Dobře víme, že všichni používají Snapdragon digital chassis.
A taky dobře víme, jak vypadají prototypy od Qualcommu, že mají displaye přes celou palubovku.
Nyní na CESu to ukázali i Sony a BMW, dokonce převedli displaye do head upů nad celou palubovkou.
K čomu je to dobré? Auto sa stane televíziou a nie prostriedkom na dopravenie sa z bodu A do bodu B, príp. prostriedkom pre potešenie z jazdy samotnej? Z tohto smerovania mi je čím ďalej, tým viac nevoľno. Viem, že pokrok nezastavíš, ale čomu prospieva tento pokrok?! Namiesto toho, aby sme ho smerovali do potrebných oblastí, tak “napredujeme” čím ďalej tým viac k väčším nezmyslom. :no:
Tyhle 3,14čoviny jsou fakt peklo. Už se vidím, jak se vzdám řízení, nechám se unášet zamrzlým počítačem vstříc serpentinám a budu přitom počítat pixely a zvracet do vřesu.
Není nic lepšího než ten pocit, když se váš mozek skrz oko soustředí na pevný bod, zatímco střední ucho bojuje s přetížením a vy s tím nemůžete nic dělat. Dobrou chuť ovečky.
takže by se měli asi soutředit na jiné věci, celý koncern v USA meziroční pokles prodejů o 12%, tradiční peckové značky typu Fiat pokles 61% :-):-):-) , Čalfa Moreo pokles 30% a dřívější dojná kráva RAM pokles 16%.
Velké displeje se spoustou dotykových ovladačů je dráhá největší pí...vina současného automobilismu. Tou první je násilně zaváděná elektrodebilita... :-O:-O:-O:no:
Fiat, Peugeot, Citroen - pokles v ČR o 30%, Alfa o 65%
Berlingo se v dieselu prodávalo po tisících, v elektro jsou to nízké kusy jednotek, to platí o Cotroenu, Fiatu, jen dodávky do Toyoty zůstaly na stejné úrovni :-)
jestli se jim díky propagované elektronaivitě takhle daří všude, nedivím se že v koncernu Stellantis propukla panika ...
mimochodem Renault pád o 30% také, Mitsubishi a Nissan díky Renaultu pád o 60/80% ...
Renault taky drtí elektro