Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Podíl elektromobilů na celkovém prodeji aut v EU loni stoupl na 12 procent

12 komentářů

gil54
Ok, ale člověk má hned lepší pocit, když zjistí, že text vyplodil skutečný odborník, který přesně ví o čem píše.

Narážím na vysvětlení pojmu plug-in hybrid. "Plug-in hybridy jsou poháněny elektromotorem dobíjeným z běžné elektrické sítě a vedle toho mají malý spalovací motor, který po vybití baterie může vyrábět elektřinu pro další jízdu."

Přitom toto nepřesné, až špatné, vysvětlení tam vůbec nebylo nutné psát, jen tím zpochybnil celý článek.
Petr Kozohorský
Proč tak složitě? Stačilo autorovi článku, odborníkovi, vysvětlit, že ELmotor se nikdy nenabíjí. Nabíjí se baterie.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
:yes: 😄
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Protoze i cely ten zbytek je spatne?
traveldrive
To máš ťažké, keď chceš písať článok pre laikov, aby to pochopil každý, nevyhneš sa podobným vyjadreniam. A niekedy to holt nevyjde dobre napriek snahe.
Arese
...si přestávají brát servítky. A to je moc dobře - jen houšť a větší kapky! 😄 :yes: :yes: :yes:
https😐/www.autoforum.cz/…i-elektromobilu/
Je nevyšší čas, aby se k šéfům Stellantisu a Renaultu přidal i šéf VW!
DonVito
Vis po cem vola de Meo???

Po vetsi podpore elektromobility, potazmo dotacich.

The European auto industry is at a crossroads, de Meo said, facing pressure from regulators to sell only zero emission cars by 2035 while facing competitors from the U.S. and China with favorable trade measures.

"They are not banning or regulating, but rather massively stimulating their industries," de Meo said

Jinak se jedna o klasicky plac jako nad kazdou novou emisni normou. 😁
Hnupove dokonce oduvodnovali dieselgate nesplnitelnosti EU5. A pritom je mozny (i kdyz narocny) plnit i EU6. 8-s
Avatar - mariov8
mariov8
Bez té podpory totiž hrozí nesplnění cílů pro rozšiřování prodejů elektromobilů. a počet zákazníků i dobíjecích stanic neroste dostatečně rychle aby se cíl pro rok 2035 splnil bez tvrdého nárazu do zdi. Mezičas 2030 také vypadá špatně.

Ano, v dané době s dostupnou technikou v té době byl opravdu problém Euro 5 splnit. Ale to je již přes 10 let, vývoje i 15 let a tudíž už jsme dnes dále. Ale práce na vývoji techniky v dílnách a laboratořích je něco jiného než úkolování od stolu od někoho kdo pravděpodobně ani netuší na co je šroubovák a jak se používá kladivo...
Renoo
Tesla se těm staříkům leda tak směje a Čína vyčmuchala příležitost. Obstarožní šašci nejsou schopní reagovat na změny. Mezitím, co přenechali své desítky let pilované know how Číňanům při honem za mamonem superzisků, ti samí Číňani spokojeně pilovali baterky. A teď tu staříci chodí a kňourají a stěžují si na nařízení EU a Euro 7. Věděli, že to přijde, ale asi očekávali, že to nějak vočůrají, přelepí všechny spáry izolačkou, pneu přefuknou na bambilion atmosfér a bude se testovat....
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... neklesá, pouze se přesunuje do HEV a PHEV 😄
Ale na to redakce auto.cz nemá dost fištrónu aby tento fakt pochopila. 😄
DonVito
Prodej naftovych aut neklesa?
20% poklesu nerikas pokles???

Nejaky zdroj o podilu dieselu nebo je to jen prani korespondujici s tvou prezdivkou?

https😐/app.handelsblatt.com/…rd/28899330.html
"Proč naftový motor pomalu vymírá a nahrazují ho elektromobily"
😁 :-! 8-s 😢
Renoo