Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C5 Aircross dostal nový plug-in hybrid, silnější verze potěší delším dojezdem

Nový plug-in hybrid 180 e-EAT8 by měl být dostupnější, silnější verze 225 e-EAT8 pak díky novým bateriím nabídne delší elektrický dojezd.
Zpět na článek
7. 11. 2022 11:11
6. 11. 2022 08:08
Koho potěší Plugin?
To vážně nechápu? Cenou? Hmotností? Nižším užitečným zatížením? Osekáním normálních motorů? Vážně nevím, kdyby C5A alespoň udělali jako full hybrid, ať se člověk nezdržuje nabíjením. Bylo by to pohodlnější a přijatelnější řešení řešení. Stejně většina lidí na nabíjení kašle a nízké vykazované spotřeby na papíře jsou jen na prvních 100km (čili je to "fake") a pak jen auto tahá 250kg navíc ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - JirkaVejrazka
6. 11. 2022 08:52
Re: Koho potěší Plugin?
"nízké vykazované spotřeby na papíře jsou jen na prvních 100km" - coz je pri prumernem dennim najezdu pod 50km docela zajimave, nemyslis?
6. 11. 2022 09:52
Re: Koho potěší Plugin?
kecy kecy kecy...
Avatar - Mikesus
6. 11. 2022 11:04
Re: Koho potěší Plugin?
A podle čeho víš, že většina lidí na nabíjení kašle. Z mého okolí vím o 4 pluginech a všichni nabíjí.
Myslím, že nenabiji maximálně ti, co to nafasovali jako služebak. Ale to je problém firmy, ze jim to dovoluje, ne aut.
6. 11. 2022 13:05
Re: Koho potěší Plugin?
Kupovat někomu PHEV jako sluzebak je hlavně hloupost. Jde o materializaci přísloví o házení perel sv * ním.
Avatar - Mikesus
7. 11. 2022 04:33
Re: Koho potěší Plugin?
Souhlasím. Na phev musí být zázemí.
7. 11. 2022 06:49
Re: Koho potěší Plugin?
A to by měli služební auto nabijet přes noc doma svojí elektřinou? Při dnešních cenách?
Avatar - pallas
7. 11. 2022 11:11
Motory
V Číne sa predáva C5 Aircross aj s hybrid motorom 1,8 turbo. V Európe ale stále iba 1,6 turbo. Prečo? A prečo do C5 Aircrossu nedávajú konečne aj dvojliter?
Rozbalit vlákno
0