Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Range Rover P530 Autobiography – Všeuměl s kouzelnou V8

Zážehový vidlicový osmiválec k Range Roveru patří od samého počátku tohoto ikonického modelu, tedy od roku 1970. A dostala ho i poslední generace. Navíc docela zajímavý.
Zpět na článek
21. 11. 2022 09:24
21. 11. 2022 12:00
Avatar - KANKUNEN
21. 11. 2022 07:13
Napřed jsem si přečetl plusy a hned se podivil,
ale v textu se to píše, vzadu je místa na kolena opravdu bídně a lezeš do toho jak do postřikovacího stroje, jak to je vysoko. Prostě nejvíce místa sežrala ta obrovská kola.
Rozbalit vlákno
4
21. 11. 2022 09:07
Re: Napřed jsem si přečetl plusy a hned se podivil,
njn motor za napravou, ridic co nejvic uprostred a tohle je dusledek. Kdyby to melo motor napric tak by se tam nevesel, kdyby pred napravou tak je to audi se vsim vsudy. Tohle je dan za spravnou koncepci. X5/7 je vevnitr taky vlastne mala
21. 11. 2022 10:18
Re: Napřed jsem si přečetl plusy a hned se podivil,
X5/X7 je vzadu malá, ale GLE/GLS se stejnou koncepcí jsou relativně velké.
Avatar - Dinar
21. 11. 2022 12:53
Re: Napřed jsem si přečetl plusy a hned se podivil,
Jo, v GLE je oproti X5 vzadu o pár cm víc, a je to cítit, ono to není přímo koncepcí pohonu, tu mají stejnou, ale polohou motoru, v bmw je o kus víc za přední nápravou, a tak i při velmi podobném rozvoru je prostě vzadu míň místa, gle má mnohem menší zadní převis. Zas X5 líp jezdí, je to otázka preferencí. ;-)
21. 11. 2022 14:58
Re: Napřed jsem si přečetl plusy a hned se podivil,
Jízdně bych nikdy GLE/GLS nedal přednost před X5/7 ať už z důvodu řízení, komfortu, jistoty. Ale místa má znatelně víc. To je fakt ;-)
21. 11. 2022 09:24
Kufor 818l?
Možno by mohlo byť súčasťou testov na auto.cz nejaké objektívne porovnanie objemu kufru po roletku.
- Pri tomto aute je uvedený základný objem 818l,
- Pri pôdoryse cca 1 m x 1 m teda počítajú výšku cca 80 cm, čo je po strop,
- Tipujem po roletku cca 400-450l, a pod podlahou zrejme nič. Naložiť auto po strop bez oddeľovacej siete je nebezpečné.

Pre niekoho možno nepodstatné, ale pre mňa je kufor zásadný dôvod prečo mám veľké auto.
Rozbalit vlákno
0
21. 11. 2022 09:30
Dôvody na takéto auto?
Verím, že na palube bude kľud, luxus (mimo tých zvukov) a V8 pre pár ľudí nenahraditeľná voľba.

Motor z BMW, toho by som sa trocha obával, V8 4,4l BMW nemajú dobrú povesť.
Rozbalit vlákno
2
21. 11. 2022 10:44
Re: Dôvody na takéto auto?
Jen na mobile.de je přes 40ks V8 od BMW s +150tkm od roku 2016. Asi něco málo vydrží. ;-)

Jednotek nabízí stávající RR dost, R6 benzín i nafta, PHEV 2x a toto V8. Nelze si nevybrat. :-)
21. 11. 2022 12:35
Re: Re: Dôvody na takéto auto?
Tak v strednej europe mozno zaujimava volba, v uk strasna nuda az sranda, ked pride na zraz 10 klientov a 9 v rr ta ista farba ta ista vybava.
Avatar - 3_diamanty
21. 11. 2022 12:00
King
Mohol by byt niekedy porovnavaci test s Geckom V8.... raz snad :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Brumbal
21. 11. 2022 12:55
Defender je šikula
Jé kočár pro páprdy, stejně jako GLS. Defender zvládne víc a jako bonus nevypadáš jak fiflena 😉
Rozbalit vlákno
2
21. 11. 2022 15:03
Re: Defender je šikula
Defík je sedlák v nových džínách, tohle je majitel horského hotelu v obleku i na Riviéru.
Avatar - Brumbal
21. 11. 2022 15:30
Re: Defender je šikula
Trefné :yes: V tom případě jsem sedlák, který se rád zaprasí :D
Avatar - Dinar
21. 11. 2022 12:58
Vím, že jsou Range nespolehlivé,
ale pro mě je to pořád etalon velkého SUV, nádherný design, univerzalita (lux. limo a teréňák v jednom), styl, kvalitní ergonomie. Trochu to sráží cena, ale dokud budou kupující ochotni za Range utratit stovky tisíc navíc oproti relevantní D3 konkurenci, byli by v JLR hloupí, aby si o ně neřekli. :-)
Rozbalit vlákno
4
21. 11. 2022 15:00
Re: Vím, že jsou Range nespolehlivé,
V současné generaci už to nejsou stovky tisíc, ale spíš miliony navíc. Přesto je to jedno z nejlepších aut napříč kategoriemi. ;-)
22. 11. 2022 06:59
Re: Vím, že jsou Range nespolehlivé,
Co velkej RR, tam at si říkají, co chtějí, ale, a už jsem to psal po přestavení cen, RR sport se absolutně odhlásil z konkurence D3. Sport je tak drahý, že vás vyjde dráž v 300 koňový naftě a nějaké vybave, než x5 v 50i a téměř plné vybave. U sportu jsem se v konfiguraci nebyl schopny dostat pod 3 mil. Jen pro představu, RR sport 300 HSE, cena od 2,88 mil. Základní cena X5 m50i, 2,56 mil. Je to jako mainstream a prémie, za plné vybaveny mainstream mate špatně vybavenou prémii (to už dneska taky neplatí), za plné vybavenou D3, mate špatně vybaveny RR
Avatar - Dinar
22. 11. 2022 08:31
Re: Vím, že jsou Range nespolehlivé,
Ale ono to tak bylo už v předchozí generaci, Range Sport mě stál v roce 2015 o necelého půl milionu víc, než stejně nakonfigurovaná X5.
22. 11. 2022 12:24
Re: Vím, že jsou Range nespolehlivé,
Ok, přišly mi ty ceny dřív blíž, ale nakonfigurovaný v roce 2015 jsem je samozřejmě neměl..