Novinky
rohor
2
Ve městě pod veřejným osvětlením si nemusíš všimnout ani toho.
Přejít do diskuze
Jenže jestli v téhle tmě někdo není schopný i bez kontrolky poznat, že nesvítí potkavacími ale jen denním svícením, tak by měl zfleku vrátili řidičák :-!
Podle mě systém prodělal už tolik zjednodušení v novelizacích, že další zjednodušení už ani není možné 😁 :-!
Jediné smysluplné zjednodušení je zrušení tohoto nesmyslu. Bodový systém nepřinesl žádný efekt. Za závažné přestupky má mít možnost odebrat ve správním řízení dopravně správní úřad bez ohledu na nějaké body, a to vždy s ohledem k okolnostem.
Viz třeba nerozsvícení světel. Absolutní nesmysl tohle paušálně řadit do lehkých přestupků. V létě za slunného dne ano. Bohužel vídám jezdit bez světel u v tuto dobu a to je o život.
Jediné smysluplné zjednodušení je zrušení tohoto nesmyslu. Bodový systém nepřinesl žádný efekt. Za závažné přestupky má mít možnost odebrat ve správním řízení dopravně správní úřad bez ohledu na nějaké body, a to vždy s ohledem k okolnostem.
Viz třeba nerozsvícení světel. Absolutní nesmysl tohle paušálně řadit do lehkých přestupků. V létě za slunného dne ano. Bohužel vídám jezdit bez světel u v tuto dobu a to je o život.
Fakt nechápu že vytrvale zařazují nerozsvícení světel mezi bagatelní prohřešky.
Potkal jsem už iks aut jedoucích v noci nebo husté mlze bez světel a jako bagatelní mi to nepřišlo nikdy. Rozhodně bych tak kritické ohrožení bezpečnosti provozu nehodnotil stejně benevolentně jako zapomenuté doklady.
pochopit mozkové myšlení našich zákonodárců je pro mě někdy hodně obtížné
Potkal jsem už iks aut jedoucích v noci nebo husté mlze bez světel a jako bagatelní mi to nepřišlo nikdy. Rozhodně bych tak kritické ohrožení bezpečnosti provozu nehodnotil stejně benevolentně jako zapomenuté doklady.
pochopit mozkové myšlení našich zákonodárců je pro mě někdy hodně obtížné
Za jízdy těžko přehlídneš že ti nesvítí světla. I mezi pouličními lampami jsou tmavší místa kde je to hned patrné, nebo stačí dojet někoho na křižovatce ...
Úplně by stačilo takové xindly zastavovat a zdržet. Ale intenzivně a často. Ty jsi viděl po roce 89 že by někoho zastavili jinak než pro překročení rychlosti?
Nepoužití směrovek při řazení z pruhu do pruhu = 10 bodů a 20 tisíc pokuta
Nepoužití směrovek v křižovatce při odbočování = useknutí ruky
Nepoužití směrovek v křižovatce při odbočování = useknutí ruky
Jako třeba v mém autě nemáš šanci podle svícení či nesviceni přístrojovky poznat vůbec nic. Musel bys ses soustředit primo na kontrolku světel.
Jo, taky mě šokuje, kolik potkávám zhasnutých aut v noci za tmy. Nemůžu pochopit, že někoho netrkne, že mu nesvítí přístrojovka.
No, svícení. Kdyby se nezavadelo denní svícení, natož automatické denní svícení tak by zapomenutých nesvítičů ubylo. Nikdo to nedělá schválně, jen pod tlakem novinek zapomene. A když zapomene svítit zasrane SUV s automatikou dálkových tak to vítám víc než kdyby mi pralo lasery do xichtu.
Tedy cílem modifikace je to, aby žádný odeesacky parchant nemohl za žádnou prasarnu ihned přijít o řidičák. Výše pokuty nerozhoduje, nakradeno mají kmotři dost.
Já vím, třeba ve 30 let starém Peugeotu je alarm na zapomenutá rozsvícená světla (použitelné). Nenápadná kontrolka parkovací brzdy, která se ztrácí mezi dalšími (nepoužitelné). Prasklá žárovka - zapomeňte. Prius 2010 - prakticky totéž. Tak jasne že nemám nejnovější auta, ale kdy přijde konečně ta doba, kdy to tam všechno bude samozřejmost?
vyhrozovali, ze znasobi pokuty a poplatky za spravni rizeni
coz povede k tomu, ze i kdyz budes v pravu, vetsina lidi radsi zaplati pokutu nebo odpustek misto aby sli do spravniho rizeni, kde hrozi radove vic
a tyka se to klidne i toho projeti na cervenou na zeleznicnim prejezdu
zrovna ted sem stihanej za to, ze me na usekovym mereni zjistili o 3km vic nez tam je povoleny
ale v nabidce odpustku (za 400kc) to je za okamzitou rychlost
takze samozrejme spravni rizeni
rad bych videl ty protazeny xichty uredniku az jim to v odvolani zrozporuju, ze ani nevedi co meri
coz povede k tomu, ze i kdyz budes v pravu, vetsina lidi radsi zaplati pokutu nebo odpustek misto aby sli do spravniho rizeni, kde hrozi radove vic
a tyka se to klidne i toho projeti na cervenou na zeleznicnim prejezdu
zrovna ted sem stihanej za to, ze me na usekovym mereni zjistili o 3km vic nez tam je povoleny
ale v nabidce odpustku (za 400kc) to je za okamzitou rychlost
takze samozrejme spravni rizeni
rad bych videl ty protazeny xichty uredniku az jim to v odvolani zrozporuju, ze ani nevedi co meri
Kontrolky zapomenutých světel, prasklé žárovky nebo zatažené ručky jsou v autech už pěkně dlouho
Jistě. Ale ono to v Peugeotu 406 není lepší. Ve dne si nesvítících přístrojů taky nevšimneš. Dokonce ve městě pod veřejným osvětlením se mi to taky nejméně 2x stalo.
Jo, nakonec ti to začne být divné, ale určitě si nemusíš všimnout ihned. Třeba já jsem tak roztržitý, že často jedu 10 metrů se zataženou ručkou a to dokonce i v hybridím Priusu. Ačkoli je tam kontrolka. Do Peugeotu jsem si proto sám nainstaloval BLIKAJÍCÍ kontrolku. Ale cílem je spíše nějaký zvukový alarm. O světlech bych taky mohl vyprávět. Kdykoli mi někde z nějakého důvodu nefunguje alarm na zapomenutí rozsícených světel tak potom žebrám kolemjedoucí o jumpstart. Atd. Nerozumím, proč namísto zbytečných ***in jako kontrolky tlaku v pneu nejsou raději propracované systémy aby se nezapomenulo rozsvítit, nezapomenulo zhasnout, upozornilo na prasklou žárovku či na pokus rozjet se se zataženou ručkou. Tohle bych já všechno potřeboval.