Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda se pochlubila obří galerií čtyřkolek v zimním Švédsku, vydriftuje si světový rekord?
11 komentářů
Modrý blesk
3
V článku nejsou uvedeny české ceny vozů Škoda 4x4, což vzhledem k tomu jak je článek koncipovaný, považuji za objektivní nevyváženost informací. Jistě by uvedení základních cen modelů v článku popisovaných bylo vhodné a určitě by tato informace mohla zvýšit zájem o vozy Škoda a podpořila upadající prodeje vozů Škoda! :yes: :yes: :yes:
3_diamanty
0
Netreba si mylit informacne clanky s cennikmi ...
Othello
.... asynchronní elektromotor na přední nápravě, který se vyznačuje krátkodobou přetížitelností a nízkými třecími ztráty při nečinnosti.....
Vzhledem k faktu že třecí ztráty u synchronního i asynchronního elektromotoru jsou prakticky jen v ložiskách a tedy vždy minimální, mi informace z článku nedává moc smysl
Vzhledem k faktu že třecí ztráty u synchronního i asynchronního elektromotoru jsou prakticky jen v ložiskách a tedy vždy minimální, mi informace z článku nedává moc smysl
Smysl je jednoduchý, když asynchronní motor nepracuje, má nižší ztráty než když pracuje ... v tom má autor pravdu :D:D:D
To je opravdu velká myšlenka. Můžu tě ale ubezpečit, že úplně každý motor který nepracuje má nižší ztráty než když pracuje
Přitom stačilo napsat, že autor je technický negramota. A pak to tady někdo ještě pomínusuje.
Ale odvalování ložisek nejsou třecí ztráty.
Ano to je pravda. Říká se tomu sice valivé tření ale podstata je jiná. Pak ale v bezkartáčových elektromotorech neexistuje vůbec žádné tření, teda když neřešíme gufera apod.
jsem rád, že se i po 30 letech od školy ještě názvy ve strojírenská technologii nezměnily ;-) , ještě bych al dodal, že jsou ztráty ze setrvačných hmot.
To je taková pseudoztráta. Na roztočení potřebujeme energii kterou bychom v ideálním světě dostali při brzdění zase celou zpátky, akorát že v naší pochmurné realitě ji holt takhle dokonale využít neumíme
×
Sdílení komentáře
×