BMW pro kombík řady 3 nabízí hned dvě plug-in hybridní motorizace, u obou si navíc zákazníci mohou ještě připlatit za pohon všech kol. Jak funguje vrcholná kombinace?
Mám na firmě 330i preFL a to má 190kw. Předpokládám, že LCI bude mít s MHEV to samé. Fakt je ten, že to auto jezdí bez problémů do 7l a pak mši tohle PHEV dává smysl jen při větším pohybu ve městě.
A to se ani nebavím o nižší hmotnosti.
Tohle já nerozporuji, já spíše nepochopil Kankunena. Je špatně, že stojí 330e stejně, jako stejné výkonné 330d , ale nechápu, jestli by měl obýt dražší, nebo levnější.
No a výhodu 330e si popsal sám, kdo jezdí po městě, tomu tankování ze zásuvky s výhodným tarifem příjde k chuti :)
Jinak z aktuálního webu www.bmw.cz má 330i i 330ix 180kw
Tak ale ta cena hybridu moze byt rovnaka, ked sa majitelia benzinu a nafty na to skladaju. 3ka zdrazovala asi trikrat. Mam naklikanu konfiguraciu 330i kombi s mpaketom za 66 co nie tak davno stala 58
Ano, je to tak.. Mel jsem G21 330i pred LCI a byla v poho za 55.. Loni na podzim jsem uz ani nezkousel konfigurovat protoze samotny zaklad byl za 55 a na příplatky jaksi nezustalo misto. Takze jsem vzal radsi novou X1 a jsem max spokojen.
Viz speedfred, QV není úplně stejná jako julča, podobně M3 není úplně stejná jako 3er, protože rozdíl není zdaleka jen v motoru. Takže, giulia nemá šestiválec, ideálně něco kolem 350 koní, klidně podladěnou verzi z QV, pak by to bylo hodně zajímavé auto, a to si myslím od doby, co přišla, teď o to zajímavější, že má pořád normální vnitřek.
,,Jenže bavorák umí maximální nabíjecí výkon 3,7kW (16 A/230 V), takže akumulátor z nuly na plno nabijete za 3,6 hodiny, na 80 procent za nějaké 2,5 hodiny. Některé automobilky už u svých plug-in hybridů nabízejí výrazně rychlejší nabíjení. Jinak z klasické domácí zásuvky proces zabere šest hodin."
Co je tohle zase za hovadinu..
Jste se s editorem už úplně ***i a jste mimo?
co si mam myslet o tom, ze v testu neni zminka o tom, ze auto s cenovkou 1,9 mio nema hlasove ovladani? Ze by nejaky pokyn od importera? Minimalne to melo stat v záporech na konci testu.
Dekuji za odpoved.
PS Novy operacni system OS 8 nema hlasove ovladani v cestine. Pry jsme maly trh.. Zajimave je, ze nejsme maly trh pro Audi, Mercedes a nebo kupr pro Lexus, ktery tady proda zlomek aut.
Je určitá naděje, že než ten zvláštní OS 8 zanikne, tak udělají update. Objednal jsem trochu jinou verzi trojkového LCI a upřímně? Absence hlasového ovládání mně nijak nevadí.
On to hlasové ovládání v češtině neměl zatím žádný OS v BMW, souhlasím, že je to velký nedostatek, zejm. ve srovnání s konkurencí, jakkoliv osobně mi hlas. ovládání nějak nechybí. Každopádně argumentaci malým trherm jsem od svého dealera slyšel taky, a je to absurdní, jsou tu trhy menší nebo srovnatelné, které hlas. ovládání ve svém jazyce mají. Je to spíše otázka ne/schopnosti importéra.
Máte pravdu. Je to hlavně otázka peněz. Podobná situace byla při zavádění češtiny do infotainmentu. CZ importér, potažmo CEE cluster nebyl ochoten uvolnit peníze na jazykovou mutaci v češtině, tak prostě nebyla. A oficiální stanovisko k zákazníkům znělo: "ČR je příliš malý trh." S ohledem na to, že prémiová konkurence češtinu v hlasovém ovládání má, je to ostuda.