Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kabaně prý ve Volkswagenu nahradí člověk z Bentley, nového šéfa prý nezaujaly jeho nápady

17 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Za sebe to vnímám jako důkaz mizerneho vedení. Kabaň má své kvality o kterých nejednou přesvědčil.
Naopak přání vedení vyznávají naprosto absurdně. Takto časté střídání a změny v tom co kdo vlastně chce znamená jediné - vedení vlastně neví co chce.
A pokud má Trinity vypadat zas jako nějaký splácaný crossover všeho ve stylu C5X nebo nového Mondea, tak se opravdu nemáme na co těšit 😢
PowerHouse
jenom u VW.
PowerHouse
Když Kabaň nastoupil do VW, tak jsem zde napsal, že bude mít opět problémy.
gutex
S žádným skvělým designem Kabaň nepřišel a krabice ID Life je dílkem jak od školáčka. Takže dobře, že se Kabaně včas zbavili.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne. Škodovky které vznikly za jeho působení jsou tím nejhezčím za poslední dlouhou dobu. Nasměřoval celou Škodu. Od jeho odchodu to s ní jde už jen dolů a těží jen z toho co vzniklo za Kabaně.
jam2015
gutex, vieš ty vôbec ako vzniká design? A kto všetko do toho kecá a nakoniec schvaľuje konečnú verziu?!!!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Myslím že problémy bude mít v každém ortodoxním korporátu. Designér s vizemi potřebuje pro svoji práci i prostor. A ten úplně ani u VW ani u BMW ani u Škody v současné době nevidím.

Zelený diktát, diktatura nesmyslných požadavků vedení, korporát a k tomu čínský vliv.... A v těchto mantinelech buďte kreativní a tvůrčí...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tentokrát rohYpnole dokonale pracuješ s fakty z minulosti. Ano, Kabaň dal Škodovce, designový jazyk, těží z toho i Enyaq.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, však vůbec nepopírám že to je minulost.
jakubMG
Co předvedl ve Škodě Auto je majstrštyk. Srovněj Passat se Superbem, Kodiaqem, Golfa s Octavií. Ve všech případech s low-cost dcerou předběhl matku VW. Jeho práce s hmotou, postoj na kolech (ok, za úzký rozchod Kodiaku asi nemohl), svalnatostí karoserie. Pamatujeme parádní koncepty. Není divu, že po něm sáhlo BMW. A ke své škodě se ho zbavilo. BMW mohly vypadat lépe, o parník.

Nicméně ve světě mu chybí zastánce, mentor, musí se probíjet silou své vize, přičemž nutně šlape stávajícím kolegům na kuří oka. Asi není diplomat.

Slušelo by mu nové angažmá. Někde, kde by dostal důvěru a prostor.

Já mu věřím a jeho design mi vyhovuje.

Pocta i GTI: BRAVO KABAŇ!!! :yes:
traveldrive
Vec názoru. Podľa mňa je skôr opak pravdou. Kabáň má presne opačný štýl, ako dnes všetci chcú - nekonfliktné, bezpohlavné tvary s dlhou životnosťou. To platilo pre VW minulej dekády, hovorilo sa tomu "nadčasový dizajn". Dnes je svet inde, ani prémia už nevyznáva dôstojný usadlý dizajn ako tomu bývalo, ale presne naopak.
jakubMG
Souhlas, design je subjektivní. Ale mně konkrétně se OIII, Fabie i Superb a nakonec i Kodiak a Altea (tak měl původně vypadat Karoq)líbí i dnes.
jam2015
pozitívne reakcie.
Lebo jeden čas tu nejaký lúzer pri mene Kabaň vždy napísal ,,Ten vandrák"!
traveldrive
Myslím, že hodnotiť by sa mala iba jeho práca a nie osoba. Tieto dve veci by som do súvisu nedával. Môže to byť fajn človek, a jeho práca sa mi páčiť nemusí.
jam2015
Veď to. Keď mu vadil dizajn, tak mal riešiť to. Keď osoba, tam mal riešiť jeho osobu.
On ho však nazval vandrákom a je isté, že to bol útok na jeho pôvod.
Pritom som u neho ani raz nenašiel, že by boli vandráci zahraniční manažéri v Škode, Hyundai, TPCA...
Jozinwk
Myslím , že skončí v Číne ako mnoho európskych dizajnérov .
Jozinwk
Příspěvek podléhá schvalování.