opět začít dělat kvalitní, dostupná a poctivá auta
rohYpnol 26.11.:
VW má jediné smysluplné řešení - zařadit zpátečku, Grétu a Ursulu prohlásit za čarodějnice, celou elektrifikaci odepsat jako zmaŕenou investici, přestat si hrát na Teslu a stopku pro diktát EV prolobbovat v komisi EU a opět začít dělat kvalitní, dostupná a poctivá auta se spalováky co si lidi můžou dovolit :D:D:D
Vaculik 28.11.:
VW Touran. Motory? Průšvih za průšvihem.. 8-s
Pod jeho kapotou pracuje motor 1.5 TSI/110 kW a za daný vůz si dnes v bazaru účtují takovou částku, že se ji Martin Vaculík bál ve videu vůbec vyslovit. :D:D:D
Asi tak nejak k prispevkum "expertu" v diskuzi.
Co veta, to perla...
Re: opět začít dělat kvalitní, dostupná a poctivá auta
Hlavně aby jsi se svou psychickou nemocí někomu nevinnému neublížil. Měl jsi se k přítelkyni/manželce chovat lépe a nemusel jsi trpět Čížky, když nejsi doma. ;-)
Re: opět začít dělat kvalitní, dostupná a poctivá auta
Nemám chuť na premium, ale tie prúsery by mňa osobne zaujímali. Pokiaľ je jediným prúserom cena olietaného Tourana, tak tá je evidentne poplatná dopytu po triede vozidiel (mpv), ktoré už čoskoro nebudú a zároveň faktu, že žiaden touran ako jazdenka nikdy nebol extra lacný. Dôvod pre vysokú cenu málo jazdenej jazdenky v solídnom stave sa nachádza v cenníku nových vozidiel , teda skôr cenníkoch naprieč výrobcami ;-)
Opravím pár nepřesností:
- Existuje i prostřední varianta LED, které jsou statické a po 180.000 km na ně nedám dopustit, svítí stále stejně výborně, jako u nového vozu.
- Touran samozřejmě má v příplatkové výbavě i vyklápěcí tažné zařízení.
- Pokud se páté elektrické dveře nemohou otevřít (přilepené těsnění, zátěž na dveřích atd.), vzpěry to poznají a dveře se nepokouší otevřít za cenu zničení vzpěr.