Pětkové kombi od BMW narostlo do téměř luxusní délky. Více místa než dosud budou mít cestující i zavazadla. Špičkový podvozek sedanu rozšířilo standardní vzduchové odpružení na zadní nápravě.
Nevím, kde utor přišel na ten korejský vzhled. Korejci by si netroufli na takhle odvážné auto ani pomyslet.
Jen co výroba staré generace skončí a procové dojezdí kritizované modely, stane se mezi znalci cenným sběratelským kusem. A první Banglova sedmička jakbysmet. Designovej šrot je tohle. To, že Němci nemají vkus je známá věc.
famozna je, zatial najkrajsia 5 touring, nevahal by som ani sekundu nad 530d v nejakom striebornom odtieni... keby mam na benzin tak bez vahania zas 535i >:D
Keď budeš mať na 530d v nejakom striebornom odtieni, a budeš v normálnych útratových číslach, tak rozdiel medzi cenou 530d a 535i bude pre teba tak malý, že ak naozaj budeš chcieť 535i tak si ju aj kúpiš, na spotrebu benzínu sa v tejto triede majiteľ nepýta...
No, nebude ich najviac, to je samozrejmé. Ja som práve nato reagoval, že Lamal písal také niečo, že keby mal na 530d tak aj tak by bola preňho 535i nedostižná kvôli účtom z benzínky...
a to si práve nemyslím...mať na 530d, to znamená môcť pohodlne utratiť 50 000 eur a viac...
No právě... majitel sa pýtá hlavně na spotrebu/dojezd a jak často musí do servisu. Skutečné celkové náklady moc lidí nezajímají, a proto mají benzinové motory tak obtížnou pozici.
Na spotrebu nie ( podvedome cíti, že to bude dobré, keďže je to BMW ), dojazd áno a servis je irelevantný... ale späť k téme, reagoval som iba nato, že ak by bola nová 5 v mojej cenovej hladine, tak by som neváhal ani sekundu pri motorizácii...
Jestli je servis co 15 nebo co 30 tisíc km je pro zákazníky podstatnější údaj než rozsah a cena servisních prací (ony ty náklady teda u BMW zrovna se 100.000 km servisem zdarma nehrají na první pohled zase tak velkou roli, ale 100tkm uplyne raz dva).
A jinak já bych teda pro normální použití volil 528i (případně klidně i 523i - záleží jak to s tím pojede) nebo 550i, podle hesla "když už, tak pořádně"
no ale chlapci treba sa na to pozerat inac...z mojho pohladu studenta na VS to vidim, tak ze popri mojich dynamickych narokoch by ten diesel chodil stejne za 8l mozna obcas aj za 7 a;e malo kedy... a naklady na servis neriesim zatial, moj tatos sa drzi aj ked olej menim po 8tis km lebo viem ako tychlo sa degraduje...spotreba ale vyhrava pac moj 2,0 16V mi tiez dava zabrat a jazdit za 6,8 alebo 8,5 je pre mna rozdiel...nevraviac v pripade 535i a jazdach na kratke trasy ake robim by to bola katastroofa aj to tocenie sa po meste s doprianim si zatahu a tej pruznosti...
Dopadlo to přesně tak, jak každý čekal. Prémiově. Není o čem psát. Stačí jedna věta - kdo umí, ten umí :yes:
P.S. Pětkový kombík potvrzuje ovšem nejen to, že umí BMW, potvzuje i to, že umí AUDI, neb A6 Avant je pravděpodobně vizuálně ještě o fous přitažlivější. Králem kombíků však zůstává Mercedes-Benz E-klasse. Není to ale kritika BMW, neb karty jsou velmi dobře rozdány - E jako třídní elegán, A6 jako třídní agent technicistního tajemna a BMW jako třídní bavorskej drzek s dokonale vypracovaným zadkem. Každý si vybere, každý by si vybrat mohl, a každý by si vybrat chtěl. Naštěstí jsou tato auta určena jen pro úzké elity. Však to znáš, prémiový člověk, prémiové auto...
Podle mého je to především o tom, co kdo od této karoserie čeká, proto píši nahoře, že si v tomto prémiovém segmentu vybere i estét i sportovní duch, což je tědy fantastické. Já byť podvědomě (z naturelu, historicky, z pojetí auta jako takového) automaticky inklinuji v první pohnutce ke sportovnímu pojetí (BMW, AUDI), jakmile se vydýchám, doslova mě uzemní nekonečná, nadčasová (elegantně uhrančivá) krása Mercedesu.
Pro mě bylo králem Ečko minulé, to současné je jen dobré. BMW je pro mě momentálně jasná volba.
Audi je trošku znevýhodněné svým věkem, možná proto stojí o stupínek níž než MB (a o dva níž než BMW)... vadí mi u něj hlavně optikcá mohutnost zádě, BMW ji aspoň podle fotek maskuje mnohem lépe.
Já právě tu "mohutnost" vnímám velmi přitažlivou. Ano, čas je postupně znát, ovšem není to žádná překonaná vizáž, naopak, už přímo vidím tu novou A6... A6 AVANT v antracitu je dle mého dokonalá kára.
A6 Avant je skvostný, ale 5 Touring ohromí tím, ako je to obrovské auto. Na úzkej ulici je ako dodávka a pritom vyzerá tak dynamicky. A nová vyzerá ešte dynamickejšie. Najlepšie o tom hovorí táto fotka. [odkaz]
Je to jednoznačně kombi Mercedes, přičemž v aktuální generaci zatím s patrně největším náskokem. Éčko vypadá každým dnem lépe a to se, předpokládám, BMW v mých očích nepovede. Otravná A6 je subjektivně zcela mimo.
Co bych chtěl vidět, je GS, nebo to nové Infiniti kombi, vysoké boky, zadní boční skla dlouhá a nizoučká, takový shooting break, byť se čtyřmi dveřmi, zadní světla ve stylu Heuliez Long Cours. Ty dva japonci si o to karoserií přímo říkají (GS více) ;-)
Prémiový človek ? Kto to vlastne je ?
Riaditeľ veterinárnej správy jazdí v 15-ročnej toyote carina, lekár s dvoma atestáciami v 10-ročnom mitsubishi carisma. Môj spolužiak z základky vyšiel teraz z basy za prevádzačstvo, ale jazdí v bmw. On je prémiový človek ?
Velmi tě chválím za to, že práci člověka považuješ za natolik rozhodnou v dané věci, že u tebe v kvalifikaci lidí stojí na prvním místě. Musím tě ovšem lehce dovzdělat. Vedle práce existují ještě jiné skutečnosti, které se na té sociální kvalifikaci podílí, a to možná daleko zásadnějším způsobem. Koneckonců, jak bys naložil s rentiérem, který nepracuje, invalidním člověkem, který pracovat nemůže, či se studentem, který pracovat zatím nechce, či s hokejistou jehož prací je bruslení, avšak vydělá za minutu tolik, co ty za deset let? Tedy pozor na zkratkovité soudy. Přesto, žes jako jediné měřítko uvedl relativně prestižní povolání a k nim přiřadil nějaké obrezlé automršiny, to o tobě hodně vypovídá.
Ptáš-li se, co je prémiový člověk, začni u sebe. Tam hledej prvotní odpověď, až teprve potom to vem v širším měřítku. Ty si pravděpodobně jako první hodnotové měřítko položíš svou práci... prosím. Nezapomeň jít ovšem dál... je-li kam.
Mimochodem, připojuji se k diskusi a rád bych se zeptal na definici "lowendového" člověka. Čím se vyznačuje a jaké jsou jeho životní priority? Lépe řečeno, jak ho poznáme?
Rozumím, jak chápe "lowendové" lidi autor pojmenování, ale zajímalo by mě, jak si je představuješ ty. Jedná se totiž o velice široký a ne zcela jednoznačný pojem. Akorát jsi tu větu, na kterou jsem reagoval otazníkem, napsal poněkud zvláštně.
Mimochodem, chudoš Ti to řekl zcela jasně.
A co se týká třídění lidí - jsi snad zastáncem nehumáního a prvoplánového škatulkování na "lowendové" a "prémiové" osoby?
No, snazis se tu pusobit stejne inteligentne, jako tvuj mentor, ale obema se vam to dneska vubec nepovedlo...hosi bojujte, jednou tu respekt snad mit budete :-)
Tak podľa GTI-ho sa taký "lowendový" človek pozná podľa toho, že sa vozí vo fabii, alebo inej škodovke, poprípade v nejakom VW. To má toiž skoro každý a nakoľko je to podľa neho "supermainstream" takže ten človek je potom asi aj "superlowend". No a naproti tomu sa prémiový človek bude voziť v niečom drahšom, napríklad nejaké Bentley. Avšak stačil by aj nový Bavor 5 kombi o ktorom je článok. Teda podľa jeho merítka to v skratke môžme zrhnúť asi takto: Pokiaľ si úplne bežný človek s priemerným platom, tak si jednoducho "lowend" a môžeš mať hocijaké kvality, hocijaký rozum, hocijaké srdce, hociajké hocičo ale stále budeš len "lowend". Ale pokiaľ máš viac peňazí a pritom môžeš byť aj kompletne vymletý blbec a idiot, ale stačí ak máš prémiu v garáži, tak si "prémiový" človek. Toľko asi k vysvetleniu, takže nečuduj sa tomu, nikto sa nečudujte, asi to nechápeš no pravdou je že v podstate všetci chápeme ako to pán majster GTI myslí, len bohužial tiež vieme všetci že je to jednoducho kravina. Ostáva mi teda už len podotknúť, že to bude asi riadne špatná kombinácia ak si niekto kúpi "lowendový" Golf a k tomu si ešte umelo vymastí ego s nápisom "GTI". Nič proti majiteľom tohto auta, mne osobne sa páči (aj keď by som za to peniaze nevyhodil), ale podľa GTI-ho stupnice musia byť jeho majitelia magori...
Po stránce designu rozhodně souhlasím, jinak by to chtělo porovnat přímo na cestě, GT bude asi charakterem malinko blíž k 7čce, ale já by si taky 5GT nevybral určitě... ;-)
V jednadvaceti bys to ovšem měl mít v hlavě jakžtakž v pořádku ty. Nepsal bys pak tyhle nesmysly. Ta auta nejdou přece proti sobě. GT je dokonalý silniční solitér s vnitřním prostorem, který ti touring těžko poskytne. GT je kára, která samozřejmě neobstojí například v (nesmyslném) porovnání s devětsetjedenáctkou, ovšem jako supervelké getečko nemá chybu. Touring je klasická euromutace z klasického prémiového sportovního eurosedanu. Otázka tedy nestojí a ani stát nemůže, zda Touring či GT. Otázka stojí... kde stojíš ty :-)
Keď som videl prvý krát GT-čko (na fotkách), myslel som že sa v tom BMW zbláznili vyrobiť niečo také "odporné"... No vidieť na vlastné oči, posadiť sa a odviesť... To je človeče iná káva!!! Na to aby si to pochopil, to musíš zažiť!
5GT :yes::yes::yes:
Touring :yes::yes::yes:
5GT je sice z pohledu ze predu a z pohledu za volantem uzasna kara. ale ten zadek... na to se neda divat ani nazivo :-(
To 5er - to je jina kavicka :-) jak sedan, tak touring :-)
jo jo, moc se povedlo :yes: nicméně se nemůžu ubránit pocitu, že se mnichovští při navrhování zádě kombi lehce inspirovali stylem a tvary už téměř pět let starého avantu z ingolstadtu :-)
To je možné, ale možné je aj to, že je podobnosť čiste náhodná. Ani jeden prípad mi nevadí. Inšpirovať sa tým najlepším, hoci konkurenčným nie je ani omylom nič zlé alebo nepekné.
tu máte porovnanie MB E Combi a BMW 5 Combi :-!
teraz chcem vidieť ako napíšete že je Mercedes krajší >:-[]
veď aj to Superb Combi vyzerá lepšie ako Meďour ;-\
[odkaz]
Na téhle trojfotce je vidět lehká inspirace (zadní partie z profilu) pro BMW5 Touring právě A6 Avantem (jak už psal i "rymac" 17:41), který ovšem zrovna v téhle modré vypadá relativně dost "lacině"...
každý vnímá krásu jinak. já jsem měl pro Baworské kombíky vždy slabost - měl jsem E30 (podle mě nejkrásnější kombík všech dob)
ale je zajímavé že u tohoto nového pětkového kombajnu jsme se většinou ( i když má každý ten svůj vzor krásy )shodli - JE NÁDHERNÝ - opravdu povedené dílo... :yes:
Nejsem obdivovatel kombíků, ale tato 5 je opravdu designové dílko :yes: Skutečně bych o ní uvažoval v případě koupě nového vozu. BMW 5GT vždy na fotkách odsoudím a vždy naživo začnu váhat, protože z 3/4 pohledů vypadá fantasticky a svým pojetím mi vyhovuje pro běžný provoz. Takže si také myslím, že tato auta nejdou proti sobě, v BMW dobře vědí... ;-)
Jak to ti kluci z BMW dělají, že ty jejich auta vypadají tak vyváženě a přitom dynamicky a elegantně? Toto kombi se opravdu moc povedlo.
Akorát se mi zdá, že má nějakou malou hloubku kufru - podlaha je zatraceně vysoko. Aby se tam něco vešlo, musí se to narovnat až skoro ke stropu. Rám kola se tam vejde na fous. Že by daň za vzduchové pérování?
Někdo z tohoto (ne)srovnání asi dostane "kopřivku", ale tyhle dva podstatně rozdílné kombíky prostě vyzařují i něco téměř "neidentifikovatelně" společného...
[odkaz]
[odkaz]
Ale kdeže. Povedať, že Superb je bližšie Audi A6 sa nedá. Superb Combi má absolútne a dokonale mainstreamový dizajn, šedý, nenápadný, prémia je niekde úplne inde. To iba white label našiel skvelú fotku, kde sa na seba zdánlivo celkom podobali.
Netvrdil bych, že má Superb takový design, jak ho pojmenováváš. Za ten by se dal označit styling Passatu Variant, nikoli však Superbu. Ano, konservativní, ale nikoli šedý či nenápadný.
Jeho příď je přiměřeně agresivní, přitom si ponechala důstojnost. Poté následuje elegantní a čistý profil, jenž ústí profesionálně provedenou zádí, která kombinuje praktičnost i estetická pravidla. S prací Škody jsem nadmíru spokojen a nedivím se, že ohrožuje překonaný Passat.
:yes:
Letošní facelift? Zřejmě upustí od pochromované přední části a budou cizelovat masku chladiče dle současného "štíhlejšího" stylu.
Každopádně se těším na příští generaci. Jestliže se malé Volkswageny ve svých vrcholných variantách blíží třídní prémii, co potom způsobí Passat?... počkáme si na realitu. Ale už teď je zajímavé sledovat, jakým způsobem se Volkswageny vydávají.
Avantime, neuritelné, že som si od teba prečítal. Musel som si pozrieť, kartu užívateľa, či si to ty. Ten názor, že malé VW sa približujú prémii a čo potom urobí Passat je u teba revolúciou. Takýto názor na VW som od teba nikdy nečítal. :yes::yes:
Superb má obyčajný dizajn. Nič na ňom nie je výnimočné. Úplne šedé zadné svetlá, chýba im zaujímavý dizajn, ako napríklad biele C u Octavie II pred faceliftom. Naviac zadok absolútne neladí s predkom. Passat Variant síce tiež nie je výnimočný, ale jeho dizajn má väčšiu iskru. Superb má akýsi suchý dizajn, chýba iskra akú majú iné Škody. Ale nechcem povedať, že vyzerá zle. Vyzerá dobre, ibaže nie je to tá dokonalosť, ktorú Škoda u kombíkov má bežne.
Setkal jsem se s názorem, že drobnější zadní světla spíše jednoduchého designu (líbí se mi jejich optika při svícení) ne zrovna ladí s dravě - representativní přídí, nicméně co se týká mého názoru, jsem s vozem spokojen, i když není možná tak harmonický, jako Octavia (spíše před faceliftem).
Presne tak, neladí to. Ale malé uričite nie sú. Iba sa usmievajú sú skoro celé červená, bez toho, že by odľahčovala biela ako u Octavie. Ten super jednoduchý zadok proste neladí s reprezentatívnym predkom.
Něco na tom bude, nicméně v reálu se mi vůz líbí. Avšak ve srovnání se sedanem/ liftbackem jsem na jeho straně. Mrzí mě, že součástí vozu s velmi zdařilou přídí musí být i tvarově velmi nedotažená záď, protažený profil a podivně tvarované zadní lampy...
Jsem na tom podobně. Liftback by byl velmi zdařilý, nebýt profilu a zádě... tyto prvky degradují skvělý interiér (pomineme-li ovšem tradičně podivné imimtace dřeva), Twindoor a další nesporné výhody vozu.
PS.: Apropó, zmíněný Twindoor... jakou mu předvídáte spolehlivost?
V žádném případě se nejedná o nějakou formu absolutní podoby, např. přední a zadní partie jsou hodně odlišné, ale jen "něco" (určitý dojem) svým způsobem společného...
Superba designově s A6 Avant, který je na tom designově (nadčasově) stále velmi dobře, spojují především více položené páté dveře...
nezvyknem sa extra nadchynat pre modely aut, kazde ma nieco pekne, nieco menej, ale novy touring je spickovy co do dizajnu. Interier vyzera extremne kvalitne, pravdupovediac nepaci sa mi az tak, ten stredovy panel mi pride trochu nafuknuty ale je to len detail. Dal by som mu 90%. Dizajn je ale spickovy 110%. Mam pocit ze teraz ked 5ka poskytne viac prietoru tak si myslim ze rozdrvi A6, E ako nic. Mne sa ukrutne paci a som z toho auta paff...
[odkaz]
jeste ze i dnes v dobe totální elektrizace aut se objeví auto kde pánem je řidič a ne elektronické systémy. ano vim že se mu většina čtenářů tohoto serveru vysměje ale je mi to jedno. tohle auto je mi o mnoho sympatičtější než 99 % ostatní nové produkce ;-) nadávajte urážejte vysmívejte se mi ale můj názor nezměníte
Matice.....šrouby majú len relatívne nové vozy, staré šroty majú šrouby napevno, zavesíš kolo a dotiahneš maticami... ;-)
Len mi neskús tvrdiť, že ešte nie si veterán... >:D
U nižšího pontonu funguje vlna nad zadním kolem naprosto bezchybně :yes: . Za rok nás čeká premiéra konkurenta z bavorské stáje na základě budoucí řady 6. Přicházejí zlaté časy ;-)
Jestli sem byl z minulé pětky tak nějak na rozpacích, jestli se mi má libit nebo ne, tak z této řady regulérně uchcávám.
Po dlouhé době jedno z nejhezčích kombi. :yes:
Mám pocit, že co se designu, zpracovani, očekavané kvality a jízdních vlastností týče, tak je tady o5 BMW jako nejlepší kompromis mezi všemi požadavky...
Ano nové BMW M5 je pěkné, bude komfortní, určitě bude na svou kategorii i hravé, ale oproti starší generace ke mně tolik nepromluvila. Já vím, že ke mně, jako k 19ti letemu studentovi nemá co promlouvat :-D, ale minulou generaci, bych si uměl představit řídit. Ve vhodných barevných provedeních, s dobrými koly, to mělo pro mně hodně rychlý design a taky mně to hodně vyzávalo. Tohle na mně působí trošku víc dospělejším a méně drzým dojmem. Což asi mnoho lidí, hlavně těch finančně zajištěných, kteří zrovna vybírají, uvítá, že je to pán elegán, když už se zepředu tolik podobá 5GT a 7er...
U mně se 5er celkově posunula do vyšších věkových kategorií, nežli E60, která ke mně promlouvala i teď. Ovšem to je asi dobře, protože já bych se měl asi podle politiky BMW směřovat právě na 1er a 3er :-)
Vůz je to prostě vyvážený, dospělý a hlavně konkurence schopný, takže A6 zase zůstane větším firmám, popřípadě levnější variantou vyšší kategorie, E-čko zůstane těm, co mají rádi své pozadí a komfort a 5er Touring opět zůstane řidičům :yes:;-)
...je to slovo, které mě okamžitě po shlédnutí BMW 5 Touring napadlo. Bez ohledu na to, že vychází z představeného sedanu je celkový tvar natolik samozřejmý, jakoby bylo od začátku vyvíjeno coby kombík.
Souhlasím s mnohými, že třída E je vizuálně přitažlivější právě jako kombi a to samé platilo do představení FL u A6.
Ale k BMW, až to člověka nahlodá, zda-li brát sedan, nebo kombi... neskutečná paráda! :-)
Už dlhšiu dobu som mal jasnú predstavu že na začiatku leta si pôjdem po Audi A5 Sportback. Ale teraz? Muselo prísť tak vydarené BMW? Bude to ešte ťažký boj .... 528xi bude pre Touring a pre mňa tak akurát a to podsvietenie interiéru vie BMW robiť úžasne. To bude môj boj Audi vs. BMW :'-(
Jestli máš toto dilema, pak doporučuju počkat ke konci roku, kdy bude představena A7. A5 je velmi malá uvnitř a s BMW řady 5 nesrovnatelná. On xDrive nebude na trhu stejně dřív než po prázdninách.
nahlédl jsem do katalogu který má bmw czech republic vyvěšený na svých stránkách a u všech motorizací kromě 550i je kolonka runflat tyres jako optional equipment. znamená to tedy že jsme se tohoto nesmyslu zbavili?
Hmm, namátkou... zvuková a teplotní izolace, tuhost karoserie... hmotnost a aerodynamika jsou marginální, ne? Na druhou stranu, pokud vozíš vzadu děti, možná ocení, že jim nesvítí sluníčko za krk.
Každopádně, pro mě je jedno kombi nutnost a pak se dá lovit jinde.
Kombík vypadá úžasně, dal bych si říct. Lámala by mě nafta, hodnota zrychlení na úrovni spotřeby vypadá zajímavě. A jestli se podařilo ho trošku zkulturnit jak naznačuje 5GT... mám o rodinném autu snů jasno. A klidně v automatu a x-drive.
Vyvážené proporce, design očekávaný od BMW, slušný vnitřní prostor. Přesto mě tohle auto nechává zcela chladným a venku se za ním opravdu otáčet nebudu.
Je to jenom taková nepodstatná drobnost , ale přeci.
535i má zrychlení z 0-100km/h za 6 sekund , 530d ho má za 6,4s.
Přitom je tam rozdíl 45kW. Váhově jsou na tom podobně.(- Takový Passat R36 má zrychlení z 0-100km/h za 5.6s a má taky 220kW ,
i když má asi o 75kg míň než 535i -).
U hodnoty 0-100km/h při časech kolem 6s je 0,4s poměrně dost podstatný rozdíl. Pro R36 při zrychlení "z místa" hovoří nejen případná nižší hmotnost, ale i trakce (4x4) a rychlá (pod "plynem" řadící) DSG (obojí u R36 sériově).
Mozna to sem nepatri ale rad bych reagoval na mnohe co prirazuji jiste znacky k remeslum s nelegalni cinnosti! Samosebou Ja jsem byl jeden znich v minulosti ;-).
1.Dostal se mi dorukou zajimavy clanek o Jaguaru S-Type z let 1963-8 kde po rade gangsterskych filmu z techto let v UK, jez nasinec nemuze znat z pochopitelnych duvodu ;-), nikdo z trednich a vyssich rad spolecenskeho zebricku nechtel byt viden v aute teto vyroby kvuli spojitosti s podstvetim. To se treba netyka k vozu starsi generace MkII.
2. Po prevzeti znacky Bentley mel VW problem s prichodem noveho modelu jez byl smerovan pro hornich deset tisic obyvatelstva/prestige/trida/tradice bla bla bla ... jenze po uvedeni techto novych modelu objednavky plynuly z rozvojovych zemi a od lidi jez casto prijmy nejsou jasne "politicky pruhledne" a obavy VW o prestige jako takovou byly naplneny! Nastesti to nejak neovlivnilo prodej teto znacky...
3. Casto jsem si vsimnul po vzhlednuti rade beckovych serialu jako "Spooks" kdy agenti tajnych sluzeb maji Lexusy/ a prius...atd ;-) a lide provadejici kriminalni cinost vzdy LandRover SUV a BMW SUV.
Nebo ze A8 je casto rizena hrdinou / nebo ukradena zlocinci dopadajici zlocince...
Proste a zkratka auta ci znacky samotne zato nemuzou, ze se jim dostalo toho ci ono spatneho privlastku.
Parada! Ale, teraz sa pytam sam seba, Co vlastne som??? :-! alebo :-)
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Zijem vo Svajciarsku a mam dost velku moznost to porovnat. Ak zasadnem za Lexus (aj ked klesa jeho cena rychlostou svetla) ludia si myslia a pozeraju sa na mna ako na uspesneho a bohateho cloveka. Lexus tu v CH ma velky respekt a verte mi ked som zastal s nim pred nejakou predajnou a predajca ma videl, aj ked som nemal zaujem kupit auto ocitol som sa vela krat v podzemnej garazi, kde este nie su auta pripravene na predaj a sedel som uz aj v takych kuskoch ako Mercedes SLR.
Co sa tyka BMW som jednoducho a hned automaticky priradeny k albancom a dost k arogantnym vodicom. Vela ludi BMW preklada ako (balkanische mafiosische Wagen) Cez hranicu v Lexuse ma nekontrolovali ani raz. Kamarat ma BMW za kazdym razom otvara kufor. Tak je to vo Svajciarsku!
Jen doufám, že nemáš Lexuse především z důvodů o kterých tu píšeš..., to bys byl totiž potom minimálně stejně "inteligentní" jako lidi, kteří to tak "inteligentně" škatulkujou... 8-s:*);-)
Četl jsem ji až teď, zajímavá. Bál jsem se trochu, že máš spíš obludnou RX 8-s , GS je naopak v pohodě... ;-)
P.S. Ale stejně máš další auto BMW.
Ve Švýcarsku mám dlouhou dobu vzdálenou rodinu (Chur), ale nic podobného jako BMW = Albánci a arogance jsem od nich zatím neslyšel. Podstanější tam údajně je, jestli si můžeš dovolit takové auto nové, nebo pouze ojeté...
Ten o kom píšu má v Churu menší "autoelktrik" servis na auta a jezdí přes třicet let vždy novou klasickou 911 Carreru, kterou mění asi tak co tři roky..., nešťastný je z tamního velmi přísného omezení rychlosti, spojeného někdy až s určitou formou "udavačství"...
Chur je uplne iny kanton. V kantone Bern je to tak. Iny kanton = ine zvyky, nemcina, poistka, dane a pred niekolkymi rokmi dokonca aj skolsky system!
PS: Ano BMW mam a som rad, ze ho mam. ;-)
Skutečnost, že ve Švýcarsku tě v lexusu považují za úspěšného a bohatého člověka a v BMW za veksláka z Albánie nejspíše odtušuješ z rozhovorů u vás v mlékárně na náměstí, ne? Ještě jsem se nikde v Evropě nesetkal s názorem, že bohatí a úspěšní lidé jezdí v Evropě Lexus. Jestli nežiješ někde tam v horách v nějaké zapadlé vsi a místo kulovnic tam ještě používátě kuše, jako Vilém Tell.
A udělej si pořádek v autech, vedle na hlavní předvádíš "své" BMW, zde to vypadá, že by ses tam do BMW nikdy neposadil, aby sis neumazal charakter.
Píšeš tam, že za rok najedeš patnáct tisíc kilometrů. Možná by ti měl tatínek vysvětlit, že patnáct tisíc kilometrů ročně znamená, že se v autě projedeš tak jednou za čtrnáct dnů kolem návsi.
P.S. Ta o tom, jak se před tebou a před ojetým lexem klaněl prodejce Bentleyů je až dojemná, neměl bys ještě třeba nějakou z běžného života pětadvacetiletého kluka s vokousanejma nehtama a velkou touhou?
Myslíš čtení těch Karimových pohádek? >:D Jo, v tom s tebou souhlasím. Ale zase, kdypak tu má člověk možnost, zadiskutovat si s jezdcem co to valí dvěstě sedmdesát pět na dálnici >:D
V tvém případě nemohu být trapný ani když použiji jen smajlíky...
Velmi tě chválím, že čteš Carauto, v tvém věku ti to pomahá otvírat autoobzory a až si jednou půjdeš koupit svůj vlastní vůz, budeš moci využít načerpaných vědomostí. Ovšem někdo, kdo má řidičák by ti mohl už zítra vysvětlit, jak to vypadá, když jede auto 275 kilometrů v hodině... >:D Počítám, že ses při tom štoural jedním prstem v nose. Myslím při čtení Carauta... >:D
Jinak za tvou jedinou upřímnou větu, kterou jsi v těch fantasmagoriích napsal, totiž že jezdíš v tatínkově Octavii, za tu získáváš zlatou hvězdičku na čelo. To ostatní sis mohl schovat do pohádky. Název by mohl znít například - Jak touha prince Toužebného po autě přeskočila všechny meze království...
Pozri sa kamo. Tak teda takto... Viem, ze nema zmysel tu s tebou stracat cas...
Ak v 25 dosiahnes aspon to co ja vlastnymi rukami, tak potom sa ozvi ok? Vytahujes sa tu a urazas a pritom si uplna nula, ktora o autach vie tak maximalne, ze maju 4kolesa. Ak tu raz dohodis nejaku svoju recenziu aspon tej "tvojho Tatinka octavie" ...a napises par riadkov, tak potom sa mozeme spolu bavit. Zatial tu nemam naladu na takeho zavistlivca, ktory sa tu hra na majstra sveta a nema tu recenziu ani na bicykel!!! Tak sa spakuj :no::no::no:
Nezkušené telecí roky jsou krásné. Musíš se tu ale držet více na řetězu, nezapomeň, že jsou zde i dospělí. A ti se ti pak smějí :-)
Přeji ti, aby sis jednou toho silného lexe nebo ještě silnější BMW mohl koupít. Zatím to holt musíš vydržet v tatínkově Octavii. Jak vidíš, od svého tatínka se můžeš zatím učit i ve vztahu k autům.
Karime, o autech nevím skoro nic, ale o tobě takřka... vechno ;-)
Auto mame 2roky a 3 mesice a celkove jsem najel okolo 11 000 mil.
a) jednou tydne na nakup 5-7mil
b) jednou tydne nejake ty pochuzky okolo 4-8 mil co clovek nepobere v rukou
c) jednou za cas co 2-3 mesic za tchyni 350 mil
Ne kazdy si jezdi pro cigara do mistni putiky/ nebo do prace/ jelikoz pouziva hromadnou dopravu jelikoz je rychlejsi ci nikde jinde by nezaparkoval v centru mesta.
To ze kazdy kdo ma na nove auto nadela 20-50 tisic Km rocne neni pravidlem. Ja auto k praci nepotrebuju oproti tem co se bez nej pracovne neobejdou.
Souhlasím, taky jsem dřív jezdil nějakých 35 tis. km ročně, ale teď už jezdím třeba do Německa zcela minimálně a do práce to mám opravdu kousek pěšky. I v zimě jezdím méně a po městě vůbec docela málo, takže dám dohromady nějakých 15-20 tis. ročně, ale jako méněcenný řidič si jen proto nepřipadám... ;-)
Karim je (pětadvacetiletej) fajnšmekr na Carauto, kterej nebere nic pod čtyři litry objemu a výkonu pod 300 koní. To o čem píšeš ty, to je praxe amatérů silnic, žádných autofajšmekrů, jakým je, resp. chtěl by jednou být Karim. Potvrzuješ to, co píši nahoře - jednou za čtrnáct dní objet kruháč na návsi. V podstatě to cos napsal, tedy za týden najet 10 mil... >:D to snad jste si měli raději koupit kolečkové brusle, ne? >:-[]
gti urcite prisiel nayebaty z dedinskej diskoteky a sa tu trosicka rozohnil >:D
netreba ho brat vazne___to su nasledky vw filie ;-)
a je fakt, ze tu ide poucovat a odsudzovat recenzie...a pritom sam nema auto >:-[] a ked aj ma....tak sa ho tu boji zverejnit...
Jestlize to co pisi Ja, je praxe amateru silnic tak ti to vyvracet nebudu Ja koleckove brusle bohuzel nepotrebuju Ja mam dost na taxiky kdyz uz nechci do metra.
To co Kamir "proziva" je to co ty jiz nenajdes a bohuzel nikdy mit nemuzes rika se tomu GTI "naivita mladi", jenze to leaserem v kosmetickem salone nevyhladis ani u sebe ani u manzelky tady jiz prachy nestaci rika se tomu konec stredniho veku za zenitem.
Bohuzel neumim tak pekne psat jako ty ale toto ti nedaruji
:-) Nemusíš mi nic darovat. Jo, souhlas, Karim se nechal příliš unést touhou svého mládí a píše snové bláboly na "moje auto". Když jsem to četl, musel jsem se smát, jak i když se snažil o věrohodnost mu tam probleskuje ta realita (Octavia a tak). Ovšem, Toyoto, popravdě, je mu pětadvacet a v pětadvaceti tu takhle bájit, na to už je podle mě trochu pozdě, tohle bych viděl jako vrchol někde mezi 18 - 20.
Jinak to prosím ode mne ber:
5 - 10 tisíc za rok - superamatér, prakticky se nenaučí jezdit, resp. mu to bude trvat tak 10-15 let.
10 - 20 Český (u 10, a Evropský (u 20) průměr
20 - 30 můžeš si říkat řidič, pamatuješ si předchozí jízdu a i těch potřebných 100 tisíc k automaturitě najedeš v reálné době.
30 -50 solidní jezdec,
50 - 70 trávíš v autě poměrně dost času, jsi dokonale vyjetej.
70 - 100 - atakuješ taxikáře, není to ovšem nic mimořádného, mám ve svém okolí pár lidí, co to dávaj (nejsem taxikář... :-)
Myslím, že 100 najazdených po diaľnici ma bude robiť ďaleko menej jazdcom ako povedzme 20 po meste...
V dnešnej dobe (elektronika v aute, diaľničná sieť...) už nerozhodujú najazdené kilometre o kvalite vodiča. To tak možno za socíku keď v celej republike bolo 100km diaľnic a autá s ktorými jazdiť bolo umenie.
To se pak docela divím, že třeba v F1 nejezdí samí bývalí "taxikáři"...
Vím o pár rekordmanech (taxikáři, kamionisti, autobusáci) co mají (např. kromě páteře) i "dokonale vyjetej mozek"... 8-s;-)
Nyní špatně odečítáš, to rozvrstvení není o tom, že kdo najede více, je lepší jezdec, to rozvrstvení je o hrubých hranicích nájezdu. Hranice 100 tisíc ročně je fakticky asi o maximálně "biologicky" možném v rámci běžného života člověka, který se neživí dopravou. Těch deset tisíc je zase jakýmsi "technologickým" minimem.
Pokud máme uvažovat o čerstvém absolventu řidičáku, pak do 50 tisíc se jen učí držet volantu, hledá pozici na silnici a učí se periferně vidět, ta stovka je tak na to, abys zvládl jízdu a nebyl postrachem okolí, pokud máš talent k životu, stává se z tebe kolem stovky šofér.
Pokud někdo jezdí 10 ročně, trvá mu automatrurita tedy 10 let.
Samozřejmě, že to vyžaduje auto, tedy skutečnost, že má člověk dva roky řidičák a tatínek mu občas půjčí auto při cestě na chatu, z tebe šoféra neudělá nikdy.
Nájezd mezi 20 - 50 je logické rozpětí nájezdu vlastníka auta, jemuž je auto každodenným přítelem, součástí života.
Vůbec nejrizikovější skupina je skupina autoamatérů mezi 20 - 25 roky s najetými cca 30 tisíci kilometrů, a s přesvědčením, které ses tu mohl ostatně i dočíst, že dnes nejde o to, kolik jsi najel, ale jaké máš bezpečnostní asistenty... >:D
Speciálně pro tebe ještě doplňuji, že tak kolem 400 tisíc (celkem) dosahuješ svéhu šoférského maxima, pak už se nelepšíš (nemyslím nyní na školy smyků, nýbrž na to, jak se člověk za volantem vyvíjí), absolvoval jsi už nějakej ten šrám, setkal ses se vším možným i nemožným, přirozeně, automaticky předvídáš, prostě jsi na vrcholu svého umu. Dál už jedeš jen z podstaty. Rozhodující je přežít první třicítku, uklidnit se kolem té padesátky (myslím km) a mít dost umu na to zajet se do stovky. Pak už je to hračka.
"Šofér" pod 15 ročně pro mne není šofér. To je pouze majitel vozidla.
GTI to je zase blábol >:D Je videt ze mlaceni prazdne slamy, tedy to tvoje obcasne pravnicko-chomutovske zvaneni, ti jde mnohem lip nez rizeni samotny.
Co ti brání tu popsat svět šoféra podle svého? Pokud máš jinou než plakátovou zkušenost, rád si tvé názory přečtu. A jistě nejen já.
Abych ti to ulehčil, zde máš mé názory
- do padesáti tisíc se učíš držet volant
- do sto tisíc se usazuješ za volantem
- nad 400 tisíc se už nelepšíš (zde uznávám, že o tom nemůžeš vzhledem k věku vědět nic)
- kdo najede pod 15 tisíc ročně není řidič, jen majitel vozidla.
Len jednu vec ty amater. Veci sa trocha aj menia aj ak by si vedel citat, co pochybujem, tak by si sa docital, ze som musel zacat cestovat do roboty. A za jeden rok som najazdil s Lexusom takmer 40 000km - asi viac ako ty za cely svoj trapny motoristicky zivot!!! Si brutalny uboziak. Uz som hocikomu povedal, ze je Arschloch (vid nemecky slovnik), ale este nikdy som to tak uprimne nemyslel ako pri tebe!!! Ty si vazny amatersky a nevzdelany Furz!!! (vid nemecky slovnik) :no::no::no::no:
Ááááááá,tak mládežník(fico- svazák??) nám jezdí Lexusem,navíc pochází z východu, no joooo,pak to je nepochybně kapánek chtřejší,jasňačka :yes:
A co takhle diskutovat na SK serverech,kde je hrobové ticho? Myslím autařské... >:D Jako je to fakt škoda,čobolští novináři se snažej a jejich národ to nečte a nediskutuje... :no:
Nemam cas ani chut to sahodlouze popisovat, takze te jen stucne navedu na myslenku tveho veku. Kdyz ty si (udajne) zacinal, mozna tvoje rozdeleni platilo, dneska mladi kluci po autoskole s prasivejma par tisicema za volantem jezdi lip nez kdejaky kreatury tvyho veku s milionem na konte ;-)
A abych predesel nejakym plackam na mou osobu, kolem 100 mam najeto urcite a to zdaleka ne jen Brno - Mnichov loket na okynku.
Na můj vkus jde to BMW špatnou cestou, design je moc přidrzlý, vyzývavý, agresivní - přesně jak se my češi chováme jeden k druhému a nejen češi, evropani. Ale nejsem moralista, na tom autě mi chybí elegance, šmrnc.. Jsem podnikatel a nechci se profilovat jako agresivní přidrzlý businessman.. Mercedes je na mě "moc" a Audi je zase pro ty, co se nechávají usnést značkou a nechce se jim přemýšlet... Takže babo raď. I když bych nakupoval o třídu níž, platí tam to samé... nucen zůstat u Insignia/Mondeo :no:
P.S. ...kdybys tohle napsal o minulé pětce, tak budiž, ale tady si (zcela objektivně) s tím svým konkrétním zhodnocením designu, vedle jak ta jedle..., co se ti líbí, nebo nelíbí je zcela jiná (tvoje) věc...
IMHO: nechci auto, na který bude slintat půlka chlapů na ulici. Moc by se mi líbil zadní náhon a všechny vychytávky BMW, ale tuhle "cenu" platit opravdu nechci. Exhibicionista/ metrosexuál nejsem.
A dlouhodobě to není ani správná obchodní politika, BMW zevšední a stane ze z něj Ford, místo BMW tu budem kupovat korejce a číňany :-) ojeté BMW 3/5 je dneska snad levnější, jak srovnatelná Impreza/Legacy-Outback.
BMW ztrácí tvář, jde cestou toho, co se líbí většině, stejně jako bulvár.. ale kdo se dneska chová jinak, žejo... viz rámová okna a diesel u Subaru, všeobecná mánie turbobenzínů, automaty z kaminů s osmi stupni atd atd
100 lidí 100 chutí, ale Agresivní a přidrzlá byla minulá pětka...
Nikdo ti to auto nenutí, ale v nějaké klidnější barevné provedení a s koly honosnějšího designu to auto bude mrtě elegantní. Nesnažím se něco tady někomu vnutit, namluvit nebo poučovat. Ale to co jsi napsal níže mně docela zaráží. Na BMW se vždycky slintalo a doufám že bude. Tomu se říká prémie. A pokud si Businessman a odpracoval sis tvrdé léta dřiny, tak si myslím, že si svezení v dobrém autě zasloužíš a i oceníš. Pokud ti vadí okolí, můžeš ho jednoduše ignorovat. Tví blízcí to pochopí, ignorantu co by ti ho chtěli zničit ubývá. Ty víš proč si to auto koupíš a ostatní to bude pochopí nebo ne.
To že se BMW zevšedňuje není jen pokrok toho, že se chce líbit všem, ale že ekonomika se pořád rozrůstá a potencionálních kupců těchto vozů rapidně přibývá. Jsme teoreticky podle tabulek 36. nejbohatší země světa tak co se má asi nakupovat :-)
Zahraju si na bábu a poradím ti: Svez se v tom BMW a zkus si tu jízdu užít, pak ti bude okolí ukradeno a tebe zase začne řízení opravdu bavit
X3 taky moc nemusím.Je to takový nešťastný auto,prodeje nic moc,zespodu na něj dotírá X1 a přímá konkurence nádherné Q5 s XC60 v závěsu-to je tvrdej úděl.