To se tradiční, česká a vůbec nejlepší automobilka na světě moc nepředvedla, pokud to porovnáme s konkurencí... Vysmívaný Hyundai si polepšil v růstu 9x lépe než Škodovka.
TT
1
Rast nie je najlepším a už vôbec nie jediným kritériom na hodnotenie firmy.
Renoo
2
No a? Je jedním z kritérií. V případě mainstreamu je to dost zásadní kritérium, protože relativně levné modely nelze vyrábět v malém měřítku. A s tím, že v Číně se během několika let propadla ze stovek tisíc na hodnoty blízké nule, to je o to víc důležité. Na Superba z konfigurátoru se čeká až rok. Je docela divné, že se čeká trapně dlouho a přitom narostli jen o 1,9 %.
Freddka
3
Nojo ale prave proto “se to zdrazilo”, takze ikdyz prodas min, zase tolik netratis.
A jeste se ti tolik nevosoupe to naradi :-!
Ona ta ekonomie oligopolu je takova jina, ikdyz je to dost konkurencni prostredi.
PS tim nechci rict, ze to Skodovka / VW dela dobre. Podle me maji vrasky
Arese
2
Tak ať furt nevnucují lidem zkratomobily, které skoro nikdo nechce!!! 😒 :no:
Toyota: 34,9 %
Hyundai 17,3 %
To se tradiční, česká a vůbec nejlepší automobilka na světě moc nepředvedla, pokud to porovnáme s konkurencí... Vysmívaný Hyundai si polepšil v růstu 9x lépe než Škodovka.
A jeste se ti tolik nevosoupe to naradi :-!
Ona ta ekonomie oligopolu je takova jina, ikdyz je to dost konkurencni prostredi.
PS tim nechci rict, ze to Skodovka / VW dela dobre. Podle me maji vrasky