To vážně nechápu? Cenou? Hmotností? Nižším užitečným zatížením? Osekáním normálních motorů? Vážně nevím, kdyby C5A alespoň udělali jako full hybrid, ať se člověk nezdržuje nabíjením. Bylo by to pohodlnější a přijatelnější řešení řešení. Stejně většina lidí na nabíjení kašle a nízké vykazované spotřeby na papíře jsou jen na prvních 100km (čili je to "fake") a pak jen auto tahá 250kg navíc 😉
JirkaVejrazka
8
"nízké vykazované spotřeby na papíře jsou jen na prvních 100km" - coz je pri prumernem dennim najezdu pod 50km docela zajimave, nemyslis?
kesumb
1
kecy kecy kecy...
Mikesus
8
A podle čeho víš, že většina lidí na nabíjení kašle. Z mého okolí vím o 4 pluginech a všichni nabíjí.
Myslím, že nenabiji maximálně ti, co to nafasovali jako služebak. Ale to je problém firmy, ze jim to dovoluje, ne aut.
rohor
1
Kupovat někomu PHEV jako sluzebak je hlavně hloupost. Jde o materializaci přísloví o házení perel sv * ním.
Mikesus
6
Souhlasím. Na phev musí být zázemí.
Mig_35
1
A to by měli služební auto nabijet přes noc doma svojí elektřinou? Při dnešních cenách?
pallas
0
V Číne sa predáva C5 Aircross aj s hybrid motorom 1,8 turbo. V Európe ale stále iba 1,6 turbo. Prečo? A prečo do C5 Aircrossu nedávajú konečne aj dvojliter?
Myslím, že nenabiji maximálně ti, co to nafasovali jako služebak. Ale to je problém firmy, ze jim to dovoluje, ne aut.