Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda se pochlubila obří galerií čtyřkolek v zimním Švédsku, vydriftuje si světový rekord?

Začalo to Octavií Combi v roce 1999, dnes ale mladoboleslavská automobilka nabízí hned šest vozů s pohonem všech kol. Všechny nyní vyvezla do zasněženého Švédska, kde bude prezentovat jejich dovednosti a pokusí se stanovit i nový světový rekord. Současně ale připomíná i jejich techniku.
Zpět na článek
18. 1. 2023 22:38
Proč v článku nejsou uvedeny české ceny vozů Škoda 4x4
V článku nejsou uvedeny české ceny vozů Škoda 4x4, což vzhledem k tomu jak je článek koncipovaný, považuji za objektivní nevyváženost informací. Jistě by uvedení základních cen modelů v článku popisovaných bylo vhodné a určitě by tato informace mohla zvýšit zájem o vozy Škoda a podpořila upadající prodeje vozů Škoda! :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
19. 1. 2023 02:38
Re: Proč v článku nejsou uvedeny české ceny vozů Škoda 4x4
Netreba si mylit informacne clanky s cennikmi ...
19. 1. 2023 00:03
třecí ztráty
.... asynchronní elektromotor na přední nápravě, který se vyznačuje krátkodobou přetížitelností a nízkými třecími ztráty při nečinnosti.....

Vzhledem k faktu že třecí ztráty u synchronního i asynchronního elektromotoru jsou prakticky jen v ložiskách a tedy vždy minimální, mi informace z článku nedává moc smysl
Rozbalit vlákno
8
19. 1. 2023 00:05
Re: třecí ztráty
Smysl je jednoduchý, když asynchronní motor nepracuje, má nižší ztráty než když pracuje ... v tom má autor pravdu :D :D :D
19. 1. 2023 05:59
Re: třecí ztráty
To je opravdu velká myšlenka. Můžu tě ale ubezpečit, že úplně každý motor který nepracuje má nižší ztráty než když pracuje
Avatar - KANKUNEN
19. 1. 2023 06:20
Re: třecí ztráty
Přitom stačilo napsat, že autor je technický negramota. A pak to tady někdo ještě pomínusuje.
19. 1. 2023 08:00
Re: třecí ztráty
Rezna: Jo a omlouvám se, asi jsem hned nepochopil tvou ironii, psal jsem to brzy ráno :-)
19. 1. 2023 08:30
Re: třecí ztráty
Ale odvalování ložisek nejsou třecí ztráty.
19. 1. 2023 08:34
Re: třecí ztráty
Ano to je pravda. Říká se tomu sice valivé tření ale podstata je jiná. Pak ale v bezkartáčových elektromotorech neexistuje vůbec žádné tření, teda když neřešíme gufera apod.
19. 1. 2023 08:38
Re: třecí ztráty
jsem rád, že se i po 30 letech od školy ještě názvy ve strojírenská technologii nezměnily ;-) , ještě bych al dodal, že jsou ztráty ze setrvačných hmot.
19. 1. 2023 08:55
Re: třecí ztráty
To je taková pseudoztráta. Na roztočení potřebujeme energii kterou bychom v ideálním světě dostali při brzdění zase celou zpátky, akorát že v naší pochmurné realitě ji holt takhle dokonale využít neumíme