Testy
Niccolò Machiavelli
Pak se mohou výrobci divit, že prodávají málo. Nutí dealery prodávat elektroverze, ale zákazníci chtějí diesla.
Čítal si ten test, alebo si rovno prispel do diskusie? Dízel v ponuke je
Kde bereš tu drzost? Je to min 2x v textu a také v mínusech. Přehlídnout to nejde, takže si nečetl ty.
Vyjadril som sa veľmi špatne, ospravedlňujem sa za formu. Technický základ v podobe renaultu, alebo ďalšie dvojča od MB dízel v ponuke má. Tým pádom ani nemá z môjho pohľadu zmysel riešiť nissan, resp rozplývať sa nad tým, že nissan nemá. Keď sme túto tému už načali, ak bola novinárska spotreba kúsok nad 7 a možno bežný užívateľ pôjde pod 7, tak skrz cenu phm je investícia v podobe príplatku do dízla prí súčasných cenách phm ekonomicky sotva obhájiteľná
" K dostání je jedna velikost karoserie s pěti sedadly uvnitř, jediné pohonné ústrojí a dvojice výbav"
" Jak testovanou osobní verzi Combi, tak užitkové provedení Van, pohání výhradně 1,3litrový zážehový motor."
"Vznětovou pohonnou jednotku sice Townstar nenabídne, ale po vzoru Kangoo E-Tech se počítá s brzkým zahájením prodeje elektrické verze."
Informace o dieselu se týká odvozených verzí Mercedesu a originál Renault. Tento Nissan je jen s 1,3.
" Jak testovanou osobní verzi Combi, tak užitkové provedení Van, pohání výhradně 1,3litrový zážehový motor."
"Vznětovou pohonnou jednotku sice Townstar nenabídne, ale po vzoru Kangoo E-Tech se počítá s brzkým zahájením prodeje elektrické verze."
Informace o dieselu se týká odvozených verzí Mercedesu a originál Renault. Tento Nissan je jen s 1,3.
Po vymření druhu MPV se tyto osobní dodávky stávají jedinou alternativou. Většinou nezapřu svůj původ, ale zase kdo chce prostorné auto za přijatelnou cenu, nemá moc na výběr. Navíc co do prostoru je to bezkonkurenční.
Testovaný kousek by si zasloužil i silnější verzi 1,3 , když větší motor není na výběr, ale na druhou stranu v tomto podání bude vyhovovat absolutní většině lidí. Maximálně pokud s tím bude někdo jezdit plný, bude si naříkat, že by se hodil větší motor, nebo diesel, který by jel obstojně a o něco úsporněji.
Ale jinak povedený "přepravník" .
Testovaný kousek by si zasloužil i silnější verzi 1,3 , když větší motor není na výběr, ale na druhou stranu v tomto podání bude vyhovovat absolutní většině lidí. Maximálně pokud s tím bude někdo jezdit plný, bude si naříkat, že by se hodil větší motor, nebo diesel, který by jel obstojně a o něco úsporněji.
Ale jinak povedený "přepravník" .
Zrovna mám něco najeto v Třídě T a i srovnání s předchůdci. Starý Citan 1,2TCe jezdil v průměru tak za 8,5L, nejsilnější diesel 1,5CDI za 6,5L. Nová Třída T (Citan) jezdí s nejsilnějším dieselem tak za 6,3L a nejsilnější benzín vypadá tak na 8L. Já jezdím i po dálnici a po vnitřní Praze a tak ty spotřeby nejsou tak romantické jako údaj dle WLTP, nebo od někoho kdo se sem tam projede po okruhu a tvrdí že jezdí po Praze. V autě s čelní plochou 3 m2 prostě vznětový motor stále nabízí lepší mix provozních vlastností.