím, po letech mám zase něco od JLR a předtím 3x super. U jiných vím, že problémy byly. Ale ty jsou dnes u všeho. Důležité je problémy vychytat, když už nastaly.
....image a super designem i schopnostmi, o tom vůbec žádná, ale řada zàpadorvropských statistik (a bohužel zkušenosti majitelů to prý často potvrzují), že soudobé LR i RR je to vůbec nejporuchovější na trhu. Jaký na to máte názor? Pomluvy, nebo trpká pravda? :-O
Je to tak, odcházející generace jezdila v mém okolí (rok zpět) v počtu 10 kusů (nafta) a první 3 měsíce jely dva z nich (velké RR) na plaťáku, respektive na 7,5tuně, protože ten krám se nedařilo ani odbrzdit (dvě rozdílná auta, jiný řidič).
Přímo v rodině jezdi dva roky starý V8S autobiography a je to taková katedrála co jednak ani moc nejde a taky s tím problémy jsou a to to má najeto fakt málo.
Na druhou stranu známý má V8 diesel a tomu to jezdí bez problémů, objednal si teď PHEV.
toto zial stale plati. aj pre posledne modelove rady. auto od LR su, podla mna, dlhodobo najkrajsie SUV na trhu vobec. posledna generacie defendera a tento RR + Sport su po dizajnovej stranke dokonale ( az na ten debilny displej v interieri ). je pre mna nepochopitelne, ze su stale na prvych prieckach nespolahlivosti ( spolu s Teslou ) na ktoromkolvek trhu. co je ale uplne najhorsie ... automobilka dlhodobo dosahuje straty. dokonca aj v tomto obdobi, kedy ostatne ryzuju na nedostatku aut a auta sa predavaju pomaly za vyssie ako cennikove ceny. napriek nadhere, ktoru LR produkuje a obrovskom dopyte po jeho autach, realne hrozi automobilke krach ... absurdne.
Proc se vubec porad resi servis u auta za 4 mega. Kdyz je pro tebe auto krabice, kterou koupis za pul mega, kdy jedes s ni do prace a z prace domu a nakupovat tak chapu ze te sere ze se to sere, protože jiny auto nemas. Ale nevim kolik bys mel mit na ucte, vydelavat a kolik aut, kdyz poridis auto za 4 mega kde vsichni vedi ze spolehlivost na pytel je normalka. Tak to odstavis, spravy, zaplatis a mezi tim jezdis dal v necem jinym.
jo, jenže když se to zastaví v půlce Alp cestou někam daleko, čekáš půl dne na náklaďák a když konečně dorazí tak platíš kauci za náhradní auto a do toho koukáš na různě svítící a zhasínající kontrolky motoru tak se to omrzí
Naivní pohled na svět. Když mas byt a u neho 2 parkovací stání, je tvuj vozový park limitován. A ze dneska v bytovkach není problem dole takové auto vidět parkovat…
A druhá totální blbost je tvrdit, že jsi koupil poruchový šmejd a nevadí ti to, protože mas dost peněz…
Vidím, že si tu započal osobný džihád proti tomuto autu... :D Niekomu pro ste ako rodinné auto stačí sedan(napr. mne), niekomu vyhovuje kombi(XY ľuďom tu v konverzácii), tebe skôr vyhovuje pikap alebo dodávka a niekto si teda dopraje takéto SUV.
Dávať ale do jednej roviny luxusné SUV a pikap alebo dodávku je mierne... Ako sa to u vás povie, pošetilé? Svedčí to buď o zadubenosti, absencii prehľadu, alebo proste troluješ :-[] Pretože toto auto je v rámci bežnej konfekcie vrchol...
Ide len o to či na to máš, či ťa jazda v takom aute napĺňa a chceš ho a či ho využiješ. Poradie nechám už na vkuse každého súdruha.
Ty jsi asi nepobral - jazyková bariéra zdá se - že se tu řeší, jestli je SUV ideální rodinné auto. Nemá to nic společného s RR. Jestli si to někdo kupuje, aby se v pohodlí vychcal u krajnice respektuji. Ale já bych třeba nahoru montovat kola na SUV nechtěl. Spolehlivost se začala řešit až později a proto jsem dal link na statistiku ;-)
Takže jazyková bariéra? A prvú vetu si číta? Tam predsa píšem o tom, že KAŽDÝ považuje za IDEÁLNE rodinné auto niečo iné. Ty bariéra... :-[]
Mne aj keď úplne vyhovuje sedan ako rodinné auto, mať počas 4 rokov ZBYTOČNÝCH 200k, tak prudko uvažujem o takomto aute. A bol by som zmierený s tým, že 90% času by som v ňom vozil seba a vzduch a napr. bicykel na strechu by ma ani vo sne nenapadlo dávať, pretože podľa tohoto kritéria, by bolo ideálne nejaké lambo a pod. :D
No vidíš to. Ani matematika ti nejde. První věta byla o osobním džihádu proti Range Roveru. Tak co bychom tak spolu mohli probírat? Najdi nějaké tema ve kterém jsi dobrý :D
Čo by sme mohli spolu prebrať? Napríklad by sme sa mohli vrátiť k téme a nepreberať veci typu, ktorá veta bola prvá a ktorá druhá. Priemerne intelegentnemu človeku(tebe žiaľ nie), by došlo o čom som písal...
Ale ako tak sledujem, tak riešiš veci vyššie ako že majiteľ trojizbáku na sídlisku si kúpi takéto auto a má len dve parkovacie miesta. No omg, to je úplne mimo ako tvoje fokusovanie sa na poradie viet. :D Autá v tejto cenovej hladine si kupujú ľudia, ktorý žijú v dome(poväčšine nie v jednom) a to že ty si natrafil na týpka čo si kúpi auto v cene domu a býva v byte neznamená, že to tak je bežné a normálne. Anomálie sa vyskytujú všade, len by sme na nich nemali stavať naše teórie a vyhlasovať o nich že, je to bežný stav.
Ale odkopávaj sa tu ďalej, bavíš a ide ti to. Tvoj životný vesmír je zábavný... :-[]
Ja třeba řeším, ze v Londýně, kde je jich kvantum, stojí garážové stání takový balik, ze tyhle auta stojí i na chodníku. Svět není jenom Slovensko Lacko ;-)
A pro zajímavost se podívej, kolik stojí pěkný byt v centru Prahy, kolik tam stojí garazove stání - a pak pochopíš, ze 5M je v tom kontextu smesnych.
Stále sa motáš v tej svojej kaši. Ani Londýn a ani Praha nie je celý svet a obyvatelia týchto miest nie sú väčšinový klienti takýchto áut. A za ďalšie, to že má niekto byt v centre európskeho veľkomesta a parkuje tam SUV tejto veľkosti a ceny, neznamená že je to jeho jediná nehnuteľnosť a nevlastní ešte dom niekde inde. Skôr opak je realita...
Tady se nadsázka nenosí ;-) Stejně jako nosič na kola na kouli nebo rakev na střeše. Kdo nevozí kola v dodávce nebo pickupu není aktivní a neví co jsou rodinné potřeby. ;-)
Tak keď mám byť úplne úprimný, v živote by mi ani len nenapadlo vyberať auto podľa toho, ako sa naň(akýmkoľvek spôsobom) upevňuje bicykel. Jednak som na bicykli nesedel vyše 20 rokov a za druhé, tých spôsobov je toľko, že v konečnom dôsledku sa dá nájsť vždy vyhovujúce upevnenie. Aj na tom lambe... :-)
Mě systém za autem přijde fajn, nevím proč cpát kola do auta. ;-) Lyže jsem uvnitř měl při rodinnému lyžování naposled v R-Klasse v Longu, pak už vždy v boxu ;-)
A psal jsem o univerzálním autě, kvůli tomu nechceš jezdit dodávkou nebo pikapem celý rok.
Ty nejsi Lacko, ty si Deméter ;-) a ano, mas pravdu, špinavé kolo, motorka, to všechno je pro mě zábavnější než jezdit sám v luxusním SUV, po kterém slintáš ;-)
Som so svojou garážou spokojný a ubezpečujem ťa že som už dosť veľký chlapec na to, aby som slintal nad nejakým auto. Zároveň ale viem pochopiť niekoho požiadavky a výber auta. Nebudem tu zbesilo kopať nožičkami a rozhadzovať ručičkami, keď si niekto za svoje peniaze kúpi auto typu SUV. Napriek tomu, že ani pre mňa tieto autá nie sú to pravé orechové.
Tvoj obmedzený pohľad tu pekne predvádzaš celý deň. To že nemáš prehľad, nadhľad a nevidíš si ďalej od nosa, je evidentné z tvojich "argumentov", ktoré nerieši ani jeden majiteľ auta za 200k+.
A mimochodom, môžeš ma volať ako len chceš, aj Gejza... :-[]:yes:
Nemám problém s tím, když někdo přizná, že se mu to auto líbí a proto ho chce.
Problém začíná, až když začíná tvrdit, že se světlou výškou sedanu má problém projet okresku a vychcat se u krajnice. To zavání hysterií.
S kktem se budu bavit jako s kktem a nic na tom nezměníš. Kdo začal první s urážkama si určitě v diskusi dohledáš.
To jsi špatně pochopil. Už ti to opakuju od začátku, že:
- nemám pocit, že by stav českých silnic byl takový, že by byl pro auto s normální světlou výškou nesjízdný
- a nemám pocit, že by toto auto představovalo rodinný ideál.
že sis do toho začal dosazovat, že srovnávám dodávku s Range Roverem, že byt v bytovém domě není totéž co panelák na sídliště a podobné konspirace, to už není můj problém.
Co si kdo koupí je jeho věc.
Protože můžeš někde zastavit a jít si prohlédnout město, vyspat se apod bez obav, že ti to někdo vybere.
Jestli je nadsázka, ze na rozbitou okresku potřebuješ SUV, pak ji nechápu. A obvykle se neodkazuju na veřejné mínění, ale z toho co tu čtu, tak je nás takových víc.
Anebo je nadsázka podle sedanu od Jaguáru před deseti lety posuzovat současné LR? To je taky možné.
Zaujímavá štatistika, díky.
Celkom to zapadá do toho čo písal kesumb.
Auto pekné, SUV nám vyhovuje, ale kvôli takýmto štatistikám sa značkám v rámci JLR vyhýbame.
Ešte v žiadnej som nevidel, že by to bolo spoľahlivé auto. Človek má dosť starostí, nie to ešte kupovať nekvalitné výrobky, nehovoriac o zostatkovej hodnote pri takejto povesti.
To souhlas. Obecně mě za tu dobu co mám ŘP nechala v 97 ve štychu jen Marea 1,8 kvůli motoru, XF pak kvůli roztržené pneu za Vídní, kdy ta výplňová sr.áárgorka to samozřejmě nemohla ani provizorně zacelit a to je vše.
Za tohle? To někdo dá opravdu přednost za tuto cenu tomuhle před např. X5M? S třílitrovou naftou auto přes 4 mega? Za tuhle cenu bych tam čekal alespoň benzínovou V8.
Když jsem psal o rodinném ideálu, tak jsem bral v potaz mix vlastností luxusní limuzíny, vícemístnou kabinu a zároveň propracované SUV. X5 vzadu úplně prostorná není, takže leda X7 a k té bych upřímně nepřicházel s takovou radostí jako k RR.
No v tejto veľkosti, keby mám ísť o poschodie nižšie, čiže BMW a spol, prvá voľba by bola GL. Teraz po novom GLS? Predsa len s tým majú viac rokov skúseností ako BMW s ich x7... Ale MB má zas svoje iné muchy naprieč triedami, takže je to aj o chuti každého súdruha. ;-)
Vytvořit díky marketingu zboží, které nemá valnou hodnotu, ale zavratnou cenovku, to je majstrštyk.
Z legrace se podívejte, za kolik se po 20 letech prodávají Land Cruisery generace 100, s pověstí auta, co přežije i pád ze skály. Pekne kousky okolo půl milionu. A dost často si je kupci renovují a používají spoustu let.
Range Rover ze stejných časů se prodava tak okolo sto tisíc. Pokud se tedy nerozpadnul.
Väčšinou keď stretnem pokazené SUV, tak je to Range Rover. Je mi jasné, že mnohé z nich už majú za sebou zopár majiteľov a ten posledný sa nechal zlákať cenou, ale keď sa ešte pridajú štatistiky, tak je to bieda. Na druhej strane treba aj povedať, že Land Cruiser je trochu iného zamerania na neskrýva toľko možností, čo by sa mohlo pokaziť.
Řeč je o velkém Land Cruiseru, osmiválcovém, první generace měla označení 100, druhá 200 - můžeš se rovněž podívat, za kolik se prodával nový a za kolik se pohybuje v inzerci ojetý, rovněž až neskutečně drží cenu, aktuální generace 300 je vyprodaná na 4 roky dopředu. Jiné zaměření - tím lze argumentovat až teď, když se z RR stalo SUV, ale dříve byly oba ve stejné kategorii. Jinak aktuální stojí 3-4M bez mrknutí oka. Je levnější než RR, ovšem jestli to někomu vadí, tak jako dvouletá ojetina už bude dražší:)
Po dlouhé době, kdy jsi byl v pohodě, máš zase krámy? :-[]:-[]:-[]:-[] ... přijde mi to jako argumentační zdatnost espéďáků... ti taky mají tu svou pravdu, kterou podloží těma svýma pravdama, bez ohledu na to, že ono to tak vůbec nemůsí být. S tím Jazvou... byl to smutný pohled na tebe dneska, migu.
Vidíš to, jak se to dá interpretovat.
Napsal jsem, že Range je krásné auto. LR ma bez výjimky překrásný design. Napsal jsem, že SUV pro mě není ideální formát pro rodinu. Totéž napsal i Emel. Taky jsem napsal, ze si nemyslím, ze bych na české cesty potřeboval SUV. To napsali tři další lidé minimálně.
Jazva se do me pustil s kydama o tom, že srovnávám RR s dodávkou. Že nechápu, jak to mají doopravdy bohatí a podobne nesmysly. Nic z toho jsem nenapsal. Ani jsem se jedním slovem nezmínil o tom, že kdo v tom jezdí je osel. To všechno si tam dosazuješ sám.
Krámy mam, když mi něco vkládá do držky co z ní nikdy nevylezlo. Chápu, že Pája ma radši jedince, kteří mu podlízají. Ja to nedělám.
A teď lekce z upřímnost: mas pocit, ze jsou nějaké české cesty v takovém stavu, že na ně osobní automobil s běžnou světlou výškou nestačí?
Písal si 4. 11. 2022 16:18 že dodávka, alebo pikap je lepší... Lepší sú možno vo veľkosti "kufra", ale to je aj Avia, Š1203,alebo Karosa s vytrhanymi sedačkami.
Ďalšie tvoje perly, že aspoň s dodávkou sa nemusíš báť zastaviť v meste, že ti to nikto nevykradne... To už je úplná mimoza. To už ani nejde normálne komentovať, nie ešte pochopiť :D
V-class je dodávka? Tak to potom jo :yes: jen stojí 100 tisíc Euro
Že ti to nejde pochopit mi zas tak nevadí. Na kole nejezdis, takže asi těžko pochopíš když mas půl mega ve dvou kolech vzadu na nosiči, nebo schované v kufru. Nebo motorku za 700…
Véčko môže stáť aj 200k, aj tak to bude dodávka. Ak ti niečo hovorí povestná nadsázka... Bude to luxusná dodávka a nikto s tým nič nespraví. Pojazdil som Európu krížom krážom v prerobených Véčkach a Sprinteroch čo boli dodatočne vytlmene, na vzduchu, všade koža atď. Autá na zákazku upravené a stále to boli dodávky. A práve majitelia RR a podobných áut neskutočne frflali, že čo za črepy ich vozia. Posledný čo si ho pamätám, bol zrovna miliardár z ČR, toho času už nebohý. Z Ostravy, na meno si už nespomínam, ale keby veľmi chceš, tak ti ho vyguglim. A ver mi, že tí ľudia neriešia tvoje problémy s bicyklami ani s motorkou. To sú reálny majitelia áut kde cena začína na 200k. Tých bicyklom za 5k neohúriš... Preto ti celú dobu píšem, že si mimo tak moc ako sa len dá. Ale nakoniec, ja som kkt, čo ja už len môžem vedieť... :D:D:D
Mam kolo za 10 tis EUR a věř mi, ze bych ho vzadu za autem přes noc nenechal.
Prosím te už mi neomilej co kdo řeší a neresi. Je to fakt směšné. Představa, ze RR je pro vyvolené. Tady v ulici stojí před každým druhým barakem GLS a RR. A mají ho lidi, co bydlí v řadovém domku, u kterého je jedno místo v garáži. Metr pozemku tu stojí tisíc euro. A je tu plno takových, co řeší svoji image daleko víc, než v čem bydlí…
A největší pr.del jsou ty řeči o dodávce.
Edit - viz ta statistika níže, ani jeden Rolls, ani jedno Lambo nebylo koupeno soukromé, všichni si nechají vrátit DPH, a tváři se, že budou jezdit za zákazníkem v Lambu :-)
Tak za to že máš susedov ekonomických slepcov ja už nemôžem. :D Ale nie sú to bežný majitelia áut kde cena začína na 200k. To že na východ od NDR je ešte stále auto znakom statusu a je tu "bežné" vidieť eSklasu na sídlisku, majiteľ býva v garzonke a ranajkuje studené párky a teplé pivo, to už je debata o inom.
To že ty nenecháš bike za 10k v noci vonku je pochopiteľné. Je to pre teba majetok na ktorý si sa predpokladám dosť nadrel. To beriem. Ale zase sme pri tom, že to berieš všetko svojou optikou.
Bežný majiteľ RR keď už by silno chcel niekde v p.deli jazdiť, tak si na to objedná službu, ktorá mu ten jeho bike donesie, alebo zaúkoluje zamestnanca. Alebo ho proste treskne na guľu a nerieši. Pre neho to zas taká pálka nie je. ;-)
Tak ještě jednou. 100% kupců Rolls-Royce a Lamborghini si nechalo tady v Česku vrátit DPH. Už přestaneš omítat ty nesmysly o tom, co kdo řeší a neřeší? Jsi úplně mimo. Tvoje představa, že když ma někdo auto za 200 tis EUR tak je to pro neho jako balíček cigaret…
Mas uvažování jak TomPro, stejně naivní bláboly…
Kedy som písal, že miliardár nerieši peniaze? :-O
Písal som, že nerieši blbý bicykel. Nebude parkovať s autom kdesi v gete alebo v nejakej ***i kam chodíš ty, že sa trasieš že ti vybielia auto. Zaparkuje auto na parkovisku/v garáži hotela
Miliardář (když příjmu tvoje kktske argumenty) si nechá, pokud ho baví jezdit na kole, obvykle sestavit kolo na míru, individualizuje ho nějak, a samozřejmě mu bude vadit, když mu ho ukradou.
Ale v Rangi jezdí už obyčejní milionáři… na to miliardy nepotrebujes.
A co je nebo není pravda - ja jsem velký RR nikdy neměl, neodvozuji jeho spolehlivost od sedanu jiné značky, dal jsem jen odkaz na statistiky majitelů. Stejně jako když me zajímá spotřeba, podívám se na Spritmonitor - kde jsou desítky až stovky respondentů. A zrovna tak mi přijde relevantni podívat se na statistiky poruchovosti. Jestli někoho rozčiluje takové jednání? To jsem rad, ze ty si beres servítky, když se k něčemu vyjadřuješ ;-)
a ty jsi supernaivka. bohatí nic neřeší ;-) https://www.novinky.cz/…miliony-40411454
Například lamborghini si v tuzemsku za celý loňský rok koupilo 45 zákazníků. Všichni na firmu, ani jeden soukromě. Všichni tedy uplatnili milionové vratky od státu na DPH. Rolls-Royce si za minulý rok pořídilo 21 klientů, rovněž ani jeden soukromě.
Bohaté "socky".
Ale veď máš možnosť. Založ firmu, daj ju do stavu že ti na to lambo alebo RoRo zarobí a kúp si ho ako súkromná osoba. Ukáž to tým h.ajslom neschopným :-[]
Závisť z teba len tak srší. A vôbec nevidíš čo všetko za tým je. Poväčšine sú to ľudia, čo reálne makajú 24/7, s naštrbenými rodinnými vzťahmi a riešia veci že či pôjdem teraz na dovolenku na dva týždne a utečie mi kšeft za XY peňazí, alebo pošlem na tú dovolenku rodinu a ja budem proste zase makať. Bez koníčkov, bez zábavy atď. Nie je im čo závidieť... Samozrejme nedá sa to generalizovat. Ja len že som sa medzi takými ľuďmi dlhodobo pohyboval a poznám čo to obnáša.
Ty jsi proste idiot. Vykladas tady houna o tom, jak bohati nic neřeší. Dam ti důkaz, že řeší. Ze si nechají vratit 20% aby ušetřili. A začneš mekotat o závisti… proste debil
Všetci sme idioti, debili, kkti len ty si... čapí hnízdo. :-[]
Neviem kedy som napísal, že niekto nerieši peniaze. Každý rieši. Len pre každého je podstatný iný objem. Vôbec som neočakával, že takéto veci treba vysvetľovať priemerne inteligentnemu chlapovi, ale holt asi som ťa nechtiac precenil. Prepáč, nabudúce sa budem snažiť viac svoje myšlienky vysvetliť,podať ich jednoduchšou formou. Keď ti to bude vyhovovať, kľudne pridám kresbu. ;-):-[]
Ty jsi úplný magor. Furt omíláš miliardáře a RR. Leoš Mareš vydělá za rok usranych 20 milionu, ale jezdí v Rollsu za deset. Zapadá to do tvojich tabulek? A v Praze bydlí v bytě. Jak je možné, že nemá dům? Aha, on není většinový zákazník. A zase můžeš spustit tu svoji bramboračku :yes:
Miliardárov si sem začal motať ty. Ja som spomenul len jedného, ako pikošku k tým tvojim dodávkam, čo sú lepšie ako RR. :-[]
Ale už ti to pomaličky v tej tvojej hlave popletenej dochádza. Gratulujem ;-)
Autá v tejto cenovej hladine si kupujú ľudia, ktorý žijú v dome(poväčšine nie v jednom) a to že ty si natrafil na týpka čo si kúpi auto v cene domu a býva v byte neznamená, že to tak je bežné a normálne.
Takže: byznysman v produktivním věku bydlí ve velkoměstě. Garážové stání stojí víc než auto, v Praze milion, v Londýně milion euro, v New Yorku milion dolarů. A co je horší, nejsou. Takže pindy o tom, že má někde další dům - třeba na francouzské riviéře - no jasně, že má - ale taky má děcka, které v tom Londýně chodí do školy, on tam má kancelář a řídí tam byznys a žije tam aspoň 50 týdnů v roce. Dej si do google maps třeba londýnský Kensington a uvidíš tenhle obrázek:
ty otlučené baráky mají v sobě byty, za které si koupíš půlku Petržalky a před nima stojí na chodníku nové Range a Bentley... tohle je realita velkoměsta
A práve majitelia RR a podobných áut neskutočne frflali, že čo za črepy ich vozia. Posledný čo si ho pamätám, bol zrovna miliardár z ČR, toho času už nebohý.
a to byl předpokládám ten jeden miliardář, kterého jsi vezl po Evropě "prerobeným sprinterom" a ty jsi byl řidič, nebo jsi tam jel s ním? na setkání "majitelov tychto aut"? píšeš strašné houna...
Nelži. Já vím, že u vás je to národní sport, ale nelži. Napsal jsem, že jako univerzální rodinné auto je lepší velké MPV nebo pick-up, než SUV. Takže nelži, malej ulhanej smrade ;-)
Ok, u mňa sa táto debata začína preklápať zo zábavy do nudy, takže si ži naďalej vo vesmíre, v ktorom je lepšia dodávka, alebo pikap ako RR. :-[]
Vidím, že pri absencii argumentov už prechádzaš k invektívam, s tým už nenarobím nič iné len ti napíšem: Pre debila, je každý debil... :-*
Von lže jak když tiskne a ty seš zase manipulátor. Takže není divu, že si tak rozumíte ;-)
A ty mi blbko ocituj, kde jsem napsal, ze je dodávka lepší než Range Rover. A pokud to dokázat nemůžeš, tak seš prašivej lhář. To te naučil tatínek nebo maminka? Nebo jste to brali ve škole?