Design
kari.laz
2
Pokud dostane pod kapotu samostatný čtyřlitrový osmiválec, tak ať si tam pak už dají klidně monočlánky, morče v kolečku, nebo dopředu tažného mezka. To už budou stejně okrajové záležitosti. Páteř bude "ten správný" motor a dost bude vidět i 2.0 mh.
Přejít do diskuze
Otázkou je, kdo by si koupil tak exklusivní auto, jakým AMG GT má být, s čtyřválcovým 2l mild hybridem? Vážně netuším…
Ačkoli si kladu podobnou otázku, realita bude taková, že to rozhodně nebude okrajová záležitost. Ale pořád věřím tomu, že největší prodeje bude samozřejmě s tím správným osmiválcovým ústrojím.
Taky si myslím, nicméně Kuba Rejlek testoval C63 S právě s tím to ústrojím 2l hybrid a až na tu hmotnost to celkem chválil. Myslím si ale, že cílové skupině se to líbit nebude, V8 je V8 a AMG GT má být exklusivní model 😉
Přesně tak. Parametry super, ale osmihrnek je osmihrnek. Nicméně dokážu pochopit lidi, co si vyberou právě R4.
Máš pravdu, špatně jsem si to přečetl, jestli jako AMG SL 43, tak to bude 280kW+10kW… No parametry fajn, ale 4hrnek… ;-\
V článku je uvedeno, že je to otázkou, zda tam tento motor bude, ale já bych to celkem logicky jako spodek nabídky viděl reálně.
To je ale PHEV. Já mám na mysli 2.0 mild. Ten bude začátek nabídky a myslím, že si ho vybere nezanedbatelné množství lidí.
Ten nesmysl v 63S je blbost roku.
Ten nesmysl v 63S je blbost roku.