Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Alfonz666
pro místní honiče, neuváděné zrychlení 0-100 je cca 11s, se čtyřma lidma a bagáží to pojede hůř než felicie...
Nepřeháněj, i s jednickovou fabkou 1.4 jsme jeli ve 4 napohodu, toto pojede určitě lépe...
Kámoš ma kamiq 1.0 a jede to se 4 lidma úplně v poho...
Kámoš ma kamiq 1.0 a jede to se 4 lidma úplně v poho...
Zase nepřeháněj, jako na jednu stranu tady z toho motoru v Rapidu a Fabii někteří místní dělali dálniční střelu, ale proti Felicii s 55kw tohle má trochu větší náskok a 0-100 nemusí tolik říkat o nějaké dynamice za jízdy. 110koní na malé a pořád docela lehké auto není zas takovej pruser.
Nebude to žádná hitparáda, ale vůbec bych se toho nebál a s Felicii bych už vůbec nesrovnaval.
Na druhou stranu, lidi co bez 300koni nevyjedou ze dvora, tak to bude problém.
Na druhou stranu, lidi co bez 300koni nevyjedou ze dvora, tak to bude problém.
rohor
Vždyť za 660 litrů je hybridní Corolla 1.8 HSD 100kW.
Jo, jenže v totál základní výbavě, nechceš to porovnat ? Co třeba má tenhle Golf a co Corolla ? Bylo by to zajímavé.
Docela by mne zajímalo srovnání s tou Corollou na dálnici, kdy už moc netáhne elektromotor.
Docela by mne zajímalo srovnání s tou Corollou na dálnici, kdy už moc netáhne elektromotor.
Tak těch 660 je u Toyoty za nejnižší výbava Active. V článku se uvádí, že testovaný model je přes 800 a za to je u Toyoty nejvyšší výbava Executive. Na tom snad ani není co provnávat.
Testovaný model s příplatky, ale ten Golf je už sám od sebe v té výbavě Life, což myslím není základ, ale neporovnával jsem.
V Active máš adaptivní tempomat a 7 airbagů, tedy na dnešní dobu takový standard a nic co tě překvapí. O blbostech jako infotainment či čtení značek nemluvím. V Executive máš pak vyhřívaný volant a Smart Entry and Start. Jen uvádím to co sama Toyota vypichuje dopředu.
Ten Golf Life má taky adaptivní tempomat, Airbagy snad už mají všechna auta na maximu od základu ne? Ale to nějak nesleduji, snažím se nebourat 😁 Pak automaticka klima, senzory, vyhřívaná sedadla a volant a i čelní sklo.
Oproti základu má ten Golf za 850 kola 18", zatmavená skla, barvu (to je metalíza? tak to jo no 😁), + dva nějaky pakety po 30 litrech, netuším, co tam je a LED světla. Asi to není žádná palba..
Oproti základu má ten Golf za 850 kola 18", zatmavená skla, barvu (to je metalíza? tak to jo no 😁), + dva nějaky pakety po 30 litrech, netuším, co tam je a LED světla. Asi to není žádná palba..
Nebourat se snažím taky a dneska chyběl kousek abych sejmul bábu na chodníku. Ještě teď se klepu, výstraha jak hrom. Zapoměl jsem jak blbě drží Peugeot na sněhu.
To co má ten Golf navíc rád oželím. Není nad obyčejnou halogenku třeba.
To co má ten Golf navíc rád oželím. Není nad obyčejnou halogenku třeba.
Ten Golf má za 688 tisíc taky halogen 😁
Servisně chápu, ale svítivost u LED či xenonu je jinde... a to říkám jako někdo, kdo si nemyslí, že bez toho se nedá v noci jezdit.
Mne nejvíce vadí, že Golf (ale i ta jiná auta, co jsem níže uvedl) vypadá za ty peníze takhle
http😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8144503.jpg?…
Což není sice nic krásného a má příplatková kola, ale Corolla takhle😒br />
http😐/d19-a.sdn.cz/…R_E9/mjRMCl.jpeg?…
a to mne tak neláká
Servisně chápu, ale svítivost u LED či xenonu je jinde... a to říkám jako někdo, kdo si nemyslí, že bez toho se nedá v noci jezdit.
Mne nejvíce vadí, že Golf (ale i ta jiná auta, co jsem níže uvedl) vypadá za ty peníze takhle
http😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/8144503.jpg?…
Což není sice nic krásného a má příplatková kola, ale Corolla takhle😒br />
http😐/d19-a.sdn.cz/…R_E9/mjRMCl.jpeg?…
a to mne tak neláká
V tom vkusu ohledně designu se neshodneme. Corolla je krásný sedan.
Ještě ti sem hodím takový přehled konkurence, tzn nejlevnější verze Hatchbacku kompaktní třídy s automatem.
Golf 1.0 TSI 81kw - 688 tisíc
Fokus 1.0 EB 114kw - 696 tisíc
Megane 1.3TCE 103kw - 645 tisíc
Corolla 1.8 HSD 103kw - 668 tisíc
Leon 1.0 TSI 81kw - 642 tisíc
308 1.2PT 96kw - 680 tisíc
Astra - naprosto totožné
i 30 1.0TGDi 88kw - 480 tisíc
Ceedu nejde konfigurátor, ale bude to asi podobný jako Hyundai
Golf 1.0 TSI 81kw - 688 tisíc
Fokus 1.0 EB 114kw - 696 tisíc
Megane 1.3TCE 103kw - 645 tisíc
Corolla 1.8 HSD 103kw - 668 tisíc
Leon 1.0 TSI 81kw - 642 tisíc
308 1.2PT 96kw - 680 tisíc
Astra - naprosto totožné
i 30 1.0TGDi 88kw - 480 tisíc
Ceedu nejde konfigurátor, ale bude to asi podobný jako Hyundai
Takže jasné, Evropa blbne a Asijci makají. Já tomu přehledu plus Toyota takhle rozumím 😄 Holt Evropský patriotismus kupujícího něco stojí 😄 😄 😄
Mne z toho vychází nejlíp ten Fokus + Megan (ten má alespoň zase motor), Corolla za 668 tisíc vypadá nehezky v tom základu, ale volbu rozumu proč ne.
Krátkej Megane je ale dost malej uvnitř. Motor fajn, ale čekal bych u Renaultu větší odstup třeba od Fordu nebo VW, spíš na úrovni toho Háčka.
Ceed nemá ten litr v automatu asi vůbec, manuál je za 450... za akčních 525 je 1.5TGDI DCT. Takže za mě Ceeda.
Ceed nemá ten litr v automatu asi vůbec, manuál je za 450... za akčních 525 je 1.5TGDI DCT. Takže za mě Ceeda.
Hm je to neuverutelny, ze si drzi porad tak vyrazny cenovy odstup od zbytku mainstreamu, to je dobra nabidka. Ale mozna se mi vice libi i30 N line
Tak ono to není tak jednoduché. V Golfu člověk dostane třeba super sedačky, proti kterým má Toyota spíš trestanecké lavice... z nějakého důvodu se ta evropská auta stále prodávají...
No tak to asi záleží jaká výbava, ty nejdrazsi od Toyoty sou super
Tak do RAV4 za ceníkových 1.6 mega už nic dražšího naklikat nešlo a pořád to má jen trestanecké lavice (teda spíš lavičky - pro Evropana jsou ta sedadla prostě malá, krátké sedáky bez možnosti nastavení)
Takze mluvíš o ravce, ne o toyote. Ozzman měl možnost ost vyzkoušet celou řadu corolly, tak ví o čem mluví.
Corolla mela jedny z nejlepších sedacek, ovšem jen v executive. Rav4 má průměrné sedačky všude.
Corolla mela jedny z nejlepších sedacek, ovšem jen v executive. Rav4 má průměrné sedačky všude.
Corolla je fajn ale hlavne Kombi a to kvôli rázvoru a tým pádom mieste vzadu. HB je vzadu dosť malé. Minule písali že ten motor 1.8 HSD bude od 2023 o čosi silnejší tak aj to bude fajn ale myslím že aj cena pôjde o čosi hore. Momentálne v segmente C má naj ponuku cena/hodnota kórejský H/K a robia to fakt dobre.
Hybridna Toyota je za 31 500 €, Golf s tymto motorom a nejakou vybavou navyse za 32 500. Ked ponukne Toyota matrix svetla, potom sa mozu porovnavat. Myslel som, ze Toyota je vyhodnejsia, ale ani VW nejak nezaostava. Staci vyhodit par asistentov a je lacnejsi.
LED světlomety Plus na testovaném autě ale nejsou matrixy, ne?
Navic jsou priplatkove i u tohoto Golfa, zaklad ma asi halogen ?
V základu jsou parabolické LED, za příplatek je několik příplatkových světel (které se snad ani fyzicky neliší).
A LED plus je co ? Že se za to platí 25 tisíc navíc
Led plus su hmlovky a prisviecovanie do zakrut naviac, matrix svetla stoja 1900 € a aj tak vyjde golf s tymto lacnejsie, ako corolla executive, ktora to ani nemoze mat. Zalezi od priorit. Ked uz mam dat za nove auto 31 000 €, tak nech to svieti.
Počkej, Corolla určitě má Matrixy, vždyť jí Mikesus s nima míval, já v tom autě jezdil, takže buď to vypadlo z nabídky, nebo kecáš
Co nemůže mít corolla? Matrixy? A může mít golf funkční infotainment a asistenty? Kolik se za takové funkční věci priplaci?
A má Corolla Matrix, nebo už ne ?
Mozno aj ma, ktovie, pise sa tam o Predné projektorové Bi‑LED svetlomety s funkciou adaptívnych diaľkových svetiel (AHS). Asi moja chyba, bol som v tom, ze to len zapne a vypne dialkove svetla. Ale aj to je lepsie ako nic.
Protože neznáš ty systémy. Ano, muze to být pro jednodušší lidi matoucí, protoze jsou lini se zeptat. Jsou 2 systémy zjednodušeně. AHB, automatické přepínání dálkových, a AHS, což jsou matrix. Pak je třeba ještě AFS, to ma např chr. To jsou zase adaptivní projektory.
Mohla by to toyota napsat srozumitelnější, ale člověk aspoň pozná, kdo se na to aspoň zeptal, nebo dává své domněnky za fakt.
Mohla by to toyota napsat srozumitelnější, ale člověk aspoň pozná, kdo se na to aspoň zeptal, nebo dává své domněnky za fakt.
Není chyba lidí, že si musí Toyota vymýšlet spešl názvy asistentů a pak se nedá najít, co který dělá. Mně taky trvalo spoustu času, než jsem zjistil, že Yaris Cross může mít ve vrcholné výbavě matrixy. Přehlédl jsem, že v jiné sekci ceníku jsou automatická dálková, tak jsem myslel, že jsou to ona.
miromen4
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V holobytu.
No u Toyoty holobyt většinou znamená střední výbava VW.
Golf má v základu adaptivní tempomat, parkovací senzory, vyhřívané sedačky a volant, kožený volant a páku, LED světla, litá kola... Corolla z tohoto nemá nic, naopak má navi a kameru. Z mého pohledu je teda o dost líp vybavený základní Golf.
No základní, není toto ekvivalent ke comfortline, který býval prostřední výbavou ? Spíš jde o to, že ty základní trendline už u nás neprodávají.
Skoro vše co emel napsal corolla ma v tomhle zakladu. Ano jsou tam ocelový kola, ale led světla, adaptivní tempomat, automatická klimatizace dvouzonova, multifunkční volant, k tomu ještě parkovaci kamera, navigace a další.
Základ je Active. Kožený volant a řadička jsou v Comfort. Parkovací senzory jsou v paketu Tech dostupném pro Comfort (to bych třeba s kamerou oželel), stejně jako bezklíč a vyhřívání sedaček (to je must-have). Výdechy klimy vzadu jsou až v Executive (to nechápu). Vyhřívaný volant je v GR Sport.
o koženým volantu nepíšu, ale o multifunkčním.
jo bezklíž a vyhřívání sedaček bych taky nedokázal oželet. U mně by bylo jasné, co bych vybíral, ale to v dané konfiguraci by byl golf taky ještě o 100k nahoře.
Active má právě tu dvouzónu automatickou, led světla, parkovací kameru, adaptivní tempomat ( ten byl u hybridů vždy standard ). Za mne nema cenu corollu brat v active a vzit rovnou Tech o 30k vic.
jo bezklíž a vyhřívání sedaček bych taky nedokázal oželet. U mně by bylo jasné, co bych vybíral, ale to v dané konfiguraci by byl golf taky ještě o 100k nahoře.
Active má právě tu dvouzónu automatickou, led světla, parkovací kameru, adaptivní tempomat ( ten byl u hybridů vždy standard ). Za mne nema cenu corollu brat v active a vzit rovnou Tech o 30k vic.
No počkej... Tech je paket pro Comfort, takže příplatek je 40t za Comfort a 40t za ten paket, takže +80t.
Golf má v základu adaptiv, autoklimu, koženej volant, vyhřívanej volant i sedačky, senzory, bezklíč, LED i litý kola... tak je asi v tom základu vybavený líp, ne? Kameru připlatíš za 8.500 a navi neřešíš...
A nebo ještě jiný úhel - nejlevnější Corolla s vyhřívanýma sedačkama je 750, jediná co má vzadu výdechy ventilace je Executive za 900.
Golf má v základu adaptiv, autoklimu, koženej volant, vyhřívanej volant i sedačky, senzory, bezklíč, LED i litý kola... tak je asi v tom základu vybavený líp, ne? Kameru připlatíš za 8.500 a navi neřešíš...
A nebo ještě jiný úhel - nejlevnější Corolla s vyhřívanýma sedačkama je 750, jediná co má vzadu výdechy ventilace je Executive za 900.
Jo sory, blbě jsem to napsal, nemyslel jsem tech, ale comfort. A pak samozřejmě vzít tech k tomu, pokid nekdo chce. Jak jsem psal, já bych doplnil spoustu "must have", takže u obou aut jsem na jiné ceně i jiném motoru. Nicméně radsi bych vzal méně vybavenou corollu, než ten golf. Cenově by to vyšlo na stejno, jen corolla s lepším motorem.
No jenže v tom Comfortu ty dvě věci co píšeš nemáš, až v tom paketu... a diskuse byla o základu - "No u Toyoty holobyt většinou znamená střední výbava VW", což je teda spíš obráceně... abys vyrovnal Life, musíš vzít Comfort s paketem Tech.
Za mě když Golf, tak GTI, s manuálem... 900t je dost, ale na ty dnešní ceny ne až tak extrémně. Problém je, že první hezký kola jsou až 19", povinně s DCC... no, dělají to dobře 😄
Za mě když Golf, tak GTI, s manuálem... 900t je dost, ale na ty dnešní ceny ne až tak extrémně. Problém je, že první hezký kola jsou až 19", povinně s DCC... no, dělají to dobře 😄
Jak jsem psal, pro mne to je must have, ale to jsou další věci, které nemá ani golf. Takze můj výběr by byl úplně jinde. Pokid bych řešil každou korunu, tak tech by byl jasný.
Jaké?
Já tyhle "must" nemám tak natvrdo, vždycky jde o konkrétní nabídku a určení auta. Golfa v úplném základu si představit umím... bylo by mi trošku líto nevzít tam ty ergo sedačky třeba, ale pokud by to bylo auto na kratší trasy, tak by to nakonec mohlo zůstat tak jak to je.
Stejně je to blázinec... kdo řeší každou korunu, vezme malej hatchback za třičtvrtě 😄
Já tyhle "must" nemám tak natvrdo, vždycky jde o konkrétní nabídku a určení auta. Golfa v úplném základu si představit umím... bylo by mi trošku líto nevzít tam ty ergo sedačky třeba, ale pokud by to bylo auto na kratší trasy, tak by to nakonec mohlo zůstat tak jak to je.
Stejně je to blázinec... kdo řeší každou korunu, vezme malej hatchback za třičtvrtě 😄
My jsme teda magoři a tak jsme si to koupili, neb manželka prostě bez DéEsGé prej už jezdit nechce. Ve stejné verzi Life, ale bez příplatků (jen couvací kamera navíc) to vyšlo bratru na 550tkč. A to mě zase tak špatný nepřišlo (máme ho už více jak rok), když vezmu že G7 (ikdyž subjektivně hezčí) stál lehce jetej témeř stejný peníze.
Onkel_Paul
Pokud si dobře vzpomínám, mají Golfy s výkonem do 110 kW jednoduchou zadní nápravu a s tou je "spojena" palivová nádrž o objemu 45 litrů. Verze od 110 kW včetně mají palivovou nádrž s objemem 50 litrů, verze 4x4 pak 55 litrů. Čili můj dotaz zní - jedná se o chybu v tabulce, nebo se něco změnilo?
Meky
Zase test o ničom.
Zase nevieme nič o asistenčných systémoch, nič o ich fungovaní, nič o ich cene. :no:
Zase nevieme nič o asistenčných systémoch, nič o ich fungovaní, nič o ich cene. :no:
Koho zajímají asistenční systémy?
kozakm
Za cenu testovaného tříválcového Golfa mám Tucsona v plné palbě 1.6 TGDI 110 kW MHEV s automatem. To bych musel být fakt velký odpůrce SUV, abych šel místo toho pro Golfa...
Jsem velký odpůrce SUV a nevím, proč bych jezdil Tucsonem za 9 litrů, když můžu mít Golf nebo Ceed.
Proč za 9 litrů jezdit v hybridním Tucsonu? 😄 Náš (naštěstí) zcela nehybridní Karoq 1.5 TSI má dlouhodobý průměr 6,4 l/100 km, a to často jezdí kratší jízdy. 😄
Proč jezdit v karoqu za 6.4, kdyz můžu za 5.5 jezdit v ravce nebo za 4.5 v corolle cross? Případně za 6.4 v highlanderu.
To je docela smutný, stejně velká corolla cross jako karoq, má to 198k, dynamiku o které si karoq může zdát a ještě to jezdi o 2l ( 30% ) usporneji.tomu říkám vrchol techniky od vw. A jako bonus s jednodušší technikou než to TSI.
To je docela smutný, stejně velká corolla cross jako karoq, má to 198k, dynamiku o které si karoq může zdát a ještě to jezdi o 2l ( 30% ) usporneji.tomu říkám vrchol techniky od vw. A jako bonus s jednodušší technikou než to TSI.
https😐/www.sauto.cz/…-cross/185177573 vs https😐/www.sauto.cz/…mentor/184477688
. Zabudnite na Karoq . Bol som Corollu Cross pozrieť je pekná ale vzadu je málo miesta . To fakt niekto pri aute za 1 mil + kč rieši spotrebu ? Ale no tak . Formentor má aj 4x4 kdežto " 4x4 " pri Toyote je bez aktivácie Trail / Corolla Cross ho nemá / prakticky nepoužiteľný https😐/www.youtube.com/watch?… aj materiály v Corolle Cross dosť skritizovali .
. Zabudnite na Karoq . Bol som Corollu Cross pozrieť je pekná ale vzadu je málo miesta . To fakt niekto pri aute za 1 mil + kč rieši spotrebu ? Ale no tak . Formentor má aj 4x4 kdežto " 4x4 " pri Toyote je bez aktivácie Trail / Corolla Cross ho nemá / prakticky nepoužiteľný https😐/www.youtube.com/watch?… aj materiály v Corolle Cross dosť skritizovali .
Spotřeba není řešena ekonomicky, ale ekologicky a snizeni zavislosti na surovine, kterou nemusime dovazet z diktatur. Že stejně velke auto, mnohem silnější, spotřebuje o 30% méně zdrojů.
Corollou CROSS jsem se byl pro zajímavost projet a proti Karoqu působí uvnitř lacině a vzadu i stísněně, nemluvě o menším kufru. Pro mě nekoupitelné auto. :no: Nemluvě o zcela nevyhovujících motorizacích. :no:
Nevyhovující motorizace, málo místa a laciné? Tak jsi právě ukázal, že jsi v tom ani neseděl. 😒]
Přestaň si vymyslet a obhajovat svoji garaz za kdejakou lež jako Babiš. Že ty ho volis co? To by odpovídalo 😒] 😒]
Ted uz jsem utekl, ale ta souvislost je
Přestaň si vymyslet a obhajovat svoji garaz za kdejakou lež jako Babiš. Že ty ho volis co? To by odpovídalo 😒] 😒]
Ted uz jsem utekl, ale ta souvislost je
Tvé vidění světa je fakt trapné. :no:
Opravdu nemám potřebu obhajovat naše auto, jen jsem uvedl naše zkušenosti s jeho spotřebou. A ty jsou pozitivní, ostatně jako s celým autem. 😄
Opravdu nemám potřebu obhajovat naše auto, jen jsem uvedl naše zkušenosti s jeho spotřebou. A ty jsou pozitivní, ostatně jako s celým autem. 😄
Barry Lyndon
náš 10 let starý firemní Golf 1.2 TSI s údajně užraným řetízkovým EA111 jezdí skoro i za míň... Bych od té elektrifikace čekal víc...
rohYpnol
Mě prostě baví, jak neuvěřitelný strach je pustit základní Golf mezi novináře 😁
Prostě i tenhle R3 chcípák nacpou výbavou, která nejvíc ovlivňuje pocit. Takže LED světla, ergo sedadla a podobně blbůstky, které běžný skromnější zákazník běžně ignoruje...
No, i po dovybavení to za tuhle cenu není nic než bláznovství. Golf 8 je bohužel totálně nevydařený pokus. Zajímavé jsou jen TOP motorizace a verze, ovšem jen pokud se člověk nepodívá do ceníku...
A i když člověk tohle vše zvládne iracionálně přehlédnout, tak laciné provedení a laciné detaily na Golfu 8 prostě přehlížet nelze.
Prostě i tenhle R3 chcípák nacpou výbavou, která nejvíc ovlivňuje pocit. Takže LED světla, ergo sedadla a podobně blbůstky, které běžný skromnější zákazník běžně ignoruje...
No, i po dovybavení to za tuhle cenu není nic než bláznovství. Golf 8 je bohužel totálně nevydařený pokus. Zajímavé jsou jen TOP motorizace a verze, ovšem jen pokud se člověk nepodívá do ceníku...
A i když člověk tohle vše zvládne iracionálně přehlédnout, tak laciné provedení a laciné detaily na Golfu 8 prostě přehlížet nelze.
Souhlas, že dnešní GTI za 1,2 mega a R za 1,6 mega je šílenst. Vždyť ještě nedávno byl ten R do milionu (a považován za i tak drahý) a GTI za nějakých 700tis. Michlova hyperinflace je jedna věc, ale cenotvorba VW, kde zřejmě jednu třetinu ceny tvoří pokuta za dieselgate a druhou třetinu transformace koncernového molohu na boj s Elonem, je věc druhá.... (nebrat prosím doslovně 😁 )
Dieselgate byly drobné a je to dávno vyřešeno. Pokuty jsou za emise CO2. Auto s emisemi 200g platí řádově 10.000€.
Dobrý postreh. Ono sa pekne napíše, že síce cena je vysoká, ale to len preto, že je tu kopec príplatkov, ktoré si nemusíte priplatiť a potom je cena oveľa prijateľnejšia. To vytvára dojem, že veď to auto v teste je fajn a ak si aj nepriplatím drahé príplatky, stále to bude to fajn auto z testu. Ale to už tí potenciálni kupujúci nikdy nezistia, že bez tých "zbytočných príplatkov" je to bieda. Také auto nikde v teste neuvidia a nezistia, že ten základ nepôsobí zďaleka tak dobre (od spomínaných plochejších sedadiel cez základné svetlá až po menšie displeje).
navíc ty příplatky člověk prostě chce - pořádná sedadla a světla jsou základ (za mě důležitější než třeba pár koní navíc), ty ceny "již od" jsou nesmysl.
Na druhou stranu zaplaťpámbu za systém příplatků. Japonský systém, kde nedostanete HUD bez střešního okna nesnáším už úplně 😁
Na druhou stranu zaplaťpámbu za systém příplatků. Japonský systém, kde nedostanete HUD bez střešního okna nesnáším už úplně 😁
Tiež neviem, čo je horšie, mať v základe hov_o a za každú jednu vec si priplácať, alebo mať solídnejší základ, ale len povinné balíky príplatkov aj s vecami, čo človek nechce. Nedávno som tak pozeral nejakého Japonca a jediné, čo mi stačilo priplatiť k inak slušne vybavenému základu boli vyhrievané sedadlá (bežne príplatok v hodnote cca. 300 eur). Ale smola, riešenie bolo len vyššia výbava za cca. 5000 eur. Ak ale človeku sadnú tie japonské balíky a u európskych áut by si ich aj tak priplatil, dostane to u Japoncov oveľa lacnejšie.
Ve finále jde o to, kolik stojí auto podle tvých představ a případně kde z těch představ musíš slevit (a to na obě strany... oželet něco co jsi chtěl a nebo vzít něco co jsi nechtěl). Jo, občas se s tím japonským systémem žít dá... u většiny aut je minimálně jedna věc k naštvání. Za mě typicky to, že mi k lepším motorům a světlům nutí kůži, panoramu, velký kola a asistenty 😄
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…ne-to-muze-znit/
https😐/www.autoforum.cz/…-varuje-ostatni/
https😐/www.autoforum.cz/…omyslite-snadn👋
https😐/www.autoforum.cz/…-takoveho-stavu/
https😐/www.autoforum.cz/…ale-absurdnejsi/
a to nejhumornější na konec: 😄
https😐/www.autoforum.cz/…romym-taxikarum/
https😐/www.autoforum.cz/…-varuje-ostatni/
https😐/www.autoforum.cz/…omyslite-snadn👋
https😐/www.autoforum.cz/…-takoveho-stavu/
https😐/www.autoforum.cz/…ale-absurdnejsi/
a to nejhumornější na konec: 😄
https😐/www.autoforum.cz/…romym-taxikarum/
VÁŽNĚ si NA LÉČENÍ = víc PITOMĚJŠ a fanatičtějš zaslepenějš TO asi NEJDE 😁
hele ty fakt nechápeš CO JE dneska tenhle web ZAČ????? 😲
hele ty fakt nechápeš CO JE dneska tenhle web ZAČ????? 😲
a TY arese, tyhle ÚMYSLNĚ NEOBJEKTIVNÍ info šíříš dnes a denně PROTOŽE
a) neumíš co a jak posoudit PLUS se ti ty kecy (místy až hoaxy) "prostě líbí"
b) VÍŠ že to je neobjektivní demagogie a SCHVÁLNĚ šíříš pokřivený info
c) od a) i b)
VŠECHNO je to KATASTROFA jen některá "trochumenší" tak sem chtěl vědět
a) neumíš co a jak posoudit PLUS se ti ty kecy (místy až hoaxy) "prostě líbí"
b) VÍŠ že to je neobjektivní demagogie a SCHVÁLNĚ šíříš pokřivený info
c) od a) i b)
VŠECHNO je to KATASTROFA jen některá "trochumenší" tak sem chtěl vědět
Tak abys neřekl, tak tady máš článek z jiných zdrojů, než podle tebe "neobjektivního" AF. 😄 Nebo si myslíš, že i iDnes je dezinformační bulvár? 😄
https😐/www.seznamzpravy.cz/…vozce-aut-223814#…
https😐/www.seznamzpravy.cz/…vozce-aut-223814#…
No a TEĎ K VĚCI (JAK to je jsem ti už VÍCKRÁT vysvěloval) = PROČ bereš info ÚMYSLNĚ FURT JEN z tak moc nekvalitního neseriozního zdroje, kde jsou ÚMYSLNĚ JEN jednostranné (neobjektivní) info
a platí teda víc a) nebo b) nebo je to prostě c)? 😄
a platí teda víc a) nebo b) nebo je to prostě c)? 😄
Výše vidíš důkaz, že lžeš. Nebo je pro tebe i druhý nejčtenější zpravodajský server v ČR taky "nekvalitní" a "neseriózní"? 😄 A šéf největšího českého automobilového importéra tomu podle tebe taky nerozumí? 😒]
Výše vidím ŽE UTÍKÁŠ PŘED ODPOVĚDÍ = zase 😄
Výše vidím, ŽE NEUMÍŠ ZPRACOVAT info = a dál neodpovídáš PROČ úmyslně JEN NEJNEkvalitnější NEJNEserioznější web o autech
Výše vidím CO ŘÍKÁ importér aut = CHÁPEŠ ten ROZDÍL? 😉
importér rozumí co JE PRO NĚJ výhodný = chápeš TEN ROZDÍL = tobě to chápání FAT NEJDE = asi máme to a) b) c) vyřešený
takže CO SOLIDNĚJŠÍ weby o autech? nebo (dál) schválně TEN NEJHORŠÍ? 😲
Výše vidím, ŽE NEUMÍŠ ZPRACOVAT info = a dál neodpovídáš PROČ úmyslně JEN NEJNEkvalitnější NEJNEserioznější web o autech
Výše vidím CO ŘÍKÁ importér aut = CHÁPEŠ ten ROZDÍL? 😉
importér rozumí co JE PRO NĚJ výhodný = chápeš TEN ROZDÍL = tobě to chápání FAT NEJDE = asi máme to a) b) c) vyřešený
takže CO SOLIDNĚJŠÍ weby o autech? nebo (dál) schválně TEN NEJHORŠÍ? 😲
Podle tebe je i iDnes ten "nejhorší"? 😒] 😒] 😒]
hele VÁŽNĚ až TAKhle VŮBEC NECHÁPEŠ co sem napsal? 😲
ale jo když si zmínil BABIŠLAND tak Plesl = možná JE TEN NEJHORŠÍ 😁
když si zmínil BABIŠovo IMPÉRIUM = tak šly pod ním SAKRA https😐/www.respekt.cz/…nahradi-ji-plesl HODNĚ dolů :no: 😒
tady to šlo s machi(avelli)m taky DOLŮ = ale na PLESLa (naštěstí) NEMÁ :-!
ale jo když si zmínil BABIŠLAND tak Plesl = možná JE TEN NEJHORŠÍ 😁
když si zmínil BABIŠovo IMPÉRIUM = tak šly pod ním SAKRA https😐/www.respekt.cz/…nahradi-ji-plesl HODNĚ dolů :no: 😒
tady to šlo s machi(avelli)m taky DOLŮ = ale na PLESLa (naštěstí) NEMÁ :-!
Tak jestli tady někdo "nechápe", tak jsi to ty. A ostatní zdejší diskutéři (vč. mě) se tím výborně baví! 😄 😄 😄
nojo ostatní STEJNĚ CHYTRÝ jako ty = taky nechápou = tos myslel že nevim? :-!
No a TEĎ odpověz 😄
a můžeš přidat JESTLI chápeš KRÁVOBLBOST cos napsal pak = že blekot někoho v rozhovoru NESOUVISÍ s kvalitou seriozností webu (i když ten Plesl Babiš.. :-!
No a TEĎ odpověz 😄
a můžeš přidat JESTLI chápeš KRÁVOBLBOST cos napsal pak = že blekot někoho v rozhovoru NESOUVISÍ s kvalitou seriozností webu (i když ten Plesl Babiš.. :-!
Vapetalk s Karotkou
Proč mi vždycky přijde, že mají testeři extra těžkou nohu? Se stejným motorem jsem jezdil s manuálem (teda bez elektrifikace) ve Scale (ano vím, trochu menší auto) a z ČB do Prahy dojela za 4.5l. Normálním způsobem jízdy, ani loudal, ani závodník. Přes 5 to auto jezdilo jen po městě.
Objektivně vlastně 81kw s automatem na kompakt je solidní hodnota, dynamika slušná, toto malé TSI sice není řidičská nirvána, stejně jako i střední 1.5TSI, ale asi to nějak funguje. Zajímalo by mne, jak si ale poradí s posádkou, to v testu chybí, protože dost těchto motorizací je i v kombíku od kterého někdo předpokládá i cestování více, než jen s řidičem a spolujezdcem. Zvláště jak se to projeví na spotřebě. Osobně jsem litrové TSI s manuálem zkoušel ve Skále, kde to za cenu tehdy pod 0,5m bylo slušné, nicméně nekulervoucí svezení.. 😁
Osobně bych se šel ale podívat radši k Fordu, chtít takové auto (rozuměj HB s automatem) a měl na to 7 stovek Palackých , aktuálně totiž mají akční nabídku na Focus Titanium 1.0EB MHEV v té 114kw verzi za 696 tisíc, což za 8 tisíc navíc 33kw stojí, ještě když ten motor tady porazil ve srovnáváku i 110kw TSI.. Bohužel, stejně jako Golf je i takto motorizovaný Fokus vybaven suchou dvouspojkou 😐 (a jak je už obecně známo, stejně jako suché skříně od VW, tak i ty Fordí mívali dříve problémy... ales nad je to už pryč u obou) No, snad alespoň z těch TSI neteče olej, jako z TDI, jak říkal Vaculda :-!
Zvláštní že Hyundai/Kia a jejich DCT jsou taky suché a funguje jim to...
DCT je taky suchá ? To jsem netušil, s tím jsem jezdil krátce, ale Renault míval taktéž suché EDC (u menších motorů určitě), to prý je sice méně kultivované (jo kope mnohem víc, než třeba moje olejová dvouspojka), ale prý spolehlivé, ale já narazil na jeden kus, kde byla v háji lamela, na obranu Reanultu musím říct, že to auto bylo na 99 % nejspíš poskládáno z bouračky a nehrálo tam víc věcí 😁
http😐/www.motorreviewer.com/engine.php?…
Doplnění: Registrace za prosince 2022 dle SDA 85 kusů VW Golf, ve stejném měsíci vye😜ortováno 68 VW Golf mladších jednoho roku
Doplnění: Takže registrace Golfů privátní (fyzické osoby nepodnikající) - květen 2022 35 kusů a prosinec 2022 osm kusů. Vývoz v květnu 2022 devět kusů VW Golf registrovaný 12 měsíců a méně.