Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 5 Touring: Velké kombi z Mnichova (nové foto)

Pětkové kombi od BMW narostlo do téměř luxusní délky. Více místa než dosud budou mít cestující i zavazadla. Špičkový podvozek sedanu rozšířilo standardní vzduchové odpružení na zadní nápravě.
Zpět na článek
14. 3. 2010 09:44
14. 3. 2010 12:42
18. 3. 2010 15:09
neregistrovaný "adalbert"
21. 3. 2010 11:54
14. 3. 2010 09:53
14. 3. 2010 10:45
14. 3. 2010 10:48
14. 3. 2010 11:03
14. 3. 2010 12:32
14. 3. 2010 11:41
14. 3. 2010 11:48
14. 3. 2010 11:52
14. 3. 2010 12:09
14. 3. 2010 12:48
14. 3. 2010 12:12
neregistrovaný "dCi"
14. 3. 2010 12:19
14. 3. 2010 12:45
14. 3. 2010 12:09
neregistrovaný "dCi"
14. 3. 2010 12:36
14. 3. 2010 11:46
14. 3. 2010 11:53
14. 3. 2010 12:37
14. 3. 2010 11:51
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 12:38
14. 3. 2010 12:40
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 12:08
neregistrovaný "dCi"
14. 3. 2010 12:41
14. 3. 2010 13:01
14. 3. 2010 13:12
14. 3. 2010 14:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 14:23
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 14:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 16:41
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 20:12
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 15:35
14. 3. 2010 16:40
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 09:42
21. 3. 2010 09:31
15. 3. 2010 20:48
14. 3. 2010 14:24
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 19:14
neregistrovaný "BM power"
14. 3. 2010 21:57
neregistrovaný "BM power"
15. 3. 2010 11:02
neregistrovaný "khonza318"
14. 3. 2010 17:42
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 18:37
14. 3. 2010 18:40
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 20:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 21:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 14:55
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 14:21
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 19:19
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 14:19
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 15:03
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 19:22
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 19:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 3. 2010 08:58
18. 3. 2010 15:17
neregistrovaný "adalbert"
14. 3. 2010 18:41
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 20:46
14. 3. 2010 21:06
14. 3. 2010 21:13
14. 3. 2010 21:28
14. 3. 2010 21:49
14. 3. 2010 22:10
14. 3. 2010 23:22
14. 3. 2010 20:52
14. 3. 2010 21:35
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 00:17
15. 3. 2010 12:26
15. 3. 2010 08:49
15. 3. 2010 11:45
15. 3. 2010 12:00
15. 3. 2010 13:26
15. 3. 2010 16:19
15. 3. 2010 18:01
15. 3. 2010 18:12
15. 3. 2010 19:04
16. 3. 2010 08:04
16. 3. 2010 09:40
15. 3. 2010 16:44
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 22:06
neregistrovaný "houba007"
16. 3. 2010 18:39
neregistrovaný "houba007"
20. 3. 2010 10:37
20. 3. 2010 18:32
neregistrovaný "Karim."
20. 3. 2010 22:18
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:03
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:35
neregistrovaný "Karim."
20. 3. 2010 23:52
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:30
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:46
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:37
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:33
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 20:40
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 21:36
neregistrovaný "exctenar"
21. 3. 2010 21:58
neregistrovaný "sunnyjani"
14. 3. 2010 09:44
Super
Ten zadek se designérům hodně poved, minulá generace vedle něj vypadá jak starej šrot. Jsem na to zvědavej naživo :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "adalbert"
18. 3. 2010 15:09
Re: Super
Nevím, kde utor přišel na ten korejský vzhled. Korejci by si netroufli na takhle odvážné auto ani pomyslet.
Jen co výroba staré generace skončí a procové dojezdí kritizované modely, stane se mezi znalci cenným sběratelským kusem. A první Banglova sedmička jakbysmet. Designovej šrot je tohle. To, že Němci nemají vkus je známá věc.
Avatar - twistedTSD
21. 3. 2010 11:54
Re: Super
nic proti minule generaci, ani ta 7 mi neprijde spatna, ale oproti tomuto... :-)
Avatar - Ricardo
14. 3. 2010 09:53
Pětka král
Na první pohled mně úplně nesedí tvar zadních světel na výklopných dveřích, ale jinak je to 100% design :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - T613
14. 3. 2010 10:45
Re: Pětka král
souhlas je to nádherný design u kterého se nemusí přivírat oči jako u E-klasse. :yes:
Avatar - lamal
14. 3. 2010 10:03
krasny technokraticky dizajn
famozna je, zatial najkrajsia 5 touring, nevahal by som ani sekundu nad 530d v nejakom striebornom odtieni... keby mam na benzin tak bez vahania zas 535i >:D
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Brandon Walsh
14. 3. 2010 10:16
Re: krasny technokraticky dizajn
presne toto som si hovoril ked som obzeral obrazky >:D :yes: nadhera
Avatar - lamal
14. 3. 2010 10:21
Re: krasny technokraticky dizajn
samozrejme vsetko v manuale ;-)
15. 3. 2010 07:56
Re: krasny technokraticky dizajn
V manuálu? To budeš asi jako dalších 0,001 procenta zákazníků.
Avatar - escorpion
14. 3. 2010 10:28
Re: krasny technokraticky dizajn
Je to fakt nádhera. Toto auto nemá chybu. :yes:
14. 3. 2010 10:45
Re: krasny technokraticky dizajn
Keď budeš mať na 530d v nejakom striebornom odtieni, a budeš v normálnych útratových číslach, tak rozdiel medzi cenou 530d a 535i bude pre teba tak malý, že ak naozaj budeš chcieť 535i tak si ju aj kúpiš, na spotrebu benzínu sa v tejto triede majiteľ nepýta...

Inak krásna nová 5 Touring :yes:
Avatar - T613
14. 3. 2010 10:47
Re: krasny technokraticky dizajn
tohle mě rozesmálo "na spotrebu benzínu sa v tejto triede majiteľ nepýta..." >:-[] :yes:
14. 3. 2010 11:13
Re: krasny technokraticky dizajn
Nie, nepýta keď si plánuješ kúpiť 535i a nie úsporného nafťáka...
Avatar - white label
14. 3. 2010 11:21
Re: krasny technokraticky dizajn
To je ale dost podstatná podmínka, kterou si doplnil až teď, těch co plánují koupit právě 535i určitě nebude celkově nejvíc...
14. 3. 2010 11:37
Re: krasny technokraticky dizajn
No, nebude ich najviac, to je samozrejmé. Ja som práve nato reagoval, že Lamal písal také niečo, že keby mal na 530d tak aj tak by bola preňho 535i nedostižná kvôli účtom z benzínky...

a to si práve nemyslím...mať na 530d, to znamená môcť pohodlne utratiť 50 000 eur a viac...
Avatar - white label
14. 3. 2010 11:15
Re: krasny technokraticky dizajn
Aspoň vidíš, že většina lidí si kupuje 530d, především z lásky k dieselovému palivu, což zrovna ty nemůžeš nikdy pochopit... 8-s
>:-[]
Avatar - Ricardo
14. 3. 2010 11:18
Re: krasny technokraticky dizajn
No právě... majitel sa pýtá hlavně na spotrebu/dojezd a jak často musí do servisu. Skutečné celkové náklady moc lidí nezajímají, a proto mají benzinové motory tak obtížnou pozici.
Avatar - white label
14. 3. 2010 11:28
Re: krasny technokraticky dizajn
Ale které provozní/servisní náklady má např. 530d větší, než 535i?
14. 3. 2010 11:31
Re: krasny technokraticky dizajn
Všeobecne je to diesel, to je hneď prvý a najväčší problém...
14. 3. 2010 11:30
Re: krasny technokraticky dizajn
Na spotrebu nie ( podvedome cíti, že to bude dobré, keďže je to BMW ), dojazd áno a servis je irelevantný... ale späť k téme, reagoval som iba nato, že ak by bola nová 5 v mojej cenovej hladine, tak by som neváhal ani sekundu pri motorizácii...

peace
Avatar - Ricardo
14. 3. 2010 11:37
Re: krasny technokraticky dizajn
Jestli je servis co 15 nebo co 30 tisíc km je pro zákazníky podstatnější údaj než rozsah a cena servisních prací (ony ty náklady teda u BMW zrovna se 100.000 km servisem zdarma nehrají na první pohled zase tak velkou roli, ale 100tkm uplyne raz dva).
Avatar - Ricardo
14. 3. 2010 11:42
Re: krasny technokraticky dizajn
A jinak já bych teda pro normální použití volil 528i (případně klidně i 523i - záleží jak to s tím pojede) nebo 550i, podle hesla "když už, tak pořádně"
14. 3. 2010 11:48
Re: krasny technokraticky dizajn
>:-[] :yes:
Avatar - lamal
14. 3. 2010 11:51
Re: krasny technokraticky dizajn
no ale chlapci treba sa na to pozerat inac...z mojho pohladu studenta na VS to vidim, tak ze popri mojich dynamickych narokoch by ten diesel chodil stejne za 8l mozna obcas aj za 7 a;e malo kedy... a naklady na servis neriesim zatial, moj tatos sa drzi aj ked olej menim po 8tis km lebo viem ako tychlo sa degraduje...spotreba ale vyhrava pac moj 2,0 16V mi tiez dava zabrat a jazdit za 6,8 alebo 8,5 je pre mna rozdiel...nevraviac v pripade 535i a jazdach na kratke trasy ake robim by to bola katastroofa aj to tocenie sa po meste s doprianim si zatahu a tej pruznosti...
14. 3. 2010 10:48
TOURING
Dopadlo to přesně tak, jak každý čekal. Prémiově. Není o čem psát. Stačí jedna věta - kdo umí, ten umí :yes:

P.S. Pětkový kombík potvrzuje ovšem nejen to, že umí BMW, potvzuje i to, že umí AUDI, neb A6 Avant je pravděpodobně vizuálně ještě o fous přitažlivější. Králem kombíků však zůstává Mercedes-Benz E-klasse. Není to ale kritika BMW, neb karty jsou velmi dobře rozdány - E jako třídní elegán, A6 jako třídní agent technicistního tajemna a BMW jako třídní bavorskej drzek s dokonale vypracovaným zadkem. Každý si vybere, každý by si vybrat mohl, a každý by si vybrat chtěl. Naštěstí jsou tato auta určena jen pro úzké elity. Však to znáš, prémiový člověk, prémiové auto...

BRAVO BMW :yes:
Rozbalit vlákno
33
Avatar - white label
14. 3. 2010 11:10
Re: TOURING
Pro mě je Ečko králem kombíků především velikostí a řešením zavazadlového prostoru, ale ne celkovým designem... ;-)
Avatar - Ricardo
14. 3. 2010 11:48
Re: TOURING
Design předku Éčka po představení nové Pětky o několik let zestárl...
Avatar - T613
14. 3. 2010 11:52
Re: TOURING
předek je u éčka v pohodě, ale ten zadek je tragédie
Avatar - Emel
14. 3. 2010 12:09
Re: TOURING
U kombíku to není tak zlé...
neregistrovaný "dCi"
14. 3. 2010 12:12
Re: TOURING
Jsem kombíkář, odvozené typy karoserie jako třeba sedan neřeším ;-) Éčko kombi je fantastické.
Avatar - T613
14. 3. 2010 12:19
Re: TOURING
tak ano, u kombi se na to dá dívat ;-)
Avatar - twistedTSD
14. 3. 2010 12:45
Re: TOURING
prave ze ten predek je nic moc, a oproti tomuto... :-)
neregistrovaný "dCi"
14. 3. 2010 12:09
Re: TOURING
Tak tohle vidím naopak, osobně si myslím, že naopak pekelně nabral na síle.
14. 3. 2010 12:36
Re: TOURING
Podle mého je to především o tom, co kdo od této karoserie čeká, proto píši nahoře, že si v tomto prémiovém segmentu vybere i estét i sportovní duch, což je tědy fantastické. Já byť podvědomě (z naturelu, historicky, z pojetí auta jako takového) automaticky inklinuji v první pohnutce ke sportovnímu pojetí (BMW, AUDI), jakmile se vydýchám, doslova mě uzemní nekonečná, nadčasová (elegantně uhrančivá) krása Mercedesu.
Avatar - Emel
14. 3. 2010 11:46
Re: TOURING
Pro mě bylo králem Ečko minulé, to současné je jen dobré. BMW je pro mě momentálně jasná volba.

Audi je trošku znevýhodněné svým věkem, možná proto stojí o stupínek níž než MB (a o dva níž než BMW)... vadí mi u něj hlavně optikcá mohutnost zádě, BMW ji aspoň podle fotek maskuje mnohem lépe.
14. 3. 2010 12:37
Re: TOURING
Já právě tu "mohutnost" vnímám velmi přitažlivou. Ano, čas je postupně znát, ovšem není to žádná překonaná vizáž, naopak, už přímo vidím tu novou A6... A6 AVANT v antracitu je dle mého dokonalá kára.
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 11:51
Re: TOURING
A6 Avant je skvostný, ale 5 Touring ohromí tím, ako je to obrovské auto. Na úzkej ulici je ako dodávka a pritom vyzerá tak dynamicky. A nová vyzerá ešte dynamickejšie. Najlepšie o tom hovorí táto fotka. [odkaz]
14. 3. 2010 12:38
Re: TOURING
Ano, tvá zmíňka o velikosti nové pětky je důvodná, určitě to bude působit.
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 12:40
Re: TOURING
Nemyslím len súčasnú, ale aj tú minulú.
neregistrovaný "dCi"
14. 3. 2010 12:08
Re: TOURING
Je to jednoznačně kombi Mercedes, přičemž v aktuální generaci zatím s patrně největším náskokem. Éčko vypadá každým dnem lépe a to se, předpokládám, BMW v mých očích nepovede. Otravná A6 je subjektivně zcela mimo.
Co bych chtěl vidět, je GS, nebo to nové Infiniti kombi, vysoké boky, zadní boční skla dlouhá a nizoučká, takový shooting break, byť se čtyřmi dveřmi, zadní světla ve stylu Heuliez Long Cours. Ty dva japonci si o to karoserií přímo říkají (GS více) ;-)
14. 3. 2010 12:41
Re: TOURING
Ano. Ten Mercedes, to je ... pojízdná socha :-) skvost, v němž se člověk může pohledově doslova koupat.
Avatar - escorpion
14. 3. 2010 13:01
Re: TOURING
Prémiový človek ? Kto to vlastne je ?
Riaditeľ veterinárnej správy jazdí v 15-ročnej toyote carina, lekár s dvoma atestáciami v 10-ročnom mitsubishi carisma. Môj spolužiak z základky vyšiel teraz z basy za prevádzačstvo, ale jazdí v bmw. On je prémiový človek ?
14. 3. 2010 13:12
Re: TOURING
Velmi tě chválím za to, že práci člověka považuješ za natolik rozhodnou v dané věci, že u tebe v kvalifikaci lidí stojí na prvním místě. Musím tě ovšem lehce dovzdělat. Vedle práce existují ještě jiné skutečnosti, které se na té sociální kvalifikaci podílí, a to možná daleko zásadnějším způsobem. Koneckonců, jak bys naložil s rentiérem, který nepracuje, invalidním člověkem, který pracovat nemůže, či se studentem, který pracovat zatím nechce, či s hokejistou jehož prací je bruslení, avšak vydělá za minutu tolik, co ty za deset let? Tedy pozor na zkratkovité soudy. Přesto, žes jako jediné měřítko uvedl relativně prestižní povolání a k nim přiřadil nějaké obrezlé automršiny, to o tobě hodně vypovídá.

Ptáš-li se, co je prémiový člověk, začni u sebe. Tam hledej prvotní odpověď, až teprve potom to vem v širším měřítku. Ty si pravděpodobně jako první hodnotové měřítko položíš svou práci... prosím. Nezapomeň jít ovšem dál... je-li kam.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 14:08
Re: TOURING
Mimochodem, připojuji se k diskusi a rád bych se zeptal na definici "lowendového" člověka. Čím se vyznačuje a jaké jsou jeho životní priority? Lépe řečeno, jak ho poznáme?
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 14:23
Re: TOURING
Ak niekto dáva túto otázku, čo si o ňom myslieť, než je lowlendový človek?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 14:36
Re: TOURING
?
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 16:41
Re: TOURING
Ty skutočne nechápeš ten abstraktný výraz lowlendový človek?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 20:12
Re: TOURING
Rozumím, jak chápe "lowendové" lidi autor pojmenování, ale zajímalo by mě, jak si je představuješ ty. Jedná se totiž o velice široký a ne zcela jednoznačný pojem. Akorát jsi tu větu, na kterou jsem reagoval otazníkem, napsal poněkud zvláštně.

Mimochodem, chudoš Ti to řekl zcela jasně.

A co se týká třídění lidí - jsi snad zastáncem nehumáního a prvoplánového škatulkování na "lowendové" a "prémiové" osoby?
14. 3. 2010 15:35
Re: TOURING
No, snazis se tu pusobit stejne inteligentne, jako tvuj mentor, ale obema se vam to dneska vubec nepovedlo...hosi bojujte, jednou tu respekt snad mit budete :-)
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 16:40
Re: TOURING
Kto je môj mentor?
15. 3. 2010 09:42
Re: TOURING
Tak podľa GTI-ho sa taký "lowendový" človek pozná podľa toho, že sa vozí vo fabii, alebo inej škodovke, poprípade v nejakom VW. To má toiž skoro každý a nakoľko je to podľa neho "supermainstream" takže ten človek je potom asi aj "superlowend". No a naproti tomu sa prémiový človek bude voziť v niečom drahšom, napríklad nejaké Bentley. Avšak stačil by aj nový Bavor 5 kombi o ktorom je článok. Teda podľa jeho merítka to v skratke môžme zrhnúť asi takto: Pokiaľ si úplne bežný človek s priemerným platom, tak si jednoducho "lowend" a môžeš mať hocijaké kvality, hocijaký rozum, hocijaké srdce, hociajké hocičo ale stále budeš len "lowend". Ale pokiaľ máš viac peňazí a pritom môžeš byť aj kompletne vymletý blbec a idiot, ale stačí ak máš prémiu v garáži, tak si "prémiový" človek. Toľko asi k vysvetleniu, takže nečuduj sa tomu, nikto sa nečudujte, asi to nechápeš no pravdou je že v podstate všetci chápeme ako to pán majster GTI myslí, len bohužial tiež vieme všetci že je to jednoducho kravina. Ostáva mi teda už len podotknúť, že to bude asi riadne špatná kombinácia ak si niekto kúpi "lowendový" Golf a k tomu si ešte umelo vymastí ego s nápisom "GTI". Nič proti majiteľom tohto auta, mne osobne sa páči (aj keď by som za to peniaze nevyhodil), ale podľa GTI-ho stupnice musia byť jeho majitelia magori...

Dúfam, že toto vysvetlenie ti stačí.
Avatar - skejpa
15. 3. 2010 20:48
Re: TOURING
no A6 podle me neni designove dal, jiste uz ne ted. ale jinak souhlas. je to krasavec a veril sem, ze to kluci v mnichove nepos... ;-)
Avatar - Subaru4ever
14. 3. 2010 11:20
Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
Když srovnám 5GT a tenhle Touring, tak každý kdo koupí 5GT, to podle mě nemá v hlavě v pořádku :-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
14. 3. 2010 11:26
Re: Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
Po stránce designu rozhodně souhlasím, jinak by to chtělo porovnat přímo na cestě, GT bude asi charakterem malinko blíž k 7čce, ale já by si taky 5GT nevybral určitě... ;-)
Avatar - Ricardo
14. 3. 2010 11:49
Re: Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
Souhlasím. Nemám lifestylově-stěhovatelskou povahu, takže klasické karoserie jsou mi o dost bližší, stejně jako nižší posaz prot 5 GT.
Avatar - twistedTSD
14. 3. 2010 12:46
Re: Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
:yes:
14. 3. 2010 12:47
Re: Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
V jednadvaceti bys to ovšem měl mít v hlavě jakžtakž v pořádku ty. Nepsal bys pak tyhle nesmysly. Ta auta nejdou přece proti sobě. GT je dokonalý silniční solitér s vnitřním prostorem, který ti touring těžko poskytne. GT je kára, která samozřejmě neobstojí například v (nesmyslném) porovnání s devětsetjedenáctkou, ovšem jako supervelké getečko nemá chybu. Touring je klasická euromutace z klasického prémiového sportovního eurosedanu. Otázka tedy nestojí a ani stát nemůže, zda Touring či GT. Otázka stojí... kde stojíš ty :-)
14. 3. 2010 14:54
Re: Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
:yes:
14. 3. 2010 13:56
Re: Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
Pokud bych to srovnával podle obrázků, jako ty, tak nechápu, že vůbec existuje značka Subaru.
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 14:24
Re: Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
>:D
Avatar - ericho33
15. 3. 2010 09:21
Re: Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
Keď som videl prvý krát GT-čko (na fotkách), myslel som že sa v tom BMW zbláznili vyrobiť niečo také "odporné"... No vidieť na vlastné oči, posadiť sa a odviesť... To je človeče iná káva!!! Na to aby si to pochopil, to musíš zažiť!
5GT :yes: :yes: :yes:
Touring :yes: :yes: :yes:
Avatar - skejpa
15. 3. 2010 20:51
Re: Kdo by bral 5GT, když je tu Touring
5GT je sice z pohledu ze predu a z pohledu za volantem uzasna kara. ale ten zadek... na to se neda divat ani nazivo :-(
To 5er - to je jina kavicka :-) jak sedan, tak touring :-)
14. 3. 2010 12:24
Automobilová krása.
Toto auto je krása sama, k tomu snáď už niet čo dodať. vyvážené alegantné tvary, bez rozporu vo vnútri či zvonka. Excelentná práca.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - da_b0mb
14. 3. 2010 13:30
Re: Automobilová krása.
:yes:
Avatar - ryman
14. 3. 2010 17:41
Re: Automobilová krása.
jo jo, moc se povedlo :yes: nicméně se nemůžu ubránit pocitu, že se mnichovští při navrhování zádě kombi lehce inspirovali stylem a tvary už téměř pět let starého avantu z ingolstadtu :-)
16. 3. 2010 06:16
Re: Automobilová krása.
To je možné, ale možné je aj to, že je podobnosť čiste náhodná. Ani jeden prípad mi nevadí. Inšpirovať sa tým najlepším, hoci konkurenčným nie je ani omylom nič zlé alebo nepekné.
14. 3. 2010 22:53
Re: Automobilová krása.
:yes:
Avatar - Johny.Rico
14. 3. 2010 12:27
Určitě nejhezčí kombi...
... kam se na to hrabou A6 a E s batohy. Upřímně, první krásný kombík od BMW. Jsem překvapen :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
14. 3. 2010 12:31
Re: Určitě nejhezčí kombi...
tak pre mna je medak rozhodne lepsi ;-)

kazdy mame iny vkus
neregistrovaný "BM power"
14. 3. 2010 19:14
Re: Určitě nejhezčí kombi...
tu máte porovnanie MB E Combi a BMW 5 Combi :-!
teraz chcem vidieť ako napíšete že je Mercedes krajší >:-[]
veď aj to Superb Combi vyzerá lepšie ako Meďour ;-\
[odkaz]
Avatar - white label
14. 3. 2010 20:11
Re: Určitě nejhezčí kombi...
Na téhle trojfotce je vidět lehká inspirace (zadní partie z profilu) pro BMW5 Touring právě A6 Avantem (jak už psal i "rymac" 17:41), který ovšem zrovna v téhle modré vypadá relativně dost "lacině"...
neregistrovaný "BM power"
14. 3. 2010 21:57
Re: Určitě nejhezčí kombi...
nemyslím si že bmw hladá inšpiráciu práve v ingolstadte :-)
Avatar - white label
14. 3. 2010 23:22
Re: Určitě nejhezčí kombi...
Celkově určitě ne... ;-)
neregistrovaný "khonza318"
15. 3. 2010 11:02
Re: Určitě nejhezčí kombi...
každý vnímá krásu jinak. já jsem měl pro Baworské kombíky vždy slabost - měl jsem E30 (podle mě nejkrásnější kombík všech dob)
ale je zajímavé že u tohoto nového pětkového kombajnu jsme se většinou ( i když má každý ten svůj vzor krásy )shodli - JE NÁDHERNÝ - opravdu povedené dílo... :yes:
Avatar - twistedTSD
14. 3. 2010 12:49
wow, ani jsem necekal...
...ze bude tak nadhernej...opravdu krasa :yes: , nejaky E kombi se s nim ani neda porovnavat :-)
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2010 15:01
v BMW vědí...
Nejsem obdivovatel kombíků, ale tato 5 je opravdu designové dílko :yes: Skutečně bych o ní uvažoval v případě koupě nového vozu. BMW 5GT vždy na fotkách odsoudím a vždy naživo začnu váhat, protože z 3/4 pohledů vypadá fantasticky a svým pojetím mi vyhovuje pro běžný provoz. Takže si také myslím, že tato auta nejdou proti sobě, v BMW dobře vědí... ;-)
Rozbalit vlákno
0
14. 3. 2010 16:07
Špičkový design
Jak to ti kluci z BMW dělají, že ty jejich auta vypadají tak vyváženě a přitom dynamicky a elegantně? Toto kombi se opravdu moc povedlo.
Akorát se mi zdá, že má nějakou malou hloubku kufru - podlaha je zatraceně vysoko. Aby se tam něco vešlo, musí se to narovnat až skoro ke stropu. Rám kola se tam vejde na fous. Že by daň za vzduchové pérování?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
14. 3. 2010 17:16
Super(b)kombi
Někdo z tohoto (ne)srovnání asi dostane "kopřivku", ale tyhle dva podstatně rozdílné kombíky prostě vyzařují i něco téměř "neidentifikovatelně" společného...
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
28
14. 3. 2010 17:21
Re: Super(b)kombi
Len nech sa to, preboha, nedostane pred oči niekoho dôležitého z Vlkohradu...
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 17:42
Re: Super(b)kombi
Aj keď niečo na tom bude, stačí sa pozrieť sem a hneď vidím BMW a toho sloníka úplne inak. :-)
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
14. 3. 2010 18:37
Re: Super(b)kombi
BMW je ovšem v detailech mnohem rafinovanější, Superb má spíše jednoduché tvary ve stylu A6. Srovnej prolisy, srovnej zadní světla...
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 18:40
Re: Super(b)kombi
Ale kdeže. Povedať, že Superb je bližšie Audi A6 sa nedá. Superb Combi má absolútne a dokonale mainstreamový dizajn, šedý, nenápadný, prémia je niekde úplne inde. To iba white label našiel skvelú fotku, kde sa na seba zdánlivo celkom podobali.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 20:21
Re: Super(b)kombi
Netvrdil bych, že má Superb takový design, jak ho pojmenováváš. Za ten by se dal označit styling Passatu Variant, nikoli však Superbu. Ano, konservativní, ale nikoli šedý či nenápadný.

Jeho příď je přiměřeně agresivní, přitom si ponechala důstojnost. Poté následuje elegantní a čistý profil, jenž ústí profesionálně provedenou zádí, která kombinuje praktičnost i estetická pravidla. S prací Škody jsem nadmíru spokojen a nedivím se, že ohrožuje překonaný Passat.
Avatar - white label
14. 3. 2010 20:39
Re: Super(b)kombi
Ano, u kombi varianty Superbu s tímto pohledem opravdu docela souhlasím...a sám jsem zvědavý s čím vším přijde letošní větší facelift Passatu... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 21:40
Re: Super(b)kombi
:yes:
Letošní facelift? Zřejmě upustí od pochromované přední části a budou cizelovat masku chladiče dle současného "štíhlejšího" stylu.

Každopádně se těším na příští generaci. Jestliže se malé Volkswageny ve svých vrcholných variantách blíží třídní prémii, co potom způsobí Passat?... počkáme si na realitu. Ale už teď je zajímavé sledovat, jakým způsobem se Volkswageny vydávají.
Avatar - white label
14. 3. 2010 23:18
Re: Super(b)kombi
Jj, s tím předkem to tak určitě bude, to je jasné už teď... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 14:55
Re: Super(b)kombi
... Když už se touto cestou (upuštěním od pochromované přídě) vydal i prestižnější bratr s přídomkem CC... ;-)

Ovšem faceliftem běžného Passatu to bude jistě povýšeno a přozpůsobeno stylu nového Golfu, Pola, Sharanu... a Touaregu.
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:21
Re: Super(b)kombi
Avantime, neuritelné, že som si od teba prečítal. Musel som si pozrieť, kartu užívateľa, či si to ty. Ten názor, že malé VW sa približujú prémii a čo potom urobí Passat je u teba revolúciou. Takýto názor na VW som od teba nikdy nečítal. :yes: :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 14:53
Re: Super(b)kombi
Děkuji za komentář :yes:
15. 3. 2010 15:10
Re: Super(b)kombi
Možno si doteraz nečítal doť pozorne. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 19:19
Re: Super(b)kombi
;-)
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 14:19
Re: Super(b)kombi
Superb má obyčajný dizajn. Nič na ňom nie je výnimočné. Úplne šedé zadné svetlá, chýba im zaujímavý dizajn, ako napríklad biele C u Octavie II pred faceliftom. Naviac zadok absolútne neladí s predkom. Passat Variant síce tiež nie je výnimočný, ale jeho dizajn má väčšiu iskru. Superb má akýsi suchý dizajn, chýba iskra akú majú iné Škody. Ale nechcem povedať, že vyzerá zle. Vyzerá dobre, ibaže nie je to tá dokonalosť, ktorú Škoda u kombíkov má bežne.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 14:58
Re: Super(b)kombi
Setkal jsem se s názorem, že drobnější zadní světla spíše jednoduchého designu (líbí se mi jejich optika při svícení) ne zrovna ladí s dravě - representativní přídí, nicméně co se týká mého názoru, jsem s vozem spokojen, i když není možná tak harmonický, jako Octavia (spíše před faceliftem).
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 15:03
Re: Super(b)kombi
Presne tak, neladí to. Ale malé uričite nie sú. Iba sa usmievajú sú skoro celé červená, bez toho, že by odľahčovala biela ako u Octavie. Ten super jednoduchý zadok proste neladí s reprezentatívnym predkom.
15. 3. 2010 15:11
Re: Super(b)kombi
Výnimočne súhlasím. ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 19:22
Re: Super(b)kombi
Něco na tom bude, nicméně v reálu se mi vůz líbí. Avšak ve srovnání se sedanem/ liftbackem jsem na jeho straně. Mrzí mě, že součástí vozu s velmi zdařilou přídí musí být i tvarově velmi nedotažená záď, protažený profil a podivně tvarované zadní lampy...
Avatar - white label
15. 3. 2010 19:26
Re: Super(b)kombi
Nákup Superbu II si dokážu "reálně" představit jen jako kombi,
i kdybych větší kufr, než má sedan/liftback, vůbec nepotřeboval...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 3. 2010 19:47
Re: Super(b)kombi
Jsem na tom podobně. Liftback by byl velmi zdařilý, nebýt profilu a zádě... tyto prvky degradují skvělý interiér (pomineme-li ovšem tradičně podivné imimtace dřeva), Twindoor a další nesporné výhody vozu.

PS.: Apropó, zmíněný Twindoor... jakou mu předvídáte spolehlivost?
Avatar - white label
15. 3. 2010 20:13
Re: Super(b)kombi
100% ne, ale slušnou jo..., "první rok" se většina problémů vychytá a pak už to obvykle jde... ;-)
Avatar - Emel
20. 3. 2010 08:58
Re: Super(b)kombi
Asi tak... půl roku než by mě naštvalo, že musím pro každé otevření zádě smáčknout-počkat-smáčknout druhé tlačítko ;-).
Avatar - white label
14. 3. 2010 20:00
Re: Super(b)kombi
V žádném případě se nejedná o nějakou formu absolutní podoby, např. přední a zadní partie jsou hodně odlišné, ale jen "něco" (určitý dojem) svým způsobem společného...
Superba designově s A6 Avant, který je na tom designově (nadčasově) stále velmi dobře, spojují především více položené páté dveře...
14. 3. 2010 21:16
Re: Super(b)kombi
Barva a 12V baterka. ;-\
neregistrovaný "adalbert"
18. 3. 2010 15:17
Re: Super(b)kombi
Aha - už jsem to pochopil - když někdo nedokáže vymyslet nic zajímavého, řekne, že je to nadčasové.
15. 3. 2010 17:50
Re: Super(b)kombi
mají společný hlavně předek a zadek
Avatar - white label
15. 3. 2010 18:09
Re: Super(b)kombi
Řekl bych, že je to spíš přesně naopak, předek a zadek tyto dvě auta jasně odlišuje... ;-)
14. 3. 2010 18:14
drtic konkurencie je tu
nezvyknem sa extra nadchynat pre modely aut, kazde ma nieco pekne, nieco menej, ale novy touring je spickovy co do dizajnu. Interier vyzera extremne kvalitne, pravdupovediac nepaci sa mi az tak, ten stredovy panel mi pride trochu nafuknuty ale je to len detail. Dal by som mu 90%. Dizajn je ale spickovy 110%. Mam pocit ze teraz ked 5ka poskytne viac prietoru tak si myslim ze rozdrvi A6, E ako nic. Mne sa ukrutne paci a som z toho auta paff...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "507--"
14. 3. 2010 18:41
Re: drtic konkurencie je tu
Neboj tomikadze, Mercedes-Benz E nešiel robiť žiadne kamikadze a má svoju klientelu, ktorú BMW určite nezoberie. A nie je jej málo.
14. 3. 2010 20:20
ot 2010 uaz 469
[odkaz]
jeste ze i dnes v dobe totální elektrizace aut se objeví auto kde pánem je řidič a ne elektronické systémy. ano vim že se mu většina čtenářů tohoto serveru vysměje ale je mi to jedno. tohle auto je mi o mnoho sympatičtější než 99 % ostatní nové produkce ;-) nadávajte urážejte vysmívejte se mi ale můj názor nezměníte
Rozbalit vlákno
1
Avatar - T613
15. 3. 2010 20:15
Re: ot 2010 uaz 469
ty bláho oni jej ještě dělají? Myslel jsem, že už dělají jen Hunter!
14. 3. 2010 20:46
KIA OPTIMA
[odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - white label
14. 3. 2010 21:11
Re: KIA OPTIMA
Dál nic woe..., dál už jen ta "růžová budoucnost"... :-O :*) >:D
14. 3. 2010 21:13
Re: KIA OPTIMA
Tak to si du zakrojit růžovej roastbeef >:D
14. 3. 2010 21:26
Re: KIA OPTIMA
Zase chceš viac ako je k dispozícii? Niektorí ľudia fakt nevedia kedy dosť... >:D
14. 3. 2010 21:28
Re: KIA OPTIMA
No popravdě? Kdybych měl mít dost tady u toho, tak jdu zejtra radši pešo ;-) >:D
14. 3. 2010 21:47
Re: KIA OPTIMA
Hrdosť sama.... >:D
14. 3. 2010 21:49
Re: KIA OPTIMA
Kecám... zůstal bych doma. >:D
14. 3. 2010 22:09
Re: KIA OPTIMA
Nebudeš taky Burák...? >:D
14. 3. 2010 22:10
Re: KIA OPTIMA
Burlak, vole! >:D >:D
14. 3. 2010 22:33
Re: KIA OPTIMA
Ok, když za to dáš zfleku své levé matice... ;-)
14. 3. 2010 23:22
Re: KIA OPTIMA
Jako šrouby do kol?
15. 3. 2010 08:06
Re: KIA OPTIMA
Matice.....šrouby majú len relatívne nové vozy, staré šroty majú šrouby napevno, zavesíš kolo a dotiahneš maticami... ;-)
Len mi neskús tvrdiť, že ešte nie si veterán... >:D
14. 3. 2010 20:52
2011 mb cls
[odkaz]
[odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
4
14. 3. 2010 21:25
Re: 2011 mb cls
No, ten zadný blatník mi tak trochu pripomína Š1203... ;-)
14. 3. 2010 21:29
Re: 2011 mb cls
Jasně a mě papiňák od tefalu. To si nevybereš ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
14. 3. 2010 21:35
Re: 2011 mb cls
>:D :yes:
15. 3. 2010 08:22
Re: 2011 mb cls
U nižšího pontonu funguje vlna nad zadním kolem naprosto bezchybně :yes: . Za rok nás čeká premiéra konkurenta z bavorské stáje na základě budoucí řady 6. Přicházejí zlaté časy ;-)
14. 3. 2010 21:58
bíemdabljů tůůring
Jestli sem byl z minulé pětky tak nějak na rozpacích, jestli se mi má libit nebo ne, tak z této řady regulérně uchcávám.
Po dlouhé době jedno z nejhezčích kombi. :yes:
Rozbalit vlákno
4
14. 3. 2010 22:04
Re: bíemdabljů tůůring
[odkaz]
14. 3. 2010 22:35
Re: bíemdabljů tůůring
tyhle jsou pro mně trochu malé ;-)
14. 3. 2010 22:37
Re: bíemdabljů tůůring
Neboj, dělaj i pro nadšence BMW, já tě je naučim nosit ;-)
14. 3. 2010 23:00
Re: bíemdabljů tůůring
jo někdo má rád holky, jiný zase vdolky ... v tomto případě dávám přednost baworským vdolečkům >:D
Avatar - Vampix(Diesel Power)
14. 3. 2010 22:36
5er vládne
Mám pocit, že co se designu, zpracovani, očekavané kvality a jízdních vlastností týče, tak je tady o5 BMW jako nejlepší kompromis mezi všemi požadavky...

Ano nové BMW M5 je pěkné, bude komfortní, určitě bude na svou kategorii i hravé, ale oproti starší generace ke mně tolik nepromluvila. Já vím, že ke mně, jako k 19ti letemu studentovi nemá co promlouvat :-D, ale minulou generaci, bych si uměl představit řídit. Ve vhodných barevných provedeních, s dobrými koly, to mělo pro mně hodně rychlý design a taky mně to hodně vyzávalo. Tohle na mně působí trošku víc dospělejším a méně drzým dojmem. Což asi mnoho lidí, hlavně těch finančně zajištěných, kteří zrovna vybírají, uvítá, že je to pán elegán, když už se zepředu tolik podobá 5GT a 7er...
U mně se 5er celkově posunula do vyšších věkových kategorií, nežli E60, která ke mně promlouvala i teď. Ovšem to je asi dobře, protože já bych se měl asi podle politiky BMW směřovat právě na 1er a 3er :-)

Vůz je to prostě vyvážený, dospělý a hlavně konkurence schopný, takže A6 zase zůstane větším firmám, popřípadě levnější variantou vyšší kategorie, E-čko zůstane těm, co mají rádi své pozadí a komfort a 5er Touring opět zůstane řidičům :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
14. 3. 2010 23:27
Re: 5er vládne
Ten začátek druhé věty ("Ano nové BMW M!5 je pěkné,...") je asi menší překlep, ne? ;-)
14. 3. 2010 23:59
Re: 5er vládne
Ty si ale hnidopich! Na zdi je to snad fuk, ne? ;-) >:D
Avatar - white label
15. 3. 2010 00:03
Re: 5er vládne
N zdi by to bylo napak zcela v pořádku, tam se lepí právě především ty eMka... ;-) >:-[]
Avatar - Vampix(Diesel Power)
15. 3. 2010 11:19
Re: 5er vládne
určitě překlep, zrovna jsem myslel na současnou M5 touring, jak se mi to auto líbí >:D
Avatar - Ji/Ri
15. 3. 2010 00:17
Pohled
Je zábavné dívat se co se to dole děje - takové hemžení jako v mraveništi.... Vaše NineEleveen... ;-)
Rozbalit vlákno
1
15. 3. 2010 12:26
Re: Pohled
Ty aby ses z toho auta nepodělal. >:-[] >:D ;-)
15. 3. 2010 08:34
Přirozenost...
...je to slovo, které mě okamžitě po shlédnutí BMW 5 Touring napadlo. Bez ohledu na to, že vychází z představeného sedanu je celkový tvar natolik samozřejmý, jakoby bylo od začátku vyvíjeno coby kombík.
Souhlasím s mnohými, že třída E je vizuálně přitažlivější právě jako kombi a to samé platilo do představení FL u A6.
Ale k BMW, až to člověka nahlodá, zda-li brát sedan, nebo kombi... neskutečná paráda! :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - T613
15. 3. 2010 08:54
Re: Přirozenost...
hlavně, že u 5GT máme jasno >:D
15. 3. 2010 08:58
Re: Přirozenost...
5GT se musí projet, pak zafunguje u většiny úplně jinak. Já sám bych jí nazval spíš 7GT ;-)
Avatar - T613
15. 3. 2010 12:27
Re: Přirozenost...
takže doporučuješ ji koupit a cestou do garáže zavřít oči až do okamžiku nasednutí? ;-)
15. 3. 2010 13:27
Re: Přirozenost...
No hlavně si 5GT nepůjčovat na víkend ;-)
Avatar - T613
15. 3. 2010 13:47
Re: Přirozenost...
nemáš být měkota blekota ;-)
15. 3. 2010 14:28
Re: Přirozenost...
Je velmi přesvědčivý, i pro fordího tvrďáka :-)
Avatar - white label
15. 3. 2010 16:24
Re: Přirozenost...
Pokud bude to 5GT v garáži "zacouvané", přijdeš k němu zepředu a jen nastoupíš, nemusíš ani moc zavírat oči... :-)
Avatar - white label
15. 3. 2010 16:27
Re: Přirozenost...
Souhlasím, že bych ji nazval spíš 7GT, než 5GT, jsem měl pocit už po oficiálním představení... ;-)
15. 3. 2010 08:49
Hezke ale?
Jen tak po ranu mne napadla myslenka, kdy se konecne zastavi rust v jednotlivych tridach?

Pokud se bavim jen tak vseobecne tak skoro kazde auto v kazde tride je vzdy sirsi a delsi nez ta trida predchozi...

Jinak krasne BMW! :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Meridiano
15. 3. 2010 11:45
Dilema
Už dlhšiu dobu som mal jasnú predstavu že na začiatku leta si pôjdem po Audi A5 Sportback. Ale teraz? Muselo prísť tak vydarené BMW? Bude to ešte ťažký boj .... 528xi bude pre Touring a pre mňa tak akurát a to podsvietenie interiéru vie BMW robiť úžasne. To bude môj boj Audi vs. BMW :'-(
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Plautus
15. 3. 2010 12:00
Re: Dilema
Každopádne to bude "päťboj"...ale roniť pre to slzu?! ;-)
15. 3. 2010 13:26
Re: Dilema
Jestli máš toto dilema, pak doporučuju počkat ke konci roku, kdy bude představena A7. A5 je velmi malá uvnitř a s BMW řady 5 nesrovnatelná. On xDrive nebude na trhu stejně dřív než po prázdninách.
Avatar - white label
15. 3. 2010 16:19
Re: Dilema
Souhlas, právě od A7 si slibuju opravdu hodně... ;-)
15. 3. 2010 18:01
Re: Dilema
No já se na ni taky velmi teším, už hodně dlouho. Ale nevím nevím, hlavně aby to nedopadlo jako "jen o číslo větší A5 sportback".
Avatar - white label
15. 3. 2010 18:12
Re: Dilema
Tak zrovna z toho moc strach nemám... (viz studie/"prototyp")
15. 3. 2010 19:04
Re: Dilema
Brzy uvidíme, jsem napnutý jako malý gatě. :-)
16. 3. 2010 08:04
Re: Dilema
Nemyslím, že by mnoho od studie měnili, nechali v ní jezdit už i novináře ;-)
Avatar - white label
16. 3. 2010 09:40
Re: Dilema
Osobně bych asi počkal na A7, a pak vybíral právě mezi ní a pětkovým sedanem... ;-)
Avatar - ROBERTOO
15. 3. 2010 16:00
Insignia kombi
Dizajnom mi zozadu svetlami a líniami kufra pripomína Insigniu.Ale inak sa celkom podarilo :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 16:44
Re: Insignia kombi
Tak toto Insigniu líniami ani len kufra nepripomína ani od horizontu.
neregistrovaný "houba007"
15. 3. 2010 22:06
konec otravným runflatům?
nahlédl jsem do katalogu který má bmw czech republic vyvěšený na svých stránkách a u všech motorizací kromě 550i je kolonka runflat tyres jako optional equipment. znamená to tedy že jsme se tohoto nesmyslu zbavili?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
16. 3. 2010 07:39
Re: konec otravným runflatům?
Jen u standardních sedmnáctek v základu, tam RFT nejsou a dostaneš lepící sadu. Jakákoliv příplatková kola jsou už s RFT. ;-)
16. 3. 2010 08:03
Re: konec otravným runflatům?
Jaký je problém si tam dám stnd pneu???
neregistrovaný "houba007"
16. 3. 2010 18:39
Re: konec otravným runflatům?
pro runflat pneu je prý jiný tvar patky pneumatiky a tudíž jiný tvar ráfku. za jistých okolností by mohlo dojít k zutí pneumatiky.
Avatar - Dinar
16. 3. 2010 07:29
Poslední dílek mozaiky
zvané F10, extrémně vydařený kombík, a to nejen na poměry BMW. Tato generace pětky bude pro konkurenci černou můrou. ;-)
Rozbalit vlákno
6
16. 3. 2010 08:04
Re: Poslední dílek mozaiky
Ten pohne i se sedanistou, že? :-)
Avatar - Dinar
16. 3. 2010 08:15
Re: Poslední dílek mozaiky
Být omezen na jedno auto, tak určitě, jinak sedan je sedan, z mnoha dobrých důvodů. :-) ;-)
16. 3. 2010 08:23
Re: Poslední dílek mozaiky
Přístí týden mám driving exp. Jsem moc zvědav! :-)
Avatar - Dinar
16. 3. 2010 08:45
Re: Poslední dílek mozaiky
Kromě základu už jsem jel všechno, psát se mi ale moc nechce, rozeberem to v čt. ;-)
Avatar - Emel
20. 3. 2010 09:10
Re: Poslední dílek mozaiky
Hmm, namátkou... zvuková a teplotní izolace, tuhost karoserie... hmotnost a aerodynamika jsou marginální, ne? Na druhou stranu, pokud vozíš vzadu děti, možná ocení, že jim nesvítí sluníčko za krk.

Každopádně, pro mě je jedno kombi nutnost a pak se dá lovit jinde.
Avatar - Emel
20. 3. 2010 09:06
Re: Poslední dílek mozaiky
Kombík vypadá úžasně, dal bych si říct. Lámala by mě nafta, hodnota zrychlení na úrovni spotřeby vypadá zajímavě. A jestli se podařilo ho trošku zkulturnit jak naznačuje 5GT... mám o rodinném autu snů jasno. A klidně v automatu a x-drive.
Avatar - Mira328i
20. 3. 2010 09:02
Todle je opravdu krása, subjektivně lépe vypadá než klasická
...ale uvidíme naživo, zdání někdy klame
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Blue Sun
20. 3. 2010 10:37
..
Vyvážené proporce, design očekávaný od BMW, slušný vnitřní prostor. Přesto mě tohle auto nechává zcela chladným a venku se za ním opravdu otáčet nebudu.
Rozbalit vlákno
0
20. 3. 2010 14:46
Zrychlení 0-100km/h u 535i vs 530d
Je to jenom taková nepodstatná drobnost , ale přeci.
535i má zrychlení z 0-100km/h za 6 sekund , 530d ho má za 6,4s.
Přitom je tam rozdíl 45kW. Váhově jsou na tom podobně.(- Takový Passat R36 má zrychlení z 0-100km/h za 5.6s a má taky 220kW ,
i když má asi o 75kg míň než 535i -).
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Parda71 (BMWfans)
20. 3. 2010 16:01
Re: Zrychlení 0-100km/h u 535i vs 530d
To bude asi rozdílem točivého momentu 140Nm ve prospěch 530d :yes: ;-)
Avatar - white label
20. 3. 2010 21:43
Re: Zrychlení 0-100km/h u 535i vs 530d
U hodnoty 0-100km/h při časech kolem 6s je 0,4s poměrně dost podstatný rozdíl. Pro R36 při zrychlení "z místa" hovoří nejen případná nižší hmotnost, ale i trakce (4x4) a rychlá (pod "plynem" řadící) DSG (obojí u R36 sériově).
20. 3. 2010 16:12
Luxusni vozy a podstveti
Mozna to sem nepatri ale rad bych reagoval na mnohe co prirazuji jiste znacky k remeslum s nelegalni cinnosti! Samosebou Ja jsem byl jeden znich v minulosti ;-).

1.Dostal se mi dorukou zajimavy clanek o Jaguaru S-Type z let 1963-8 kde po rade gangsterskych filmu z techto let v UK, jez nasinec nemuze znat z pochopitelnych duvodu ;-), nikdo z trednich a vyssich rad spolecenskeho zebricku nechtel byt viden v aute teto vyroby kvuli spojitosti s podstvetim. To se treba netyka k vozu starsi generace MkII.

2. Po prevzeti znacky Bentley mel VW problem s prichodem noveho modelu jez byl smerovan pro hornich deset tisic obyvatelstva/prestige/trida/tradice bla bla bla ... jenze po uvedeni techto novych modelu objednavky plynuly z rozvojovych zemi a od lidi jez casto prijmy nejsou jasne "politicky pruhledne" a obavy VW o prestige jako takovou byly naplneny! Nastesti to nejak neovlivnilo prodej teto znacky...

3. Casto jsem si vsimnul po vzhlednuti rade beckovych serialu jako "Spooks" kdy agenti tajnych sluzeb maji Lexusy/ a prius...atd ;-) a lide provadejici kriminalni cinost vzdy LandRover SUV a BMW SUV.

Nebo ze A8 je casto rizena hrdinou / nebo ukradena zlocinci dopadajici zlocince...

Proste a zkratka auta ci znacky samotne zato nemuzou, ze se jim dostalo toho ci ono spatneho privlastku.
Rozbalit vlákno
45
neregistrovaný "Karim."
20. 3. 2010 18:32
Re: Luxusni vozy a podstveti
Parada! Ale, teraz sa pytam sam seba, Co vlastne som???
:-! alebo :-)
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Zijem vo Svajciarsku a mam dost velku moznost to porovnat. Ak zasadnem za Lexus (aj ked klesa jeho cena rychlostou svetla) ludia si myslia a pozeraju sa na mna ako na uspesneho a bohateho cloveka. Lexus tu v CH ma velky respekt a verte mi ked som zastal s nim pred nejakou predajnou a predajca ma videl, aj ked som nemal zaujem kupit auto ocitol som sa vela krat v podzemnej garazi, kde este nie su auta pripravene na predaj a sedel som uz aj v takych kuskoch ako Mercedes SLR.
Co sa tyka BMW som jednoducho a hned automaticky priradeny k albancom a dost k arogantnym vodicom. Vela ludi BMW preklada ako (balkanische mafiosische Wagen) Cez hranicu v Lexuse ma nekontrolovali ani raz. Kamarat ma BMW za kazdym razom otvara kufor. Tak je to vo Svajciarsku!
20. 3. 2010 21:43
Re: Luxusni vozy a podstveti
..jo a v Kansasu jseš v lexu gay a v BMW ***enký......a v oktávce v Havaně taxikář a v Tel Avivu policajt >:D
Avatar - white label
20. 3. 2010 21:46
Re: Luxusni vozy a podstveti
Jen doufám, že nemáš Lexuse především z důvodů o kterých tu píšeš..., to bys byl totiž potom minimálně stejně "inteligentní" jako lidi, kteří to tak "inteligentně" škatulkujou... 8-s :*) ;-)
20. 3. 2010 22:03
Re: Luxusni vozy a podstveti
OT ,ale nedá mi to:proč má ten důchodce mašinkvér?
Avatar - white label
20. 3. 2010 22:26
Re: Luxusni vozy a podstveti
Myslíš tu "babu"... ;-)
20. 3. 2010 23:41
Re: Luxusni vozy a podstveti
v tý rádiovce to nejde poznat :-)
Avatar - white label
20. 3. 2010 23:43
Re: Luxusni vozy a podstveti
Musíš si to zvětšit (otevřít profil)... ;-)
neregistrovaný "Karim."
20. 3. 2010 22:18
Re: Luxusni vozy a podstveti
Recenziu si cital ak nie tak si precitaj z akych dovodov som kupil Lexus ;-) ;-)

Bender to nemalo chybu >:D >:D >:D >:D
Avatar - white label
20. 3. 2010 22:43
Re: Luxusni vozy a podstveti
Četl jsem ji až teď, zajímavá. Bál jsem se trochu, že máš spíš obludnou RX 8-s , GS je naopak v pohodě... ;-)

P.S. Ale stejně máš další auto BMW.
Ve Švýcarsku mám dlouhou dobu vzdálenou rodinu (Chur), ale nic podobného jako BMW = Albánci a arogance jsem od nich zatím neslyšel. Podstanější tam údajně je, jestli si můžeš dovolit takové auto nové, nebo pouze ojeté...
Ten o kom píšu má v Churu menší "autoelktrik" servis na auta a jezdí přes třicet let vždy novou klasickou 911 Carreru, kterou mění asi tak co tři roky..., nešťastný je z tamního velmi přísného omezení rychlosti, spojeného někdy až s určitou formou "udavačství"...
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:03
Re: Luxusni vozy a podstveti
Chur je uplne iny kanton. V kantone Bern je to tak. Iny kanton = ine zvyky, nemcina, poistka, dane a pred niekolkymi rokmi dokonca aj skolsky system!
PS: Ano BMW mam a som rad, ze ho mam. ;-)
Avatar - white label
21. 3. 2010 00:08
Re: Luxusni vozy a podstveti
To je možné, jinde to tolik neznám, je to kanton Graubunden...

A co říkáš ty na toho Lexe RX? ;-\
21. 3. 2010 00:32
Re: Luxusni vozy a podstveti
Karim hledá adresné číslo Carauta, vydrž...
Avatar - Ji/Ri
20. 3. 2010 22:39
Re: Luxusni vozy a podstveti
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: super pohled... stejně tak v německu se o pass combi říkává auto zelináře, kterému se už druhý rok daří. ;-)
20. 3. 2010 23:28
Re: Luxusni vozy a podstveti
Skutečnost, že ve Švýcarsku tě v lexusu považují za úspěšného a bohatého člověka a v BMW za veksláka z Albánie nejspíše odtušuješ z rozhovorů u vás v mlékárně na náměstí, ne? Ještě jsem se nikde v Evropě nesetkal s názorem, že bohatí a úspěšní lidé jezdí v Evropě Lexus. Jestli nežiješ někde tam v horách v nějaké zapadlé vsi a místo kulovnic tam ještě používátě kuše, jako Vilém Tell.

A udělej si pořádek v autech, vedle na hlavní předvádíš "své" BMW, zde to vypadá, že by ses tam do BMW nikdy neposadil, aby sis neumazal charakter.

Píšeš tam, že za rok najedeš patnáct tisíc kilometrů. Možná by ti měl tatínek vysvětlit, že patnáct tisíc kilometrů ročně znamená, že se v autě projedeš tak jednou za čtrnáct dnů kolem návsi.

P.S. Ta o tom, jak se před tebou a před ojetým lexem klaněl prodejce Bentleyů je až dojemná, neměl bys ještě třeba nějakou z běžného života pětadvacetiletého kluka s vokousanejma nehtama a velkou touhou?
20. 3. 2010 23:47
Re: Luxusni vozy a podstveti
:no: :no: :no: Tak tohle snad nemáš zapotřebí..
21. 3. 2010 00:12
Re: Luxusni vozy a podstveti
Myslíš čtení těch Karimových pohádek? >:D Jo, v tom s tebou souhlasím. Ale zase, kdypak tu má člověk možnost, zadiskutovat si s jezdcem co to valí dvěstě sedmdesát pět na dálnici >:D
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:35
Re: Luxusni vozy a podstveti
Tych 275 vsetci pochopili, az na jedneho .... (sorry neviem ta pmenovat) TEBA!!!
21. 3. 2010 00:39
Re: Luxusni vozy a podstveti
Vzhledem k počasí,těch co valí 275 budou za chvíli plný silnice.Za pár dní namažou řetězy a vyrazej,tak bacha! :-!
21. 3. 2010 00:45
Re: Luxusni vozy a podstveti
Speciálně ke Karimovi bych to viděl spíše tak, že jede 275... slov v Carautu za minutu... >:-[]
neregistrovaný "Karim."
20. 3. 2010 23:52
Re: Luxusni vozy a podstveti
Sorry kamo, ale bol si dost trapny :no: :no: :no:
21. 3. 2010 00:09
Re: Luxusni vozy a podstveti
V tvém případě nemohu být trapný ani když použiji jen smajlíky...

Velmi tě chválím, že čteš Carauto, v tvém věku ti to pomahá otvírat autoobzory a až si jednou půjdeš koupit svůj vlastní vůz, budeš moci využít načerpaných vědomostí. Ovšem někdo, kdo má řidičák by ti mohl už zítra vysvětlit, jak to vypadá, když jede auto 275 kilometrů v hodině... >:D Počítám, že ses při tom štoural jedním prstem v nose. Myslím při čtení Carauta... >:D

Jinak za tvou jedinou upřímnou větu, kterou jsi v těch fantasmagoriích napsal, totiž že jezdíš v tatínkově Octavii, za tu získáváš zlatou hvězdičku na čelo. To ostatní sis mohl schovat do pohádky. Název by mohl znít například - Jak touha prince Toužebného po autě přeskočila všechny meze království...
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:30
Re: Luxusni vozy a podstveti
Pozri sa kamo. Tak teda takto... Viem, ze nema zmysel tu s tebou stracat cas...
Ak v 25 dosiahnes aspon to co ja vlastnymi rukami, tak potom sa ozvi ok? Vytahujes sa tu a urazas a pritom si uplna nula, ktora o autach vie tak maximalne, ze maju 4kolesa. Ak tu raz dohodis nejaku svoju recenziu aspon tej "tvojho Tatinka octavie" ...a napises par riadkov, tak potom sa mozeme spolu bavit. Zatial tu nemam naladu na takeho zavistlivca, ktory sa tu hra na majstra sveta a nema tu recenziu ani na bicykel!!! Tak sa spakuj :no: :no: :no:
21. 3. 2010 00:41
Re: Luxusni vozy a podstveti
Nezkušené telecí roky jsou krásné. Musíš se tu ale držet více na řetězu, nezapomeň, že jsou zde i dospělí. A ti se ti pak smějí :-)

Přeji ti, aby sis jednou toho silného lexe nebo ještě silnější BMW mohl koupít. Zatím to holt musíš vydržet v tatínkově Octavii. Jak vidíš, od svého tatínka se můžeš zatím učit i ve vztahu k autům.

Karime, o autech nevím skoro nic, ale o tobě takřka... vechno ;-)
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:46
Re: Luxusni vozy a podstveti
>:D >:D >:D

tak takto to vyzera, ked uz niekto nema co povedat >:D >:D >:

ty si ma vazne rozosmial GTI - super auto prajem Ti ho. - cital som to v Autocare

>:D >:D >:D >:D
21. 3. 2010 00:18
Re: Luxusni vozy a podstveti
Neda mi reagovat GTI na tvych 15 000 kilometru!

Auto mame 2roky a 3 mesice a celkove jsem najel okolo 11 000 mil.

a) jednou tydne na nakup 5-7mil
b) jednou tydne nejake ty pochuzky okolo 4-8 mil co clovek nepobere v rukou
c) jednou za cas co 2-3 mesic za tchyni 350 mil

Ne kazdy si jezdi pro cigara do mistni putiky/ nebo do prace/ jelikoz pouziva hromadnou dopravu jelikoz je rychlejsi ci nikde jinde by nezaparkoval v centru mesta.

To ze kazdy kdo ma na nove auto nadela 20-50 tisic Km rocne neni pravidlem. Ja auto k praci nepotrebuju oproti tem co se bez nej pracovne neobejdou.

;-)
Avatar - white label
21. 3. 2010 00:27
Re: Luxusni vozy a podstveti
Souhlasím, taky jsem dřív jezdil nějakých 35 tis. km ročně, ale teď už jezdím třeba do Německa zcela minimálně a do práce to mám opravdu kousek pěšky. I v zimě jezdím méně a po městě vůbec docela málo, takže dám dohromady nějakých 15-20 tis. ročně, ale jako méněcenný řidič si jen proto nepřipadám... ;-)
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:37
Re: Luxusni vozy a podstveti
Labele neviem vobec preco na to reagujes, nevidis, ze sa chlapec GTI ako sa nazval nudi??
21. 3. 2010 00:27
Re: Luxusni vozy a podstveti
Karim je (pětadvacetiletej) fajnšmekr na Carauto, kterej nebere nic pod čtyři litry objemu a výkonu pod 300 koní. To o čem píšeš ty, to je praxe amatérů silnic, žádných autofajšmekrů, jakým je, resp. chtěl by jednou být Karim. Potvrzuješ to, co píši nahoře - jednou za čtrnáct dní objet kruháč na návsi. V podstatě to cos napsal, tedy za týden najet 10 mil... >:D to snad jste si měli raději koupit kolečkové brusle, ne? >:-[]
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 00:33
Re: Luxusni vozy a podstveti
Hovorim, ze o autach vies velky prd. Uz staci lebo sa tu strapnujes este viac!!!
21. 3. 2010 09:25
Re: Luxusni vozy a podstveti
gti urcite prisiel nayebaty z dedinskej diskoteky a sa tu trosicka rozohnil >:D
netreba ho brat vazne___to su nasledky vw filie ;-)
a je fakt, ze tu ide poucovat a odsudzovat recenzie...a pritom sam nema auto >:-[] a ked aj ma....tak sa ho tu boji zverejnit...
21. 3. 2010 00:46
Re: Luxusni vozy a podstveti
Ha ha ha,

Jestlize to co pisi Ja, je praxe amateru silnic tak ti to vyvracet nebudu Ja koleckove brusle bohuzel nepotrebuju Ja mam dost na taxiky kdyz uz nechci do metra.

To co Kamir "proziva" je to co ty jiz nenajdes a bohuzel nikdy mit nemuzes rika se tomu GTI "naivita mladi", jenze to leaserem v kosmetickem salone nevyhladis ani u sebe ani u manzelky tady jiz prachy nestaci rika se tomu konec stredniho veku za zenitem.

Bohuzel neumim tak pekne psat jako ty ale toto ti nedaruji

;-)
21. 3. 2010 01:00
Re: Luxusni vozy a podstveti
:-) Nemusíš mi nic darovat. Jo, souhlas, Karim se nechal příliš unést touhou svého mládí a píše snové bláboly na "moje auto". Když jsem to četl, musel jsem se smát, jak i když se snažil o věrohodnost mu tam probleskuje ta realita (Octavia a tak). Ovšem, Toyoto, popravdě, je mu pětadvacet a v pětadvaceti tu takhle bájit, na to už je podle mě trochu pozdě, tohle bych viděl jako vrchol někde mezi 18 - 20.

Jinak to prosím ode mne ber:

5 - 10 tisíc za rok - superamatér, prakticky se nenaučí jezdit, resp. mu to bude trvat tak 10-15 let.

10 - 20 Český (u 10, a Evropský (u 20) průměr

20 - 30 můžeš si říkat řidič, pamatuješ si předchozí jízdu a i těch potřebných 100 tisíc k automaturitě najedeš v reálné době.

30 -50 solidní jezdec,

50 - 70 trávíš v autě poměrně dost času, jsi dokonale vyjetej.

70 - 100 - atakuješ taxikáře, není to ovšem nic mimořádného, mám ve svém okolí pár lidí, co to dávaj (nejsem taxikář... :-)
Avatar - ericho33
21. 3. 2010 07:42
Re: Luxusni vozy a podstveti
Myslím, že 100 najazdených po diaľnici ma bude robiť ďaleko menej jazdcom ako povedzme 20 po meste...
V dnešnej dobe (elektronika v aute, diaľničná sieť...) už nerozhodujú najazdené kilometre o kvalite vodiča. To tak možno za socíku keď v celej republike bolo 100km diaľnic a autá s ktorými jazdiť bolo umenie.
Avatar - white label
21. 3. 2010 11:17
Re: Luxusni vozy a podstveti
To se pak docela divím, že třeba v F1 nejezdí samí bývalí "taxikáři"...
Vím o pár rekordmanech (taxikáři, kamionisti, autobusáci) co mají (např. kromě páteře) i "dokonale vyjetej mozek"... 8-s ;-)
21. 3. 2010 11:19
Re: Luxusni vozy a podstveti
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - white label
21. 3. 2010 12:15
Re: Luxusni vozy a podstveti
Moc se nesměj, můj syn si taky (svého času) myslel, že nejlepší řidič vůbec je taxikář Daniel z TAXI TAXI... :*) >:-[]
21. 3. 2010 15:00
Re: Luxusni vozy a podstveti
Nyní špatně odečítáš, to rozvrstvení není o tom, že kdo najede více, je lepší jezdec, to rozvrstvení je o hrubých hranicích nájezdu. Hranice 100 tisíc ročně je fakticky asi o maximálně "biologicky" možném v rámci běžného života člověka, který se neživí dopravou. Těch deset tisíc je zase jakýmsi "technologickým" minimem.

Pokud máme uvažovat o čerstvém absolventu řidičáku, pak do 50 tisíc se jen učí držet volantu, hledá pozici na silnici a učí se periferně vidět, ta stovka je tak na to, abys zvládl jízdu a nebyl postrachem okolí, pokud máš talent k životu, stává se z tebe kolem stovky šofér.

Pokud někdo jezdí 10 ročně, trvá mu automatrurita tedy 10 let.

Samozřejmě, že to vyžaduje auto, tedy skutečnost, že má člověk dva roky řidičák a tatínek mu občas půjčí auto při cestě na chatu, z tebe šoféra neudělá nikdy.

Nájezd mezi 20 - 50 je logické rozpětí nájezdu vlastníka auta, jemuž je auto každodenným přítelem, součástí života.

Vůbec nejrizikovější skupina je skupina autoamatérů mezi 20 - 25 roky s najetými cca 30 tisíci kilometrů, a s přesvědčením, které ses tu mohl ostatně i dočíst, že dnes nejde o to, kolik jsi najel, ale jaké máš bezpečnostní asistenty... >:D

Speciálně pro tebe ještě doplňuji, že tak kolem 400 tisíc (celkem) dosahuješ svéhu šoférského maxima, pak už se nelepšíš (nemyslím nyní na školy smyků, nýbrž na to, jak se člověk za volantem vyvíjí), absolvoval jsi už nějakej ten šrám, setkal ses se vším možným i nemožným, přirozeně, automaticky předvídáš, prostě jsi na vrcholu svého umu. Dál už jedeš jen z podstaty. Rozhodující je přežít první třicítku, uklidnit se kolem té padesátky (myslím km) a mít dost umu na to zajet se do stovky. Pak už je to hračka.

"Šofér" pod 15 ročně pro mne není šofér. To je pouze majitel vozidla.
21. 3. 2010 18:26
Re: Luxusni vozy a podstveti
GTI to je zase blábol >:D Je videt ze mlaceni prazdne slamy, tedy to tvoje obcasne pravnicko-chomutovske zvaneni, ti jde mnohem lip nez rizeni samotny.

Mas u me :yes: pobavils ;-)
21. 3. 2010 19:29
Re: Luxusni vozy a podstveti
Co ti brání tu popsat svět šoféra podle svého? Pokud máš jinou než plakátovou zkušenost, rád si tvé názory přečtu. A jistě nejen já.

Abych ti to ulehčil, zde máš mé názory

- do padesáti tisíc se učíš držet volant
- do sto tisíc se usazuješ za volantem
- nad 400 tisíc se už nelepšíš (zde uznávám, že o tom nemůžeš vzhledem k věku vědět nic)

- kdo najede pod 15 tisíc ročně není řidič, jen majitel vozidla.
neregistrovaný "Karim."
21. 3. 2010 20:40
Re: Luxusni vozy a podstveti
Len jednu vec ty amater. Veci sa trocha aj menia aj ak by si vedel citat, co pochybujem, tak by si sa docital, ze som musel zacat cestovat do roboty. A za jeden rok som najazdil s Lexusom takmer 40 000km - asi viac ako ty za cely svoj trapny motoristicky zivot!!! Si brutalny uboziak. Uz som hocikomu povedal, ze je Arschloch (vid nemecky slovnik), ale este nikdy som to tak uprimne nemyslel ako pri tebe!!! Ty si vazny amatersky a nevzdelany Furz!!! (vid nemecky slovnik) :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "exctenar"
21. 3. 2010 21:36
Re: Luxusni vozy a podstveti
Ááááááá,tak mládežník(fico- svazák??) nám jezdí Lexusem,navíc pochází z východu, no joooo,pak to je nepochybně kapánek chtřejší,jasňačka :yes:
A co takhle diskutovat na SK serverech,kde je hrobové ticho? Myslím autařské... >:D Jako je to fakt škoda,čobolští novináři se snažej a jejich národ to nečte a nediskutuje... :no:
21. 3. 2010 23:24
Re: Luxusni vozy a podstveti
Těžkej život,já si nedovedu představit sám sebe jak makám v Emirátech a trávim volnej čas na fóru čojaviem botka es ká :-)
22. 3. 2010 04:02
Re: Luxusni vozy a podstveti
A ty máš své mozkové postižení od narození, nebo po nějaké nehodě???
22. 3. 2010 09:45
Re: Luxusni vozy a podstveti
Nemam cas ani chut to sahodlouze popisovat, takze te jen stucne navedu na myslenku tveho veku. Kdyz ty si (udajne) zacinal, mozna tvoje rozdeleni platilo, dneska mladi kluci po autoskole s prasivejma par tisicema za volantem jezdi lip nez kdejaky kreatury tvyho veku s milionem na konte ;-)

A abych predesel nejakym plackam na mou osobu, kolem 100 mam najeto urcite a to zdaleka ne jen Brno - Mnichov loket na okynku.
21. 3. 2010 11:40
Re: Luxusni vozy a podstveti
:-) toto moze napisat len kkt :-)
ako to odstupnoval >:D
21. 3. 2010 10:51
A kde je elegance?
Na můj vkus jde to BMW špatnou cestou, design je moc přidrzlý, vyzývavý, agresivní - přesně jak se my češi chováme jeden k druhému a nejen češi, evropani. Ale nejsem moralista, na tom autě mi chybí elegance, šmrnc.. Jsem podnikatel a nechci se profilovat jako agresivní přidrzlý businessman.. Mercedes je na mě "moc" a Audi je zase pro ty, co se nechávají usnést značkou a nechce se jim přemýšlet... Takže babo raď. I když bych nakupoval o třídu níž, platí tam to samé... nucen zůstat u Insignia/Mondeo :no:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
21. 3. 2010 11:03
Re: A kde je elegance?
Pomož pán Bůh...

P.S. ...kdybys tohle napsal o minulé pětce, tak budiž, ale tady si (zcela objektivně) s tím svým konkrétním zhodnocením designu, vedle jak ta jedle..., co se ti líbí, nebo nelíbí je zcela jiná (tvoje) věc...
Avatar - twistedTSD
21. 3. 2010 11:55
Re: A kde je elegance?
a jak si prosimte myslis, ze by melo BMW vypadat?
21. 3. 2010 17:55
Re: A kde je elegance?
IMHO: nechci auto, na který bude slintat půlka chlapů na ulici. Moc by se mi líbil zadní náhon a všechny vychytávky BMW, ale tuhle "cenu" platit opravdu nechci. Exhibicionista/ metrosexuál nejsem.

A dlouhodobě to není ani správná obchodní politika, BMW zevšední a stane ze z něj Ford, místo BMW tu budem kupovat korejce a číňany :-) ojeté BMW 3/5 je dneska snad levnější, jak srovnatelná Impreza/Legacy-Outback.

BMW ztrácí tvář, jde cestou toho, co se líbí většině, stejně jako bulvár.. ale kdo se dneska chová jinak, žejo... viz rámová okna a diesel u Subaru, všeobecná mánie turbobenzínů, automaty z kaminů s osmi stupni atd atd
Avatar - Vampix(Diesel Power)
21. 3. 2010 19:06
Re: A kde je elegance?
100 lidí 100 chutí, ale Agresivní a přidrzlá byla minulá pětka...

Nikdo ti to auto nenutí, ale v nějaké klidnější barevné provedení a s koly honosnějšího designu to auto bude mrtě elegantní. Nesnažím se něco tady někomu vnutit, namluvit nebo poučovat. Ale to co jsi napsal níže mně docela zaráží. Na BMW se vždycky slintalo a doufám že bude. Tomu se říká prémie. A pokud si Businessman a odpracoval sis tvrdé léta dřiny, tak si myslím, že si svezení v dobrém autě zasloužíš a i oceníš. Pokud ti vadí okolí, můžeš ho jednoduše ignorovat. Tví blízcí to pochopí, ignorantu co by ti ho chtěli zničit ubývá. Ty víš proč si to auto koupíš a ostatní to bude pochopí nebo ne.

To že se BMW zevšedňuje není jen pokrok toho, že se chce líbit všem, ale že ekonomika se pořád rozrůstá a potencionálních kupců těchto vozů rapidně přibývá. Jsme teoreticky podle tabulek 36. nejbohatší země světa tak co se má asi nakupovat :-)

Zahraju si na bábu a poradím ti: Svez se v tom BMW a zkus si tu jízdu užít, pak ti bude okolí ukradeno a tebe zase začne řízení opravdu bavit
neregistrovaný "sunnyjani"
21. 3. 2010 21:58
:-)
:-) manzel jezdi v tom poslednim modelu, ten podedim a dostane tady to. Nevim me se libi snad vsechny krome x3 ;-\ :-)
Rozbalit vlákno
1
21. 3. 2010 23:14
Re: :-)
X3 taky moc nemusím.Je to takový nešťastný auto,prodeje nic moc,zespodu na něj dotírá X1 a přímá konkurence nádherné Q5 s XC60 v závěsu-to je tvrdej úděl.