Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové Audi A4: premiéra nového modelu a nového TDI (oficiální foto a info)
232 komentářů
Mně se líbí, zadek zvládnutý na jedničku a úžasně propojený s bočními liniemi, předek je pořád stejné téma, ale taky ok!
já tam teda nic úžasně propojeného nevidím. technika asi na světové špičce, ovšem design NUDA a průměr. prostě šedá myš
Je tak sorry za slůvko úžasně, ale fakt se mi to líbí a to propojení mi připadá hodně dobře zvládnutý. Šedá myš možná na fotkách, ale ve skutečnosti A4 šedě určitě nepůsobí ani ve stávající verzi.. Nevím jak bys jako chtěl, aby A4 vypadala. Jako Vel Satis?
ak je nova A4ka šedá myš tak je na tom rovnako ako Bmw 3 a Mercedes C nevidim u tychto aut nejaky vyraznejši dizajn su zhruba na rovnakej urovni...audi na mňa však celkovo pôsoby vyváženejšie ,bmw ma škarede zadne svetla inak je vpohode...mercedes zas horši interier,ale predna časť je vynikajuca s odkazom na minulosť...audi je proste audi športove mohutne pekne
ked toto je podla teba NUDA a PRIEMER tak by som chcel vedet co je podal teba dobre a nadpriemerne 😉
mne sa to veeelmi paci je to super :yes:
mne sa to veeelmi paci je to super :yes:
RS
Souhlasím, že to vypadá spíše jako facelift, ale je to moc hezké, byť i že to originalitou nehýří. Konečně hlavně dorostlo do velikosti konkurence, stávající A4 je krásná, ale přeci jen trošku stísněnšjší.
DBS
Nová A4 vypadá fakt moc pěkně,ikdyž tu vidím podobu s A5,ale to nic nemění na tom,že nová A4 vypadá velmi povedeně a v ostře nabité konkurenci si povede velmi dobře.
honzaHK
čekal jsem sebevědomý vzhled, ale tohle na mne působí hodně smutně, zamračený to sice je, ale ty diodový slzy me snad rozpláčou, jako když ma A4 na krajíčku, no a ten bezpohlavní zadek...jako výraz očí bez obočí
audi ma bezpohlavny zadok >😁 prosim napíš aky zadok ma BMW 3 súčasnej generacie?😁
tak ten se mně právě líbí, faktickejch rozdílů moc není, ale celek na mne působí mnohem vyváženěji, myslím tím trojkový kupé, ale samozřejmě jen můj názor, o tom se rozumně diskutovat ani nedá, tahle nová A4 mě z obrázků moc neoslovila, předchozí měla koule
vidíš ,ale zadnu časť novej A4ky porovnávaš s 3jkou kupéčkom prečo ne so sedanom?ano sedan ma vyrazne nepodarene svetla ,kombi tiež kedže ich ma rovnake...
protože maj víc společnýho s kupéčkem než se světlama sedanu a kombi, taky se mi zdály nepodařený, ale zvykl jsem si, doufám že s touhle A4 to bude to samý, jenže první dojem je první dojem..to se nedá svítit
schaba
nejčastější tři písmena v článku? 😄
no ale tím nechci říct,že mám něco proti motorům TDi ...když už se svět konečně zbavil koncernových 1.9TDi ,tak proti nim nemůžu mít absolutně žádnou výhradu.Moderní TDi pracují opravdu dobře,zvlᚍ ty common-raily.No a převodovky-jedna báseň-DSG zní hodně dobře(u audi chyběl sedmý stupeň) a multitronic může být také zajíámavou variantou. 😉
no ale tím nechci říct,že mám něco proti motorům TDi ...když už se svět konečně zbavil koncernových 1.9TDi ,tak proti nim nemůžu mít absolutně žádnou výhradu.Moderní TDi pracují opravdu dobře,zvlᚍ ty common-raily.No a převodovky-jedna báseň-DSG zní hodně dobře(u audi chyběl sedmý stupeň) a multitronic může být také zajíámavou variantou. 😉
Jezdim obcas v A6 2,0tdi s Multitronicem a muzu svedomite rici, ze bych si ho do sveho vozu neobjednal, pokud nemate navolen "S" rezim auto poctove zrychluje velmi pomalu a predjizdet se da velmi spatne. Poku mate "S", pak otazky pri podrazeni, ci sundani nohy z plynu prilis dlouho drzi uroven kolem 3.000rpm! Jedinym zpusobem jak jet "normalne" je tedy moznost uzit 7 pevne prednastavenych prevodu v manualnim modu, ale kvuli tomu se prece automat nekupuje...DSG je jednoznacne lepsi volbou.
nebude to ciastocne aj tym, ze mas velku tazku A6 s motorom, ktory je proste na tvoju karu nedostacujuci? Keby som si kupoval A6 s dieselom, tak idem minimalne do 2.5 V6, optimalne do 3litra... :-!
Samozrejme, ze nejde o okupanta leveho dalnicniho pruhu, ale pokud vezmu v potaz az neadekvatni rozdil v reakcich motoru v rezimu "D", vs. "S", nebo manual, pak Multitronic ve srovnani s klasickym Titronicem prohrava na cele care o DSG ani nemluvim. K teto pohonne jednotce je potreba pristupovat jako k zakladni a prilis od ni necekat (viz predchozi generace A6 s TDI 110HP), avsak dynamika pri bezne jizde na urovni standardnich motoru 1,6 (100HP) ve stredni tride je zla. V pripade manualu se chova jinak. Btw. 2,5V6 se jiz nevyrabi.
"... auto pocitove zrychluje velmi pomalu ..." - a jak zrychluje objektivně? Kdekdo u CVT převodovky napíše cosi jako "pocitově pomalý", ale se stopkami v ruce zrychlení nikdo neporovnává. Kdekdo prostě postrádá změnu otáček při přeřazení, podle níž poznával, že auto zrychluje (teď jede už tak rychle, že se muselo přeřadit nahoru). Ale to chybí jenom ten pocit, ne akcelerace. Pročpak byl Coulthard v roce 1993 s Williamsem F1 s CVT o několik sekund na kolo rychlejší než s klasickou převodovkou? A samozřejmě, že v režimu "S" se drží otáčky vysoko, proto tam ten režim je, aby bylo možno rychle reagovat na změny akcelerace.
Nechytej me za slovo ohledne zrychleni, v dalsim prispevku je vysvetleni...nejezdim prvnim rokem, prvnim automatem, prvnim Audi...Multitronic je zdaleka nejhorsi moderni automat, ktery jsem v aute mel (a jsem rad, ze me standardni auto touto "vymozenosti" nevladne). K vysokym otackam, pokud sundas nohu z plynu, otacky by mely klesnout..ne se drzet dalsich cca 6-7s. Srovnavat CVT v F1 se seriovym vozem je trochu passe. 😉 Predpokladam, zes' tuto prevodovku jeste nezkusil, nebo s ni najel prilis malo km.
No s Multitronicem nejezdím - jezdím jedenáctý rok s Nissanem Micra s CVT a jsem naprosto spokojený. A u té Micry se samozřejmě drží otáčky v režimu S podstatně výše, aby auto reagovalo sportovněji, tedy rychleji na akceleraci a aby výrazně brzdilo motorem. A režim virtuálních stupňů nemám a nechybí mi.
Bohuzel, ja mel ke spokojenosti daleko a nikdo mi vyhodu variatoru vzhledem k mym zkusenostem nevysvetli.
A doufam ze taky vis,jek na tom v prumeru prevodovky Multitronic sou.Kolecka za chvili v.....a tak mozna proto se ty otacky drzi a drzi.Ono totiz rozdil mezi osoupanym koleckem bez zubu a druhym osoupanym koleckem bez zubu je? >😁 S tim zrychlovanim-ano,na monho ridicu pusobi tak nejak auto pomalu,kdyz mu neletaji otacky nahoru,ale to takove kamiony?Ty toci v rozmezi tisice otacek a bez vleku to celkem taky pekne uhani 😉
No zadní světla ala BMW 3 kupé,cabrio.Spíš jemná evoluce stávající A4.No a ta délka?Plus 11cm?Celková 470!Kdeže ty vozy střední třídy jsou?Příští generace už bude mít 480cm?Podívejte se na rozměry Audy 80.Nejsem příznivcem stálého prodlužování aut.Stačí přidat 4cm do šířky a 4 do výšky.Už teď není ve městech kde parkovat,natož se někde vejít.
tak poporiadku zadne svetla evolucia terajšej A4ky a pôvodny majitel audi nuvolari /daj si vyhladať,uvidíš/.všetko rastie všetky auta male auta su 4metrove stredna musi zakonite tiež vyrasť..
bude to dobrý auto, takový auto, jaký už dneska dovede vyrobit kdekdo...
Jsem zvědav, kam se svět dobere za pár let. Tohle auto není špatný, omalý ani ošklivý, ale v koreji ho opíšou a vyrobí za chvilku taky...
Svět se prostě zmenšil.
Jsem zvědav, kam se svět dobere za pár let. Tohle auto není špatný, omalý ani ošklivý, ale v koreji ho opíšou a vyrobí za chvilku taky...
Svět se prostě zmenšil.
😄 oni ho vyrobia akurat tak,že daju na mile vzdialene podobne svetla dopredu a dozadu ,do interieru daju palbovku napriklad z Xsari a bezpečnosť 2*,do europy sa to nedoveze a ak ano nikto po tom neštekne ,pokial sa nenajdu nejaky sedliaci z dedin ,ale to už je potom ich vec o auto z činy by som si ani bicykel neoprel
schvalne ale koukni odkud mas ten bicykel 😉
jasne,ale bicykel je bicykel na bicykle sa zabijem rovnako ked stoji 4000sk alebo 40000sk ,ale auto?je rozdiel dať 150000 a 450000 určite by som mal vačšie šance v tom drahšom
jasny ja tim jen chtel rict ze i ty kola za 100tis se muzou vyrabet v cine, takze dej jim cas a treba se budem divit
jasne ,ale zatial je ten naš udiv skôr negativny ,ale pozrime sa kde je teraz korejska produkcia...tak čina ma nadej časom najdu vlastny štyl
Vyrabet se tam muzou, ale vyvijena a designovana jsou nekde jinde. Fakt, ze to tam montuji cinanci za dve misky ryze denne z toho jeste nedela cinsky smejd ala Brilliance.
Jinak souhlasim s tim prispevkem co se týká délky a velikostí...Je to schýza.
Jo, taky souhlasim - co je spatneho na kompaktnich rozemrech? Parkovat se soucasnou A6 je jak kormidlovad ropny tanker do doku... (osobni zkusenost)
Jo, taky souhlasim - co je spatneho na kompaktnich rozemrech? Parkovat se soucasnou A6 je jak kormidlovat ropny tanker do doku... (osobni zkusenost)
Takové rozměry měla již před 15 lety Mazda 626 (přesně 4,68m) a mě osobně se s ní manévrovalo mnohem lépe než např. s Fabii Combi.
Já myslim že je super po všech směrech, hlavně tam bude větší místo..Mi máme tedkon tu nejnovější A4 Avant a i vzadu s místem nic moc, ale vzhled to vše přebyje (zvlášt s S-Line :yes: ), ale jinak tadleta je good 😉
Krasny pravopYs... 😉
Nerípej do něj, bo tě tady všici čechy roznesou na kopitech že soudýš čéka podle pýsemnýho projevu >😁
Chyba je tam je že MY je se píše Y a ne I to máš pravdu a že tadleta je nespisovně to nějak neřešim!! 8-s
Nejdriv se mi nezdala,ale ty nove fotky ve mne neco zlomili.Zacal sem si vsimat tech,,tovarnich mracitek"/pokud to teda mracitka maj bejt) a vubec,i stavajici a4 je pekna a koho presvedcila,presvedci i ta nova. No,a ty co sou uz presvedceny presvedcej ty dalsi atd.... 😉
lowkick
Vsechno se zvetsilo, vsechno se zlepsilo..akorat, ze auta prodava taky/hlavne design 😢 Jasne, ze po A5 musel prijit umirnenejsi sedan. Problem je v tom, ze uz A5 je dost umirnena (na coupe). Takze sedan mel mit vyraz A5 a ta mela byt mnohem vyraznejsi. Takhle je to tezkopadna evoluce (A4), ale samozrejme to bude kvalitni autak pro kazdodenni jezdeni a trochu i pro zabavu. Ten diodovy pas opet v jinem tvaru...navic evokujicim Pasika...nevim, nevim. Z nabidky A4/A5 bych volil A5 bez mrknuti oka. :yes:
Nevím, ale Audi stále a stále vyrábí, co se vzhledu týče, stejnou šeď. Postavte vedle sebe A4 z roku 1998 a tento nový výtvor a vypadá to jako facelift (světel a nárazníku)... Nic nového, už 10 let stále to samé, nuda na kolech... Nevím BMW děla mnohem zajímavější a progresivnější vozy...
janodespota
Podla mna je dobre ze moc nee😜erimentuju s designom. Radsej si kupim pekne auto vyzreteho designu, jako nejaky futuristicky pokus nejakeho sialenca.... A velke + vidim v tom, ze si konecne uvedomili nedotacavost doterajsich vozidiel a snazili sa ju trocha riesit... :yes: :yes: >😁
podle mě je to fakt pěkný auto. Je fak ze kazdymu se libi neco jinyho, ale Audi se mi zdaj ze všech aut nejhezčí (jakýkoli model).
Vypadá to, že Audi hodlá získávat zákazníky na přední lampy, které žádná jiná značka nemá. "Kupte A4 a v noci si o vás budou dokonce myslet, že řídíte R8 😉 :yes: " 8-s 8-s 8-s
Jebko to svieti nonstop :no: inak je to uplne super, vnutro ma svoje caro idealny kompromis. Ma to ciste linie, krasne zadne svetla a celkovo je to o dost podarenejsie ako A5, ktora vyzera trochu nafuknuto. Audi vedia robit auta mne sa to paci viac ako Cko a ako 3jka bavorak urcite, do toho AUDI :yes: :yes:
lancer24
Treba sa zasmiať všetci tu maju vysoke škole dizajnu,su to marketingovy stratégovia a vedia ako spraviť nove auto >😁 inžiniery v audi dobre vedia ake auto spravili a čoskoro to zisti každý...A5 napovedala ako sa bude A4 uberať,bude tam len to najlepšie z najlepšieho rozmerovou dobieha a dokonca predbieha konkurenciu, teraz sa všetci ohanaju dizajnom ,ale počkajte kym uvidite vedla seba A4ku,3jku a Cčko potom zmenite nazor...A4ka je silny hráč Bmw môže mať obavy dvaja najväčši rivali nemaju väčšiu chybu a iba ich trojka sa píši "korejskými"svetlami...Je dobre ,že A4ka prevzala po A5ke taku agresivnu eleganciu,vyzera dobre ako BMW ale tiež snim môžeš isť na nóbl akciu akos Mercedesom...takže posledne slová? Boj sa začina odznova a Audi má viac než dobré zbrane
Je to hlas lidu, šefdesigneři jsou schopni do světa vypustit tak nevzhledné auto, že to málem potopí automobilku, nové Toledo, Vel Satis, Scorpio, Vectra, Stilo, Accent. Stačilo se zeptat pár obyčejných lidí a ti by to těm študovaným antivkusákům řekli.
súhlasím niekedy stačí len málo a z prepadáka mohol byť spasiteľ...ale nikto nieje neomylny oni sa zobudili a v sučasnosti je hlas ľudu viac než dôležity pri tvoreni nového auta
s druhou polovinou souhlasím, s tou první ne, to je přece nesmysl...člověk nemusí bejt studovanej designer, aby se moh' k tváři auta vyjádřit ne? kdybych se měl jen rozčilovat nad tím, jak se ostatním líběj jiný auta než mně, tak nedělám celý dny nic jinýho
Tak tenhle modýlek je evidentní krok zpět. Rád bych napsal stagnace, ale tak to bohužel není.
Vnitřní část vypadá jak v autech před 15 lety, bok a záď je trapná kopie BMW, stejně jako v některých siluetách je patrná inspirace v MB. Předek jak před bouřkou. Máme se A4 bát? Máme mít vůči ní respekt? Ale vlastně proč, když nevykazuje žádné znaky adekvátního pokroku. Mám na mysli pokrok v designu. Traktory (motory)natočit a hurá do pole. Za 250.000 Kč beru.
PS: Laguna III je asi tak 10-15 let vpředu.
Jsem rád že u VW vládne sterilita. Díky kucí modroocí, plavovlasí.!!! >😁
Vnitřní část vypadá jak v autech před 15 lety, bok a záď je trapná kopie BMW, stejně jako v některých siluetách je patrná inspirace v MB. Předek jak před bouřkou. Máme se A4 bát? Máme mít vůči ní respekt? Ale vlastně proč, když nevykazuje žádné znaky adekvátního pokroku. Mám na mysli pokrok v designu. Traktory (motory)natočit a hurá do pole. Za 250.000 Kč beru.
PS: Laguna III je asi tak 10-15 let vpředu.
Jsem rád že u VW vládne sterilita. Díky kucí modroocí, plavovlasí.!!! >😁
100%,že ty maš poruchu....v hlave 8-s :no:
a/ A4 nekopiruje BMW,pretože Audi to predstavil prvý na koncepte Nuvolari
b/ interier je to najlepšie čo možeš dostat v danej triede,a to bez debaty(obecne Audi dostava vždy chválu za interier...)
c/ LagunaIII skutočne neni pekny,keby som už mal vybrat z francuzov
tak by to bol radsej nová C5(dokonca aj P407 je krajši ako tato Laguna)...
a/ A4 nekopiruje BMW,pretože Audi to predstavil prvý na koncepte Nuvolari
b/ interier je to najlepšie čo možeš dostat v danej triede,a to bez debaty(obecne Audi dostava vždy chválu za interier...)
c/ LagunaIII skutočne neni pekny,keby som už mal vybrat z francuzov
tak by to bol radsej nová C5(dokonca aj P407 je krajši ako tato Laguna)...
Uz to vidim ponekolikate jak se nekdo ohani tim, ze "Nuvolari to melo uz pred tolika lety" a "okopirovane od BMW to rozhodne neni". Prosimte, vyhledej si na googlu fotku Nuvolari a pak si otevri fotku nove A4, oboje sikmo z boku. Poradne se zadivej. A ted mi rekni co je na A4 prevzate z Nuvolari. Vel Satis ma pravdu ve vsem krome Laguny.
Asi nekoukáš na nuvolari. Předek je převzatý téměř celý, zadek s dorbnými niancemi odpovídá A5. A4 vychází podvozkově a designově z A5. Co chceš řešit? Audi má vše vymyšleno, nepotřebuje kopírovat. Naopak u BMW vidím jasný posun k zakulacovaní a co model, to jiný styl.
Praveze koukam. A zadek neodpovida, stejne tak jako predek. Pokud to vidis jinak, nemam k tomu uz dal co rict, zajdi si k ocari
Jsem v klidu, brejle nenosim, jakesi to umelecke vzdelani mam. Je zde jasny trend, ktery Audi udrzuje. Nova A4 navazuje na predchozi generaci. Vse zastituje studie Nuvolari, ktera definovala podstatne prvky noveho designu a ktere se nove modely drzi. Oproti tomu trojka od BMW se jakxi do zbytku produkce BMW nehodi tolik, jako tato nova A4 do kolekce Audi. Pokud v tom nevidis silne souvislosti, sundej si plakat trojkovyho kupe ze steny. To ti jinak nikdo nic nevysvetli. 😉
slepá závisť >😁 :no: osobne som si nič nevšimol A4ma svoj vlastny štyl na nič sa nehra na BMW sa nepotrebuje hrať a Mercedes tiež nie . a ta laguna 3 nestrapnuj sa prosim je to hanba francúzkeho dizajnu nova c5tka ukaže ako sa maju robiť francuzke auta v tejto triede...renault kedysi líder čo sa tyka franc.designu upada,ale stale je na tom o moc lepšie ako Peugeot...Citroen bude lider francúzou ostatny sa maju čo učiť C4 Picasso a Grand verzia tohot mPVčka su krasne auta
Troska mozno trepes, ale aj mas asi pravdu, je to taky mensi krok dozadu, neni to to prave audi co bolo. Cim dalej tym viac straca tu svoju pravu originalitu. :no: Aspon teda tento model ju akosik straca. ;-\
V necem mas pravdu, bude to urcite dobra kara, ale obavam se, ze co se tyce designu exterieru, ale hlavne interieru, jiz vse tady bylo... Pro me aspon z fotek zatim ponekud zklamani a nic nove pod sluncem... Osobne bych se spise v originalnosti pojeti priklanel k te Lagune III, ale jak tak koukam koncernovi hosani (hlavne zde) zazivaji ty prave orgie, tak to nikomu neberu... >😁 :yes:
Musim jednoznacne suhlasit, prva reakcia na zadnu fotku: ved to je plagiat BMW coupe zadocku, predok je ciro ciste audi podla toho aj e😜erimentalne vyzera. A interier no pozrime sa ako jednoduchy stredny panel , nevideli sme to uz niekde? Nekritizovali sme uz niekde tu strasnu jednoduchost interieru v BMW l, 3... ???
No pozrime s cim prisliel hlavny rival. Jedine velkost je originalna , A4 sa posuva k BMW 5 velkosti, tak ak niekto potrebuje reprezentativnu limuzinu staci uz stredna trieda od Audi. Ale globalizacia musi byt, a musim priznat ze BMW ma malicko problem, ktory ale s novymi tromfami v rukave (Biturbo 2l Diesel 150KW, nova 5,7, X3 tesne za sebou ) hravo zvladne. Nech zije vecne konkurencia!!!
No pozrime s cim prisliel hlavny rival. Jedine velkost je originalna , A4 sa posuva k BMW 5 velkosti, tak ak niekto potrebuje reprezentativnu limuzinu staci uz stredna trieda od Audi. Ale globalizacia musi byt, a musim priznat ze BMW ma malicko problem, ktory ale s novymi tromfami v rukave (Biturbo 2l Diesel 150KW, nova 5,7, X3 tesne za sebou ) hravo zvladne. Nech zije vecne konkurencia!!!
Člověk až žasne, co tu jsou za slepoňi. Za prvý, Audi nic kopírovat nemusí, natož nějaký BMW Coupé, které v době vztniku Nuvolari nebylo ani na rýsovacích prknech.
Za druhý, interiéry audi jsou řeknu to jasně, nejpovedenější z německého trojlístku.
Další žvástu už jsou jenom kecy v peci.
Za druhý, interiéry audi jsou řeknu to jasně, nejpovedenější z německého trojlístku.
Další žvástu už jsou jenom kecy v peci.
To, že pro tebe nová A4 neznamená pokrok a je to podle tebe kopie různých značek je sice hezké, ale neznamená to vůbec nic. Důležité je pouze to, kolik zákazníků Audi přesvědčí, aby si A4 koupili (a to samé platí pochopitelně i pro novou Lagunu). Designově mi nová A4 přijde prostě jako Audi (jak taky jinak) A nebo by ste si přáli, aby se hoši trošku "odvázali" a stvořili designovou ufo-bombu typu Civic. A nebo kdyby najednou A4 postavili designově uplně mimo designovou linii Audi a zkusili zahrát na strunu francouzké elegance ve stylu nové Laguny. Děkuji, nechci. Audi je Audi a Renault je Renault. Rozdílný přístup, rozdílná filozofie, rozdílné pojetí designu. Obě ty značky jsou dobré a každá má své místo na trhu a svůj okruh zákazníků a příznivců. Pochybuju, že skalní fanoušek Audi bude odvázán z nové Laguny. A to že nějaký Vel Satis z české kotliny má rád Renault a myslí si, že nová Laguna je hrozně vpředu proti nové A4 znamaná asi tolik jako prd v globálním oteplování.
kdyz audi prislo s jednotnou maskou chladice, nenapadlo me, ze co nevidet budou uz jen pridavat a ubirat dvere u modelu. Pak to dopadne jako ted. Staci pridat jeden par dveri na A5, nejakou tu linku a mame tu co? A4! bravo.kdokoli bude stat vic jak 50m od auta tak asi nepozna rozdil (az na ty dvere). Jinak milovnikum vozu audi jejich obdiv a uzas nad timto vytvorem neberu. jen je skoda, ze automobilka s takovou kvalitou dela auta pres kopirak a ze uz po roce auta vypadaji jako by je delali 10let. Nadcasovy design je asi vec neznama
...to, ze Audi vydrzi deset let u podobnych linii doklada jejich nadcasovost...a propos...myslim, ze stale vychazeji z Audi 80. 😉
presne tak nadčasovosť to je doména všetkých audiniek...pozri sa ako vyzerala Audi 100/A6 a schvalne ako vyzerala vtedajšia 5ťka a mercedes ,hm? nadčasovosť je to,že aj o 15 rokou sa budu ludia divať na to auto s užasom ,že nestratilo nič na krase...aj dnes ked vidim možno aj 15ročnu audi 100tak si vduchu hovorim,že ako mohli vtedy spraviť take auto...audi radšej staví na istotu nie ako BMW po ktoreho modeloch možno o 10rokou neštekne ani pes...neviem uvidime inak nemam proti BMW nič
Castecne stebou souhlasim a novy Audi se mi libi vic nez novy BMW nebo Mercedesi. Ale stara petka(ted myslim) a stary medoury(hlavne 190e) jsou proste nadherny!
...krasne auto s zarukou kvality,btw som rozhodnuty pre kupu auta - mercedes C, mercedes E,audi A4, audi A6 - ale ktore? limit 1,7 mil Skk. Poradite?
Krome A6, ktera nenabidne o moc vic nez nova A4 bych byt Tebou vzal cokoliv, co Ti padne pri rizeni do ruky...v techto cenovych relacich neni problem zkusebni jizda dlouha nekolik hodin, ci zapujceni vozu na vikend. 😉
Ani jednu zmiňovanou... >😁 >😁
Dej mi 500 a za 1,2 koupíš lepší!!!
Hlavně takové, které si na nic nehraje.
Dej mi 500 a za 1,2 koupíš lepší!!!
Hlavně takové, které si na nic nehraje.
Úplně jiné, ne německé, doporučuji se svést i v jiných než německých autech. Technické parametry, prestiž, spolehlivost již nehledám u Němců. Svět je poněkud jinde. Samozřejmě jsou výjimky, ale v této cenové hladině asi ne.
Vy.er se na vsechny vyse zminene a kup si crossover Mazdu CX-7 v nejvyssi vybave a jeste usetris... Mimochodem ma 260hp, zrychluje z 0-100 pod 8s a ta kvalita a spolehlivost, tak o te se dneska uz "helmutum" muze jenom leda tak zdat... >😒]
Vel Satis 3,5V6 Initiale. Jednoznačná voľba.
Tak to je co se tyce bezpecnosti obrnene vozidlo v porovnani s vyse jmenovanymi... Souhlas... 😉 :yes:
Jenomže tohle auto má jednu podstatnou vadu-je opravdu ošklivý. 😢
No ja bych rekl, ze je tak osklivy a rozporuplny az je krasny... 😉 Kazdopadne je to vyjimecne auto a ten, kdo chce byt viden a odlisovat se, tak pro toho to je v maximalni vybave Initiale a motorizci 3,5 V6 jasna volba... :yes: Stejne tak napriklad jako pro me je vyjimecne auto C6, ale ten bohuzel pri sve velikosti nema tak vykonny motor (coz je z meho pohledu chyba) jako VelSatis a tudiz ho to malinko znehodnocuje vuci silne konkurenci... 😒
Ježíšikriste,snad nechceš tohle nádherný auto přirovnávat k C6,nebo nedejbože VelSatisovi.To by bylo rouhání vůči designovému božstvu a mohl by tě stihnout krutý duchovní trest v podobě dvouset Otčenášů a padesáti ZdrávasMarií. 8-s
>😁 ...no tak mne na rozdil od tebe nepripada tohle auto nejak zvlast nadherne, spis naopak, proto bych s tim sluvkem "nadherny" byl dost opatrny... 😉
s těmi mám docela problém! To auto vypadá jako kdyby mělo za chvilku začít brečet ;-\ 😒 Jinak celkem good
Ne dik ty svetsky diody fakt nespolknu a jinak me vsechny audi hlavne zepredu prijdou stejny , ale samozrejme v dnesni dobe vymyslet novy design neni lehke a proto v tom vzdy kazdy vidi neco jineho .
Neda mi to nereagovat,ale toto je zase to,coho som sa obaval aj u Audi-vsetko sa zacne podobat!Ved to je cista A5!!!Aspon zpredu.Zozadu ma svetla ako Audi A3 cabrio,co som videl Spy Photo...Myslel som,ze aspon Audi sa vydalo inou cestoul,ale asi nie.Dost ze sa podoba celkom A6 s A8 a spravia kopiu A5!Len sklamanie.
Ale zase nevravim,ze vyzera zle,len ma mrzi ta podobnosti. 😢 😒 :no:
Skopiroval som svoj stary nazor zpred dvoch-troch dni,nechcelo sa mi to pisat znovu.
Ale zase nevravim,ze vyzera zle,len ma mrzi ta podobnosti. 😢 😒 :no:
Skopiroval som svoj stary nazor zpred dvoch-troch dni,nechcelo sa mi to pisat znovu.
tudydudy
No,dnes se to stava celkem zvykem ze s novou generaci prichazi vlastne pouze facelift te stavajici a automobilky ty starsi prave proto nechavaji dele ve vyrobe.U a4 je to to same.Predek vipada mozna jeste sediveji.cekal jsem stale se mi vice libicí predek a5,ale to neni ono.zadni cast je zhruba na stejne urovni-neurazi a neprekvapi.kdy se asi nekdo rozhodne k podobnemu kroku jako u Hondy v pripade Civicu?
ale hlavne zadna "zasv*nena" korejska nebo cinska nahrazka a napodobenina, hezky poctiva evropska technologie😉 krasne, proste Audi
delphino
že ty fotky pochází od audi? mě připadá ta fotka jen jako dobrá fotomontáž stávající A4 a A5
marianek
Uz nejakou dobu se sam sebe ptam, proc by si nekdo koipil A4. Jeste pred rokem byl argumentem design. Ano maska Audi se povedla. Jenze dnes je jiz okoukana. Pokud na fatkach vidime facelift stavajici A4, pak uz ani ten design neni argumentem pro koupi. Motor? Ano dnes bude asi argumentem pro koupi A4 novy CR TDI. Pohodli, prostor, interier? Ten nebyl, neni a podle vseho ani nebude. Prehnane bocni vedeni a tvrdost sedaku totalne znemozni pohodlne usazeni. Zmenu barvy pristrojove desky vitam, ta tmava je hrozna. Cervene podsviceni pri jizde v noci prilis bije do oci. Navic kdyz si nastavim volant podle toho jak je mi pohodlne, nevidim na rychlomer a otackomer. V teto tride jsou takove perly, ktere jsou v techto aspektech mnohem lepsi. Myslim, ze jedinym duvodem pro koupi A4 bude asi ten motor. Neni to trochu malo?
Chapu Tvou argumentaci, avsak...design se bude lisit vice nez je patrne z obrazku, A5 si se soucasnou A4 nespletes ani zezadu, ani zepredu. Nova A4 ma opticky nizsi ponton a tak trochu BMW prolis na boku. Maska se menit nemusela, stala totiz u identifikace nove rady modelu a je okoukana mene nez tradicni ledvinky bavoraku. U motoru bude zajiste nejvetsi zajem o naftu, nicmene TFSI jednotky jsou take slusne. Sedacky v soucasnych modelech vpravde nemusi vyhovovat kazdemu, sam jsem se kvuli vysokym bocnicim musel ucit na ne inteligentne nasedat, jake budou nove nevim (ty asi take ne), pokud vsak budou vychazet z A5 (coz predpokladam) nevidim v nich problem. Palubni deska je pekna a podsviceni mi nevadi...cervena navozuje lehce sportovni atmosferu a da se regulovat reostatem, navic budiky maji bile kruznice a cislice. Prostor bude srovnatelny s konkurenci od BMW a M-B. Formatu Mondea, ci Passatu samozrejme nedosahne. Takze zadny zasadni problem u nove A4 nevidim. 😉 Pritahne stavajici klienty, nebot malokdo prebiha mezi nemeckou trojkou...
I v A5 jsem se projel a jsou v ni ty same "nedostatky". Napsal jsem to do uvozovek, protoze tyto "nedostatky" jsou zaroven "chloubou" teto automobilky. Zapomnel jsem jeste pripsal nezvykle vysoke hrany stredove konzole. Zkratka se zde podivuji, jak nekdo muze koupit auto, ktere je primo nepohodlne.
A4ka prostě a jednoduše ztratila koule...Uvidíme naživo.....teď Audi mám (a6) a je v poho. Akurát se ulomil list z větráku a lítající plastíky se zapíchly do chladiče...ale už jezdím zas....AUDI je AUDI a lidi si ho kupují zrovna proto, že kupují AUDI. Myslím, že Audi zůstává věrná své filozofii.....
Je pěkná, ale působí na mně jako čtyřdvéřová A5, tudíž se to bude plést a A5 už nebude tak originální a vyjímečná.
Čujo
bude tato audina zadokolka alebo predokolka lebo trajsia je predo
bude mať predny pohon prípadne quattro 40vs60 v prospech zadnej nápravy čo bude lepšie ako samotny zadok....
lorenzlubos
Veľa sa tu nadáva na design. Porovnajme s A6-kou. Veľmi podobné, akurát zadné svetlá má A4-ka lepšie. A6-ka prevalcovala predajmi "5-ku" aj "E-čko". Ja sa o popularitu novej A4-ky určite nebojím, bezohľadu na to, či sa mi páči, alebo nie. A mne sa veru páči, ale počítačové retuše priniesli myšlienku, že A4-ka nedostane 3-tie bočné okno a mne sa táto vízia veľmi, veľmi páčila. Tvar auta by sa ešte viac zjednodušil a získal by aj na dynamickosti. Čo už, aj tak sa mi páči viac ako "3-ka", či "C-éčko". :yes:
Teď jsem jel po městě a zezadu příjíždím za dvě audi(kombíky) a nebýt toho že na jedné bylo napsané A6 a na druhé A4 nepoznal bych která je která. Hoši by měli tu designovou kopírku vypnout, protože za chvíli to už bude jen o tom, které auto je nejdelší. Je to škoda, ale progres je nulový i u této "nové" A4 😒
mustafa
Co to je za blábol? To neni downsizing, ale downpowering >😁 nemá těch 96kw mít třeba 1,4TSI? Se mi nezdá, že by nová 1,8turbo měla jen o 4kw víc, než stará atmosféra 1,8 20V...
pro některé lidi bude těžko uvěřitelné že najdou se i lidi, kteří doufali že nová a4 bude vypadat právě takto...Super volba pro ty co nechtějí kupé a zamilovali se do A5 😉
Design je pekny ....ale osobne by som to nekupil - aby sa mi pri 40 000 km rozpadlka prevodovka, pri 60 000 odislo turbo a pri 120 000 sa rozpadol motor? Dakujem, neprosim! Radsej LEXUS a viem, ze to bude jazdit bez poruchy do 400 000 :yes: :yes:
to snad nemyslis vazne? Kde si to pocul? Hm? 8-s No neviem poznam velmi vela ludi co maju audiny dlho a problemy ziadne...Audi sa mi zda prave v tomto smere dobre 😉
V textu je uvedeno že se zlepšili jízdní vlastnosti posunutím agregátu dále za přední nápravu..... To v je chybné tvrzení- blok motoru je stále před přední osou nápravy v celém rozsahu, takže se jedná pouze o dílčí ( nevýznamné) posunutí motoru.
Dále bych chtěl reagovat a říci, že Audi nikdy nebude Bmw a Mercedes a proto se snaží "předehnat " velikostí, design je jakoby decentní- což je vlastně umělá image, kdyby dělaly u audi extravagantní vozy jako je bmw a merc. tak okamžitě spadnou do rajonu passatů, mondejí...( i když na jejich špici)
Dále bych chtěl reagovat a říci, že Audi nikdy nebude Bmw a Mercedes a proto se snaží "předehnat " velikostí, design je jakoby decentní- což je vlastně umělá image, kdyby dělaly u audi extravagantní vozy jako je bmw a merc. tak okamžitě spadnou do rajonu passatů, mondejí...( i když na jejich špici)
S tim souhlasim, Bawo je Bawo, at ma design interieru jakkoliv hnusny, ty jejich motory, hlavne benzinove 6 a vicevalce, jsou proste bezkonkurencni... :yes: :yes: :yes:
Nechci vyhrocovat diskusi, jen mám pár poznámek. Audi byly vždy těžké na předek. Nyní udělali technici u Audi tuto popsanou změnu a podařilo se jim posunout motor více dozadu. Máš pravdu, že je motor stále před přední nápravou, ale podle testů německých novinářů se jízdní vlasnosti A5 (má téměř stejný podvozek jako A4) výrazně zlepšily. Při porovnání S5 a BMW 335 coupé v AMS vyšla v disciplíně jízdních vlasností lépe S5. Podotýkám znovu německý AMS, ne moje dojmy. Podobně při porovnání A5 3.0 TDi a BMW 3.0D vyšla v kapitole jízdních vlastností lépe A5. Navíc němečtí novináři tvrdí, že A5/S5 je ideálně vyvážená s rozdělením hmoty 50/50% a Quattro má rozdělení točivého momentu v ideálním poměru 40/60%. Osobně se raduji, že se Audi povedlo dobré auto. Jistě to vyprovokuje lidi od BMW aby se vrhli na jejich trojku a snažili se ji vylepšit. Budeme jezdit dobrými auty ať od BMW nebo Audi, a to je fajn!
To je správný pohled na věc, když tě namíchlo BMW, neměl jsi (jako náruživý řidič) kam jít, teď začínají dělat Mercedes i Audi auta, která jsou na silnici stejně schopná jako BMW, ten kdo z toho bude mít profit, jsme my, tedy dokud nám to ježdění velký bratr nezredukuje na pouhou dopravu, ale to jiná kapitola.
Já zase četl jiné testy, kde A5/S5 samozřejmě je hodně vepředu oproti starému podvozku A4, ale náznaky nedotáčivosti tam prostě stále jsou( jak by ne, vždyt má motor v předu před nápravou) Ale pohon quatro to hodně eliminuje. Jezdil jsem v A5 3.0 Tdi man. kde byl podvozem super( 19" kola) musím říct že jízda je suprová- spíše než že se lépe jezdí zatáčkami než v bmw bych u audi vyzdvihl jak žehlí nerovnosti a drží se stopy, tuhá karoserie ja také bomba. Jenže BMW 330Cd jsem nejezdil, takže nemohu soudit. Největší průser je, že do A5 s pohonem quatro a 3.étdi nedokáží dám automat!!! Proto si to auto nekoupím. Bude tak za 2 roky s automatem a zároven s quatrem. Takové automusí mít automat. ( Jen ne poruchový multitronic prosím)
Automat přijde během jednoho roku. Připravují "cosi" nového 7-mi stupňového s extrémně rychlým řazením "pod plynem" neboli přeřazení bez ztráty přenosu točivého momentu,znalci už asi tuší. Jestli chceš automat,asi se vyplatí rok počkat!
Jinak k těm testům: jistě jich vyšlo mnoho, charakter vozu nelze úplně potlačit, BMW zůstane BMW, Audi zůstane Audi - a to je dobře!. Ale co je důležité je to, že se A5 vyrovnala v jízdních vlasnostech vozům BMW řady 3. Někde má navrch trojka, někde 5. Každý nech si vybere podle svého vkusu, citu,...a peněženky. Žejo
Jinak k těm testům: jistě jich vyšlo mnoho, charakter vozu nelze úplně potlačit, BMW zůstane BMW, Audi zůstane Audi - a to je dobře!. Ale co je důležité je to, že se A5 vyrovnala v jízdních vlasnostech vozům BMW řady 3. Někde má navrch trojka, někde 5. Každý nech si vybere podle svého vkusu, citu,...a peněženky. Žejo
Souhlasím, určitě se vyplatí počkat na ten automat, ale nevím jestli to bude už příští rok... mám obavu slyšel jsem od prodejce audi, že spíš konec 2008.. uvidíme. Každopádně do manuálu bych nešel,- nejsem blázen. Důvod proč tam není ten automat je ale ten, že sejim už zkrátka nikam nevejde- to je prý ten problém.. zatím s multitronikem umějí jen pohon na předek, což je u audi nemyslitelné( rovnou můžu vzít pasat coupé-připravují). Proti A5 nemám krom handycapu, že nemá automat ani jediné slovo. Je to dokonalé auto, krásně vypadá, suprově se řídí a ten interiér je fakt bomba že by se za něj nestyděly ani auta s cenovkou na 3,5 mil.
Jenže když vidím vnější design A4 nové, tak mám radost, protože BMW zůstalo s trojkou sedanem nepředstihnuto.
Bmw nepotřebuje extra místo na zadních sedačkách tolik jako Bmw, audi A4 fungují jako "služebáky" a tak si každý postěžuje, že se vzadu moc lidi nevejdou. U bmw se vzadu nic zvětšovat nemusí, protože to nebývá služebák, ale prostě bmw, že😄
Jenže když vidím vnější design A4 nové, tak mám radost, protože BMW zůstalo s trojkou sedanem nepředstihnuto.
Bmw nepotřebuje extra místo na zadních sedačkách tolik jako Bmw, audi A4 fungují jako "služebáky" a tak si každý postěžuje, že se vzadu moc lidi nevejdou. U bmw se vzadu nic zvětšovat nemusí, protože to nebývá služebák, ale prostě bmw, že😄
Úplně správně je, že přední náprava se posunula kupředu, a to o 11 cm. Ohodnotit, jestli je to posunutí významné nebo nevýznamné, no, to nevím jak, 11 cm je málo 20 cm už dost? Důležité je, jaký to má vliv na jízdní vlastnosti. Tady se pak stačí projet A5kou, aby člověk poznal, že zcela zásadní, i když jistě hraje roli i nové přední zavěšení a odpružení. Poznámku o tom, že Audi nikdy nebude MB nebo BMW lze snad chápat jen tak, že to nikdy nebude auto klasické koncepce. Ale ani tady to není tak jednoduché, stačí se podívat na to, kolik MB nebo BMW se v posledních letech prodává jako čtyřkolky, což lze zcela jednoznačně označit za výsledkek vlivu Audi. Tyhle značky se prostě ovlivňují navzájem. Pokud jde o velikost, stávající modely Audi se prodávají stejně dobře jako BMW nebo MB aniž by je velikostí nebo nabídkou prostoru převyšovaly, nárůst délky A4ky je spíše právě reakcí na kritiku malého prostoru vzadu u stávajícího modelu. No, a design, každý jde na to po svém, BMW před pár lety usoudilo, že linie z konce 70. let se vyčerpaly a zkusilo krok do neznáma, dnes už víme, že úspěšně, byť ne stoprocentně u každého modelu. Teď už budou pár dalších generací jen cizelovat. Základ současného designu Audi a MB je mladší (a MB rozhodně také žádnou extravaganci nenabízí) a dá se dál rozvíjet, což oba dělají, Audi design je jen více technicistní. A my můžeme být rádi, že jsou stále automobilky, které umějí nakreslit dynamicky střižený sedan, aniž by potřebovaly přední světla až k A sloupkům, profil žehličky nebo zadní světla nejlépe až na střeše. Nová A4ka po čerstvém MB-céčku jasně ukazuje, co je to premiový design, že premii od mainstreamu nedělí jen nabídka motorů, takže teď je na řadě BMW s faceliftem trojky. 😉
Chlape, nebudu hodnotit coupe A5 a 3 Coupé, tam je to vyloženě otázka vkusu ( já bych volil asi A5, je krásná, sexy a jistě více prestižní než 3 coupé- i hodnota následného prodeje bude u Audi A5 vyší) ale podívejte se na boční profil bmw 3 s m paketem a novou A4 a ruku na srdce, .... Já osobně bych se do bavoráčka zamiloval jako do miláčka, kdežto audi bych měl vždy jako luxusní, kvalitní a třeba i místy( interier) lepší "dopravní prostředek".
Prostě BMW je klasika všeho klasictva a trojka je geniální pocitové auto u kterého právem můžeš říci mám nejlepší a nejkrásnější celosvětové auto střední třídy. ( A je s ním největší zábava a vzrušení) COPAK TY CHCEŠ DÁT TAKOVEJ BALÍK PENĚZ ZA NESLANÉ TUCTOVÉ A4( MANAŽERSKÉ VW) PŘED ORIGINÁLNÍM A SRDCOVÝM BMW?? JÁ NE...
Prostě BMW je klasika všeho klasictva a trojka je geniální pocitové auto u kterého právem můžeš říci mám nejlepší a nejkrásnější celosvětové auto střední třídy. ( A je s ním největší zábava a vzrušení) COPAK TY CHCEŠ DÁT TAKOVEJ BALÍK PENĚZ ZA NESLANÉ TUCTOVÉ A4( MANAŽERSKÉ VW) PŘED ORIGINÁLNÍM A SRDCOVÝM BMW?? JÁ NE...
Ano, souhlasím s tebou! Já bych ze stejných důvodů volil tu A4 (A5)! A když jsme u těch emocí, není lepší Alfa 159? jezdil jsem s ní, super kára. Ale i její majitel mi potvrdil, že se mu furt sype....
Italové design umějí, to se musí nechat, punto je hezké, i to bravo má hezký design, alfa taky, ale moc dobře vím jak to bohužel s italama je... víme to všichni.. Takže alfa super design, ale já hodně najezdim tak proto preferuju kvalitnější auto abych s ním nebyl po servisech, a proto tady taky tak lobbuju za automat, protože mě v jeden moment už přestalo "kvaltovat" auto bez automatu už nikdy nechci( i kdybych kupoval M3)--...
nepleť si 156 a 159, 159 ještě nedostaly příležitost se sypat...i když jedna u nás může být už docela slušnej vrak, bo si dala větší pusinku s jiným autíkem
a těch emocí 159 zase tolik nemá, protože je to stejná těžká kráva jako výše zmiňované audi
v servisu s alfou budeš každých 20 tisíc km.... výměna oleje
co se týče audi, dělá blbost setjně jako AR, že A4 opouští segment malých sedanů.... dnes už tam zbývá snad jen to BMW 3, opravdu nechápu tu strategii A4 stejně velká jako A6, docela sebevražedný marketing
a těch emocí 159 zase tolik nemá, protože je to stejná těžká kráva jako výše zmiňované audi
v servisu s alfou budeš každých 20 tisíc km.... výměna oleje
co se týče audi, dělá blbost setjně jako AR, že A4 opouští segment malých sedanů.... dnes už tam zbývá snad jen to BMW 3, opravdu nechápu tu strategii A4 stejně velká jako A6, docela sebevražedný marketing
Bohužel, nepletu se. Je mi to líto,protože Alfa se mi vždy moc líbila. Ale můj kolega z Itálie ji má, často spolu jezdíme jeho služebním autem - Alfou. A sám jsem zažil,jak "zdechla" a nereagovala ne nic. Nemohli jsme ji odemknout, tak jí odtáhli. Vím, že to může být jeden vadný kus,...ale před tím měl kolega 166, a seznam oprav v záruce byl strašně dlouhý. Tak ji prodal a koupil 159. V ČR jezdíme mým autem a kolegu rozčiluje, že mé auto funguje naprosto bez problémů. Mám na tacho 55 000 km, a auto je bez problémů. A6. Předtím A4 2.0 TDi, 200 tis za tři roky bez jediného vážného problému...tak teď kolega zvažuje,že 159 vrátí a pořídí si...hádej!
balik penez dam radsi za Lexuse 😉 😉 bmw a audi jsou pro mentalne nizsi lidi !
A ja za infinity, už se těším až bude v čr....prý ten sedan při testech v USA porazil 3 bmw... uvidíme co předvedou
Tak to máme podobně, já jsem se v Rusku povozil s G35, a jen jsem valil oči, pokud jsou i ostatní modely tak dobré, pak Infiniti :yes: Navíc nabídka Infiniti je ucelená a designově promakanější, ta auta mají svůj osobitý styl, to u Lexuse postrádám, pro něj to bude v Evropě těžký soupeř, ale pro Němce, pokud to Infiniti zvládne i se službami, postupně taky.
Infiniti... :yes: :yes: :yes: Navic, co jsem ted videl prvni fotky studie EX-35, tak neni co resit... Neskutecna kara... :-!
Tak asi bychom měli oddělit design od řidičských zážitků. To o čem píšu, když zmiňuju A5 v diskusi pod A4kou se týká hlavně předpokladu jak to auto bude jezdit, protože je mechanicky totožné. Jel jsem celkem třemi verzemi A5, dvakrát k tomu bylo i srovnání s příslušným trojkovým kupé, a musím říct, že např. 3,0tdi bylo míň nedotáčivé než zadokolka 330cd. Neptej se mě proč, podobných logických nesmyslů se vyskytuje u E90 více, např. proč má 325i coupe lepší brzdy než 335i coupe, u E46 jsi vždy věděl, že ať má jakýkoliv motor pod kapotou, dynamicky bude bezchybná, E90 je mezi motorizacemi mnohem více rozdílná, pro sebe jsem si udělal závěr, že v těch slabších funguje lépe. Proto bych byl s glorifikací E90 opatrný, céčko je podobně agilní při lepším komfortu a A4 podle A5ky bude taky těžký soupeř. A pokud jde o design, těmi větami o tuctovosti a neslanosti nebo manažerském VW to zbytečně zabíjíš, tohle tu používají většinou zavilí odpůrci německých aut s orezlým puntem na zahradě. Co se mě týká, céčko nebo teď A4 z obrázků se mi líbí víc než trojka, proto volám po faceliftu, ale třeba současnou pětku považuju za jedno z nejhezčích aut vůbec.
Tím myslím stejný design na všech modelech. Zklamalo by mě to. Ale zase musím uznat, že tady to audi se mi líbí, ikdyž ty diody bych osazoval jen na vrcholové modely, aby to "nezlidovělo". My opinion...
velmi dobre udelane auto, bawo bude lepsi jizdne, ale designove me audi prijde hezci. Mercedesy neznam, kazdopadne fandim audi. OOOO
Je to hnoj ...ako i cely koncern!
lancer24
sú reči ohľadom VW Group v suvislosti s Audi.Pokial sa tu najdu ludia čo skutočne vedia o čo ide tak si určite všimli,že audi je nositelom technologickeho pokroku v VW Group.To znamena,že všetko najnovšie dostane prave audi a nie volkswagen,dizajn si necha šiť audi na mieru tym padom sa odlišuju od VW,Škody či Seatu.audi je profilovane ako premiova značka a dokonale splnuje všetko čo od premieveho segmentu očakávame,čiže luxus,moderne technologie ,vyzrety moderny design a tiež určitu historiu...ťažko je zrovnavať BMW ,Mercedes či Audi každy ma svoje ,audi ma quattro a rivali zas klasicky zadny pohon ,každa značka ja o čomsi inom a jednoznačny lider sa určiť nedá.tod vše
jak dlouho se budou Audiny delat s Single Frame.Jsem velkej fanda Audi,myslim ze S5 patri s Q7 mezi nejhesci auta vubec,no a ted nova A4.Proste nadhera.Jenom aby na te temer stejne pride nedoplatili.Ale doufam ze odbornici na design jako Valter de Silva(sefdesig.A5)si s tim poradi.No uvidime jak.....
Je smutné , že se každý snaží přiblížit BMW 3 , jak Mercedes C , tak Audi A4 . Alespon se mají od koho učit
Ruffi
Mam zmiesane pocity.Na jednej strane-fajn,na strane druhej-co ja viem.Pre mna to nie je laska na prvy pohlad..Samozrejme iste to je vynikajuce auto(ved dnes sa vyslovene zle auta nepredavaju),treba si vsak pockat na zive obrazky..Mozno je to aj moj problem,pretoze som cakal nieco odvaznejsie...Zvlast ked si dalo Audi nacas a z premiovky prislo ako posledne..
1.Nová A4 nepřekvapila designem. Jedná se spíše o "doladění" stávajícího designu, zjemnění některých linek (kolem světel..).
2. Nová A4 bude mít zřejmě výrazně lepší jízdní vlastnosti díky nové platformě. Motor "netrčí" tolik vepředu,přední náprava je posunuta více vpřed.Proto bude A4 méně nedotáčivá.Modely vybavené systémeme quattro budou mít vynikající trakční schopnosti a mezinápravový diferenciál torsen bude rozdělovat točivý moment v poměru 40/60%. Tak i na suchém podkladu bude A4 velmi rychlá a vyvážená. Rozložení hmotnosti předek nápravy /zadní nápravy je v ideálním poměru 50/50%(prázdný vůz).
3.prodloužený rozvor a posunutí přední nápravy více dopředu slibuje více místa pro cestující,také na zadních sedadlech. 4.Motory použité v nové A4 jsou vesměs známé z koncernové nabídky. Jsou opět mírně upravené-doladěné,aby splňovaly podmínky euro 5 a aby se zvýšila jejich spolehlivost. Jedinou novinkou pod kapotou bude nový 2.0 TDi se systémem comon rail, který má mít prý 207 PS a vynikající průběh točivého momentu.
Zdá se mi, že u Audi velice bedlivě naslouchali svým zákazníkům, a připravili pro ně novou A4, která nemá mnoho slabin. Pokud Audi udrží kvalitu zpracování,nasadí rozumné ceny,pokud nebude chtít za každý detail příplatky, bude jistě na trhu žádaným zbožím. Lidé, kterým se A4 z jakéhokoliv důvodů nelíbí,mají spousty možností koupit si auto jiné. Na trhu je jich opravdu mnoho. Přeju hezký večer.
2. Nová A4 bude mít zřejmě výrazně lepší jízdní vlastnosti díky nové platformě. Motor "netrčí" tolik vepředu,přední náprava je posunuta více vpřed.Proto bude A4 méně nedotáčivá.Modely vybavené systémeme quattro budou mít vynikající trakční schopnosti a mezinápravový diferenciál torsen bude rozdělovat točivý moment v poměru 40/60%. Tak i na suchém podkladu bude A4 velmi rychlá a vyvážená. Rozložení hmotnosti předek nápravy /zadní nápravy je v ideálním poměru 50/50%(prázdný vůz).
3.prodloužený rozvor a posunutí přední nápravy více dopředu slibuje více místa pro cestující,také na zadních sedadlech. 4.Motory použité v nové A4 jsou vesměs známé z koncernové nabídky. Jsou opět mírně upravené-doladěné,aby splňovaly podmínky euro 5 a aby se zvýšila jejich spolehlivost. Jedinou novinkou pod kapotou bude nový 2.0 TDi se systémem comon rail, který má mít prý 207 PS a vynikající průběh točivého momentu.
Zdá se mi, že u Audi velice bedlivě naslouchali svým zákazníkům, a připravili pro ně novou A4, která nemá mnoho slabin. Pokud Audi udrží kvalitu zpracování,nasadí rozumné ceny,pokud nebude chtít za každý detail příplatky, bude jistě na trhu žádaným zbožím. Lidé, kterým se A4 z jakéhokoliv důvodů nelíbí,mají spousty možností koupit si auto jiné. Na trhu je jich opravdu mnoho. Přeju hezký večer.
a příští generace A4 bude mít téměř 5 metrů?? to je fakt šílený. vždyť už současná BMW 3 je delší než starší BMW 5... tenhle trend se mi nějak moc nelíbí - auta jsou větší, těžší, 200-300 koní je dneska už normální, stejně jako kola 18-19"... před pár lety by tomu nikdo nevěřil
Proto začalo BMW dělat řadu 1. Jedná se jen o "okopírovanou" starou trojku s novýma - tj. nižšíma ledvinama.
vím. to nové 1 coupé je prý rozměrově téměř stejné jako E30. na údaje jsem se sice nedíval, ale vsadil bych se, že je výrazně těžší - ale samozřejmě také bezpečnější. stejně, když si člověk vezme, že E30 M3 měla nějakých 200 koní a asi 1.200 kg, tak je to bomba... Pravé sportovní auto - lehké, ovladatelné, žádná elektronika, jen poctivá práce řidiče... To mám rád. E30 M3 sice zatím nemám, ale mám Integru a to je stejný kafe, jen je to předokolka...
pellsi
Proste nadhera. Uprimne receno, jeste nedavno u me vedl novy Mercik C, ale s nastupem tohoto kousku neni o cem diskutovat. Jak interier, tak exterier na 1 s hvezdickou dvakrat podtrzenou. Jinak Bavoracek sic neni spatny, ale rekl bych, ze z konkurence nejhorsi. Predchozi model A4 se mi moc nelibila, ale tohle je proste mensi A5. Nadhera. Mit na to potrebnou inteligenci, sel bych do ni.
Nechat ji vybouchnout uvnitř. Snad by to pomohlo. Anebo taky z venku. Pak možná konečně originál. :yes:
Doporučuji si nechat implantovat mozek,pak možná přijde i nějaká myšlenka. >😁
Můžu Ti doporučit kliniku, jestli teda chceš traktorovej agregáte >😁
No je mi jasný,že víš,kde přesně ta klinika je.I když se divím,že si to pamatuješ.To víš,kde nic není,ani čert nebere. >😒] >😒]
Tak přestaň hledat šmudlo :yes: >😁
Co to píšeš za nesmyslný bludy?Co bych jako měl přestat hledat?Je to s tebou ještě horší,než jsem si dokázal představit.Ve vlastním zájmu už snad radši nic nepiš,takhle dobrovolně ze sebe dělat ubožáka (naštěstí anonymně) je jistý druh duševního masochismu. :no:
Přečetl jsem test, prohlédl fotky a nová A4 se mi líbí moc. Ta vlna v dolní části dveří připomíná BMW, ale nemyslím, že by to bylo nějak na škodu. Co nového se vlastně ještě dá vy designu vymyslet? Auto mi připadá celkově vyvážené, pěkné. Interiér se mi líbí mnohem víc než u stávající generace. Akorát si nějak neumím představit v reálu ty vlnky ve světlech. Shrnu-li to: A4 se mi líbí moc, těším se až ji uvidím naživo, ale mít na ni nikdy nebudu.
Mějte se super.
Mějte se super.
Na palubce jsem si všiml jakéhosi přepínače který mi připadá jako přepínání tuhosti podvozku. Nevíte, bude to mít stavitelný podvozek?
Vzhledem k tomu, že pokrok nezastavíš a je to přeci AUDI né, tak má milý chlapče nastavitelný ouplně všecko.
Nejvíc kupce. >😁
Nejvíc kupce. >😁
Pravda, s Vel Satisem člověk musí být tak trochu jiný.
Je lepší být veden stádem, nebo stádu určovat směr? Co myslíš MAR?
No určovat směr to je odvážné,spíš bych použil termín zbloudilá bezprizorní ovce. >😁
Zbloudilá a bezprizorní je Tvá mysl. >😁
Právě ti vyjímeční určují směr stádu víš.
Lépe řečeno stádo jde za nimi, protože jim mentálně nestačí. Proto je vedou.
Vyjímeční se neliší tím jak vypadají, ale tím, co mají v hlavě!!! >😁
Právě ti vyjímeční určují směr stádu víš.
Lépe řečeno stádo jde za nimi, protože jim mentálně nestačí. Proto je vedou.
Vyjímeční se neliší tím jak vypadají, ale tím, co mají v hlavě!!! >😁
V tvém případě......prázdno????Jinak s tebou souhlasím,že vyjímeční určují směr stádu,ale jenom naprostý bláhovec,či zaslepenec může toto spojení zkusit aplikovat va VelSatis,což nakonec ukazují i prodejní čísla. >😁 >😁
Ano, u některých motorizací bude k dostání i vzduchové pérování, takže to přepínání režimů patří jemu.
audi se snazilo udelat kompromis mezi BMW 3 a MB-C ale vzniklo ztoho auto ktere je jak se rika "nemastne neslane" nova A4 je uplne nezajimava a koupi si ji akorat lidi nejsou rozhodnuti mezi trojkou a ceckem....proste trojka je furt cislo jedna a cecko dve a na Audi az treti misto. Ale treba Q7 a A5 jdou povadeny Audi 😄
Klaudius
Dalsi z rodiny Audi, ktory by sa na ceste jednoducho stratil, nebyt mnozstva zaujimavych detailov. Zivsie a odvaznejsie auto ako Volkswagen, ale snaha pacit sa vsetkym je este citelna. Z niektorych pohladov citit inspiraciu krivkami BMW, podobne ako proporcie, jemne posunutie hmoty vzad je evidentne. treba ale uznat, ze autu to prospelo. Interier sa mi nepaci, povazujem ho za vyslovene skaredy. Vyrazny lem okolo pristrojovej dosky aj celeho stredoveho panelu, nesmelo natoceneho k vodicovi, to cele na mna posobi divnym, takmer archaickym dojmom. Cakal by som lubivejsie a svihackejsie tvary s luxusnym akcentom, decentne, nie robustne linie.
Záď vozu je velmi vydařená, ale předek poněkud pokulhává! Zdá se mi až moc přeplácaný kombinací z různých modelů audi! Např. světla R8( diody ve tvaru vlnky se přece jen moc do obdélnikových světel nehodí)! Jinak narazník z RS není špatný , ale jsem zvědav jak bude vypadat ostřejší verze rs4.
Hammunasakra
... to JSOU ale VĚCi! Tak budoucí audi A4 se rozvorem už skroro VYROVNÁ Citroën C5 a KONEČNĚ (!) už přišli na to, že motor PŘED nápravou je (pěkná) "bubost" (no to OBJEVILI Ameriku!).
A v naftových motorech se dokonce Citroën TAKÉ už "přiblížili"!
PS: NOjo nojo - to je asi ten "VORSPRUNG DURCH TECHNIK" (v praxi 😄 )
PPS: Jojo jojo - to jak já si přečetla srovnávací test "prémie" Audi A3 a spíše cenového konkurenta fabie - pomalu "dojíždějící" Citroën C4 - tak to já mám vůči "VORSPRUNG DURCH TECHNIK" respekt! Sice na nestabilním povrchu o DOST bubeji brzdí a o DOST buběji světlomety svítí (ale stále skvěle proti GOLF, ten byl ze 14ti hodnocených myslím 3tí ... ale z toho BUBÉHO konce 😄 ) a docela by mne ZAJÍMAL pocit řidiče "prémiové" audi A3, jež před zatáčkou dojede spořádaně jedoucí maminku v C4 kontrolující své děťátko v autosedačce ... a ta "mamina" mu v té zatáčce s Citroën C4 co jí taťka laskavě neb je tak levné koupil o 7 km/h ujede Ujede UJEDE UJEDE 8-s - to je DRSNÁ realita!
TAk ten "VORSPRUNG DURCH TECHNIK" česky "Všechnyzbubnem díky MARKETING", ten já RÁDA :yes: 😄 (s ním legrace bývá - ale R8 bych vyzkoušela OPRAVDU a 😉 )
Pvwěkný den
A v naftových motorech se dokonce Citroën TAKÉ už "přiblížili"!
PS: NOjo nojo - to je asi ten "VORSPRUNG DURCH TECHNIK" (v praxi 😄 )
PPS: Jojo jojo - to jak já si přečetla srovnávací test "prémie" Audi A3 a spíše cenového konkurenta fabie - pomalu "dojíždějící" Citroën C4 - tak to já mám vůči "VORSPRUNG DURCH TECHNIK" respekt! Sice na nestabilním povrchu o DOST bubeji brzdí a o DOST buběji světlomety svítí (ale stále skvěle proti GOLF, ten byl ze 14ti hodnocených myslím 3tí ... ale z toho BUBÉHO konce 😄 ) a docela by mne ZAJÍMAL pocit řidiče "prémiové" audi A3, jež před zatáčkou dojede spořádaně jedoucí maminku v C4 kontrolující své děťátko v autosedačce ... a ta "mamina" mu v té zatáčce s Citroën C4 co jí taťka laskavě neb je tak levné koupil o 7 km/h ujede Ujede UJEDE UJEDE 8-s - to je DRSNÁ realita!
TAk ten "VORSPRUNG DURCH TECHNIK" česky "Všechnyzbubnem díky MARKETING", ten já RÁDA :yes: 😄 (s ním legrace bývá - ale R8 bych vyzkoušela OPRAVDU a 😉 )
Pvwěkný den
PS: NEbylo by lepší "zajímat se" jak auto jezdí? (a pračka pere a ... atp.?) 😉
Hezké Velikonoce 😄
Veselé Velikonoce 😄 😄 😄 😄