Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
0
ale v textu se to píše, vzadu je místa na kolena opravdu bídně a lezeš do toho jak do postřikovacího stroje, jak to je vysoko. Prostě nejvíce místa sežrala ta obrovská kola.
kesumb
0
njn motor za napravou, ridic co nejvic uprostred a tohle je dusledek. Kdyby to melo motor napric tak by se tam nevesel, kdyby pred napravou tak je to audi se vsim vsudy. Tohle je dan za spravnou koncepci. X5/7 je vevnitr taky vlastne mala
webpaja
0
X5/X7 je vzadu malá, ale GLE/GLS se stejnou koncepcí jsou relativně velké.
Dinar
1
Jo, v GLE je oproti X5 vzadu o pár cm víc, a je to cítit, ono to není přímo koncepcí pohonu, tu mají stejnou, ale polohou motoru, v bmw je o kus víc za přední nápravou, a tak i při velmi podobném rozvoru je prostě vzadu míň místa, gle má mnohem menší zadní převis. Zas X5 líp jezdí, je to otázka preferencí. ;-)
webpaja
1
Jízdně bych nikdy GLE/GLS nedal přednost před X5/7 ať už z důvodu řízení, komfortu, jistoty. Ale místa má znatelně víc. To je fakt ;-)
Lubo
Možno by mohlo byť súčasťou testov na auto.cz nejaké objektívne porovnanie objemu kufru po roletku.
- Pri tomto aute je uvedený základný objem 818l,
- Pri pôdoryse cca 1 m x 1 m teda počítajú výšku cca 80 cm, čo je po strop,
- Tipujem po roletku cca 400-450l, a pod podlahou zrejme nič. Naložiť auto po strop bez oddeľovacej siete je nebezpečné.
Pre niekoho možno nepodstatné, ale pre mňa je kufor zásadný dôvod prečo mám veľké auto.
- Pri tomto aute je uvedený základný objem 818l,
- Pri pôdoryse cca 1 m x 1 m teda počítajú výšku cca 80 cm, čo je po strop,
- Tipujem po roletku cca 400-450l, a pod podlahou zrejme nič. Naložiť auto po strop bez oddeľovacej siete je nebezpečné.
Pre niekoho možno nepodstatné, ale pre mňa je kufor zásadný dôvod prečo mám veľké auto.
Lubo
Verím, že na palube bude kľud, luxus (mimo tých zvukov) a V8 pre pár ľudí nenahraditeľná voľba.
Motor z BMW, toho by som sa trocha obával, V8 4,4l BMW nemajú dobrú povesť.
Motor z BMW, toho by som sa trocha obával, V8 4,4l BMW nemajú dobrú povesť.
Jen na mobile.de je přes 40ks V8 od BMW s +150tkm od roku 2016. Asi něco málo vydrží. ;-)
Jednotek nabízí stávající RR dost, R6 benzín i nafta, PHEV 2x a toto V8. Nelze si nevybrat. :-)
Jednotek nabízí stávající RR dost, R6 benzín i nafta, PHEV 2x a toto V8. Nelze si nevybrat. :-)
Tak v strednej europe mozno zaujimava volba, v uk strasna nuda az sranda, ked pride na zraz 10 klientov a 9 v rr ta ista farba ta ista vybava.
Brumbal
Jé kočár pro páprdy, stejně jako GLS. Defender zvládne víc a jako bonus nevypadáš jak fiflena 😉
Dinar
ale pro mě je to pořád etalon velkého SUV, nádherný design, univerzalita (lux. limo a teréňák v jednom), styl, kvalitní ergonomie. Trochu to sráží cena, ale dokud budou kupující ochotni za Range utratit stovky tisíc navíc oproti relevantní D3 konkurenci, byli by v JLR hloupí, aby si o ně neřekli. :-)
V současné generaci už to nejsou stovky tisíc, ale spíš miliony navíc. Přesto je to jedno z nejlepších aut napříč kategoriemi. ;-)
Co velkej RR, tam at si říkají, co chtějí, ale, a už jsem to psal po přestavení cen, RR sport se absolutně odhlásil z konkurence D3. Sport je tak drahý, že vás vyjde dráž v 300 koňový naftě a nějaké vybave, než x5 v 50i a téměř plné vybave. U sportu jsem se v konfiguraci nebyl schopny dostat pod 3 mil. Jen pro představu, RR sport 300 HSE, cena od 2,88 mil. Základní cena X5 m50i, 2,56 mil. Je to jako mainstream a prémie, za plné vybaveny mainstream mate špatně vybavenou prémii (to už dneska taky neplatí), za plné vybavenou D3, mate špatně vybaveny RR