Novinky
Majú môj rešpekt. Dnes sa to veľmi nenosí, ale používajú zdravý rozum.
EV trend neignorujú, ale investujú dlhodobo vlastné prostriedky do toho čomu veria a to v dnešnej predotovanej dobe nie je úplne obvyklé.
Určite sa tu nájdu diskutujúci, ktorí už jedinú správnu odpoveď poznajú. O to viac Toyota/Toyoda :yes:
EV trend neignorujú, ale investujú dlhodobo vlastné prostriedky do toho čomu veria a to v dnešnej predotovanej dobe nie je úplne obvyklé.
Určite sa tu nájdu diskutujúci, ktorí už jedinú správnu odpoveď poznajú. O to viac Toyota/Toyoda :yes:
Hlavně jsou tu tací borci, kteří chtějí panu Toyodovi radit 😒]
Tak je tu i dost borcu co radi Muskovi😀
Srovnávat japonského dříče Toyodu s hochštaplerem Muskem, no ty máš taky dost, chlape. 😄 😄 😄 😄
Zkus byt aspon slusny a nebo nereaguj.
Povysovat se nad nejbohatsim muzem planety na malem ceskem webu o autech…
Povysovat se nad nejbohatsim muzem planety na malem ceskem webu o autech…
Na tebe jsem ty tele reagoval ještě velice slušně v kontextu tvých blábolů.
Navíc už je druhý nejbohatší. 😄
Pan Hendly je správný levicový progresivista. Co se mu nehodí to nevidí.
Trochu se pletes v tom co je argument. To co pises argument neni.
Klidne pis konkretni vec k tematu. Argumentuj a ukaz znalost.
To je totiz jedine co tu hledam. Argument proti ev. Misto toho jen neustale opakovani vyvracenych hoaxu a urazky jako treba ty tady …
Klidne pis konkretni vec k tematu. Argumentuj a ukaz znalost.
To je totiz jedine co tu hledam. Argument proti ev. Misto toho jen neustale opakovani vyvracenych hoaxu a urazky jako treba ty tady …
Kvalita cloveka se neurcuje podle toho kolik ma penez. Muze byt miliardar a pritom byt bezcennym povlem. Podivej se na Babise.
Taky nerikam nic lidskych kvalitach Muska ani Toyody.
Jsem si na 99% jisty ze o jejich lidskych kvalitach tady nikdo moc nevi.
PS: ostatne jako o lidskych kvalitach nerika nic narodnost, barva pleti, sexualita atd.
Jsem si na 99% jisty ze o jejich lidskych kvalitach tady nikdo moc nevi.
PS: ostatne jako o lidskych kvalitach nerika nic narodnost, barva pleti, sexualita atd.
Prosím tě, tomu nevěřím 😉 Ty že by sis něco takového dovolil nebo nedej bože Don, skoro svatokrádež… Co se týká aut, Musk panu Toyodovi nesahá ani po kotníky…
A co se týká mnoha dalších oborů, nesahá pan Toyota zase Muskovi ani po kotníky. Třeba vesmírné lety. A kdo je v oboru jak dlouho bych taky neopomněl.
Tvl a není to tady server o autech? Nevím no 😢
možná si přečti celou diskusi od počátku. a jestli srovnáváš někoho, kdo začal od nuly před pár lety a ovládnul celé odvětví poměrně rychle /elektromobily/ s někým, kdo je v oboru desítky let... potom určitě nejsi objektivní
No a je vidět, že i když Musk začal před pár (tuším 10ti lety), pořád mu ty auta nejdou… 😉
Nevím jestli souperis s HotRomem o nejhloupejsi reakci, ale musím te upozornit, že sis vybral těžkého soupeře 😉
Jen čistá realita, kvalita těch aut je tristní a Teslu zákazník nezajímá. Napsáno je k tom dost, videí taky a pověst značkových servisů je takě “skvělá” 😒]
Chtít elektromobil, Tesle se zdaleka vyhnu a raději bych ty nekřesťanský peníze nechal u BMW za i4 😉
Chtít elektromobil, Tesle se zdaleka vyhnu a raději bych ty nekřesťanský peníze nechal u BMW za i4 😉
Která stojí asi tak o 500-700 tisíc víc.
Aha, základní cena T3 je 1,369 mil Kč a i4 za eDrive35 za 1,352 mil Kč, kde je asi chyba 😉 A nebudeme se asi bavit o tom, které auto je vyrobeno kvalitněji, že?
Ceník je krásná věc, nejlevnější reálnou jetou i4 M50 nenajdes pod 2M, nejlevnější model 3 Performance za 1,2-1,3 při stejném nájezdu. Fungl za 1,7. Jsou podobne výkonné. Jen ta kvalitnější od BMW je tak o 400 kg těžší 😉
Teď jsem někde zahlédl, ze se někdo chlubil, ze na i4 M50 bude čekat dva roky
Teď jsem někde zahlédl, ze se někdo chlubil, ze na i4 M50 bude čekat dva roky
Přesně tak. Bídná kvalita jeho elektrosamohybů se prý dokonce ještě zhoršuje! 😄
https😐/insideevs.com/…iable-ev-brands/
Tesla And Nissan Make Most Reliable EVs, Says Consumer Reports Survey
The Tesla Model 3 and Nissan Leaf don't typically have issues with their battery packs, motors, or charging.
😲 😢 8-s 😲
Tesla And Nissan Make Most Reliable EVs, Says Consumer Reports Survey
The Tesla Model 3 and Nissan Leaf don't typically have issues with their battery packs, motors, or charging.
😲 😢 8-s 😲
Je ich tu škoda ako diskutérov. Toyoda ničomu nerozumie, tvrdí blbosti. Koľko by v Toyote ušetrili, ak by si ich najali, prípadne by stačilo prečítať si ich príspevky. 😲
Na Japoncoch sa mi páči, že neskočia na každú p** (módnu vlnu), pokojne si idú svoje, nehejtujú nikoho, skúmajú alternatívy a investujú do nich. Je to taká tichá voda, väčšina ľudí nemá poňatia koľko % modernej techniky je závislých na japonskej produkcii a patentoch.
Ako píše Daniel Gladiš😒br /> … když si koupíte iPhone nebo jiný smartphone, čtvrtina až třetina obsahu je z Japonska (nejvíc ze všech zemí). Ale mezi japonskými firmami najdeme i jiné, méně viditelné, ale s mnohem dominantnějšími tržními pozicemi. Například speciální chemikálie nezbytné pro výrobu polovodičů, jako jsou fluorovaný polyimid, fluorovodík či fotorezist, jsou téměř v monopolních dodávkách japonských firem JSR a TOK (80-90% globální tržní podíl). Malé elektrické motory do aut 80 %. Karbonová vlákna 66 %. Pokročilé senzory 40-70 % podle typu. Určité oblasti „medical and office automation equipment“ přes 70 %. Stroje a zařízení pro výrobu LCD panelů až 90 %. To jsou všechno globální tržní podíly japonských firem. Celá řada světových výrobců je na japonských dodávkách silně závislá.
Na Japoncoch sa mi páči, že neskočia na každú p** (módnu vlnu), pokojne si idú svoje, nehejtujú nikoho, skúmajú alternatívy a investujú do nich. Je to taká tichá voda, väčšina ľudí nemá poňatia koľko % modernej techniky je závislých na japonskej produkcii a patentoch.
Ako píše Daniel Gladiš😒br /> … když si koupíte iPhone nebo jiný smartphone, čtvrtina až třetina obsahu je z Japonska (nejvíc ze všech zemí). Ale mezi japonskými firmami najdeme i jiné, méně viditelné, ale s mnohem dominantnějšími tržními pozicemi. Například speciální chemikálie nezbytné pro výrobu polovodičů, jako jsou fluorovaný polyimid, fluorovodík či fotorezist, jsou téměř v monopolních dodávkách japonských firem JSR a TOK (80-90% globální tržní podíl). Malé elektrické motory do aut 80 %. Karbonová vlákna 66 %. Pokročilé senzory 40-70 % podle typu. Určité oblasti „medical and office automation equipment“ přes 70 %. Stroje a zařízení pro výrobu LCD panelů až 90 %. To jsou všechno globální tržní podíly japonských firem. Celá řada světových výrobců je na japonských dodávkách silně závislá.
Z tveho prispevku si beru dve veci.
Prvni. Je potreba videt za prohlasenim Toyoty taky neco jineho nez osobu pana Toyody. Treba mnozstvi penez investovaných do vodiku a neuspech vodiku na trhu osobnich aut.
A druha. Japonsko investovalo ochromne usili do vyvoje technologií a cerpa z toho jak popisujes i dnes. Proc je tu ale tak casto kritizovana snaha o rozvoj modernich trendu a krici se po udrzeni spalovacich motoru bez rozvoje ( kritika emisnich norem)?
Prvni. Je potreba videt za prohlasenim Toyoty taky neco jineho nez osobu pana Toyody. Treba mnozstvi penez investovaných do vodiku a neuspech vodiku na trhu osobnich aut.
A druha. Japonsko investovalo ochromne usili do vyvoje technologií a cerpa z toho jak popisujes i dnes. Proc je tu ale tak casto kritizovana snaha o rozvoj modernich trendu a krici se po udrzeni spalovacich motoru bez rozvoje ( kritika emisnich norem)?
...a velmi prorocká slova. Není divu, že elektrofašisté by za ně pana Toyodu nejraději kamenovali. Již za několik málo let se ale ukáže, že má naprostou pravdu (která se ale zatím v dnešním progresivistickém světě příliš nenosí, ale všeho do času). 😄
Citace z clanku:” Za nepřítele Toyoda označil uhlík”.
Jsem rad Arese, ze uz jsi se zase trochu posunul ve svem chapani co se deje.
Ppdle tvych prispevku a odkazu jsi dlouho CO2 problematiku popiral. ..
Jsem rad Arese, ze uz jsi se zase trochu posunul ve svem chapani co se deje.
Ppdle tvych prispevku a odkazu jsi dlouho CO2 problematiku popiral. ..
Jako vždy mi vkládáš do úst věci, které jsem nikdy neřekl. Ale ano, přemíra uhlíku je pochopitelně problém, otázka ovšem je, jestli je vůbec v lidských silách s tím něco účinně dělat. Jedno je ale již dnes naprosto jisté - direktivním nařizováním nepraktických a odporných zkratomobilů se relevantního snížení uhlíku v atmosvéře určitě nedosáhne, zato ekonomické a společenské důsledky by byly naprosto katastrofální! :no:
Pan Toyoda si evidentně mysli neco jineho.
Jo, ten určitě! 😒]
https😐/www.autoforum.cz/…rika-sef-toyota/
https😐/www.autoforum.cz/…rika-sef-toyota/
ano, vyrobci vyfuku nenávidí ev.
Prekvapive. A Toyota opakovane rika o nutnosti snizit emise CO2.
Prekvapive. A Toyota opakovane rika o nutnosti snizit emise CO2.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Je sice trochu delší, ale určitě stojí za to, protože je v něm řečeno vše o tom, kam nás progresivističtí bruselští zločinci chtějí dostat. Nechybějí ani české titulky!
Je sice trochu delší, ale určitě stojí za to, protože je v něm řečeno vše o tom, kam nás progresivističtí bruselští zločinci chtějí dostat. Nechybějí ani české titulky!
😀
Setkavam se s tim tady dost casto. Vis co je kolobeh uhliku v prirode?
Kdyz neznas zakladni ucivo zakladni skoly pak snadno naletis na nesmyslne video zreba jako je v tvem odkazu.
Setkavam se s tim tady dost casto. Vis co je kolobeh uhliku v prirode?
Kdyz neznas zakladni ucivo zakladni skoly pak snadno naletis na nesmyslne video zreba jako je v tvem odkazu.
Stejně tupý demagogický kecy jako od Hamuny. Chodíte někam na společný školení? To že poukazuje na hrozby, které nám ze strany EU reálně hrozí u tebe znamená, že neví co je koloběh uhlíku v přírodě?
Tak predpokladam, ze ty, stejne jako lide kteri zpracovavaji podklady k CO2 pro evropsky parlament, vis, ze paleni dreva je CO2 neutralni.
Zakze to video je klasicka manipulace ktera prehazuje na EU neco co neni vubec aktualni tema.
Otazka je proc ty na takovy nesmysl skaces?
Zakze to video je klasicka manipulace ktera prehazuje na EU neco co neni vubec aktualni tema.
Otazka je proc ty na takovy nesmysl skaces?
Akorát to co se ukládalo 80 let ty spálíš za pár týdnů. To je ti jedno? Jsi přesvědčený, že pálení dřeva bude košer i za 10 let?
😀 sorry, ale o to prave jde. ja spalim to co se uklada 80 let s tim, ze kdyz to delam rozumne tak se to staci ukladat.
Ale fosilni paliva je uhlik ktery se ukladal miliony let a my to co se ukladalo miliony let palime v radu desetileti.
Citis ten rozdil?
Ale fosilni paliva je uhlik ktery se ukladal miliony let a my to co se ukladalo miliony let palime v radu desetileti.
Citis ten rozdil?
jj určitě. Tak hlavně, že v tom máš takhle jasno 😁 Takže teď to za pár let naším snažením v EU všechno napravíme jo?
Jestli mám v tom co píšu o koloběhu CO2 a fosilních palivech nějakou chybu tak to napiš.
Takhle se asi shodneme na tom, že spalováním fosilních paliv vypouštíme do ovzduší ohromné (opravdu velké) množství CO2 které bylo ukládáné po mnoho a mnoho miliónů let. To je ten rozdíl od spalovaní dřeva na kterém je postaveno to nesmyslné video.
A když už tohle o fosilních palivech oba víme je otázka zda je řešením tenhle problém ignorovat a dělat, že neexistuje - což ty prosazuješ.
Takhle se asi shodneme na tom, že spalováním fosilních paliv vypouštíme do ovzduší ohromné (opravdu velké) množství CO2 které bylo ukládáné po mnoho a mnoho miliónů let. To je ten rozdíl od spalovaní dřeva na kterém je postaveno to nesmyslné video.
A když už tohle o fosilních palivech oba víme je otázka zda je řešením tenhle problém ignorovat a dělat, že neexistuje - což ty prosazuješ.
Ano to vypouštíme a už sakra dlouho. Proč myslíš, že je zrovna teď potřeba, aby se Evropa přetrhla a snažila se to zachránit? S přiměřeným odklonem od fosilních paliv samozřejmě souhlasím, ale ne tempem a v rozměru jak diktují klimatologové.
Myslíš že se evropa chce přetrhnout? Jde o velice postupný odklon od fosilních paliv a evropa v tom rozhodně není sama.
Co je přiměřený? Čistě pro představu, máš odhad jak dlouho budeme ještě jezdit se spalovacíma autama i když by se dnes zakázal (čistě teoretick samozřejmě) prodej spalovacích aut?
Už chápeš, že ani všechny pralesy světa nedokážou zachytit ani zlomek CO2 z fosilních paliv?
Co je přiměřený? Čistě pro představu, máš odhad jak dlouho budeme ještě jezdit se spalovacíma autama i když by se dnes zakázal (čistě teoretick samozřejmě) prodej spalovacích aut?
Už chápeš, že ani všechny pralesy světa nedokážou zachytit ani zlomek CO2 z fosilních paliv?
Ano zatím si to ještě nikdo nedovolí. To by totiž znamenalo totální rozvrat a konec EU, tak budeme doufat, že to tak bude i za 10 let.
ne. tady jde o technicky fakt.
A odbocka jinam. Greendeal za cr podebsal Babis ktery je ted velky favorit na prezidenta a vyhral volby. Ty nejsi zastance demokracie?
A odbocka jinam. Greendeal za cr podebsal Babis ktery je ted velky favorit na prezidenta a vyhral volby. Ty nejsi zastance demokracie?
Já vím, že to podepsal on. Otázka je jestli z blbosti nebo jaký postihy by nám hrozili, kdybychom se postavili proti. Vtipný je, že se GreenDeal protlačil v tichosti, když se celý svět díval úplně jiným směrem a o toto téma se nikdo nezajímal a nebyl mu věnován žádný mediální prostor neb zrovna začínal Covid. Výborný načasování pro tak zásadní závazek nemyslíš? Kdyby o tom bylo nějaké referendum nebo přípravné PR v médiích, aby se obyvatelstvo dozvědělo co na ně soudruzi v Bruselu šijou, tak by to tak jednoduše neprošlo.
Green deal byl odhlasován evropským parlamentem kde jsou zástupci všech zemí kteří jsou voleni ve svobodných národních volbách + musí být schváleno jednohlasně každou zemí.
Kde tam máš prostor pro "soudruhy"?
Tvrdíš, že šlo o vydírání? Jaké? Kde jsi k tomuto názoru přišel? Proč o tom Babiš nemluví?
Upřímně.. nezní tvoje teorie trochu konspiračně?
Kde tam máš prostor pro "soudruhy"?
Tvrdíš, že šlo o vydírání? Jaké? Kde jsi k tomuto názoru přišel? Proč o tom Babiš nemluví?
Upřímně.. nezní tvoje teorie trochu konspiračně?
A když si jeden stát postaví hlavu, tak se to shodí ze stolu a jde se dál myslíš? Nebude tam nějaká nátlaková strategie a lobystický tlaky, úplatky atd. myslíš?
Buď je to čiré diletanství, těch co to odsouhlasili nebo je v tom nátlak nebo uplácení v různých formách. Racionální rozhodnutí to totiž není.
Buď je to čiré diletanství, těch co to odsouhlasili nebo je v tom nátlak nebo uplácení v různých formách. Racionální rozhodnutí to totiž není.
....auto na baterky je to samé jako policajt na baterky. Obojí na h.o.w.n.o........ 😒 😒 😒
Ale dela velkou chybu.
Na druhou stranu si myslim, ze ma know-how na to se rychle dotahnout.
https😐/fdrive.cz/…n-na-ionity-5690
300 kilometrů nabito za 15 minut
Nekdo tomu rika dlouhe tankovaci casy...
Kdyz porovnavas s F1, tak kazdopadne. 😁
😁 😁 😁
https😐/fdrive.cz/…-jako-novou-9955
Kolik myslis, ze je zivotnost treba toho EQC?
Nehlede na to ze Toyota je globalni znacka a velmi dobre si uvedomuje, ze existuje spousta zemi se silnym trhem, kde elektromobily nemaji zatim zadnou sanci (Brazilie, Indie) a kde ty hybridy udelaji lepsi sluzbu nez EV (z hlediska celkove ekologie).
I kdyz je samozrejme fakt, ze vyhody EV jsou v porovnani s uspornym hybridem mensi nez s V8. 😁
Vim, ze to Jirkovi mysli dobre. :yes:
Nesnizim se k ubohym urazkam.
Je mi lito (jeste vic nez tebe) tech, kteri tvemu nesmyslnemu a navic urazlivemu prispevku tleskaji.
Napisu radeji neco o nastartovani elektromobility.
Toyoty prvni (moderni) a jedine cistokrevne EV je BZ4X, ktere teprve ted vyslo.
Nejhodnotnejsi automobilka sveta je Tesla u jejiz zrodu Toyota byla, jenze nasledne se elektrorevoluce zalekla. 😁
Tesla vyrabi jen EV a je nejvetsim vyrobcem EV (mozna spolu s BYD).
Toyota ma spickove hybridy. Ale prechod k elektromobilite spis brzdi.
Jestli nekdo nastartoval elektromobilitu, tak je to Tesla a BYD. :-!
A taky jsou za to od investoru po zasluze odmeneni.
https😐/companiesmarketcap.com/…s-by-market-cap/
Toyota zatim "jen" zdokonalila spalovak. A samozrejme je vzorem (nejen v automotive) pro kvalitu a efektivitu vyroby. TPS je pojem. :yes: :yes: :yes:
Take ma dobre naslapnuto s SSB a drzim ji v tom palce. :yes😒br /> Jen EV nechce.
Uvidime kam pujde hodnota akcii Toyoty a kolik bude prodavat EV.
Zatim je ale prinos Toyoty k elektromobilite mizivy.
PS Investory nezajima obrat. Investory zajima zisk a predevsim perspektiva / zhodnoceni akcii. I z toho je videt ze future is electric. Proc by jinak byla nejvetsi automobilka sveta az druha??
Chytrejsi nez Musk?
A vedeni druhe nejvetsi (teda myslim ze VW je stale druha) je teda podle tebe plne pitomcu?
Nabizi se otazka proc tedy maris svuj obrovsky talent tady?
PS😲pravdu je velikost firmy rozhodujici v tom zda ji lze kritizovat?
PS: Ne velikost ale úspěšnost.
Stejne tak skromnost. Mit znalosti a intelekt na to prosadit se do vedeni EU a misto toho chodit kazdy den do prace…