moje vysněné auto je Aston Martin DB5 s elektromotorem pod kapotou, s ním bych jezdil jenom po městě a balil na něho buchty... a stačil by mi dojezd do 100 km... nebo by to mohlo mít kastli 250 GTO:)
To samozřejmě můžeš. Ale osobně mi třeba nedává smysl vyjadřovat se k ceně rozmetače hnoje, anižto plánuji jeden pořídit, natožpak hodnotit, jestli jeho cena dává smysl ;-)
Tak už zbývá jen aby decentně nahradili u Lamba nasranýho bejka za roztomilého outloně váhavého a u Ferrari vzpínajícího se černého koně za surikatu. :-)
Musím tě opravit. Tohle ještě není derivát všeho od stelantisu. Tohle je ještě čistá práce FCA. 500e žádný klon ze stelantisu nemá. Klony od fiatu přijdou už příští rok
no jestli se správně dívám, tak třeba zrychlení má o něco horší /ta 595/.ale to není důležité, reagoval jsem čistě na to, jestli sportovní znamená hlučný, nebo charakterní nebo zábavný.
no a z těchhle malejch sráčů jsem jel jenom v i3, ale zábavné to bylo hlavně ve městě docela dost...
Ano, přesně tak. Jenže elektrozkraty nejsou v pravém slova smyslu auta, ale jen elektropřepravníky! :-(:no: To samé platí třeba o neméně nepraktických a těžkých parovozech. Auto je prostě dopravní prostředek, poháněný spalovacím motorem. :yes:
Ty si materiál, tohle šidítko je opravdu stvořené pro závody :-[] Nebo ty si měříš čas do práce, když chceš jet trochu sportovněji? 595 ho strčí ve všem do kapsy a bude o dost levnější a s charakterem :yes:
už se asi opakuju, ale jediné, co se v motorsportu počítá je čas. kdo projede první cílovou páskou vyhrává a je fuk, jestli má jeho auto zvuk dvanáctiválce, nebo traktoru.
proč ještě i dnes některé automobilky dělají EV s imitací zvuku ICE? Pokud jsem si dobře všimnul tak u petrolheadů si s tím nešplhnou a u EV fan(atic)s taky ne. Tak proč?
Tak nevim, nebyl Abarth vždy synonymem pro sportovní auta? Co je na tom autě v článku sportovního? Zvuk? Motor? Nízká hmotnost? Rychlost? Nic z toho to auto nemá… Snad jen design a možná zrychlení v přímce a to je dost málo na sportovní auto. Technicky je to jen derivát jakékoliv malé elektrické piksly od Stellantisu. Tedy nuda za velký peníze :no:
Otázka ale je, či príplatok za Abarth stojí za to. Podľa mňa na drandenie po meste a blízkom okolí bude aj podvozkovo lepší obyčajný e500. Ale proti gustu ...
vypadá to pěkně a pěkně to i pojede. Jasně že to není klasika co střílí do výfuku, ale denně do práce v ostrém benzínovém autě po městě jezdit nechceš.... tohle je prostě módní hračka za spoustu peněz, která ale v pohodě splní i ten primární účel, tedy městskou mobilitu.
Za mě: :yes:
Takový EV mi dává 100x větší smysl než rodinné E-SUV s dojezdem 350km se kterým cestou do Alp budu 3x dobíjet....
500e dobíjet výkonem 85 kW umí, takže nějak nerozumím, v čem je to novinka. U Abarthu by mě zajímalo, jak funguje termomanagement a jestli to taky jede maximálně 150.
Carlo Abarth se musí v hrobě obracet! Odporný těžký elektrozkrat se sterilním elektromotorem, ubohým dojezdem, umělým zvukem, maximální rychlostí směšných 155 km/h, to má jako být sportovní vůz hodný své značky?!! A kolikrát po sobě jeho baterky vydrží tu "užasnou" akceleraci zopakovat?! Stellantise, měl by ses stydět, tohle je opravdu příšerné poplivání legendární značky! :-O:-(:no::no::no: Značky, která se nejprve proslavila úžasně znějícími sportovními VÝFUKY! :-):yes::yes::yes: