redakce co NAPROSTO SELHALA po začátku války? No ta (mi) dluží VELKOU omluvu
a JÁ SE přece NEDIVÍM = to je tvoje podstata k lidem jako TOhle PATŘÍ (viz definice co se ti líbí a naopak ne ;-)
jsi BONZÁK a nepřijde ti to UBOHÝ = jsi barik PRO RUSSKEJ LHÁŘ co tu ROKY psal naprostý KRÁVOVINY o rusku a celej život bojuje PROTI EU = proč te´d hrát že si někdo jinej? JSI PRO RUSSKÁ SVOLOČ = byl si, právě teď si a budeš (nejspíš) navěky KDYŽ si neotočil ani po 24. únoru
no a TAKHLE ŽVANÍŠ - naprosté pitomosti - furt si jen vymýšlíš si FURT
ale většinou KDYŽ URÁŽÍŠ mluvíš VŽDY SÁM O SOBĚ = kolik nicků máš? :D:D:D
NEMÁM žádný další účty = že sem Amaterasu sem OKAMŽITĚ VŠEM OPAKOVANĚ řekl, kdy mi holt redakce blokla
ŽE se mi REDAKCÍ ZRUŠENÝ účet najednou objevil přístup k REDAKCÍ SLOUČENÉMU účtu s Kylií = sem OKAMŽITĚ VŠEM OPAKOVANĚ řekl
je to asi pro tebe NEPOCHOPITELNÝ že někdo (denně) nelže nebo (denně) nekope PROTI EU a ZA RUSSKO (spíš naopak JSEM EUropan NEkopu za ruSSko = jako ty pro ruská SVOLOČi
byl to HNUS a posledních 11 měsíců ULTRA MEGA HNUS :no::no::no:
REDAKCE má TÍPNOUT PRO RUSSKÝ *** jako si ty, teda měLA okamžitě po začátku VÁLKY
No já ŽÁDNÝ = jen sem si založil Amaterasu když nějaká BONZÁK SVOLOČ (nebyl si to vlastně TY TY TY TY? :D ) a pak když si stovkama (jak SÁM říkáš ) BONZů zrušil Amaterasu, sem tu jen já
To že CHYBOU REDAKCE mám přístup k REDAKCÍ ZRUŠENÉMU účtu = no to sem PRVNÍM příspěvkem kdysi napsal (ne že všechny ty příspěvky sem napsal jen já = JÁ totiž NELŽU :*)
jj, stelantis šlape super, hlavně v USA :-):-):-):-):-)
Asi by se měli asi soutředit na jiné věci, celý koncern v USA meziroční pokles prodejů o 12%, tradiční peckové značky typu Fiat pokles 61% , Čalfa Moreo pokles 30% a dřívější dojná kráva RAM pokles 16%.
Sice tento žebříček v potaz moc neberu, ale jedno je evidentní. První místo - USA, třetí místo - Japonci, 4. místo - Korejci. Pouze druhé místo získala evropská automobilka.
Jenže COTY rozhodují novináři, ne zákazníci. Řekni mi, co přináší už asi padesátý EV klon Stellantisu nového? Za mě asi jen zajímavý design, zbytek nuda. Má stejně ubohý elektro a malou baterku, takže o inovativním přístupu se hovořit nedá. Ač mám k iD Buzzu výhrady, tak mi přijde smysluplnější, všestranější a je to novinka, kterou si opravdu můžeš koupit…
ale že ty Jeepy v USA šlapou vid:
Wrangler - meziroční pokles 11% oproti 2021
Gladiator - 13%
Cherokee 55%
Grand Cherokee 16%
Renegade - 42%
Úspěch jak svin :-):-):-) Za 4 Q. 2022 celá značka Jeep meziroční pokles 18%. Holt úspěšná firma.
Celá značka GMC, vyrábějící taky jen SUV a pikapy za 4Q nárůst 42,3 %. HAHAHA.
Za celý rok prodalo GMC pouze o 117 000 aut méně v USA a to GMC nikdy nebylo přímý konkurent Jeepu.
Zaujímalo by ma podľa čoho hlasovali a hodnotili, či ho skutočne testovali. ;-)
Detailné info k modelu na stránke https://www.jeep.cz/…enger/elektricky
- Vyobrazený Jeep® Avenger není zatím na evropských trzích k dispozici, protože se jedná o nehomologovaný předsériový model. Hodnoty spotřeby a emisí budou k dispozici na oficiálních internetových stránkách Jeep® hned po uvedení na trh.
- Obrázky jsou čistě ilustrační. Vyobrazené barvy a detaily nemusí být k dispozici nebo nemusí odpovídat skutečnému modelu v době jeho uvedení na trh.
Ryzí DNA Jeep®
Toto nové, plně elektrické SUV vzbuzuje emoce díky dokonalé souhře fascinujícího designu karoserie a posledních inovací v oblasti digitálních technologií a konektivity. Jeep® Avenger podněcuje vášně i svým interiérem, který je mimořádně všestranný. Proto je Jeep® Avenger připraven odvézt vše, co pro své každodenní výzvy potřebujete.
Svoboda je elektrická
Model Avenger je doslova koncentrátem svobody. Je stylový, funkční a nabízí spoustu prostoru. Zcela nový Jeep® Avenger Vám nabídne ostré výkonové parametry a zážitek z bezemisní mobility. Díky rychlonabíjení se můžete spolehnout na dostatečný dojezd a na cestu budete moci vždy vyrazit během okamžiku. Jeep® Avenger je dokonalým společníkem na vozovky i do terénu.
TŘEBA seS bouchnul do hlavy TAK MOC že se ti ROZSVÍTÍ = a budeš chytrej, no to sem asi HODNĚ přehnal :-!
ale (aspoň) o fous NE už JEN BLEK BLEK ŽVÁST PLK KEC BLEKot = sem takový OPTIMISTa ;-)
hele v čem jak NÁRODNÍ FRONTA? ty NEVÍŠ jak to byl s komuniSSty? ty dneska MŮŽEŠ volit Baštu = jak vidíš i ty NEJ-EXTRÉM-nější EXTRÉMy = se dnes můžou :-!
Dělá se i s tim klasickym PSA 1.2 motorem (možná i s dalšíma) ale jo TAKY jako ELEKTRO
si (taky) urputný bojovník PROTI EV? Nejsem nejzapálenější fanda ALE to co tu píšu, že JE TO VE VŠEM CO DĚLÁ AUTO AUTEM z PRINCIPU LEPŠÍ AUTO = to je prostě pravda
a cenový průlom vypadá to opravdu proběhne (přes KOMUNISTY způsobený zpoždění/problémy daný ČÍNSKOU světovou pandemií a RUSKOU STUPIDNÍ válkou) ca v tom roce 2025 a dál. Už DNES je podle testů BMW lepší střední třída v elektřině než R6 benzín. že je lepší (levnější) sedan (a bude hůř ;-)
Kolem toho roku 2025 přijdou MB BMW i další s new platformama SPECIÁL (a fakt už plně využívající = viz ten z PRINCIPu VE VŠEM LEPŠÍ) a pak už asi nebude vůbec vo čem
To zcela nový elektrický Jeep - asi se nakazil od Stellantisu. COTY co se nebude nijak zásadně prodávat, no držme jim palce, ať přežijí. Fandové pravověrných Jeepů zapláčí :-(
Takze je to hezký crossover, který aspon nebude smrdet v centru měst jako diesel. Dnes jsem zase potkal moderní diesel v Renaultu Scenic a ten hulil ( šedě ) a smrdel na poblití.
No a to je ono, proč to neni kompakt, do centra mesta lepsi volba… Tohle je drahá stylovka… jako konkurence Kamiqu, Yarisu cross s normalnimi motory a nebo hybridem, bylo by to lepsi.
Nemel ten scenic slovenskej ? To by odpovidalo na dojebanej xxc ho scenik :D
...zejména v tom, že Jeep Avenger se už na některých evropských trzích (Španělsko, Itálie) prodává i se spalovacím motorem! :-):yes::yes::yes: Jeep totiž pochopil, že jen v elektrodebilní verzi by s tímto krásným autem na evropských trzích rozhodně neuspěl. Předpokládám, že jeho spalovací verze se postupně rozšíří na všechny (nebo drtivou většinu) evropských zemí! :-)
víš co je moc to je MOC = bejt NAPROSTO NEznalej + NEzkušenej = vědět znát .OVNO no budiž to JE docela ROZŠÍŘENÉ. Ale ty dáváš nový rozměr významu https://cs.wikipedia.org/wiki/Fanatismus
Ve finálové sedmičce už žádné zajímavé auto nebylo. Pro mě buzík, ale jen jako ten jednooký se zákalem mezi slepými. Takže jo, proč ne Jeep. Viz diskuse vedle - vybral bych lepší sedmičku z těch nepostupujících.
Tobě se to fakt líbí ? Mne to příjde jako ošklivá snaha vytřískat něco z nostalgického retroautobusu, kterej byl příšernej :D Passat je proti tomu král krásy
Ty si spomenul Passat :yes::yes::yes::yes: SUPER. Auto roka by malo byť aj pre novinárov predovšetkým aj perspektívnym modelom v počte predajov a novinár by to mal zohľadniť lebo minulosť to ukázala že väčšinou to boli autá pre masy motoristov. Žiaľ v posledných rokoch je to o lobingu a nie o tom po čom pravý motoristi túžia. Za mňa takisto EV absolútne nie a hlasoval som za Austral. To by bolo z tejto finálovej sedmičky jediné auto ale bohužiaľ môj hlas sa neráta :-):-):-) Za minulý rok bolo v ČR predaných 2 % BEV áut takže ani tento JEEP to asi nevytrhne.Keďže Europa na motoristov kašle tak my normálny si z AliExpressu objednáme napr. https://www.auto.cz/…i-hlavne-na-cinu?…
"Nesuď knihu podle obalu" možná platí v oboru knih, ale určitě ne v automobilovém světě. Protože ošklivé auto se neprosadí, byť by bylo technicky sebedokonalejší. :-)
800V architektura NEMÁ NIC s dobíjením = bylo taky dobrý :yes::D
počkej AŽ ti jednou DOJDE, že EV sou (fakt = z principu! VÍŠ co znamemená https://cs.wikipedia.org/wiki/Princip )ve všem co dělá auto autem lepší = budeš si sypat popel na hlavu a omlouvat se?
Prius se prodává na více světových trzích, navíc ani nepíšeš, jakou jeho generaci máš na mysli. Ovšem že je ta odcházející generace opravdu mimořádně nehezká, na tom se doufám shodnem. :-)
Tak tady se neshodneme, novej Defík je skvělej, ten se mi líbí hodně, jenže právě proto, že z něj dělaj jakoby "drsný auto", kterým původní byl, tady se vezme hippies dodávka a je to jakože "roztomiloučké"... jo kolegyni se líbí :D Tak asi tak...
Takže reálný elektrický dojezd 60-70 km, v zimě ani to ne a pak auto, které je sice malé, ale váží 1,7 tuny a tlačí ho 55kW motůrek, který díky ztrátám v řetězci generátor-baterka-EV motor poskytne reálně tak 44 KW a řekne si za to 8 litrů a to celé za mega. Myslím, že za mega se dá sehnat několik mnohem schopnějších PHEV. Jsem zvědav na prodeje, podle mě se to bude u nás prodávat stejně dobře jako současná čistě baterková verze MX-30, tedy prakticky vůbec.
PRODEJE TADY sou divná věc (teď nemluví o letité ABSURDNÍ ABSOLUTNĚ dominantním postavení škodoVWky) u nás SLOVENSKÝ KOMUNISTA co má prachy z každýho litru prodanýho paliva (a bohužel tu 8 let vládnul = měl ZÁSADNÍ VLIV) ovlivnil = češi sou v EU v EV (a bohužel hlavně MYŠLENÍ teda neznalostech a představách co a jak = myslím (před)POSLEDNÍ v EUropě
Evropské auto roku je debilní e-2008 přebouchaná na Jeep? Ne že by ta anketa někdy nebyla zkorumpovaný nesmysl bez výpovědní hodnoty, ale letos se opravdu předvedli.
Co na tom, že se povětšinou neví, kolik to bude stát, kolik to bude žrát, jak to jezdí, protože to skoro nikdo netestoval atd... + je to malý a dozadu si kloudně nesedneš? Hlavně, že to s přehledem vyhrálo. To dává smysl. Tak je to správné, tak to má být.
Můžeš jako esence pravověrného Jeepu svobodně, předokolkově a lokálně bezemisně dojet na kafe a zamachrovat maskou z Jeepu.
A nezapomenout přidat umělý řasy, kozy, rty, nos, víčka, tetáž, ... a ukázat tu pravou esenci obecní pizdy.
Teraz jeep... doba si uz ziadala zmenu a ta prisla... avenger je fakt zaujimavy a hlavne pekny... pri jeho predstaveni som na neho nesetril chvalou ... ale fakt som neveril ze jeep to da... to som veril skor civicu ci niru... jeep :yes: