Elektromobilita
...si přestávají brát servítky. A to je moc dobře - jen houšť a větší kapky! 😄 :yes: :yes: :yes:
https😐/www.autoforum.cz/…i-elektromobilu/
Je nevyšší čas, aby se k šéfům Stellantisu a Renaultu přidal i šéf VW!
https😐/www.autoforum.cz/…i-elektromobilu/
Je nevyšší čas, aby se k šéfům Stellantisu a Renaultu přidal i šéf VW!
Vis po cem vola de Meo???
Po vetsi podpore elektromobility, potazmo dotacich.
The European auto industry is at a crossroads, de Meo said, facing pressure from regulators to sell only zero emission cars by 2035 while facing competitors from the U.S. and China with favorable trade measures.
"They are not banning or regulating, but rather massively stimulating their industries," de Meo said
Jinak se jedna o klasicky plac jako nad kazdou novou emisni normou. 😁
Hnupove dokonce oduvodnovali dieselgate nesplnitelnosti EU5. A pritom je mozny (i kdyz narocny) plnit i EU6. 8-s
Po vetsi podpore elektromobility, potazmo dotacich.
The European auto industry is at a crossroads, de Meo said, facing pressure from regulators to sell only zero emission cars by 2035 while facing competitors from the U.S. and China with favorable trade measures.
"They are not banning or regulating, but rather massively stimulating their industries," de Meo said
Jinak se jedna o klasicky plac jako nad kazdou novou emisni normou. 😁
Hnupove dokonce oduvodnovali dieselgate nesplnitelnosti EU5. A pritom je mozny (i kdyz narocny) plnit i EU6. 8-s
Bez té podpory totiž hrozí nesplnění cílů pro rozšiřování prodejů elektromobilů. a počet zákazníků i dobíjecích stanic neroste dostatečně rychle aby se cíl pro rok 2035 splnil bez tvrdého nárazu do zdi. Mezičas 2030 také vypadá špatně.
Ano, v dané době s dostupnou technikou v té době byl opravdu problém Euro 5 splnit. Ale to je již přes 10 let, vývoje i 15 let a tudíž už jsme dnes dále. Ale práce na vývoji techniky v dílnách a laboratořích je něco jiného než úkolování od stolu od někoho kdo pravděpodobně ani netuší na co je šroubovák a jak se používá kladivo...
Ano, v dané době s dostupnou technikou v té době byl opravdu problém Euro 5 splnit. Ale to je již přes 10 let, vývoje i 15 let a tudíž už jsme dnes dále. Ale práce na vývoji techniky v dílnách a laboratořích je něco jiného než úkolování od stolu od někoho kdo pravděpodobně ani netuší na co je šroubovák a jak se používá kladivo...
Tesla se těm staříkům leda tak směje a Čína vyčmuchala příležitost. Obstarožní šašci nejsou schopní reagovat na změny. Mezitím, co přenechali své desítky let pilované know how Číňanům při honem za mamonem superzisků, ti samí Číňani spokojeně pilovali baterky. A teď tu staříci chodí a kňourají a stěžují si na nařízení EU a Euro 7. Věděli, že to přijde, ale asi očekávali, že to nějak vočůrají, přelepí všechny spáry izolačkou, pneu přefuknou na bambilion atmosfér a bude se testovat....
... neklesá, pouze se přesunuje do HEV a PHEV 😄
Ale na to redakce auto.cz nemá dost fištrónu aby tento fakt pochopila. 😄
Ale na to redakce auto.cz nemá dost fištrónu aby tento fakt pochopila. 😄
Prodej naftovych aut neklesa?
20% poklesu nerikas pokles???
Nejaky zdroj o podilu dieselu nebo je to jen prani korespondujici s tvou prezdivkou?
https😐/app.handelsblatt.com/…rd/28899330.html
"Proč naftový motor pomalu vymírá a nahrazují ho elektromobily"
😁 :-! 8-s 😢
20% poklesu nerikas pokles???
Nejaky zdroj o podilu dieselu nebo je to jen prani korespondujici s tvou prezdivkou?
https😐/app.handelsblatt.com/…rd/28899330.html
"Proč naftový motor pomalu vymírá a nahrazují ho elektromobily"
😁 :-! 8-s 😢
Narážím na vysvětlení pojmu plug-in hybrid. "Plug-in hybridy jsou poháněny elektromotorem dobíjeným z běžné elektrické sítě a vedle toho mají malý spalovací motor, který po vybití baterie může vyrábět elektřinu pro další jízdu."
Přitom toto nepřesné, až špatné, vysvětlení tam vůbec nebylo nutné psát, jen tím zpochybnil celý článek.