Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Toyota Prius oficiálně: V Evropě jen jako plug-in hybrid s výrazně lepší baterií

120 komentářů

Avatar - Romana  Horká
Romana Horká
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
šofér
Protože Toyota není auto pro děti, aby všude museli mít upatlaný display!
rohor
Protože krmíš trolla.
Tiborek
Dyt ma pravdu. Ten interier je hrozny.
rohor
Klid, trolluj si s trollem někde jinde.
Tiborek
Mi je nejaky troll uplne u zadele. Je ten interier hrozny? Je. Tecka.
rohor
Interiér má k "hrozný" přibližně tak daleko, jako ty k základní inteligenci.
Avatar - Jasper De  Ceuster
Jasper De Ceuster
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Jasper De  Ceuster
Jasper De Ceuster
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hovnohlav
Klídek jo, brácha za to nemůže.
Wolfalack
A co byste tam jako chtěla? Aby to byl takový hnus jak v Tesle???
Arese
😒] 😒] 😒] :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Takze hud je nyní nutností. Pristrojovy štít jako v bz4x znamená, že na něj člověk nevidi, nebo si volantem lesti koule v neprirozene a nebezpecne poloze. Stejnej nesmysl jako icockpit.
Avatar - hugino
hugino
Absolútny súhlas že i-Cockpit je zlý pretože v 308 pri max spustenej sedačke a max vyvýšenom volante som mal volant pri mojej výške 187 cm stále medzi kolenami aj keď niektorý tu písali že kecám. Ináč prvý Prius ktorý vyzerá k svetu len škoda že ho nebudú v EU ponúkať napr. s tým novým výkonnenejším1.8 hybridom. Bol by to medzistupeň medzi Corollou a Camry. V designe urobila Toyota za posledných 5 rokov podľa mňa riadny posun k lepšiemu ale my máme našťastie vo VW už Kabáňa takže čakáme na nový Passat, Golf / fl /, Tiguan... aby sme sa mohli vráťiť na pôvodné pozície v predajoch a deklasovali konkurenciu 😄 😄 😄 / to bol pokus o vtip / A hneď - 2
rohor
Souhlasím. Dokonce bych řekl, že dnešní Toyoťáký design je v mainstreamu absolutní špička. No chápu, nemusí se líbit každému, ale vypadá to, že většinově se líbí. Samozřejmě většinově na Zeměkouli, nikoli v nejchytřejším Česku.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Tak hlavně aby ta designová špička nebyla jen hezká, ale i funkční. Vzhledem k tomu, že vidím na páčkách pod volantem otočné prstence a samotný volant je plný tlačítek, to bude ergonomicky jako vždy - k vzteku. Navíc mi přijde, že mají stěrače nalevo a světla napravo. Někdy mám pocit, že toyoty dělají chytří lidi, kteří ale jezdí metrem, protože kdyby ty auta řídili, nemohli by některé věci udělat tak, jak je dělají.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Prius 2. generace mel na volantu 16 tlacitek, prakticky na vse (vcetne ovladani klimatizace). Lepsi ergonomii jsem u auta od te doby nezazil, prakticky nebylo nutne sundat za jizdy ruce z volantu. Naprosto neporovnatelne s dnesnimi auty, kdy clovek musi bud matlat po displeji a hledat spavnou ikonku, nebo v lepsim pripade nekde u kolene hledat spravne tlacitko.

O ergonomii hlasoveho ovladani diskutovat nebudeme, doufam 😉

https😐/moje.auto.cz/?…
rohor
Tlačítka na volantu, od generace 3 vizualizují pozici prstu na tlačítkách na displeji. Nic lepšího jsem nezažil. Ale má pravdu s těmi stěrači a světly, jakoby ty páčky byly opravdu prohozené naopak. To by tedy byl vážně úlet....
Avatar - Mikesus
Mikesus
To si spíš hrál grafik. Na první fotce interiéru, s modrým podsvícením, jsou normálně. Na fotkách s červeným podsvícením obráceně. Takze za mne odhaduju, že nikdo nevymysli znovu kolo, ale jen grafik to otocil z nějakého důvodu.
gil54
...copak páčky, ale pedály jsou v nějakým bordelu u toho červenýho....
Avatar - Emel
Emel
Jo, plyn na brzdě... to je inovativní řešení 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak je to jasné. Z pravostraneho řízení udělali levostrane jednoduchým převrácením obrazku. Pak to odpovídá jednak pedalum, jednak packam pod volantem. To uz by bylo lepší, kdyby to nechali tak jak to bylo nafocene.
gil54
...a s brzdovým pedálem se pro jistotu neobtěžovali vůbec....
Avatar - Emel
Emel
Za mě je potřeba v tomhle najít nějakou rovnováhu, přečudlíkované volanty taky úplně nemusím.
Osobně mi třeba víc vyhovuje tempomat na páčce než na volantu (ale už jsem si zvykl). Kdybych si měl vymýšlet, tak bych bral na každé straně volantu jeden roller a okolo tak 4-5-6 tlačítek. Když jich tam je víc, tak ne že by to byl vyloženě problém, ale spíš se mi to nelíbí.
PS: jo, jasně, vím jak vypadá volant u Formule 😄
Avatar - xxc
xxc
Urcite je ten pristrojovy lepsi, ako napr. v Enyaqu, ked ho nevidim cely kvoli volantu. Nechapem, preco cele roky nutili automobilky pozerat ludi niekde za volant a dokonca to ludia povazuju za normalne 😄 Zase na druhej strane, v 308ke je to tiez zle. Ale v 2008ke v pohode. Ked v tom nizkom priuse musi clovek lezat, tak asi je logickejsie, aby pozeral nad volant, nie niekde za. Ale idem pozriet fotky 😄
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ta automaticky spoustena videa jsou maximalne otravna.
rohor
Zvenku celkem povedený design, ale nic, co by uhranulo. Spíše příklon k průměrnému většinovému vkusu. Co zůstalo je to, že zadek umí Toyota dělat většinou lépe, než předek. Pro mě příliš úzké světlomety, nelíbí se mi tolik. V interiéru opět úlitba většinovému průměrnému vkusu. Celkem nepřekvapivě, podobné řešení, jako bz4X. Paradoxně, bz4X uvnitř více připomíná Prius, než sám nový Prius. Takže nejvyšší známka 10 u mě zůstává pro můj Prius 3. generace. Tam je oproti tomuto novému vidět absolutní snaha tím designem zvenku i zevnitř zaujmout. Ano, 4. generace HEV taky chtěla zaujmout, ale přestřelila. Teď už se chce Toyota jenom vetřít průměrákům, hlavně neurazit Johnyho Average.

Jo a z nuly na 100 má ten nový za 6 sekund.
Je škoda, že musíme trpět pod nadvládou ekoteroristů z EU, kterým takováto auta, jako je Prius, smrdí. Abyste tomu rozuměli, já nechci pryč z EU. Já chci, aby pryč z EU vysmahli všichni ekoteroristi.

https😐/www.youtube.com/watch
Avatar - radolaco
radolaco
Si robis srandu s tym znamkovanim 😁 ok, tretia generacia bola vcelku pekna, ale ta sucasna stvrta je totalny japonsky ulet, strasne nieco. Zato tento novy Prius ma u mna za dizajn bodov ako vsetky predosle generacie dokopy. Uplna supa, ved to vyzera ako sportove 4 dverove auto a nie rodinne MPV ku ktoremu mal vzdy Prius najblizsie. Totalna pecka, neviem uz ani co by molho byt na tom lepsie. Co sa tyka interieru, ten je tiez pekny, akurat by som asi pristal skor na umiestnenie "vodicskeho LCD" na klasickom mieste a nie nad volantom. Ale snad vedia co robia a volant nebude s vyhladom na LCD zavadzat.
Trosku ma ale sklamalo ze v EU nebude v predaji verzia s klasickym hybridom. Pokial majitel nebyva v dome ale v bytovke kde nema moznost nabijat tak PHEV si myslim nema moc zmysel, prave naopak...
Avatar - Mikesus
Mikesus
u bz4x prekazi volant. stejne jako u peugeotu. Pochybuju, ze tomu bude jinak
Avatar - Emel
Emel
Za mě hodně velkej skok kupředu, po koukatelné trojce a podivuhodné čtyřce je tu za mě první opravdu hezký Prius... vypadá to hodně dynamicky, super.
Ten zub u světel bych si teda klidně odpustil, ale to je relativně detail.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No paráda, proč nevypadal Prius hezky hned od startu.
rohor
Myslíš v roce 1997? To opravdu nemohl. Ano, mohl vypadat třeba jako tehdejší Peugeot 406 nebo tak něco.
adamzprahy
Prius 4 je mírně řečená velká podivnost co se vzhledu týče…
rohor
Je, píšu o tom jinde. Ale souvislost s 1. a 5. generací nechápu.
Avatar - Emel
Emel
Prime je o hodně lepší... ale klasická 4 je origami.
Avatar - Dinar
Dinar
Vidím to stejně, navíc bych řekl, že je to akt. s přehledem nejhezčí auto od toyoty. Jen škoda toho pokusu o i-cockpit, jinak by byl i vnitřek ok.
rohor
:yes:
Mino 1
je skoda. Ten ma mat 193 koni, co by z neho robilo tiez celkom dynamicke zvezenie. Osobne by som mu dal prednost pred PHEV.
šofér
Jenže v EU platíš za emise....
ericn
Naprostý souhlas :yes:
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Presne tak. PHEV je nezmysel, ma vsetkty nevyhody ICE a BEV. Ak uz mam kde nabijat a uz si dam tu namahu a zapojim si tam ten kabel, tak si uz rovno kupim BEV a nabijem si na stovky km.. Ak nemam kde nabijat, kupim si HEV za prijatelnejsiu cenu. Vacsina Priusov predanych v EU su HEV, takze toto je velmi nepochopitelny krok. Tak ci tak, Hondacky e:HEV je jepsi system ako Toyotacky THS, aj ked sa mi Prius 5 paci viac ako Civic, priplacat za pre vacsinu nepouzitelny PHEV u Toyoty by bol nezmysel.
Mr.Murphy
.... auto pěkný, o pohon, funkčnost a spolehlivost asi není třeba se u Toyoty bát. Spotřeba jak jako EV tak jako hybrid bude asi skvělá.

Takže proč ne.... kdo chce obyčejný hybrid, může ušetřit kotel peněz a koupit si Corollu ne?

U Priuse PHEV bych osobně viděl problém v tom, že kdo kupuje PHEV, logicky s tím hodlá čas od času jet delší cestu (jinak by si mohl rovnou koupit EV ne?) a Prius prostě není Superb iV no.... Na lyže bych do něj rodinu asi cpát nechtěl. Ale takovým těm euro-rodinkám na západě které už beztak nelyžují a k moři lítají tohle auto asi může v pohodě celoročně posloužit. Ne každý národ je takový převážeč nákladu jako Češi.... 😄

Samozřejmě, cenovka rozhodne, jestli ta kára dává smysl nebo ne.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Presne tak, normální HEV v priusu už nemá moc význam u nás. Nepraktické auto se stejným pohonem jako v corolle např. Když má toyota hybrid napříč modelovou řadou, místo pro prius je spis v tom PHEV, kterej je jinak jen v RAV4.
adamzprahy
Já právě nechápu k čemu je dnes Prius? Býval to model pro zkoušení nových pohonů (hybridů), ale Toyota má dnes hybridní prakticky celou modelovou řadu a pro EV vyčlenila ještě další řadu, tak nerozumím kdo je zákazníkem nového Priusu?
rohor
Ačkoli v novém Priusu se zatím nezkouší spalování vodíku ve válcích, jak bylo o tom spekulováno, přesto je v něm opět zase nová a vylepšená verze hybridního pohonu. Jak v HEV tak i v PHEV. Opět větší účinnnost a výkon plus nižší spotřeba. Ano, není to žádná revoluce jako v roce 1997. Je to jen takové japonské vylepšení o 10 procent v každé etapě. V prezentaci je přímo zmíněno, že ve své třídě je to nejlepší hybridní pohon na světě. Někteří lidé slyší na to, že jejich auto má špičkovou techniku a třeba i oželí veliký kufr, ačkoli....kdokoli viděl kufr v mé 3. generaci tak uznal, že není špatný.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Kufr maji Priusy tak nejak normalni, odpovidajici tride. S vyjimkou PHEV verze aktualni generace, pochopitelne. Ale i s tim jsem odvezl ctyrclennou rodinu k mori, takze to neni zas tak strasne 😊
Avatar - Dinar
Dinar
Řekl bych, že to viděli u toyoty podobně jako ty, a proto vypadá nový prius, jak vypadá, tedy hezký liftback, žádné "e😜erimentální" tvary a řešení. Otázka, jak to bude s cenou v porovnání s corrolou combi nebo i ravkou, protože tohle už se dá používat jako normální rodinné auto. Navíc hezké, žádný toyota knír, žádný asijský unisex design, já jsem mile překvapen. :yes:
Mr.Murphy
no tím že to je normální rodinné auto, tak už to lidi můžou klidně porovnat i s Octávií iV.... Toyota bude s celkovou odladěností hybridního systému dál, ale na klasické PHEV ježdění (EV do práce, fosil na víkend) bude i ta Octávka na pohodu.... zvlášť pokud bude o půl mega levnější.
Avatar - Emel
Emel
S tou Corollou udělali zajímavý krok stranou... Prius jen PHEV a Corolla jen HEV, takže to vlastně nebude přímo porovnatelné...
Prius Prime byl okolo milionu už někdy 2018...
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ale jen v u nas (resp. asi v Evrope). Prius HEV 5. generace bude existovat.
Avatar - Emel
Emel
To jo.
Nevím jak to mají s cenama jinde, u nás byl Prius znatelně dražší než Corolla i jako HEV, jako PHEV počítám s cenama nad úrovní toho kde byl Prime, tj. výrazně přes milion... takže pokud se Dinar ptal na cenové srovnání s Corollou, tak tam je kombík s dvoulitrem od 800t... Prius bude tak 1,1M?
rohor
Bojím se, že kdyby byl za těch 1,1 mega tak to bude ještě nečekaně levné...
Avatar - Jasper De  Ceuster
Jasper De Ceuster
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Emel
Emel
Za základ? Podle mě by to tak nějak být mohlo... ale samozřejmě solární střecha a větší kola a ventilovaný sedačky budou extras.
Chápu že pokud stála Prime 1M už 2018, tak jenom inflace by to zvedla na 1,2... a technika je o dost lepší (větší baterka, lepší dynamika). Touhle logikou by dávalo smysl spíš třeba 1,25... ale Toyota občas nacení novinku docela vstřícně a pak postupně zdražuje. Beru 1,1 jako takovej spodní/realistickej tip, pokud udělají nějakou "base" verzi.
rohor
1,1M je bych řekl optimistický odhad. Bude to asi horší a cenovka to prostě u nás zabije. -- sorry za duplicitu, psal jsem to když mi spadl net.
Avatar - Dinar
Dinar
Asi jo, cena tu vnitroznačkovou konkurenci vyřeší sama.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
U nas ty prodeje budou asi mizive, ale jsou zeme kde je Prius hodne silna znacka a spousta lidi mu da prednost pred treba Corollou.

Nevim, jak to bude vypadat u nove generace, ale Prius byl vzdy krome pohonu take vykladni skrini toho, co Toyota umi. A mel "vyssi" vybavu nez srovnatelne modely (treba Corolla). Vezmi si, ze 2. generace se zacala prodavat uz v roce 2003 a mela bezklicovy vstup, Bluetooth a ovladani hlasem, to v te dobe nebylo bezne. Nevim co ukaze ta 5. generace, ale minimalne PHEV Corolla neumi a ne kazdy chce RAV4 (s jeji cenovkou).
rohor
Díky Japoncům za to, že Prius fakt není superbéčko.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Se soucasnou generaci Priusu PHEV jsem absolvoval lyze v Alpach, bylo to naprosto bez problemu (s rakvi na strese). Proc bys tam nechtel cpat rodinu?
Mr.Murphy
tak třeba já měřím 190cm a za mnou dcera která má už skoro 170cm - vlezem se v pohodě do Priusu? A čtvery velké lyžáky, helmy atd., prostě na dovolenou na lyžích moje rodina zvládla zaplnit i kufr a rakev klasického Mondea kombi. Jasně, nějakých krámů bych se zřekl, ale prostě mám jen pochybnost jestli by to bylo pohodlné.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Do auta byste se vesli urcite, Prius ma odjakziva vic mista na zadni sedacce nez by clovek cekal. Ohledne tech veci nevim, kdyz zaplnite Mondeo 😊

Tady je fotka z 2. generace se sedadlem ridice posunutym uplne dozadu https😐/moje.auto.cz/?… Mista na hlavu take dost. Aktualni generaci vyfocenou nemam, nechce se mi kvuli tomu uklizet po detech 😉
rohor
Prius vždy překvapí místem, které by nikdo nečekal, než to vidí nebo vyzkouší. Typicky jde o prostor na nohy na zadním sedadle, prostor nad hlavou všude, prostor na šířku a v neposlední řadě i kufr.
Mr.Murphy
Proc ne... az budu vybirat pristi PHEV, klidne tuto legendu vyzkousim :yes:
Avantime
Prius PHEV znesie skôr porovnanie s plug-in hybridnými hatchbackmi v C segmente (Golf, Leon, 308, Astra,..).

U nás vraj bude Prius zase len ako PHEV, hoci s týmto dizajnom nového by sa podľa mňa uživil aj ako štýlovejšia alternatíva ku Corolle. To je zásadný rozdiel oproti predchodcovi. No a ešte môže byť argumentom pohon všetkých kolies kto by po ňom veľmi túžil.
Avatar - Emel
Emel
Kde jsi přišel na pohon všech kol? Jako neříkám že ne, na těch fotkách "něco" vzadu je a Toyota ten přístrk malým motorkem umí... v článku tady se ale píše jen o elektromotoru vpředu, o zadním motoru nic... a na Toyota.com pro jistotu není vůbec nic.
"Pod kapotou se ukrývá nová generace plug-in hybridního motoru, který kombinuje 2,0litrový spalovací motor o výkonu 111 kW a nový vpředu uložený elektromotor o výkonu 120 kW."
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Pokud to bude jako ve 4. verzi (coz asi bude), tak je pohon vsech ctyr kol nabizen jen na nekterych trzich.
Avantime
Tu sa v tlačovej správe Toyoty spomína aj E-Four systém. Možno ho bude mať len HEV, ktorý sa na náš trh nedostane, neviem.
https😐/global.toyota/en/newsroom/toyota/38225618.html
Avatar - Emel
Emel
V tom tvém odkazu je to dost jasné, tam je eFour uvedený jen u toho HEV... a i na tom obrázku je (asi) vidět, že PHEV vzadu žádný motor nemá (a nemá ani kardan).
DonVito
Tak kardan mit Prius urcite nebude. 😄
PowerHouse
Tedy, dosah ne el. se značně zvýšil.
Avantime
No vraj má plug-in zvládnuť približne 90 km na elektrinu, čo je úroveň nových Mercedesov. Otázne je, či to nerátali aj so solarom.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Spis bych cekal okolo 70-75 km. Pokud vim, pise se o 50% narustu EV vzdalenosti a ta je u soucasneho Priusu PHEV rovnych 50 km (deklarovana).

O 90 km jsem nikde neslysel, odkud to mas?
Avantime
Ráno som to čítal na Motor1, odvolávajú sa tam na britskú tlačovú správu z februára tohto roku. https😐/media.toyota.co.uk/wp-content/uploads/sites/5/pdf/220203M-Prius-Plug-in-Press-Pack.pdf
Aj tak to síce úplne nesedí, ale teda vychádza to pri novom Priuse na dojazd 82,5 km. Je však otázne z ktorého údaju vychádza tá info o navýšené EV dojazdu o 50%. Známy má plug-in RAV4, tá má väčšiu batériu a spraví max. 80 km na jedno nabitie.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Tak to se odvolavaji dost blbe, protoze tahle tiskova zprava se tyka aktualniho Priusu PHEV 4. generace 😊 Navic tam nic o dojezdu priblizne 90 km nepisou, je tam "34 miles" coz je tech soucasnych 50 km.
Avantime
Ešte raz a pomaly. V súčasnej tlačovej správe k 5. generácii Priusu sa pri PHEV verzii píše, že má o 50 percent väčší elektrický dojazd, ako predchodca. Lenže koľko to je? Motor1 sa v linku, ktorý som dal vyššie preto odvoláva na tlačovú správu 4. generácie Priusu z februára 2022, teda poslednej, kým prišla nová generácia. A v nej je uvedené, že má dojazd 34 míľ, čo je zaokrúhlene 55 km. V tej istej tlačovej správe je však aj tabuľka, kde je uvedený maximálny el. dojazd až 39 míľ (63 km).
Keďže nový Prius má mať o 50 percent väčší EV dojazd, znamenalo by to, že o 27,5 až 31,5 km viac ako 4. generácia. Z toho teda Motor1 vychádzal, že nový Prius PHEV by teda mal zvládnuť 82,5 až 94,5 km. Už sa rozumieme?
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Aha, promin, spatne jsem te pochopil.
Avantime
V pohode. 😄
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Libi se mi, jak Toyota u Priusu porad predelava strechu. U 2 generace byl nejvyssi bod zhruba nad ridicem, ve treti ho posunuli dozadu pred spolujezdce a prohlasili to za zlepseni, ve 4. generaci ho zase posunuli zpatky a prohlasili to za zlepzeni, ted je zase koukam az mezi ridicem a spolujezdcem 😊
rohor
Ale že minusovací trotl zase jede...
Myslím, že jde o interní souboj mezi designérem a "CX-ářem" 😄 Jednou vyhraje ten, pak zase ten. Dnešní prezentaci vedl šéf-designer, takže protentokrát vítězí design.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Kouknul jsem, co se pise jinde. Vypada to, ze zatimco 4 generace zlepsila hlavne podvozek (a to vyrazne), efektivitu pohonu a pridala PHEV. 5. generace se zamerila hlavne ne vykon pri zachovani efektivity (to auto nebude ve sve kategorii zadne orezavatko) a pridala veci, ktere driv v Priusu nebyly (panoramaticka strecha, pametove sedacky apod.)
rohor
Soustředění na efektivitu a na výkon je patrné z originální prezentace. Vyzdvihli 100 za 6 sekund. Bývalo to za 10-11. To je celkem slušné číslo že?
Avatar - Jasper De  Ceuster
Jasper De Ceuster
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Emel
Emel
6,7s, ne? Nechci být hnidopich, ale 6,0 a 6,7 je rozdíl.
To je slušné číslo, +- odpovídající autu téhle velikosti s 220k FWD... 6,8s měla minulá generace Octavie RS se 162kW, takže to tak nějak odpovídá.
Avantime
Áno, výrazne zlepšenie imidžu a to nielen po stránke dizajnu. :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Akurat tie kola som uz niekde videl... ale sedia aj priusu... takze fakt paradicka.... nevidim jediny zadrhel... po predoslej neforemnej hruze konecne pekny ... ale ze na paradu prius :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ale ze sakra na paradu ... vyvazenie hmoty .... proporcie... kolesa.... celkovy dizajn.... charizma... vyzarovanie... emocie.... voci bakelitovej zuvacke predchodcovi razom rozdiel dvoch dekad :yes:
kaktus222
Ked to konecne urobia v kombiku tak nad tym mozno zacnem uvazovat....
Avatar - radolaco
radolaco
nesranduj, ako z tohto moze byt kombi? Videl si uz niekedy z rodinneho MPV spravene kombi?
Avatar - xxc
xxc
zeby 7 miestny prius plus?
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
traveldrive
Ale choď, kde vidíš MPV? Kombík v tomto štýle by mohol byť naozaj pekný.
rohor
Ale fuj prosím tě, kdo by chtěl prznit toto skvělé auto karosérií kombíku?
PowerHouse
Zásadní informace je, o kolik je vyšší účinnost té solární střechy.
Chystají se i perovskite panely?
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ucinnost je o neco lepsi, ale ne o moc. Cisla jsou zatim dost vagni. Je to spis takovy modni doplnek pro krajiny s vysokym mnozstvim slunecniho svitu (cti: hlavne Kalifornie).
DonVito
A jizni Evropa? 😉
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Nejsem si jisty, jestli je jizni Evropa ekonomicky v takove situaci, aby tam v nejake podstatnejsi mire lide kupovali Prius se solarni strechou. Ale na rovinu priznavam, ze to vlastne nevim. Zato Kalifornie je myslim idealnim prodejnim mistem pro tuhle konfiguraci.
Avatar - sorpersa
sorpersa
Podľa mňa najkrajšia Toyota všetkých čias, konečne 😃) Zvon, zdnu, dokonale...mne to pripomína Calibru trocha od Opla... nádherná...
Avatar - radolaco
radolaco
Mas recht, tiez sa neviem vynadivat :yes: Len skoda, ze u nas nebude klasicky hybrid, pokial byvas v byte tak plugin hybrid nie je dobra volba.
Arese
Tak tentokrát Toyota v případě řady Prius poprvé velmi příjemně překvapila - proti obludnému předchůdci až neuvěřitelně pohledný design, hezčí interiér i zásadně lepší jízdní výkony lze jen pochválit! Pokud se zlepšila i řidičská atraktivita, bude nový Prius prvním skutečně přitažlivým vozem s tímto jménem! 😄 Bravo, Toyoto! :yes:
Avatar - Romana  Horká
Romana Horká
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Ne, proč? Já přece netvrdím, že si ho koupím. To není ani nikdy nebude auto pro moji zákaznickou skupinu. Ale nemám žádný problém ocenit konečně pohledný design i výrazně zlepšené jízdní výkony. 😄
rohor
Já tušil, že nejsi tak hloupý jak se zde pořád snažíš prezentovat.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Teď je řada na tobě... 😉
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ona uz ta 4. generace je ridicsky nekde jinde nez ty predchozi, ale nebylo tam tolik koni pod kapotou. Nikdy to ale nebude auto pro ty, co chteji projizdet zatacky bokem napred 😊
Avatar - pradeda777
pradeda777
.....ale to trvalo..... 😒]
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
možná trochu zlepšuje Cx, ale kolik se kvůli němu propálí na klimatizaci?
Jinak parádní plug-in a i jinak bratelné auto (určitě nejbratelnější Prius všech dob - byť kdo touží být natruc za mimoně, může být zřejmě trochu zklamán...)
rohor
Se sklonem čelního skla se pojí neschopnost odmlžovat ho. Jedna z mála věcí která mě se***Re na mém Priusu 3. Generace. Snad to už pořešili?
Avatar - del42sa
del42sa
Škoda že pro evropu je jen ten debilni blug-in hybrid.... Se všemi nevyhodami z toho plynoucimi. Fulll hybrid je lepší volba, ale evropa má smůlu 😉

Jinak konečně hezký Prius :yes:
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Jake jsou vsechny ty nevyhody z toho plynouci? Krome vyssi ceny a trochu vetsi vahy me toho moc nenapada.
Mino 1
Ale tak budme realisti. Nie kazdy moze/chce nabijat. Su ludia, ktori si chcu len sadnut a jazdit. Pre takych je HEV urcite lepsou volbou.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ale to ja prece nerozporuju, samozrejme ze pro nekoho je HEV lepsi volbou. Jen me zajima, co jsou ty "vsechny. nevyhody" PHEV.
Avatar - del42sa
del42sa
potřeba neustálého dobíjení, čili pro většinu lidí bydlících v nájemních prostorách s parkovací plochou na ulici naprosto nevhodná varianta, nemyslíš ? 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ješte dát pod kapotu motor z Yarise GR a je to top !

Mimochodem, pripomina mi to UFO Civicy 8g a 9g, jen modernejsi a uhlazenejsi nez zbytecnejch blbosti… fakt zajimavy auto 😊
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ozzman prosazuje trivalec! Vsichni jste toho svedky! 😉
Mino 1
To je ta strata mladickych idealov alias erozia hodnot 🤣.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pche ! Já měl tříválec v době, kdy se tomu všichni smáli ! Moje první auto byl prúkopník ! Há Té Pé !
Avatar - Emel
Emel
A moje první auto bylo dvou... hm... no, dejme tomu dvouválec 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
😁 Ale tomu se nikdo nesmál 😁 Teda mluvíme o wankelu a ne o warťasu žejo
Arese
No hlavně už se z toho člověku vizuálně nezvedá kufr, jako z odcházející generace! 😄
Nikoloki
Nechápu, proč display před řidičem není raději umístěn na sloupku volantu, jako to má VW ID3, takže volantem ani nemůže být zakryt …