Když se jim podaří pěkné a slušně udělané auto, což Austral bez pochyby je a nezazdí ho cenou, tak mu dají takové parametry, které se nedají akceptovat. Mildhybridní TCe 160 by se dala bez problémů akceptovat, jenže je nějakého důvodu opět přidušená a jede maximálně 175kmh? Takže se na dálnici ani nemůžete svézt (v Německu)... Co to sakra je?
Kadjar se stejným motorem vmax 210kmh, což je v pohodě...Divné :'-(
No proč asi, Renault hodlá maximálku osekávat plošně tak jako Volvo. Oficiálně pro tvoje dobro, realisticky kvůli nákladům zejména u EV. Ale kdo by s takovým pekáčem jezdil přes 180.
...dať za Renault v základe 32 000 € s parametrami / zrýchlenie 0-100 km/h 10.7 s a max rýchlosťou 175 km/h / tak to je dosť trúfalé. Aj keď je to vcelku pekné auto tak určite radšej toto https://www.sauto.cz/…ashqai/174692619 keď už by som chcel ostať v koncerne.
uměle omezuje rychlost u svých výrobků na směšnou hodnotu (jak asi díky tomu ošidila podvozek, aby snížila náklady?!) a nenabízí u své novinky jedinou nehybridní motorizaci si nikdy nekoupím a určitě nebudu sám. To je absolutní výsměch zákazníkům a dobrovolná sebevražka. :-O:-O:-O:no: Renaulte, míříš přímo do automobilového pekla! :-O:-(:no:
Nikoliv, ještě pořád je k mání poměrně dost nehybridních aut - naštěstí! :-) :yes A 4Control je velmi kontroverzní zařízení, které řadu potenciálních zákazníků spolehlivě odradí. Vyzkoušel jsem si ho a při ostřejší jízdě to bylo vysloveně řidičsky nepříjemné - člověk nikdy nevěděl, jak se to auto v další zatáčce zachová... :-O : Ve svém autě bych to nechtěl mít ani zadarmo! :-O:-O:-O:no:
ale ty digitální nesmysly se mi nelíbí, stejně jako milion tlačítek na volantu, toho abych se bál pomalu dotknout. Ve finále za ranec peněz dostanu vozítko s maximálkou 175 km/h a zrychlením jako třeba Suzuki SX4. Raději budu opečovávat svého Japonce.