Elektromobil Hyundai Ioniq 6 se vstupem na náš trh dostává oficiální český ceník. Najdeme v něm dvě baterie, tři výbavové stupně a možnost pohonu zadních nebo všech kol.
“Elektromobil Hyundai Ioniq 6 se vstupem na náš trh dostává oficiální český ceník. Najdeme v něm dvě baterie, tři výbavové stupně a možnost volby zadních nebo předních kol.”
Byl by problém, kdybych chtěl přední i zadni kola?
Hmmm... jako dobře, nelíbí... ale mám určitou slabost pro funkční design, takže bych byl zrovna tohle ochoten v garáži tolerovat (co do designu myslím).
Das bringt den neuesten der X3-Brüder nach vorn: :-! Der BMW iX3 zeigt, wie eine moderne und zeitgemäße Fortbewegung aussehen kann: Mit geringen Unterhaltskosten 8-s und effizientem Elektro-Antrieb fährt er unter Kostengesichtspunkten ganz nach vorn. :-O Dass wir den Wertverlust auf Basis seines Listenpreises berechnen und nicht auf Basis des mit E-Auto-Prämie subventionierten Preises, lässt ihn bei den Kilometerkosten samt Wertverlust sogar noch eher schlecht dastehen. Wirklich gut gefällt uns aber, wie der iX3 fährt: druckvoll, sympathisch, kompetent und reichweitenstark. Was die Kosten pro Kilometer betrifft, liegt er damit noch einen Platz vor dem BMW X3 xDrive 30e. :yes::yes::yes:
Prelozte si to, hosi. ;-)
A jaky ze je cenovy rozdil diesel vs elektro.. ?
Budoucnost uz zacala. EV uz davaji spalovakum slusne na p*del...
Volně cituji - pokud budeme brát brát jako objektivní parametry radost z jízdy, efektivnost a dynamiku, může mít tento test jen jednoho vítěze - X3 xDrive30d.
Skoda ze neumis anglicky. Vlastne ty se nevyznas ani v ceskych clancich. Takze je to asi jedno...
https://thedriven.io/2022/07/18/british-transport-police-adopt-tesla-model-3-and-kia-ev6-for-patrol/
And while there have been some concerns raised recently by the Gloucestershire Police and Crime Commissioner, Chris Nelson, over EVs running out of charge while on duty, this seems to be less an issue with the vehicles themselves and more with EV fleet management. :D
Tohle je realita. Ne to, co ti podsouvaji autofory. Ale ty to nikdy nepoznas. ;-)
Základ je o ničem, ale 1.3 mega za jedno z mála použitelných EV by docela šlo. Ale asi je to klasický sedan, že? Škoda. To bude spíš volba uvědomělých korporátů.
No nevím, jediný co je na tom autě zajímavý je design litých kol, jinak nic :no: Za mě je design o ničem, nelíbí se mi, pohon komentovat nebudu. Design může být funkční, ale není praktický, na tomhle autě je ale vše podřízeno aerodynamice…
Aerodynamika áno, ale to by šlo aj inak - podľa mňa proste nasadili taký štýl. Ano bohyňa DS/ID nedostala svoje na tú dobu šokujúce tvary len kvôli aerodynamike.