BMW pro kombík řady 3 nabízí hned dvě plug-in hybridní motorizace, u obou si navíc zákazníci mohou ještě připlatit za pohon všech kol. Jak funguje vrcholná kombinace?
Máte pravdu. Je to hlavně otázka peněz. Podobná situace byla při zavádění češtiny do infotainmentu. CZ importér, potažmo CEE cluster nebyl ochoten uvolnit peníze na jazykovou mutaci v češtině, tak prostě nebyla. A oficiální stanovisko k zákazníkům znělo: "ČR je příliš malý trh." S ohledem na to, že prémiová konkurence češtinu v hlasovém ovládání má, je to ostuda.
Viz speedfred, QV není úplně stejná jako julča, podobně M3 není úplně stejná jako 3er, protože rozdíl není zdaleka jen v motoru. Takže, giulia nemá šestiválec, ideálně něco kolem 350 koní, klidně podladěnou verzi z QV, pak by to bylo hodně zajímavé auto, a to si myslím od doby, co přišla, teď o to zajímavější, že má pořád normální vnitřek.
On to hlasové ovládání v češtině neměl zatím žádný OS v BMW, souhlasím, že je to velký nedostatek, zejm. ve srovnání s konkurencí, jakkoliv osobně mi hlas. ovládání nějak nechybí. Každopádně argumentaci malým trherm jsem od svého dealera slyšel taky, a je to absurdní, jsou tu trhy menší nebo srovnatelné, které hlas. ovládání ve svém jazyce mají. Je to spíše otázka ne/schopnosti importéra.
Tohle já nerozporuji, já spíše nepochopil Kankunena. Je špatně, že stojí 330e stejně, jako stejné výkonné 330d , ale nechápu, jestli by měl obýt dražší, nebo levnější.
No a výhodu 330e si popsal sám, kdo jezdí po městě, tomu tankování ze zásuvky s výhodným tarifem příjde k chuti :)
Jinak z aktuálního webu www.bmw.cz má 330i i 330ix 180kw
Mám na firmě 330i preFL a to má 190kw. Předpokládám, že LCI bude mít s MHEV to samé. Fakt je ten, že to auto jezdí bez problémů do 7l a pak mši tohle PHEV dává smysl jen při větším pohybu ve městě.
A to se ani nebavím o nižší hmotnosti.
Je určitá naděje, že než ten zvláštní OS 8 zanikne, tak udělají update. Objednal jsem trochu jinou verzi trojkového LCI a upřímně? Absence hlasového ovládání mně nijak nevadí.
co si mam myslet o tom, ze v testu neni zminka o tom, ze auto s cenovkou 1,9 mio nema hlasove ovladani? Ze by nejaky pokyn od importera? Minimalne to melo stat v záporech na konci testu.
Dekuji za odpoved.
PS Novy operacni system OS 8 nema hlasove ovladani v cestine. Pry jsme maly trh.. Zajimave je, ze nejsme maly trh pro Audi, Mercedes a nebo kupr pro Lexus, ktery tady proda zlomek aut.
Ano, je to tak.. Mel jsem G21 330i pred LCI a byla v poho za 55.. Loni na podzim jsem uz ani nezkousel konfigurovat protoze samotny zaklad byl za 55 a na příplatky jaksi nezustalo misto. Takze jsem vzal radsi novou X1 a jsem max spokojen.
,,Jenže bavorák umí maximální nabíjecí výkon 3,7kW (16 A/230 V), takže akumulátor z nuly na plno nabijete za 3,6 hodiny, na 80 procent za nějaké 2,5 hodiny. Některé automobilky už u svých plug-in hybridů nabízejí výrazně rychlejší nabíjení. Jinak z klasické domácí zásuvky proces zabere šest hodin."
Co je tohle zase za hovadinu..
Jste se s editorem už úplně ***i a jste mimo?
Tak ale ta cena hybridu moze byt rovnaka, ked sa majitelia benzinu a nafty na to skladaju. 3ka zdrazovala asi trikrat. Mam naklikanu konfiguraciu 330i kombi s mpaketom za 66 co nie tak davno stala 58