Taky by mě to zajímalo ;-) Euro7 by nemělo vůbec přijít na svět, EP by ho měl odmítnout realizovat... Zbytečně připravují Evropu o konkurenceschopnost... :no:
... stavajici auta musi plnit normu po dobu minimalne 5 let a 100tis km, euro7 po dobu 10 let a 200tis km
a pak se nedivme, jaky smrady po silnicich jezdi
nektery naftaky z roku 2010 ani nemaji filtr pevnych castic uz z vyroby
No jo VW to dlouhodobě přestřeluje. Byl jsem před 14 dny na servisu s autem a na showroomu VW bylo nejlevnější auto právě Polo 1.0 TSI 70kW 5M, Style za 586000 kč - vypadalo dost lacině. Tak jako před 5 lety Polo za 350k ;-)
Ne, je to odhad Thomas Schäfera pro MNOHEM PŘÍSNĚJŠÍ odhad normy EUVII.
Hodnota této informace po zveřejnění mnohem mírnější normy je NULA!
Obzvlášť když limit pro (ohřátá..) benzínová auta zůstal nezměněn!!!
Viz můj příspěvek níže.
Ved uz dnes nove 1,0 tsi polo stoji viac ako o triedu vacsi golf VII s 1,0 tsi kupovany len nejake 4 roky dozadu.... mne to skor pride ze niekto chce prave tych beznych poctivych ludu uz v eu zbavit aut... k comu je to ale dobre ze prave tu najpocetnejsiu vrstvu ktora prave robi aj predajne cisla znackam a ma aj v ekonomickej oblasti pre stat najvacsie zasluhy chcu takto podkopat netusim... viem ze to uz dnes bude zniet neuveritelne ale moje polo 1,2 tsi kupovane nove v januari 2017 stalo 12 tisic eur ( aj s dalsou sadou pneu na elektronoch ) ... dnes uz by mi ale 12 litrov nestacilo ani na priemerne vybaveny space star s trojvalcom a na nejakych plechacoch .... doba sa proste uz meni ... ale ze zrovna auta a bezni ludia si to najviac odnesu som necakal ... skratka dobre uz zda sa bolo... minimalne v tom aumobilovom ponimani to mozeme povedat celkom seriozne
Máš bohužel pravdu. V tvém případě máš relativně mladé auto, tak se o něj dobře starej ať ti vydrží co nejdýl. Doba nám ekonomicky vůbec nepřeje. I když někomu se třeba v práci daří a má výrazný nárůst platu. V mém okolí to bohužel růžové není vůbec. Známá co dělá v samoobsluze na vesnici, říká že ta vlna zdražování co je teď, za 20 let zpět nezažila. Lidi se jí ptají kde ta čísla bere. :-) Kdybych věděl co bude nyní, tak bych kupoval s tebou. :yes:
Cele roky nejen tady ctu o zle EU ktera s EURO 7 znici evropsky automotiv. Plamene diskuze trollu o nenavisti podporovane clanky “odborniku” z auto cz…
A realita….
''Před časem se objevily zvěsti, že nová emisní norma povede například ke konci modelu Volkswagen Polo. Jeho nejlevnější verze se nyní prodává za částku kolem 20.000 eur, nicméně podle odhadů šéfa automobilky by se cena vozu mohla kvůli emisní normě zvednout až o 5.000 eur. Tedy na cca 25.000 eur, což je v přepočtu přes 600.000 korun.'' :no::no::no::no::no:
Parametry normy byly zveřejněny v listopadu.
Proč je citováno zdražení 3.000-5.000Eur u Pola, odhadované na základě očekávané mnohem přísnější verze EUVII v létě?? https://www.welt.de/…erfahrzeuge.html
Momentálne stojí benzínové Polo 70 kW s manuálom 18490,-€ do cca 22 tisíc. Fabia s rovnakým motorom vyjde zhruba od 15 do 16,5 tisíca. Takže sa dá povedať, že VW rúbe ceny naozaj vysoko. Za tie sumy sa prednedávnom predával Golf... Na druhú stranu treba priznať, že rokmi Polo dosiahlo, možno aj presiahlo rozmery a výbavy vtedajšieho Golfu.
Médiá často preháňajú, a sumy si cucajú z palca. Asi cítia potrebu pripočítať niečo "navrch" pre väčšiu senzáciu.
(Ako bulvár sa dnes správajú už prakticky všetci. Nejde o prinášanie korektných nezávislých informácií, ide len a jedine o čítanosť a zisky z reklamy.)
Uz me těmi eury serete, kluci slovenský. Jste na českým serveru, tak nám pište, kolik stojí auta v CZK, ne v EURO. Za chvíli to tu budete psát v HUF, ne?
A u príspevku vyššie ti to nevadí? ;-) Takže je mi úplne jedno, čo si myslíš. Don Vito písal v eurách, tak ja píšem tiež, aby to dávalo nejaký zmysel. Keď sa ti nepáči, nečítaj, nikto ťa nenúti. Alebo použi kalkulačku, to snáď zvládneš, nie?