Design
To je těžítko, nebo to slouží k sedací koupeli?
Tyhle 3,14čoviny jsou fakt peklo. Už se vidím, jak se vzdám řízení, nechám se unášet zamrzlým počítačem vstříc serpentinám a budu přitom počítat pixely a zvracet do vřesu.
Není nic lepšího než ten pocit, když se váš mozek skrz oko soustředí na pevný bod, zatímco střední ucho bojuje s přetížením a vy s tím nemůžete nic dělat. Dobrou chuť ovečky.
Tyhle 3,14čoviny jsou fakt peklo. Už se vidím, jak se vzdám řízení, nechám se unášet zamrzlým počítačem vstříc serpentinám a budu přitom počítat pixely a zvracet do vřesu.
Není nic lepšího než ten pocit, když se váš mozek skrz oko soustředí na pevný bod, zatímco střední ucho bojuje s přetížením a vy s tím nemůžete nic dělat. Dobrou chuť ovečky.
takže by se měli asi soutředit na jiné věci, celý koncern v USA meziroční pokles prodejů o 12%, tradiční peckové značky typu Fiat pokles 61% 😄 😄 😄 , Čalfa Moreo pokles 30% a dřívější dojná kráva RAM pokles 16%.
Krásný ne 😄 GM krom Buicku naopak všude rostlo
https😐/www.prnewswire.com/…s-301713751.html
Krásný ne 😄 GM krom Buicku naopak všude rostlo
https😐/www.prnewswire.com/…s-301713751.html
Móda veľkých displejov bude čoskoro za nami :-!
V 90tkach, kto nemal šušťáky nebol cool, teraz sa predháňajú plackami v interiéri.
PS: chýba už len satelit na strechu :😉
V 90tkach, kto nemal šušťáky nebol cool, teraz sa predháňajú plackami v interiéri.
PS: chýba už len satelit na strechu :😉
Velké displeje se spoustou dotykových ovladačů je dráhá největší pí...vina současného automobilismu. Tou první je násilně zaváděná elektrodebilita... 😲 😲 😲 :no:
Fiat, Peugeot, Citroen - pokles v ČR o 30%, Alfa o 65%
Berlingo se v dieselu prodávalo po tisících, v elektro jsou to nízké kusy jednotek, to platí o Cotroenu, Fiatu, jen dodávky do Toyoty zůstaly na stejné úrovni 😄
jestli se jim díky propagované elektronaivitě takhle daří všude, nedivím se že v koncernu Stellantis propukla panika ...
mimochodem Renault pád o 30% také, Mitsubishi a Nissan díky Renaultu pád o 60/80% ...
Renault taky drtí elektro
Berlingo se v dieselu prodávalo po tisících, v elektro jsou to nízké kusy jednotek, to platí o Cotroenu, Fiatu, jen dodávky do Toyoty zůstaly na stejné úrovni 😄
jestli se jim díky propagované elektronaivitě takhle daří všude, nedivím se že v koncernu Stellantis propukla panika ...
mimochodem Renault pád o 30% také, Mitsubishi a Nissan díky Renaultu pád o 60/80% ...
Renault taky drtí elektro
A taky dobře víme, jak vypadají prototypy od Qualcommu, že mají displaye přes celou palubovku.
Nyní na CESu to ukázali i Sony a BMW, dokonce převedli displaye do head upů nad celou palubovkou.