Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda se pochlubila obří galerií čtyřkolek v zimním Švédsku, vydriftuje si světový rekord?

11 komentářů

Modrý blesk
V článku nejsou uvedeny české ceny vozů Škoda 4x4, což vzhledem k tomu jak je článek koncipovaný, považuji za objektivní nevyváženost informací. Jistě by uvedení základních cen modelů v článku popisovaných bylo vhodné a určitě by tato informace mohla zvýšit zájem o vozy Škoda a podpořila upadající prodeje vozů Škoda! :yes: :yes: :yes:
Othello
Rezna: Jo a omlouvám se, asi jsem hned nepochopil tvou ironii, psal jsem to brzy ráno 😄
Rezna
Smysl je jednoduchý, když asynchronní motor nepracuje, má nižší ztráty než když pracuje ... v tom má autor pravdu 😁 😁 😁
Othello
To je opravdu velká myšlenka. Můžu tě ale ubezpečit, že úplně každý motor který nepracuje má nižší ztráty než když pracuje
Othello
.... asynchronní elektromotor na přední nápravě, který se vyznačuje krátkodobou přetížitelností a nízkými třecími ztráty při nečinnosti.....

Vzhledem k faktu že třecí ztráty u synchronního i asynchronního elektromotoru jsou prakticky jen v ložiskách a tedy vždy minimální, mi informace z článku nedává moc smysl
Othello
To je taková pseudoztráta. Na roztočení potřebujeme energii kterou bychom v ideálním světě dostali při brzdění zase celou zpátky, akorát že v naší pochmurné realitě ji holt takhle dokonale využít neumíme
šofér
jsem rád, že se i po 30 letech od školy ještě názvy ve strojírenská technologii nezměnily 😉 , ještě bych al dodal, že jsou ztráty ze setrvačných hmot.
Othello
Ano to je pravda. Říká se tomu sice valivé tření ale podstata je jiná. Pak ale v bezkartáčových elektromotorech neexistuje vůbec žádné tření, teda když neřešíme gufera apod.
šofér
Ale odvalování ložisek nejsou třecí ztráty.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přitom stačilo napsat, že autor je technický negramota. A pak to tady někdo ještě pomínusuje.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Netreba si mylit informacne clanky s cennikmi ...