Je iným to je asi celé. Svoju úlohu - zaujať - splnil, aj keď to nie je pre všetkých to pravé orechové. Podobne ako volant s pevným stredom u Citroenu. Neprerazil, hoci bol v oveľa väčšej obľube.
Nezblázni sa z toho. Videl som už zopár olúpaných volantov, a teda neboli na Teslách...
Byť taký volant na nejakom spaľováku, tak by si zďaleka tak nekritizoval.
Mne tiež vyhovoval, aj keď na tie tlačítka v strede som si nikdy úplne nezvykol :-) Nevyhoval tým, čo s tým nikdy nejazdili a ľudia vždy nadávajú na zmeny.
Tady máš odpověď na tvou otázku, kterou jsem považoval za mne nedůstojnou, abych ti na to reagoval. Tesla pohon ok. Auto není jen pohon. Jinak stojí za .ovno. Ale proti gustu... nic nemám. JInak je to podvodníkův šmejd.
Tesla je o akceleraci a o slušném dojezdu a o velmi slušném podvozku a kultivovanosti pohonu. Některým to holt nestačí, nemá smysl diskutovat s nimi o Tesle.
A to je jako neco uplne uzasnyho? Predjedu supersport abych byl co? Prcni v kolone, na semaforu nebo si vecer udelal fajne, ze jsem predjel supersport? Za me je to popelnice, co nic neujede a stoji 2-3x vic nez normalni auto a jeste to ku.rvi planetu. Nic proti, ale pokud Tesla sesrotuje 50% produkce rovnou z linky tak co to jako je....
Staci umet cist a hledat.. Sama Tesla to potvrdila, ale ty jsi chytrej jak radio Jerevan tak si to najdes. Odpovez na otazky: zatizeni planety pri tezbe, pri preprave a zpracování, nizka a kratka vyuzitelnost a nasledna likvidace. Az mi erudovane odpovis, treba zmenim nazor, ale vzhledem k tomu, ze i technicky reditel BMW potvrdil, ze vyroba elektrozmetku je o40% narocnejsi, jsem v klidu
Nechapu dnesni mysleni, pouziva taky nekdo mozek? Nesmysly kolem tezby, kde se to tezi je splundrovana zem, nikde v tom clanku nepisou o nasledny likvidaci. Dalsi blbosti ohledne obnovitelnych zdroju. Juchuu mame panely a vyrabime ze slunicka, ale opet to musi nekdo vyrobit a zlikvidovat a jeste jedna podstatna vec, miliony m2 jsou zaneradeny touhle prasecinou, takze kde je co ekologickyho, kdyby si dal nekdo praci a cely to dal dohromady tak to nevychazi ani omylem, ale to se jim nehidi do kramu. Ale vsichni to papouskujete do zblbnuti..
Uz minule som sa ta na nieco pytal a argumentoval si 2 roky starym clankom. Stale klames a upravujes si vzdy fakty, ako ti to dnes vyhovuje. Dnes sa poukazuje na nekvalitu interieru, tak zrazu si nikto teslu koli interieru nekupuje. Pod inym clankom budes pisat, aky je interier tesly super. Ignorujes realitu a zijes vo vlastnom svete a prudis tie hluposti pod kazdym clankom, preto si blbec. Howg
Nürburg. The American car manufacturer Tesla has set the official record for electric vehicles at the Nürburgring. The "Model S Plaid" circumnavigated the 20.8-kilometre Nordschleife in 7:35.579 minutes and reached a top speed of 279 km/h. The 1,020 hp vehicle with a tri-motor was driven by Swedish driver Andreas Simonsen. The time is now listed in the category for electric production cars, which thus celebrates its premiere. The onboard video of the record drive can be seen on the Nürburgring's Youtube channel. All official times set on the Nordschleife so far can be found here.
Asi tak.
Neplet si sve predstavy s realitou. :D:D:D
Zajímavé. Range Roveru jsi ochoten odpustit až tragickou nespolehlivost (snad nevím o autě do 2 let staří, které by svého majitele nechalo stát na cestě, což je u LR zcela běžné), ale oloupaný volant, který ti předpokládám vymění bez obtíží za nový, to je známka, že auto je šmejd.