Novinky
175 se sice nesmí jezdit, ale přiznám se, že několikrát týdně, když potřebuji poodjet, třeba houfu aut, nebo dokončit předjíždění, kdy mi na záda dýchají další auta, tuto rychlost i překročím a to i v 14 let starém Renaultu na pár kilometrech dálnice, kterou jezdím do práce, který sice nemá omezovač, ale pod 200 narazí na omezovač otáček 😁
Ona je otázka, jestli je to opravdu omezovač, pak 175 nebude taková překážka, protože ten výkon tam bude a na tu rychlost se to dostane, pokud je to fakt Vmax auta, bude se na to dostávat špatně...
Ona je otázka, jestli je to opravdu omezovač, pak 175 nebude taková překážka, protože ten výkon tam bude a na tu rychlost se to dostane, pokud je to fakt Vmax auta, bude se na to dostávat špatně...
A víš co je nejsmutnější ? Ta auta od Renaultu z poslední doby jsou velmi dobrá, mají fajn interiéry, doladili i podvozky a odhlučnění, dobře se to řídí, ovládá, funguje jim infotainment.
Nové Clio je podle mne nejlepší malé auto na našem trhu v komplexu že nabízí ještě slušné motorizace, dokonce hybrid (jasně, ten v Yarisu je asi osvědčenější), Megan za ty peníze, než ho uplně odstaví, je taky velmi slušné a fungující auto s dospělými motory TCe, ale i to DCi není zlé, byť okrajové. Zkoušel jsem Arkanu HEV, dobrý podvozek, řízení, hybridu však trvá, než se roztočí atmo motor při prudké akceleraci, nicméně je to jejich první hybrid a zdá se, že i funguje.
Austral už jsem viděl naživo a musím říct, že se mi opravdu moc líbil, i interiér je fajn, ty ceny jsou horší, uvidíme, co přinese čas....
Nové Clio je podle mne nejlepší malé auto na našem trhu v komplexu že nabízí ještě slušné motorizace, dokonce hybrid (jasně, ten v Yarisu je asi osvědčenější), Megan za ty peníze, než ho uplně odstaví, je taky velmi slušné a fungující auto s dospělými motory TCe, ale i to DCi není zlé, byť okrajové. Zkoušel jsem Arkanu HEV, dobrý podvozek, řízení, hybridu však trvá, než se roztočí atmo motor při prudké akceleraci, nicméně je to jejich první hybrid a zdá se, že i funguje.
Austral už jsem viděl naživo a musím říct, že se mi opravdu moc líbil, i interiér je fajn, ty ceny jsou horší, uvidíme, co přinese čas....
No počkej, to doufám nemyslíš na mne, já se ničeho nedomáhám a vlastně jsem napsal to, co ty, taky se občas svezu, ve svém rakovinovém sazometu když je volno jezdím taky třeba 140 - 160 tempomat, u toho rencka jezdím pomaleji kvuli spotřebě (ale u obou prostě občas poodjedu, jak jsem psal výše) a navíc se motám v provozu kolem Prahy, kde je hustý provoz, taky tu máme takovy usek s 50tkou u letiště, kdysi sem tam zaplatil 2 pokuty za den na cestě tam i zpět 😁 Od té doby si tam dávám mnoho let pozor a taky všichni ostatní... Přechod přes dálnici určitě v Brně nemáte 😁 Takže nejen metro, ale tohle je další věc, co máme navíc..
Jistě, také tím nic neomlouvám a případné pokuty jsem vždy platil . Nicméně z pohledu subjektivního je pro mne bezpečnější zaplatit pokutu za přidání plynu a poodjetí z takové situace, než na sebe nechat najíždět a blikat magora, co nemuže 30s vydržet, než bezpečně předjedu 😊
Vzhledem k tomu, že je na Teslu dotace 6750 v Německu, tak úspěch závidí na zemích, kde ta dotace není.
Z takýchto arogantných rozumbradov, ktorí si myslia, že im patrí svet, mi je na grc, takže nebudem už na teba reagovať. Len ti prajem, aby si nikomu neublížil. 😉
Pche, prejezd. A znacku STOP na dalnici uz jsi videl? 😊
https😐/www.vejrazka.name/cesty/Chile_2005/ipage00404.htm
https😐/www.vejrazka.name/cesty/Chile_2005/ipage00404.htm
DCT mají spalováky, Hybridní Renault má tu svojí převodovku vlastní výroby, ale tohle je překapotovaný Nissan QQ, takže to má CVT
Joj, toto prosím povedz policajtovi, keď ťa zastaví. Možno ti za túto perlu venujú aj status na sociálnych sieťach.
Ono záleží jestli to je elektronicky omezeno nebo prostě to víc nejede.
Hybridni Toyoty taky píšou, že mají 180, ale v reálu to je elektronicky omezeno na 188-195 gps podle konkretniho modelu.
Hybridni Toyoty taky píšou, že mají 180, ale v reálu to je elektronicky omezeno na 188-195 gps podle konkretniho modelu.
Jo tuhle padesátku myslíš. Já přemýšlel kde je radar na padesátce u letiště a ty myslíš dalnici s přechodem.
Pokud ti u Kugy nevadí ten kufr, jízdně to je fajn auto, ale já trojkovou s benzinem nejezdil, jen PHEV.
Čo je na tom detské? Skôr to akési neustále domáhanie "práva" prekračovať limity mi často príde detinské. Nie detské, detinské.
Určitě to tak je, já ještě nedávno jezdil do centra Prahy starým Cliem, 6 km po okresce 6 po dálnici a pak do centra, mělo 43kw, V max bylo teda 170, ale nad 80 už to tam lezlo pomalu a na 170 si musel mít velký koule a žádnej protivítr 😁 A stačilo to, nyní mám na tohle dojíždění auto se slušnou dynamikou, jezdím běžně 100 na tempomat, ale vím, že když je potřeba, tak poodjedu a nezasekne mne to na 130-150ti. Určitě bych nepotřeboval, aby tohle auto jelo víc, než 175 jako ten Austral, ale je to příjemné. U druhého auta, kterým jezdím delší trasy, tak se občas svezu rád, ale vseměs nad 180 v ČR to provoz málokdy umožní nějakou delší dobu držet.
Jo, tunely jsou fest snímané, taky dost hrotí, kde je zpoplatněný úsek obchvatu dálničkou (žejo Mikesusi 😁), ale zase naštěstí nikde v Praze nejsou radary, co fotí i zadní RZ, takže na jedné stopě ti to je u zadku... 😁
Jo, tunely jsou fest snímané, taky dost hrotí, kde je zpoplatněný úsek obchvatu dálničkou (žejo Mikesusi 😁), ale zase naštěstí nikde v Praze nejsou radary, co fotí i zadní RZ, takže na jedné stopě ti to je u zadku... 😁
Jojo... 😁 Třeba už ten radar vymontovali a nefotí, že to všechny naučilo, tak teď terorizuje jinde, ale zkoušet to nebudu
to myslím obecně.
jinak si žijeme dobře, drakonické pokuty ve Švýcarsku nebo ve vedlejším Slovensku nám ukazují (a taktéž praxe, měřící auto už jsem nepotkal hodně dlouho), že by nám mohli šlapat po krku daleko víc.
už se opakuju, ale rok a půl jsem jezdil s autem s maximálkou 150 km/h a víc, než rychlost samotná mě štvala dynamika...
ad Praha a všechny tunely pod radarama a podobné piškuntálie, nezávidím😊
jinak si žijeme dobře, drakonické pokuty ve Švýcarsku nebo ve vedlejším Slovensku nám ukazují (a taktéž praxe, měřící auto už jsem nepotkal hodně dlouho), že by nám mohli šlapat po krku daleko víc.
už se opakuju, ale rok a půl jsem jezdil s autem s maximálkou 150 km/h a víc, než rychlost samotná mě štvala dynamika...
ad Praha a všechny tunely pod radarama a podobné piškuntálie, nezávidím😊
v Hustopečích u Brna jsou dva radary. všichni o nich ví a nikdo nemá problém tam jet padesát. najednou to jde.
jezdím rychle, vím o tom, když mi dají pokutu, budou v právu. kdyby se dodržovala rychlost pod trestem smrti, všichni by jezdili na dálnici stejně a byl by problém předjet, to je jasný. na druhou stanu domáhat se toho jako svého práva je taky scestné.
jezdím rychle, vím o tom, když mi dají pokutu, budou v právu. kdyby se dodržovala rychlost pod trestem smrti, všichni by jezdili na dálnici stejně a byl by problém předjet, to je jasný. na druhou stanu domáhat se toho jako svého práva je taky scestné.
Ono je to v podstate jedno. Jednoducho nie je dôvod využívať maximálnu rýchlosť, či už kvôli predpisom, spotrebe a emisiám.
Lepsia vizaz ako mensi megane... cena je aka je.. dobre uz bolo.... tak len drzat palce nech sa mu dari ... :yes:
...že toto vozidlo Renault nenabízí s jediným nehybridním pohonným ústrojím, je nekoupitelné. Nemluvě o omezovači rychlosti na trapnÿch 180 km/h! 😲 :no:
Ak si si nevšimol, všetci zdražovali. Že sa Dacia lepšie predáva je snáď úplne prirodzené, so Sanderom sa to deje prakticky v celej Európe (2. najpredávanejšie auto v 2022). Sandero je už na podvozku súčasného Clia, má výbavu, ktorá mnohým celkom stačí, tak Clio ide kvantitou do úzadia, nehovoriac o sledovaní flotilových emisií. Stále to však ostáva v rodine a Renault Group mal za minulý rok menší pokles v objeme predajov (-4,2😖 než koncern Volkswagen (-5,7😖 alebo Stellantis (-13,7😖. Takže toľko k tvojej dojmológii vyvodenej na základe malého českého trhu.
K tej maximálke sa ani nejdem vyjadrovať, nemáš čo tak rýchlo jazdiť a snáď nemáš 5 rokov, aby to bol pri výbere auta nejaký smerodajný údaj. Opäť hľadaj dôvod v emisiách.
K tej maximálke sa ani nejdem vyjadrovať, nemáš čo tak rýchlo jazdiť a snáď nemáš 5 rokov, aby to bol pri výbere auta nejaký smerodajný údaj. Opäť hľadaj dôvod v emisiách.
No to nie je moc vysvetlenie, keďže predošlý QQ mal tiež dvojspojku. Môže to do budúcna nejak súvisieť s prechodom na 1,2 TCe 48V.
Tak to není tvoje starost, co kdo řekne policajtovi. Renault to dělá z toho důvodu, aby mohl o*** kvalitu komponenntů - brzdy a chlazení. To, kolik jedu, je moje zodpovědnost a 180kmh jsem jel naposled třeba krátkodobě dnes 😉 Jinak kdo chce jezdit dynamičtěji, toho emise a ani ta chvilková spotřeba vlastně ani nezajímají.… A to o té dětinskosti vztáhni na sebe, nikdo tě nenutí, abys jezdil rychle. Nicméně to nevnucuj ostatním, jsou sami zodpovědný za svůj styl jízdy :yes:
Maximalka tu 180 bohate postaci... je to suv... skoda len ze voci kadjaru uz austral brutalne zdrazel pretoze inak nevidim ziadne preslapy ani slabiny... u nas ale v tejto cenovke ludia pojdu uz skor do ravky sportagu ci tucsona kde uz nemusia robit ziadne kompromisy... kazdopadne ale budme radi ze austral nadalej bude aj ako spalovak.... to je fakt velke stastie pri tom vsetkom nestastnom naokolo vo svete aut
Nikto sa nedomáha práva ale nerád bývam v tomto limitovaný, toť vsio.Zväčša zvykne mať auto s nižšou maximálnou aj horšiu dynamiku a to nechcem.
Jak nie je dovod? Uz len z uzivatelskeho hladiska je dobre obcas motor poriadne zahriat a povytacat ho, dat mu zabrat. Potom mas pod kapotou zdochlinu
Ano Austral vyzerá dobre ale tá cena od je šialená. Asi ťa prekvapím ale minule som bol pozrieť Ford Kuga a to auto má dostalo.Priestor,materiály a aj cena s 1.5 EB / ja viem trojvalec / v plnke za 30 500 € je podľa mňa veľmi dobrá ponuka a Qashqai skladovky vychádzajú ešte lepšie.
Aktuálně nám nabízí mild hybridní Austral se 160k již od 875tis Kč, což je samo o sobě úlet a o to horší, že jeho parametry jsou minimálně k smíchu. Kadjar TCe 1.33 Intens s cenou 690 tis ještě v loňském roce, uměl bez hybridní verze 210kmh. Austral je omezen na 175kmh, čili na dálnici ho vezme i litrové Clio (vmax 180kmh) za poloviční cenu 😒] Kde ten Austral poztrácel tu rychlost? Zakopaný kůň bude v elektrifikaci a nejspíš tím i úspora nákladů na komponentech. Čili výhoda pro výrobce, nikoli pro zákazníka. Kdo si takový ojeb nechá líbit?
No tipnu si, ža rok 2023 bude pro Renault ještě horší na Českém trhu, propadne se hluboko... :no: