Novinky
"nízké vykazované spotřeby na papíře jsou jen na prvních 100km" - coz je pri prumernem dennim najezdu pod 50km docela zajimave, nemyslis?
Kupovat někomu PHEV jako sluzebak je hlavně hloupost. Jde o materializaci přísloví o házení perel sv * ním.
To vážně nechápu? Cenou? Hmotností? Nižším užitečným zatížením? Osekáním normálních motorů? Vážně nevím, kdyby C5A alespoň udělali jako full hybrid, ať se člověk nezdržuje nabíjením. Bylo by to pohodlnější a přijatelnější řešení řešení. Stejně většina lidí na nabíjení kašle a nízké vykazované spotřeby na papíře jsou jen na prvních 100km (čili je to "fake") a pak jen auto tahá 250kg navíc 😉
Myslím, že nenabiji maximálně ti, co to nafasovali jako služebak. Ale to je problém firmy, ze jim to dovoluje, ne aut.