Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda se pochlubila obří galerií čtyřkolek v zimním Švédsku, vydriftuje si světový rekord?

11 komentářů

Modrý blesk
V článku nejsou uvedeny české ceny vozů Škoda 4x4, což vzhledem k tomu jak je článek koncipovaný, považuji za objektivní nevyváženost informací. Jistě by uvedení základních cen modelů v článku popisovaných bylo vhodné a určitě by tato informace mohla zvýšit zájem o vozy Škoda a podpořila upadající prodeje vozů Škoda! :yes: :yes: :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Netreba si mylit informacne clanky s cennikmi ...
Othello
.... asynchronní elektromotor na přední nápravě, který se vyznačuje krátkodobou přetížitelností a nízkými třecími ztráty při nečinnosti.....

Vzhledem k faktu že třecí ztráty u synchronního i asynchronního elektromotoru jsou prakticky jen v ložiskách a tedy vždy minimální, mi informace z článku nedává moc smysl
Rezna
Smysl je jednoduchý, když asynchronní motor nepracuje, má nižší ztráty než když pracuje ... v tom má autor pravdu :D:D:D
Othello
To je opravdu velká myšlenka. Můžu tě ale ubezpečit, že úplně každý motor který nepracuje má nižší ztráty než když pracuje
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přitom stačilo napsat, že autor je technický negramota. A pak to tady někdo ještě pomínusuje.
Othello
Rezna: Jo a omlouvám se, asi jsem hned nepochopil tvou ironii, psal jsem to brzy ráno :-)
šofér
Ale odvalování ložisek nejsou třecí ztráty.
Othello
Ano to je pravda. Říká se tomu sice valivé tření ale podstata je jiná. Pak ale v bezkartáčových elektromotorech neexistuje vůbec žádné tření, teda když neřešíme gufera apod.
šofér
jsem rád, že se i po 30 letech od školy ještě názvy ve strojírenská technologii nezměnily ;-) , ještě bych al dodal, že jsou ztráty ze setrvačných hmot.
Othello
To je taková pseudoztráta. Na roztočení potřebujeme energii kterou bychom v ideálním světě dostali při brzdění zase celou zpátky, akorát že v naší pochmurné realitě ji holt takhle dokonale využít neumíme