je o tom spousta mlžení a fám. Jaký bude design, jaký bude pohon. Ale ty vaše galerie to je taky lahůdka. Po prvních 3 fotkách se plynule přejde na fotky Priusu 4 gen, aniž by to jakkoli bylo indikováno. Hrušky, jabka, švestky, hodinky, holinky, Priusy, melouny, Audi a avokádo. Pro ACZ všechno jedno.
Hnusný auto se pozná podle prodejů ( ted vynechme supersporty a limitky ). Obzvlast, kdyz se jedná o mainstream.
Prius: celkově cca 6M do r.2020
Karoq: 360tis do 2020
Ale abychom nekrivdili a vzali jednu generaci. Karoq ma tedy 360tis za 4 roky, prius jen za první 2 roky 4.generace má přes 500tis. Takze z toho je poznat, co je hnusné auto. Tvůj názor není fakt ;-)
ale starej zaprděnej komouš to stejně nechce slyšet. Pro ně jejich názory byly fakta a hotovo.
Hochu hochu, nějak ti ta čísla haprujou, protože Karoqu se do okamžiku jeho faceliftu celkově prodalo kolem 560 000 kousků. A tvoje teorie, že se úroveň designu přesně pozná na prodejích také platí jen částečně a ne u všech aut. Ale i tak je (snad kromě slepců a tebe) každému naprosto zřejmé, že Karoq je nesrovnatelně líbivější auto! 😊 Současná generace Priusu je prostě obecně braná jako příklad ošklivého auta, ať už se ti to coby majitele vozu této značky líbí nebo ne. Tvoje fanatické výkřiky nechápu, já třeba nemám žádný ptoblém přiznat, že je Roomster ošklivý.
P.S. Tvoje poznámka o "zaprděném starém komoušovi" je mimořádně ubohá a vzhledem k mému věku i nesmyslná. Jen ilustruje tvoji morální "úroveň". :-[]:no:
Tak hod statistiky. Já vycházel že srovnatelných, proto jsem psal do roku 2020, 2021 jsem nenašel. Rakze vlastně za 5 let se karpgu prodalo co priusu za 2 roky. Ok to klidně poupravim.
Ne současná generace není brána jako ošklivá. To jen ty se snažíš ji tak označovat.presne jak jsem psal, máš stejně manýry jako komunisti. Jejich názor pokládali za fakt. Bez debaty a ostatni s jiným názorem byli morální odpad. Dík že jsi nám ukázal, co realne jsi.
No ale rekneme si uprimne, ze etalon krasy to taky neni. Jeste tak PHEV verze je koukatelna, klasicky Prius 4. generace se mi prekvapive libi jen pred faceliftem, kterym se snazili umirnit divoky design a dopadlo to myslim jeste hur. Ten divoky design byl aspon zajimavy, kdyz uz ne hezky.
Ano to souhlasím, ale můžeš rict, mne se nelíbí. A nikoliv říct, mne se nelíbí tak je to hnusný auto, i když se ho prodá nasobne vic nez toho co se tobě líbí.
Naprosto běžně. Shodneme se, že ten tvůj (co už ho asi nemáš) ZVW2 je 2. generace a ten můj ZVW3 je 3. generace? A že ten co je v galerii u tohoto článku je 4. generace? Tuším, že potud se shodneme. PHEV byl označován jako 5. generace. Ačkoli asi neoficiálně, takže nakonec musím vzít zpět. Zítra prezentovaný model bude dle výrobce skutečně 5. generace. Ačkoli, proč ten současný PHEV má označení ZVW5, když to není 5. generace?
PHEV je designově úplně jiné auto, než HEV 4. generace. Navíc má v označení číslici 5. Proč má 4. generace označení 5? Například u 3. generace se hybrid značil stále 3 a za číslicí 3 byla namísto 0 číslice 5. HEV 3. generace byl 30, PHEV 3. generace byl 35. O co že ten nově představený model bude označen jako 6? A když bude označen jako 6, můžeme o něm mluvit jako o 5. generaci, ale je to divné. Dost možná v tom udělala bordel sama Toyota, když toto auto (4. gen) označila XW50? Informace se různí a i na wikipedii můžou uvádět nepřesnosti: https://en.wikipedia.org/…ota_Prius_(XW50)
Ma jinou predni a zadni cast (tu zadni primarne kvuli vaze, cele zadni dvere jsou z karbonu, tu predni kvuli matrix svetlum, ktere bezny Prius myslim neumi). Jinak je to stejne auto, jen ma jinak uvnitr poskladane komponenty a trochu jine elektromotory (a veci jsou nepatrne jinak zprevodovane).
Nikde jsem nevidel, ze by to nekdo oznacoval za 5. generaci.
a myslím si, že se můžeme těšit na nádherný designový kousek, možná ze Arese pak zahodí řadicí páku manuálu a ručku a půjde se těšit na nový Prius. https://www.youtube.com/watch?…
Zvenku celkem povedený design, ale nic, co by uhranulo. Spíše příklon k průměrnému většinovému vkusu. Co zůstalo je to, že zadek umí Toyota dělat většinou lépe, než předek. Pro mě příliš úzké světlomety, nelíbí se mi tolik. V interiéru opět úlitba většinovému průměrnému vkusu. Celkem nepřekvapivě, podobné řešení, jako bz4X. Paradoxně, bz4X uvnitř více připomíná Prius, než sám nový Prius. Takže nejvyšší známka 10 u mě zůstává pro můj Prius 3. generace. Tam je oproti tomuto novému vidět absolutní snaha tím designem zvenku i zevnitř zaujmout. Ano, 4. generace HEV taky chtěla zaujmout, ale přestřelila. Teď už se chce Toyota jenom vetřít průměrákům, hlavně neurazit Johnyho Average.
Jo a z nuly na 100 má ten nový za 6 sekund.
Je škoda, že musíme trpět pod nadvládou ekoteroristů z EU, kterým takováto auta, jako je Prius, smrdí. Abyste tomu rozuměli, já nechci pryč z EU. Já chci, aby pryč z EU vysmahli všichni ekoteroristi.