No nechme se překvapit. Za mě je to krok vedle, jestli na něj sází jako na nosný model. Nechali si ujet vlak ve všech třídách. Co model, to průser, až na překvapivě Pumu, která se chytla a je celkem i vidět. Pokud vidím na silnici Forda, tak jsou to všechno staré generace - Focus, Mondeo, Kuga, S-Max ;-) Nové modely velmi zřídka, Nový Focus aby člověk pohledal, Pumu sem tam potkám, novou Kugu skoro vůbec… Reputaci Fordu zachraňuje Transit, ten je všude ;-)
žádný elektrozkrat nemůže být "nosným" modelem :-):-):-) ale u Fordu to zjevně nepochopili
pamatuji si frenetický potlesk managementu (sami sobě) když slavnostně oznamovali světu plně autonomní vozidle Ford "již brzy" a jak to dopadlo
některé vlhké sny se prostě nesplní ...
Mám pocit, že většina členů boardů automobilek jsou lidé odtržení od reality. Plácají se po ramenou u každého nového modelu elektroauta a trh to v podstatě nezajímá, jen tam kde jsou velké dotace. Ty ale příští rok v Německu skončí a bude po prodejích ;-) To budou mít akcionáři určitě radost :-[]
Tak Mondeo se uz nevyrabi, to posledni ted zacinam vidat vice, kdy zacinaj jezdit ty levnejsi ojetiny v zakladnich vybavach ze zapadu.
Fokus trochu videt je, nejake firmy je maji jako fleetové, ale vetsinou je to predface (facelift se zacal prodavat vlastne nedavno), ale vzheldem k nabidce motorizaci a cenam to nevidim nadejne
Kuga ano, starsi ke konci nabizela skvele value X money, tech je dost, nova mi prijde v nekterych vecech horsi - hlavne na pouziti rodinneho auta
Smax a Galxy - to si jen nepoznal, vypadaji uz 10 let stejne :D Prisly o motory a snad taky doklepavaji cyklus a vypadnou z nabidky
Tak Mondeo se uz nevyrabi, to posledni ted zacinam vidat vice, kdy zacinaj jezdit ty levnejsi ojetiny v zakladnich vybavach ze zapadu.
Fokus trochu videt je, nejake firmy je maji jako fleetové, ale vetsinou je to predface (facelift se zacal prodavat vlastne nedavno), ale vzheldem k nabidce motorizaci a cenam to nevidim nadejne
Kuga ano, starsi ke konci nabizela skvele value X money, tech je dost, nova mi prijde v nekterych vecech horsi - hlavne na pouziti rodinneho auta
Smax a Galxy - to si jen nepoznal, vypadaji uz 10 let stejne :D Prisly o motory a snad taky doklepavaji cyklus a vypadnou z nabidky
Tak Mondeo je na silnicích vidět hlavně v třetí generaci, čtvrtá se moc nevyskytuje. Duo S-max/ Galaxy - většinou olítané vrány 10 let staré, ale zvlášť S-maxů jezdí dost. Nový Focus abys pohledal, kdyby si ho kolegyňka nevydupala jako služební, ani bych ho na silnici neviděl. Pokud potkám Focuse je to druhá nebo třetí generace v kombíku (měl jsem). No a Kuga? Hlavně druhá generace po FL, ty jsou hodně častý. 3G jsem neviděl hooodně dlouho a to že po ČR jezdím poměrně dost…
Tak já jsem v Praze a okolí a tady je to trochu lepší.
Mondea - třetí generací myslíš MK3 (to je to hranaté 2001-2006 nebo tak nějak) ? Ty jezdí, ale to už jsou většinou vraky, MK4 je hodně (to je čtvrtá generace)m MK5 málo, ale jsou vidět více, než ze začátku výroby.
Taky jsem v Praze, btw ano myslel jsem mk4 (třetí generace) 2007-2014, těch jezdí mraky. Mk5 (čtvrtá generace) 2014-2022 vidět moc není ;-) Pokud mě pamět neklame - první gen byla před FL Mk1 a po FL Mk2, takže je to posunuté…
---ti se.e bílej tesák, drtivá většina tvých zákazníků o něj nemá zájem. Pokud se opravdu chceš vrátit ke svým skvělým dřívějším evropským prodejům, koukej přjít s pořádnými novými generacemi Fiesty, Focusu a Mondea, šitými přesně na míru evropským zákazníkům! :-O:-O:-O
By měla být vynálezci rozkopána řiť. Jen málo novinek v autodopravě je tak přímo nebezpečných. Zejména pro milášky dnešních mocných - chodce a cyklisty. Protože nejsou vidět.
Spíš se nebojí napsat, co si o elektromobilitě myslí ;-) Holt ne každý servilně poklonkuje zelenému náboženství, které navíc není ani zelené. Je to spíš ideologie tlačená lidmi ve vedení EU, které nikdo nevolil… :no:
:-[]:-[]:-[]:-[]
Ano přesně jako arese. Domněnky pokládají za fakta bez odkazů na zdroje a nějaké podklady. Někdy se tma najde i kvalitní článek, ale ten je dosti vzácný.
Tkaze další obdivovatel bulváru?
Mezi kvalitní žurnalistiku patří fakta, ne domněnky.
Tak, že zrovna ty se budeš takhle hloupě smát bych nečekal, ale budiž. Když nerespektuješ názor druhých, tak si na úrovni Hamuny, Hendlyho, Dona a podobných lidí adorujících elektro… Čtu spoustu auto webů včetně elektro webů, např fDrive, kde jsou občas zajímavé články, odebírám na YT Bjorna Nylanda - zajímavá videa. Skládám si to z obou břehů a pro mě má smysl elektro jen jako malé auto do města, tedy jako doplněk. Odsuzovat Areseho je hloupost. Ano, občas je extrémní, ale je to jeho názor a já to respektuji ;-)
Naprosto souhlasím s tvým názorem na EV, malé a dostupné auta, aby snížila lokální emise ve městech a okolí je dobrá cesta, tam funguje EV perfektně. A k tomu Arese, on je tak trochu troll, protože ty jeho řeči o ručce a manuálu pod každým článkem o autě je jako Hamunova adorace Aurisu, nebo Rohorův Prius všude, i kdyby to byl text o pletení :D
Kecáš, v Kalifornii je cena elektřťyny díky ekorozumbradům elektrika zdaleka nejvyšší a ostatní státy o elektrozkraty nestojí ... naposledy kdy jsem se o to zajímalk byla cena elektriky v Kalifornii o 55% vyšší než v ostatních státech, a to díky zkratomobilitě, a sázce na větrníky a soláry
takhle to potom vypadá v reálu