Akio Toyoda vysvětluje, proč se Toyota nepouští střemhlavě do elektromobilů, přestože by se to vzhledem k její nabídce hybridů mohlo zdát jako další logický krok.
Kdyz on postoj Toyoty (pokud vim) je takovy, ze z nejakeho mnozstvi surovin pro baterku muze vyrobit bud jeden elektromobil nebo 5+ hybridu. A nekde se vyjadrili ze z jejich pohledu je pro celkovou ekologii vyhodnejsi vyrobit tech 5+ hybridu.
Nehlede na to ze Toyota je globalni znacka a velmi dobre si uvedomuje, ze existuje spousta zemi se silnym trhem, kde elektromobily nemaji zatim zadnou sanci (Brazilie, Indie) a kde ty hybridy udelaji lepsi sluzbu nez EV (z hlediska celkove ekologie).
Blbosti tady prezentuješ jen ty ze své hlavy. Toyota je v pohodě. To je prostě až neuvěřitelné kam ty ve svém fanatismu zacházíš. Všichni, kdo nedělají elektromobily jsou naprostí nehorázní tupci. Včetně největší automobilky na světě, která de facto nastartovala elektromobilitu a šetrnost k planetě. Jsi neskutečné hovado.
Diskutovat s tebou je pod moji uroven.
Nesnizim se k ubohym urazkam.
Je mi lito (jeste vic nez tebe) tech, kteri tvemu nesmyslnemu a navic urazlivemu prispevku tleskaji.
Napisu radeji neco o nastartovani elektromobility.
Toyoty prvni (moderni) a jedine cistokrevne EV je BZ4X, ktere teprve ted vyslo.
Nejhodnotnejsi automobilka sveta je Tesla u jejiz zrodu Toyota byla, jenze nasledne se elektrorevoluce zalekla. :D
Tesla vyrabi jen EV a je nejvetsim vyrobcem EV (mozna spolu s BYD).
Toyota ma spickove hybridy. Ale prechod k elektromobilite spis brzdi.
Toyota zatim "jen" zdokonalila spalovak. A samozrejme je vzorem (nejen v automotive) pro kvalitu a efektivitu vyroby. TPS je pojem. :yes::yes::yes:
Take ma dobre naslapnuto s SSB a drzim ji v tom palce. :yes:
Jen EV nechce.
Uvidime kam pujde hodnota akcii Toyoty a kolik bude prodavat EV.
Zatim je ale prinos Toyoty k elektromobilite mizivy.
PS Investory nezajima obrat. Investory zajima zisk a predevsim perspektiva / zhodnoceni akcii. I z toho je videt ze future is electric. Proc by jinak byla nejvetsi automobilka sveta az druha??
Jestli někdo nastartoval elektromobilitu, tak to byla Toyota s Priusem. Bylo to v době, kdy si Musk ještě honil brko v mamahotelu. Jenže ty se svým zfanatizovaným mozečkem nikdy nepochopíš elektromobilitu. Ty vidíš jen BEV a namísto mozku máš z baterky kostku.
Ano pokazde. Protoze narozdil od EU vedene tupcema od 10ti k 5ti, Toyota prosperuje a je nejvetsi automobilkou sveta. Tam neni prostor ke kritice. Vedi dobre co a proc delaji nebo nedelaji. A jejich pristup drzet se vsech druhu pohonu a zadny nezatracovat, je naprosto spravny.
O Muskovi jsem neřekl ani slovo, ale než takoví Timmermans a Habeck, tak to se cítím bezpochyby chytřejší. Ano vedení VW je plné pitomců. To taky dokazují jejich propadající se prodejní čísla napříč celým světem. Kde myslíš, že mařím svůj talent? Já mám práci kde svůj talent mohu realizovat. Jsem spokojený.
Toto vlakno uz opustim. Debata na tema: Muzu mit co chci kdyz bych chtel, ale ted mi staci jezdit starym autem na Jadran v kuse a kazdy den hakovat pod sefem mi neprijde uplne … no jak to rict. Mozna ne dospela.
Mě debata s tebou už vůbec ne, takže klidně opusť celý web auto.cz a jdi debatovat někam kde pro tebe a tvé názory budou mít lidi větší pochopení. Tady se schází fandové aut.
Tak od tak schopného fandy aut (psal jsi o sobe ze jsi chytrejsi nez vedeni EU a vedeni VW jsou pitomci) bych cekal nejakou vlastni dilnu na renovaci, zavodni staj a nebo rozhovory v Top Gear…
Majú môj rešpekt. Dnes sa to veľmi nenosí, ale používajú zdravý rozum.
EV trend neignorujú, ale investujú dlhodobo vlastné prostriedky do toho čomu veria a to v dnešnej predotovanej dobe nie je úplne obvyklé.
Určite sa tu nájdu diskutujúci, ktorí už jedinú správnu odpoveď poznajú. O to viac Toyota/Toyoda :yes:
Trochu se pletes v tom co je argument. To co pises argument neni.
Klidne pis konkretni vec k tematu. Argumentuj a ukaz znalost.
To je totiz jedine co tu hledam. Argument proti ev. Misto toho jen neustale opakovani vyvracenych hoaxu a urazky jako treba ty tady …
Prosím tě, tomu nevěřím ;-) Ty že by sis něco takového dovolil nebo nedej bože Don, skoro svatokrádež… Co se týká aut, Musk panu Toyodovi nesahá ani po kotníky…
možná si přečti celou diskusi od počátku. a jestli srovnáváš někoho, kdo začal od nuly před pár lety a ovládnul celé odvětví poměrně rychle /elektromobily/ s někým, kdo je v oboru desítky let... potom určitě nejsi objektivní
Jen čistá realita, kvalita těch aut je tristní a Teslu zákazník nezajímá. Napsáno je k tom dost, videí taky a pověst značkových servisů je takě “skvělá” :-[]
Chtít elektromobil, Tesle se zdaleka vyhnu a raději bych ty nekřesťanský peníze nechal u BMW za i4 ;-)
Aha, základní cena T3 je 1,369 mil Kč a i4 za eDrive35 za 1,352 mil Kč, kde je asi chyba ;-) A nebudeme se asi bavit o tom, které auto je vyrobeno kvalitněji, že?
Ceník je krásná věc, nejlevnější reálnou jetou i4 M50 nenajdes pod 2M, nejlevnější model 3 Performance za 1,2-1,3 při stejném nájezdu. Fungl za 1,7. Jsou podobne výkonné. Jen ta kvalitnější od BMW je tak o 400 kg těžší ;-)
Teď jsem někde zahlédl, ze se někdo chlubil, ze na i4 M50 bude čekat dva roky
Tesla And Nissan Make Most Reliable EVs, Says Consumer Reports Survey
The Tesla Model 3 and Nissan Leaf don't typically have issues with their battery packs, motors, or charging.
Je ich tu škoda ako diskutérov. Toyoda ničomu nerozumie, tvrdí blbosti. Koľko by v Toyote ušetrili, ak by si ich najali, prípadne by stačilo prečítať si ich príspevky. :-O
Na Japoncoch sa mi páči, že neskočia na každú p** (módnu vlnu), pokojne si idú svoje, nehejtujú nikoho, skúmajú alternatívy a investujú do nich. Je to taká tichá voda, väčšina ľudí nemá poňatia koľko % modernej techniky je závislých na japonskej produkcii a patentoch.
Ako píše Daniel Gladiš:
… když si koupíte iPhone nebo jiný smartphone, čtvrtina až třetina obsahu je z Japonska (nejvíc ze všech zemí). Ale mezi japonskými firmami najdeme i jiné, méně viditelné, ale s mnohem dominantnějšími tržními pozicemi. Například speciální chemikálie nezbytné pro výrobu polovodičů, jako jsou fluorovaný polyimid, fluorovodík či fotorezist, jsou téměř v monopolních dodávkách japonských firem JSR a TOK (80-90% globální tržní podíl). Malé elektrické motory do aut 80 %. Karbonová vlákna 66 %. Pokročilé senzory 40-70 % podle typu. Určité oblasti „medical and office automation equipment“ přes 70 %. Stroje a zařízení pro výrobu LCD panelů až 90 %. To jsou všechno globální tržní podíly japonských firem. Celá řada světových výrobců je na japonských dodávkách silně závislá.
Z tveho prispevku si beru dve veci.
Prvni. Je potreba videt za prohlasenim Toyoty taky neco jineho nez osobu pana Toyody. Treba mnozstvi penez investovaných do vodiku a neuspech vodiku na trhu osobnich aut.
A druha. Japonsko investovalo ochromne usili do vyvoje technologií a cerpa z toho jak popisujes i dnes. Proc je tu ale tak casto kritizovana snaha o rozvoj modernich trendu a krici se po udrzeni spalovacich motoru bez rozvoje ( kritika emisnich norem)?
Zákaz prodeje spalovacích motorů (tedy hybridů všeho druhu a na jakékoli než syntetické palivo) a zároveň vnucování jedné 100 let staré technologie není rozvoj, ale ekoteror.
...a velmi prorocká slova. Není divu, že elektrofašisté by za ně pana Toyodu nejraději kamenovali. Již za několik málo let se ale ukáže, že má naprostou pravdu (která se ale zatím v dnešním progresivistickém světě příliš nenosí, ale všeho do času). :-)
Jako vždy mi vkládáš do úst věci, které jsem nikdy neřekl. Ale ano, přemíra uhlíku je pochopitelně problém, otázka ovšem je, jestli je vůbec v lidských silách s tím něco účinně dělat. Jedno je ale již dnes naprosto jisté - direktivním nařizováním nepraktických a odporných zkratomobilů se relevantního snížení uhlíku v atmosvéře určitě nedosáhne, zato ekonomické a společenské důsledky by byly naprosto katastrofální! :no:
Tyhle módní kecy o nutnosti snížit emise CO2 na papíře, tak o tom teď mluví kde kdo. Toyota nemůže být vyjímka. Co ti na tom přijde zvláštního? Ano výrobci výfuků za 30 let asi nebudou mít práci. To se budou muset přeorientovat na jiný obor, ale mám dojem, že času je na to zatím dost.
https://www.youtube.com/watch?…
Je sice trochu delší, ale určitě stojí za to, protože je v něm řečeno vše o tom, kam nás progresivističtí bruselští zločinci chtějí dostat. Nechybějí ani české titulky!
Re: Podívejte se na tento skvělý finský volební klip!
Stejně tupý demagogický kecy jako od Hamuny. Chodíte někam na společný školení? To že poukazuje na hrozby, které nám ze strany EU reálně hrozí u tebe znamená, že neví co je koloběh uhlíku v přírodě?
Re: Podívejte se na tento skvělý finský volební klip!
Jestli mám v tom co píšu o koloběhu CO2 a fosilních palivech nějakou chybu tak to napiš.
Takhle se asi shodneme na tom, že spalováním fosilních paliv vypouštíme do ovzduší ohromné (opravdu velké) množství CO2 které bylo ukládáné po mnoho a mnoho miliónů let. To je ten rozdíl od spalovaní dřeva na kterém je postaveno to nesmyslné video.
A když už tohle o fosilních palivech oba víme je otázka zda je řešením tenhle problém ignorovat a dělat, že neexistuje - což ty prosazuješ.
Re: Podívejte se na tento skvělý finský volební klip!
Ano to vypouštíme a už sakra dlouho. Proč myslíš, že je zrovna teď potřeba, aby se Evropa přetrhla a snažila se to zachránit? S přiměřeným odklonem od fosilních paliv samozřejmě souhlasím, ale ne tempem a v rozměru jak diktují klimatologové.
Re: Podívejte se na tento skvělý finský volební klip!
Myslíš že se evropa chce přetrhnout? Jde o velice postupný odklon od fosilních paliv a evropa v tom rozhodně není sama.
Co je přiměřený? Čistě pro představu, máš odhad jak dlouho budeme ještě jezdit se spalovacíma autama i když by se dnes zakázal (čistě teoretick samozřejmě) prodej spalovacích aut?
Už chápeš, že ani všechny pralesy světa nedokážou zachytit ani zlomek CO2 z fosilních paliv?
Re: Podívejte se na tento skvělý finský volební klip!
ne. tady jde o technicky fakt.
A odbocka jinam. Greendeal za cr podebsal Babis ktery je ted velky favorit na prezidenta a vyhral volby. Ty nejsi zastance demokracie?
Re: Podívejte se na tento skvělý finský volební klip!
Já vím, že to podepsal on. Otázka je jestli z blbosti nebo jaký postihy by nám hrozili, kdybychom se postavili proti. Vtipný je, že se GreenDeal protlačil v tichosti, když se celý svět díval úplně jiným směrem a o toto téma se nikdo nezajímal a nebyl mu věnován žádný mediální prostor neb zrovna začínal Covid. Výborný načasování pro tak zásadní závazek nemyslíš? Kdyby o tom bylo nějaké referendum nebo přípravné PR v médiích, aby se obyvatelstvo dozvědělo co na ně soudruzi v Bruselu šijou, tak by to tak jednoduše neprošlo.
Re: Podívejte se na tento skvělý finský volební klip!
Green deal byl odhlasován evropským parlamentem kde jsou zástupci všech zemí kteří jsou voleni ve svobodných národních volbách + musí být schváleno jednohlasně každou zemí.
Kde tam máš prostor pro "soudruhy"?
Tvrdíš, že šlo o vydírání? Jaké? Kde jsi k tomuto názoru přišel? Proč o tom Babiš nemluví?
Re: Podívejte se na tento skvělý finský volební klip!
A když si jeden stát postaví hlavu, tak se to shodí ze stolu a jde se dál myslíš? Nebude tam nějaká nátlaková strategie a lobystický tlaky, úplatky atd. myslíš?
Buď je to čiré diletanství, těch co to odsouhlasili nebo je v tom nátlak nebo uplácení v různých formách. Racionální rozhodnutí to totiž není.
Tak takhle bych to zase úplně nepojal, ale není možný, aby to komouši v Bruselu řídili co se bude v celý EU vyrábět za auta. To jsme o 40 let zpátky!!!