Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 330e xDrive Touring – Svižný plug-in za cenu dieselu

BMW pro kombík řady 3 nabízí hned dvě plug-in hybridní motorizace, u obou si navíc zákazníci mohou ještě připlatit za pohon všech kol. Jak funguje vrcholná kombinace?
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
16. 1. 2023 13:13
Pravá ekonomika
narvu do auta ještě baterky, motor a elektroniku a cenu nechám stejnou. Je to země, kde vloni měli rekordní pohyb soukromých tryskáčů. Mokrý hadry.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Emel
16. 1. 2023 13:18
Re: Pravá ekonomika
330i je někde kolem 200g CO2, to jsi řádově na 105*95=10t€ emisní pokuty...
Avatar - Ozzman
16. 1. 2023 13:24
Re: Pravá ekonomika
Moc nechápu, jak to myslíš, že je cena stejná je dobře, nebo špatně? :D

Prostě to stojí jako 330d, má to výkon jako 330d, ale jezdí to na benzín a elektriku, nebo by to mělo být dražší ?

330i je levnější asi o sto, ale taky má "jen" 180kw....
17. 1. 2023 06:36
Re: Pravá ekonomika
Mám na firmě 330i preFL a to má 190kw. Předpokládám, že LCI bude mít s MHEV to samé. Fakt je ten, že to auto jezdí bez problémů do 7l a pak mši tohle PHEV dává smysl jen při větším pohybu ve městě.
A to se ani nebavím o nižší hmotnosti.
Avatar - Ozzman
17. 1. 2023 06:42
Re: Pravá ekonomika
Tohle já nerozporuji, já spíše nepochopil Kankunena. Je špatně, že stojí 330e stejně, jako stejné výkonné 330d , ale nechápu, jestli by měl obýt dražší, nebo levnější.

No a výhodu 330e si popsal sám, kdo jezdí po městě, tomu tankování ze zásuvky s výhodným tarifem příjde k chuti :)

Jinak z aktuálního webu www.bmw.cz má 330i i 330ix 180kw
17. 1. 2023 08:50
Re: Pravá ekonomika
JJ, jen se jedná o výkon ICE, k tomu je potřeba přičíst výkon elektromotoru.
Avatar - Ozzman
17. 1. 2023 09:29
Re: Pravá ekonomika
Aha, to tam v konfigurátoru nemaj napsany :D
16. 1. 2023 13:43
Re: Pravá ekonomika
Tak ale ta cena hybridu moze byt rovnaka, ked sa majitelia benzinu a nafty na to skladaju. 3ka zdrazovala asi trikrat. Mam naklikanu konfiguraciu 330i kombi s mpaketom za 66 co nie tak davno stala 58
Avatar - KANKUNEN
16. 1. 2023 14:17
Re: Pravá ekonomika
Tak jsem to myslel
16. 1. 2023 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 1. 2023 20:43
Re: Pravá ekonomika
Ano, je to tak.. Mel jsem G21 330i pred LCI a byla v poho za 55.. Loni na podzim jsem uz ani nezkousel konfigurovat protoze samotny zaklad byl za 55 a na příplatky jaksi nezustalo misto. Takze jsem vzal radsi novou X1 a jsem max spokojen.
17. 1. 2023 07:09
Re: Pravá ekonomika
Změny po LCI a cenový nárůst mě taky donutily hledat pro kolegu nástupce jinde.
17. 1. 2023 06:38
Re: Pravá ekonomika
Ano, silně zdražili. Když vidím nové LED obrazovky, možná bych radši zůstal u před faceliftu, byť zvenku je LCI lepší.
Avatar - Dinar
17. 1. 2023 09:07
Re: Pravá ekonomika
Propracovaná bmw ergonomie jde do kytek, pošt-ěvák místo voliče at, matlání po obrazovce při potřebě nastavit cokoliv. Pokrok... :'-(
17. 1. 2023 09:34
Re: Pravá ekonomika
... musíš si koupit Alfu.... ta krachuje a neinovuje, takže jsou tam furt normální interiéry :-)
17. 1. 2023 09:40
Re: Pravá ekonomika
nebo Z4, tam se jim faceliftem moc měnit nechtělo..
Avatar - Dinar
17. 1. 2023 10:34
Re: Pravá ekonomika
Bez legrace, mít julča šestihrnek, tak ji mám, protože se mi v ní krásně sedí a vnitřek je díky té neinovaci úplně v pohodě. ;-)
17. 1. 2023 11:19
Re: Pravá ekonomika
...mít julča šestihrnek...nerozumím.
Avatar - speedfred
17. 1. 2023 11:41
Re: Pravá ekonomika
Asi obyč “šestihrnek” a nie napružené QV.
Avatar - Dinar
17. 1. 2023 11:58
Re: Pravá ekonomika
Viz speedfred, QV není úplně stejná jako julča, podobně M3 není úplně stejná jako 3er, protože rozdíl není zdaleka jen v motoru. Takže, giulia nemá šestiválec, ideálně něco kolem 350 koní, klidně podladěnou verzi z QV, pak by to bylo hodně zajímavé auto, a to si myslím od doby, co přišla, teď o to zajímavější, že má pořád normální vnitřek.
17. 1. 2023 12:06
Re: Pravá ekonomika
No, šestiválec má, ale chápu. Ok.

Záleží jak si to pojmenujeme a jak to kdo chápe. Pro někoho je M3 trojkový bávo a QV julča, pro někoho ne.
16. 1. 2023 16:14
Ach ta fYzika
,,Jenže bavorák umí maximální nabíjecí výkon 3,7kW (16 A/230 V), takže akumulátor z nuly na plno nabijete za 3,6 hodiny, na 80 procent za nějaké 2,5 hodiny. Některé automobilky už u svých plug-in hybridů nabízejí výrazně rychlejší nabíjení. Jinak z klasické domácí zásuvky proces zabere šest hodin."
Co je tohle zase za hovadinu..
Jste se s editorem už úplně ***i a jste mimo?
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2023 20:47
Hlasove ovladani
Mila redakce,

co si mam myslet o tom, ze v testu neni zminka o tom, ze auto s cenovkou 1,9 mio nema hlasove ovladani? Ze by nejaky pokyn od importera? Minimalne to melo stat v záporech na konci testu.

Dekuji za odpoved.

PS Novy operacni system OS 8 nema hlasove ovladani v cestine. Pry jsme maly trh.. Zajimave je, ze nejsme maly trh pro Audi, Mercedes a nebo kupr pro Lexus, ktery tady proda zlomek aut.
Rozbalit vlákno
5
16. 1. 2023 21:29
Re: Hlasove ovladani
Je určitá naděje, že než ten zvláštní OS 8 zanikne, tak udělají update. Objednal jsem trochu jinou verzi trojkového LCI a upřímně? Absence hlasového ovládání mně nijak nevadí.
17. 1. 2023 07:03
Re: Hlasove ovladani
asi tak, mam to vic jak dva roky a nepouzil jsem to ani jednou
17. 1. 2023 11:58
Re: Hlasove ovladani
skúsil som, a nemá to cenu 8-s
Avatar - Dinar
17. 1. 2023 09:00
Re: Hlasove ovladani
On to hlasové ovládání v češtině neměl zatím žádný OS v BMW, souhlasím, že je to velký nedostatek, zejm. ve srovnání s konkurencí, jakkoliv osobně mi hlas. ovládání nějak nechybí. Každopádně argumentaci malým trherm jsem od svého dealera slyšel taky, a je to absurdní, jsou tu trhy menší nebo srovnatelné, které hlas. ovládání ve svém jazyce mají. Je to spíše otázka ne/schopnosti importéra.
Avatar - Seeloewe
17. 1. 2023 16:01
Re: Hlasove ovladani
Máte pravdu. Je to hlavně otázka peněz. Podobná situace byla při zavádění češtiny do infotainmentu. CZ importér, potažmo CEE cluster nebyl ochoten uvolnit peníze na jazykovou mutaci v češtině, tak prostě nebyla. A oficiální stanovisko k zákazníkům znělo: "ČR je příliš malý trh." S ohledem na to, že prémiová konkurence češtinu v hlasovém ovládání má, je to ostuda.