Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Toyota, známá svými hybridy, se s elektromobily zdráhá. Její šéf vysvětluje proč

101 komentářů

DonVito
Toyotu chapu, ma skvele hybridy.

Ale dela velkou chybu.
Na druhou stranu si myslim, ze ma know-how na to se rychle dotahnout.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Dotáhnout se na nízký dojezd, dlouhé tankovací časy, astronomické ceny a nesmyslné hmotnosti by neměl být problém.
DonVito
No, vsechno je relativni.
https😐/fdrive.cz/…n-na-ionity-5690
300 kilometrů nabito za 15 minut

Nekdo tomu rika dlouhe tankovaci casy...
Kdyz porovnavas s F1, tak kazdopadne. 😁
Vojtech1._Dohnal
Ale taky je fajn říct i za B), že? Ono totiž nabíjet pořád vysokým výkonem baterku zlikviduje na třeba poloviční životnost 😉
Hendly
A proc bych nabijel takovym vykonem casto?
Vojtech1._Dohnal
Já nevím, ale všichni to řeší tak, jako by to byl snad nejlepší a jedinej argument
DonVito
A vis kolik je ta polovicni zivotnost?
😁 😁 😁

https😐/fdrive.cz/…-jako-novou-9955

Kolik myslis, ze je zivotnost treba toho EQC?
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Netřeba zabrušovat do F1. Pořád je to dlouhý tankovací čas. A ten zbytek platí taky.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Kdyz on postoj Toyoty (pokud vim) je takovy, ze z nejakeho mnozstvi surovin pro baterku muze vyrobit bud jeden elektromobil nebo 5+ hybridu. A nekde se vyjadrili ze z jejich pohledu je pro celkovou ekologii vyhodnejsi vyrobit tech 5+ hybridu.

Nehlede na to ze Toyota je globalni znacka a velmi dobre si uvedomuje, ze existuje spousta zemi se silnym trhem, kde elektromobily nemaji zatim zadnou sanci (Brazilie, Indie) a kde ty hybridy udelaji lepsi sluzbu nez EV (z hlediska celkove ekologie).
DonVito
Jj, pekna blbost. 😄

I kdyz je samozrejme fakt, ze vyhody EV jsou v porovnani s uspornym hybridem mensi nez s V8. 😁
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Naopak, Jirkovi to myslí dobře.
Lubo
Presne tak :yes:
DonVito
Psal jsem "blbost" od Toyoty.
Vim, ze to Jirkovi mysli dobre. :yes:
rohor
Blbosti tady prezentuješ jen ty ze své hlavy. Toyota je v pohodě. To je prostě až neuvěřitelné kam ty ve svém fanatismu zacházíš. Všichni, kdo nedělají elektromobily jsou naprostí nehorázní tupci. Včetně největší automobilky na světě, která de facto nastartovala elektromobilitu a šetrnost k planetě. Jsi neskutečné hovado.
Arese
😄 :yes:
ericn
Asi bych to tak tvrdě nenapsal, ale je to celkem výstižné :yes:
DonVito
Diskutovat s tebou je pod moji uroven.
Nesnizim se k ubohym urazkam.
Je mi lito (jeste vic nez tebe) tech, kteri tvemu nesmyslnemu a navic urazlivemu prispevku tleskaji.

Napisu radeji neco o nastartovani elektromobility.

Toyoty prvni (moderni) a jedine cistokrevne EV je BZ4X, ktere teprve ted vyslo.
Nejhodnotnejsi automobilka sveta je Tesla u jejiz zrodu Toyota byla, jenze nasledne se elektrorevoluce zalekla. 😁
Tesla vyrabi jen EV a je nejvetsim vyrobcem EV (mozna spolu s BYD).
Toyota ma spickove hybridy. Ale prechod k elektromobilite spis brzdi.

Jestli nekdo nastartoval elektromobilitu, tak je to Tesla a BYD. :-!
A taky jsou za to od investoru po zasluze odmeneni.
https😐/companiesmarketcap.com/…s-by-market-cap/

Toyota zatim "jen" zdokonalila spalovak. A samozrejme je vzorem (nejen v automotive) pro kvalitu a efektivitu vyroby. TPS je pojem. :yes: :yes: :yes:
Take ma dobre naslapnuto s SSB a drzim ji v tom palce. :yes😒br /> Jen EV nechce.
Uvidime kam pujde hodnota akcii Toyoty a kolik bude prodavat EV.
Zatim je ale prinos Toyoty k elektromobilite mizivy.

PS Investory nezajima obrat. Investory zajima zisk a predevsim perspektiva / zhodnoceni akcii. I z toho je videt ze future is electric. Proc by jinak byla nejvetsi automobilka sveta az druha??
ryccardo
Sam ses pod uroven. :no:
rohor
Jestli někdo nastartoval elektromobilitu, tak to byla Toyota s Priusem. Bylo to v době, kdy si Musk ještě honil brko v mamahotelu. Jenže ty se svým zfanatizovaným mozečkem nikdy nepochopíš elektromobilitu. Ty vidíš jen BEV a namísto mozku máš z baterky kostku.
ryccardo
A to ten imbecil jeste nedavno jezdil normalni spalovaci Hondou a vypadal normalni.
ryccardo
Jasne vedeni nejvetsi automobilky sveta je plne pitomcu. Ty jsi daleko chytrejsi 😁
Hendly
Koukas nekdy timto pohledem na sve prispevky?
ryccardo
Ano pokazde. Protoze narozdil od EU vedene tupcema od 10ti k 5ti, Toyota prosperuje a je nejvetsi automobilkou sveta. Tam neni prostor ke kritice. Vedi dobre co a proc delaji nebo nedelaji. A jejich pristup drzet se vsech druhu pohonu a zadny nezatracovat, je naprosto spravny.
Hendly
Takze se citis chytrejsi nez lide ve vedeni EU?
Chytrejsi nez Musk?

A vedeni druhe nejvetsi (teda myslim ze VW je stale druha) je teda podle tebe plne pitomcu?

Nabizi se otazka proc tedy maris svuj obrovsky talent tady?

PS😲pravdu je velikost firmy rozhodujici v tom zda ji lze kritizovat?
rohor
Není příliš obtížné být chytřejší než lidi ve vedení EU. Kor když to tam je jeden nevzdělanec s nízkým IQ vedle druhého.
Hendly
Pak asi stejna otazka. Proc kdyz jsi schopnejsi, chytrejsi atd nez lide ve vedeni EU travis cas debatou na malem ceskem webu?
rohor
Jo takhle, ty máš mindrák, že tě nevzali do vedení EU. No musím říct, že jsou skutečně hloupí protože génius tvého typu by se mezi ně hodil.
ryccardo
Sám bych tam ale nezmohl nic.
ryccardo
Abych poukázal na to, že se věci dějí špatně.
ryccardo
O Muskovi jsem neřekl ani slovo, ale než takoví Timmermans a Habeck, tak to se cítím bezpochyby chytřejší. Ano vedení VW je plné pitomců. To taky dokazují jejich propadající se prodejní čísla napříč celým světem. Kde myslíš, že mařím svůj talent? Já mám práci kde svůj talent mohu realizovat. Jsem spokojený.

PS: Ne velikost ale úspěšnost.
Hendly
Sebevědomí ti nechybi.
Stejne tak skromnost. Mit znalosti a intelekt na to prosadit se do vedeni EU a misto toho chodit kazdy den do prace…
ryccardo
Svou práci shledávám jako smysluplnou a baví mě, takže proč bych měl jít dělat něco jiného?
Hendly
Toto vlakno uz opustim. Debata na tema: Muzu mit co chci kdyz bych chtel, ale ted mi staci jezdit starym autem na Jadran v kuse a kazdy den hakovat pod sefem mi neprijde uplne … no jak to rict. Mozna ne dospela.
ryccardo
Mě debata s tebou už vůbec ne, takže klidně opusť celý web auto.cz a jdi debatovat někam kde pro tebe a tvé názory budou mít lidi větší pochopení. Tady se schází fandové aut.
Hendly
Tak od tak schopného fandy aut (psal jsi o sobe ze jsi chytrejsi nez vedeni EU a vedeni VW jsou pitomci) bych cekal nejakou vlastni dilnu na renovaci, zavodni staj a nebo rozhovory v Top Gear…
ryccardo
Tvé očekávání je čistě tvoje emocionální záležitost. To mě fakt nezajímá.
ryccardo
Naopak. Jirka ma naprostou pravdu. A ze s EV plasime hlavne v Evrope, tak to Toyotu fakt nemotivuje k zoufalostem typu EV only.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
On si to uvědomuje třeba i VW a nepokrytě plánuje recyklovat v těchto zemích spalovací techniku.
ryccardo
Ne recyklovat, ale pouzivat.
ryccardo
Naopak. Vedeni Toyoty je prozirave. S elektromobilitou to nebude tak horke.
Lubo
Majú môj rešpekt. Dnes sa to veľmi nenosí, ale používajú zdravý rozum.
EV trend neignorujú, ale investujú dlhodobo vlastné prostriedky do toho čomu veria a to v dnešnej predotovanej dobe nie je úplne obvyklé.

Určite sa tu nájdu diskutujúci, ktorí už jedinú správnu odpoveď poznajú. O to viac Toyota/Toyoda :yes:
ericn
Hlavně jsou tu tací borci, kteří chtějí panu Toyodovi radit 😒]
Hendly
Tak je tu i dost borcu co radi Muskovi😀
rohor
Srovnávat japonského dříče Toyodu s hochštaplerem Muskem, no ty máš taky dost, chlape. 😄 😄 😄 😄
Hendly
Zkus byt aspon slusny a nebo nereaguj.
Povysovat se nad nejbohatsim muzem planety na malem ceskem webu o autech…
rohor
Na tebe jsem ty tele reagoval ještě velice slušně v kontextu tvých blábolů.
Arese
Navíc už je druhý nejbohatší. 😄
rohor
Pan Hendly je správný levicový progresivista. Co se mu nehodí to nevidí.
Hendly
Trochu se pletes v tom co je argument. To co pises argument neni.

Klidne pis konkretni vec k tematu. Argumentuj a ukaz znalost.
To je totiz jedine co tu hledam. Argument proti ev. Misto toho jen neustale opakovani vyvracenych hoaxu a urazky jako treba ty tady …
ericn
Tak hlavně, že z tebe padají argumenty 😒]
Hendly
Tak argumentaci toho, ze se lidi maji chovat slusne snad nemusim uvadet?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Arese a argumenty? To chceš moc. Jeho argumenty jsou jeho domněnky a výmysly. Jo a taky bulvarni tisk.
Hendly
Takhle si mluv s tema co ti to papaji. Tady pouzivej argumenty. Mluvis jako bys s Toyodou snidal. O tom kdo je vis maximalne z PR oddeleni.
ryccardo
Kvalita cloveka se neurcuje podle toho kolik ma penez. Muze byt miliardar a pritom byt bezcennym povlem. Podivej se na Babise.
Hendly
Taky nerikam nic lidskych kvalitach Muska ani Toyody.
Jsem si na 99% jisty ze o jejich lidskych kvalitach tady nikdo moc nevi.

PS: ostatne jako o lidskych kvalitach nerika nic narodnost, barva pleti, sexualita atd.
rohor
Samozřejmě Hendly. Umím si tě představit jako homosexuála afrického původu a s tvými názory ani inteligencí to nesouvisí
ericn
Prosím tě, tomu nevěřím 😉 Ty že by sis něco takového dovolil nebo nedej bože Don, skoro svatokrádež… Co se týká aut, Musk panu Toyodovi nesahá ani po kotníky…
Mig_35
A co se týká mnoha dalších oborů, nesahá pan Toyota zase Muskovi ani po kotníky. Třeba vesmírné lety. A kdo je v oboru jak dlouho bych taky neopomněl.
ericn
Tvl a není to tady server o autech? Nevím no 😢
Mig_35
možná si přečti celou diskusi od počátku. a jestli srovnáváš někoho, kdo začal od nuly před pár lety a ovládnul celé odvětví poměrně rychle /elektromobily/ s někým, kdo je v oboru desítky let... potom určitě nejsi objektivní
ericn
No a je vidět, že i když Musk začal před pár (tuším 10ti lety), pořád mu ty auta nejdou… 😉
Mig_35
Nevím jestli souperis s HotRomem o nejhloupejsi reakci, ale musím te upozornit, že sis vybral těžkého soupeře 😉
ericn
Jen čistá realita, kvalita těch aut je tristní a Teslu zákazník nezajímá. Napsáno je k tom dost, videí taky a pověst značkových servisů je takě “skvělá” 😒]

Chtít elektromobil, Tesle se zdaleka vyhnu a raději bych ty nekřesťanský peníze nechal u BMW za i4 😉
Mig_35
Která stojí asi tak o 500-700 tisíc víc.
ericn
Aha, základní cena T3 je 1,369 mil Kč a i4 za eDrive35 za 1,352 mil Kč, kde je asi chyba 😉 A nebudeme se asi bavit o tom, které auto je vyrobeno kvalitněji, že?
Mig_35
Ceník je krásná věc, nejlevnější reálnou jetou i4 M50 nenajdes pod 2M, nejlevnější model 3 Performance za 1,2-1,3 při stejném nájezdu. Fungl za 1,7. Jsou podobne výkonné. Jen ta kvalitnější od BMW je tak o 400 kg těžší 😉
Teď jsem někde zahlédl, ze se někdo chlubil, ze na i4 M50 bude čekat dva roky
Arese
Přesně tak. Bídná kvalita jeho elektrosamohybů se prý dokonce ještě zhoršuje! 😄
DonVito
https😐/insideevs.com/…iable-ev-brands/

Tesla And Nissan Make Most Reliable EVs, Says Consumer Reports Survey
The Tesla Model 3 and Nissan Leaf don't typically have issues with their battery packs, motors, or charging.

😲 😢 8-s 😲
rohor
Ani ten Twitter tomu Toyodovi moc nejde 😄 😄
Lubo
Je ich tu škoda ako diskutérov. Toyoda ničomu nerozumie, tvrdí blbosti. Koľko by v Toyote ušetrili, ak by si ich najali, prípadne by stačilo prečítať si ich príspevky. 😲

Na Japoncoch sa mi páči, že neskočia na každú p** (módnu vlnu), pokojne si idú svoje, nehejtujú nikoho, skúmajú alternatívy a investujú do nich. Je to taká tichá voda, väčšina ľudí nemá poňatia koľko % modernej techniky je závislých na japonskej produkcii a patentoch.

Ako píše Daniel Gladiš😒br /> … když si koupíte iPhone nebo jiný smartphone, čtvrtina až třetina obsahu je z Japonska (nejvíc ze všech zemí). Ale mezi japonskými firmami najdeme i jiné, méně viditelné, ale s mnohem dominantnějšími tržními pozicemi. Například speciální chemikálie nezbytné pro výrobu polovodičů, jako jsou fluorovaný polyimid, fluorovodík či fotorezist, jsou téměř v monopolních dodávkách japonských firem JSR a TOK (80-90% globální tržní podíl). Malé elektrické motory do aut 80 %. Karbonová vlákna 66 %. Pokročilé senzory 40-70 % podle typu. Určité oblasti „medical and office automation equipment“ přes 70 %. Stroje a zařízení pro výrobu LCD panelů až 90 %. To jsou všechno globální tržní podíly japonských firem. Celá řada světových výrobců je na japonských dodávkách silně závislá.
Hendly
Z tveho prispevku si beru dve veci.
Prvni. Je potreba videt za prohlasenim Toyoty taky neco jineho nez osobu pana Toyody. Treba mnozstvi penez investovaných do vodiku a neuspech vodiku na trhu osobnich aut.

A druha. Japonsko investovalo ochromne usili do vyvoje technologií a cerpa z toho jak popisujes i dnes. Proc je tu ale tak casto kritizovana snaha o rozvoj modernich trendu a krici se po udrzeni spalovacich motoru bez rozvoje ( kritika emisnich norem)?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Zákaz prodeje spalovacích motorů (tedy hybridů všeho druhu a na jakékoli než syntetické palivo) a zároveň vnucování jedné 100 let staré technologie není rozvoj, ale ekoteror.
Arese
:yes: :yes: :yes: 😄
rohor
:yes: :yes: :yes: :yes:
Arese
...a velmi prorocká slova. Není divu, že elektrofašisté by za ně pana Toyodu nejraději kamenovali. Již za několik málo let se ale ukáže, že má naprostou pravdu (která se ale zatím v dnešním progresivistickém světě příliš nenosí, ale všeho do času). 😄
Hendly
Citace z clanku:” Za nepřítele Toyoda označil uhlík”.

Jsem rad Arese, ze uz jsi se zase trochu posunul ve svem chapani co se deje.
Ppdle tvych prispevku a odkazu jsi dlouho CO2 problematiku popiral. ..
Arese
Jako vždy mi vkládáš do úst věci, které jsem nikdy neřekl. Ale ano, přemíra uhlíku je pochopitelně problém, otázka ovšem je, jestli je vůbec v lidských silách s tím něco účinně dělat. Jedno je ale již dnes naprosto jisté - direktivním nařizováním nepraktických a odporných zkratomobilů se relevantního snížení uhlíku v atmosvéře určitě nedosáhne, zato ekonomické a společenské důsledky by byly naprosto katastrofální! :no:
Hendly
Pan Toyoda si evidentně mysli neco jineho.
Arese
Hendly
ano, vyrobci vyfuku nenávidí ev.
Prekvapive. A Toyota opakovane rika o nutnosti snizit emise CO2.
ryccardo
Tyhle módní kecy o nutnosti snížit emise CO2 na papíře, tak o tom teď mluví kde kdo. Toyota nemůže být vyjímka. Co ti na tom přijde zvláštního? Ano výrobci výfuků za 30 let asi nebudou mít práci. To se budou muset přeorientovat na jiný obor, ale mám dojem, že času je na to zatím dost.
Arese
https😐/www.youtube.com/watch?…
Je sice trochu delší, ale určitě stojí za to, protože je v něm řečeno vše o tom, kam nás progresivističtí bruselští zločinci chtějí dostat. Nechybějí ani české titulky!
Hendly
😀
Setkavam se s tim tady dost casto. Vis co je kolobeh uhliku v prirode?

Kdyz neznas zakladni ucivo zakladni skoly pak snadno naletis na nesmyslne video zreba jako je v tvem odkazu.
ryccardo
Stejně tupý demagogický kecy jako od Hamuny. Chodíte někam na společný školení? To že poukazuje na hrozby, které nám ze strany EU reálně hrozí u tebe znamená, že neví co je koloběh uhlíku v přírodě?
Hendly
Tak predpokladam, ze ty, stejne jako lide kteri zpracovavaji podklady k CO2 pro evropsky parlament, vis, ze paleni dreva je CO2 neutralni.

Zakze to video je klasicka manipulace ktera prehazuje na EU neco co neni vubec aktualni tema.

Otazka je proc ty na takovy nesmysl skaces?
ryccardo
Akorát to co se ukládalo 80 let ty spálíš za pár týdnů. To je ti jedno? Jsi přesvědčený, že pálení dřeva bude košer i za 10 let?
Hendly
😀 sorry, ale o to prave jde. ja spalim to co se uklada 80 let s tim, ze kdyz to delam rozumne tak se to staci ukladat.

Ale fosilni paliva je uhlik ktery se ukladal miliony let a my to co se ukladalo miliony let palime v radu desetileti.

Citis ten rozdil?
ryccardo
jj určitě. Tak hlavně, že v tom máš takhle jasno 😁 Takže teď to za pár let naším snažením v EU všechno napravíme jo?
Hendly
Jestli mám v tom co píšu o koloběhu CO2 a fosilních palivech nějakou chybu tak to napiš.

Takhle se asi shodneme na tom, že spalováním fosilních paliv vypouštíme do ovzduší ohromné (opravdu velké) množství CO2 které bylo ukládáné po mnoho a mnoho miliónů let. To je ten rozdíl od spalovaní dřeva na kterém je postaveno to nesmyslné video.

A když už tohle o fosilních palivech oba víme je otázka zda je řešením tenhle problém ignorovat a dělat, že neexistuje - což ty prosazuješ.
ryccardo
Ano to vypouštíme a už sakra dlouho. Proč myslíš, že je zrovna teď potřeba, aby se Evropa přetrhla a snažila se to zachránit? S přiměřeným odklonem od fosilních paliv samozřejmě souhlasím, ale ne tempem a v rozměru jak diktují klimatologové.
Hendly
Myslíš že se evropa chce přetrhnout? Jde o velice postupný odklon od fosilních paliv a evropa v tom rozhodně není sama.

Co je přiměřený? Čistě pro představu, máš odhad jak dlouho budeme ještě jezdit se spalovacíma autama i když by se dnes zakázal (čistě teoretick samozřejmě) prodej spalovacích aut?

Už chápeš, že ani všechny pralesy světa nedokážou zachytit ani zlomek CO2 z fosilních paliv?
Hendly
ryccardo
Ano zatím si to ještě nikdo nedovolí. To by totiž znamenalo totální rozvrat a konec EU, tak budeme doufat, že to tak bude i za 10 let.
Hendly
ne. tady jde o technicky fakt.
A odbocka jinam. Greendeal za cr podebsal Babis ktery je ted velky favorit na prezidenta a vyhral volby. Ty nejsi zastance demokracie?
ryccardo
Já vím, že to podepsal on. Otázka je jestli z blbosti nebo jaký postihy by nám hrozili, kdybychom se postavili proti. Vtipný je, že se GreenDeal protlačil v tichosti, když se celý svět díval úplně jiným směrem a o toto téma se nikdo nezajímal a nebyl mu věnován žádný mediální prostor neb zrovna začínal Covid. Výborný načasování pro tak zásadní závazek nemyslíš? Kdyby o tom bylo nějaké referendum nebo přípravné PR v médiích, aby se obyvatelstvo dozvědělo co na ně soudruzi v Bruselu šijou, tak by to tak jednoduše neprošlo.
Hendly
Green deal byl odhlasován evropským parlamentem kde jsou zástupci všech zemí kteří jsou voleni ve svobodných národních volbách + musí být schváleno jednohlasně každou zemí.

Kde tam máš prostor pro "soudruhy"?

Tvrdíš, že šlo o vydírání? Jaké? Kde jsi k tomuto názoru přišel? Proč o tom Babiš nemluví?

Upřímně.. nezní tvoje teorie trochu konspiračně?
ryccardo
A když si jeden stát postaví hlavu, tak se to shodí ze stolu a jde se dál myslíš? Nebude tam nějaká nátlaková strategie a lobystický tlaky, úplatky atd. myslíš?

Buď je to čiré diletanství, těch co to odsouhlasili nebo je v tom nátlak nebo uplácení v různých formách. Racionální rozhodnutí to totiž není.
Hendly
Takže poslouchat vědce a zkusit alespoň nějak zmírnit dopady spalování paliv je iracionální?

Když se jeden stát postaví za ne, tak s tím nikdo nic neudělá. Proto se před začátkem schvalování vedou dlouhé debaty a vše je předpřipraveno.
ryccardo
Tak ten se jim povedl. :yes:
Avatar - pradeda777
pradeda777
....auto na baterky je to samé jako policajt na baterky. Obojí na h.o.w.n.o........ 😒 😒 😒
ryccardo
Tak takhle bych to zase úplně nepojal, ale není možný, aby to komouši v Bruselu řídili co se bude v celý EU vyrábět za auta. To jsme o 40 let zpátky!!!