...ačkoli jsem velký italofil, toto zavalité vajíčko posazené na malých kolech se mě nikdy moc nelíbilo. To už bych raději volil Pandu. Ale italské ženy a dívky mají evidentně jiný názor. Tak ať rychle kupují, budoucí zločinná emisní norma Euro 7 takováto auta spolehlivě zabije a budoucí malé zkratowozy budou drahé a nepraktické. Plánovaná plná elektrifikace Lancii zahubí, stejně jako Alfu... :-O:-(:no:
Stellantis pripravuje nový Ypsilon, Punto, MiTo, C3...
A už teraz sú autá tohto formátu predražené a Euro 7 ich pochová :-(
Hlavne, že sa budú predávať ťažké SUV, čo reálne produkujú omnoho viac emisií!
Nevím, neřídil jsem. Resp. jsem řídil jen poslední 3dv. generaci a ta měla podvozek laděný výrazně na komfort. Vzhledem k přetrvávajícímu zaměření na řidičky to u současné generace jistě nebude jiné....
P.S. Stejně se mi nejvíce líbí Y první generace, s černými 3. dveřmi kufru a ostře useklým zadkem! :-):yes:
Teď jsem se v tom trochu ztratil - jaké že auto se ti líbí? A jaké je podle tebe ocucaný bonbon? Pro mě je suveréně nejocucanější ta současná Ypsilonka! :-)
Promiň, ale nemá.
Z venku se líbí každému něco jiného. Ale je hezká skoro jako 500, a má výhodu 5 dveří.
Po pravdě jedniné, co ji mám trochu "za zlé" jsou ty budíku uprostřed.
Ale už jsem si asi zvyknul. Nicméně souhlasím, že pokud si musím zvykat, tak to není správně.
Jinak ale velmi pohodlná, velmi dobře zpracovaná. A dokud bude jezdit na benzín, třeba i s podporou elektriky, tak ji budou lidi co neřeší každou korunu kupovat.
Čistě ekonomické řešení se jmenuje Panda.