Novinky
Evropa pomalu končí. Bude se dál a dál propadat jednotlivá odvětví. Bude to trvat ještě pár let než spadneme ekonomicky na úroveň dnešního Ruska a níže.
Petr Pavel a vláda tomu krásně pomáhá. Jedet to pomalu, je třeba zrychlit....... . 8-s
Petr Pavel a vláda tomu krásně pomáhá. Jedet to pomalu, je třeba zrychlit....... . 8-s
Možná že vidíme likvidaci Škody koncernem VAG v přímém přenosu, ať už chtěně nebo nechtěně.
Taková smůla.
Zrovna když každý u nás a i v celém světě lačně čeká ve frontě na každou právě vyrobenou stále lepší a stále levnější jakoukoliv škůdku, tak, jako na potvoru, nemají subdodávky.
Zrovna když každý u nás a i v celém světě lačně čeká ve frontě na každou právě vyrobenou stále lepší a stále levnější jakoukoliv škůdku, tak, jako na potvoru, nemají subdodávky.
Pokud odstraní z aut nesmysly, které člověk nepotřebuje,senzory na kteroukoliv ptákovinu a navíc se vrátí k tlačítkům, tak jim čipy ještě zbudou.
A hlavně by o taková auta byl zájem. Nicméně to je problém EU trhu kde to EU nařizuje. Jiné trhy budou v pohodě, protože tyhle jejich asistenti na všechno se dávají jen u nás v EU a možná v USA.
Přesně tak, v EU jsme svědky bezprecedentního politicko-idelogického znásilnění trhu, toho s auty. Ještě nikdy v historii nebyl tak objemově rozsáhlý trh s tak ekonomicky důležitým zbožím takto brutálně zprzněn, jako to nyní činí rudozelení zločinci v Bruselu. Auta, o které lidi mají zájem (s příznivým poměrem ceny a užitné hodnoty a minimem zbytečné elektroniky), automobilkám zakazují vyrábět a naopak jim nařizují výrobu vozů (EV, hybridy), o které většina zákazníků nestojí. To je naprostý konec kapitalismu v oboru automotive a nástup zeleného neobolševismu!!! 😲 :no: :no: :no:
Ekonomice EU se tato sebevražedná politika šeredně vymstí (stejně jako postupná likvidace výroby levné a dostupné el. energie), protože široce dostupná individuální mobilita je jedním z pilířů moderní západní společnosti!!! 😲
Kdy toto odporné pseudoekologické šílenství skončí? Jak to trefně říkala Margaret Thatcherová: socialisté vždy končí, jakmile jim dojdou peníze těch druhých.... 😲
Ekonomice EU se tato sebevražedná politika šeredně vymstí (stejně jako postupná likvidace výroby levné a dostupné el. energie), protože široce dostupná individuální mobilita je jedním z pilířů moderní západní společnosti!!! 😲
Kdy toto odporné pseudoekologické šílenství skončí? Jak to trefně říkala Margaret Thatcherová: socialisté vždy končí, jakmile jim dojdou peníze těch druhých.... 😲
Presne tak :yes:
https😐/www.youtube.com/watch?… rozsah vašich NEZNALOSTí a NECHÁPÁNÍ a OMEZENÍ (jen na EU) to je nekonečná SHOW na to se fakt dá říct jen https😐/www.youtube.com/watch?…
Ono by to i dávalo smysl. Auta už levná nebudou a současně bude klesat prodej. To ostatně živě sledujeme. Štěpit síly mezi Škodu, VW (a Seat) se už nevyplatí. Proti čínské konkurenci budou rádi, když zachrání VW. Tohle ale čeká všechny mainstreamové evropské automobilky. U Fiatu nebo Citroenu už můžou pomalu vypínat Kuka roboty. Jestli pod značkou Fiat vůbec ještě něco v Itálii vyrábí.
Svetry nezabiraj, ale tohle Putina uz polozi, checht. Diky vsem, za zvoleni samoliby a nenavistny gumy :yes:
Já vím, že za to asi nemůžete, ale měl byste se začít co nejdříve léčit! Pokud je ovšem blbost léčitelná... 😒]
No jistě, to by se za Agrobarona & Velkouzenáře nestalo, by zavolal Macronovi, ten Trumpovi, ten Putlerovi a byl světový mír i čipe do Enyaqe.
Polovodičové firmy omezují výrobu, protože nemohou prodat.
Pokud se neprodávají mobily, počítače, neprodávají se i paměti. Historický krach.
„Historischer Speichercrash“: Samsung soll Verlusten mit Produktionskürzung begegnen
A tady čteme, že chybí polovodiče.
VW si spočítalo že stačí prodávat 1/2 aut s 2x vyšší marží.
Je to riskantní krok, ale může jim to projít. 2x vyšší marži už díky zdražování možná mají, ale prodeje jim na polovinu neklesly, i když třeba Škoda už šla o 30% dolů.
No a VW prodávalo globálně 10 000 000 aut , teď asi 8 000 000, to je o 20% dolů.
Házejí to na polovodiče, ale tam zakopaný pes není, prostě jsou nižší objednávky díky zvýšení cen.
Navíc dovoz do ČR může být levnější díky SILNÉ KORUNĚ.
Škodovku a jej zákazníkov doja a čakajú čo to vydrží. Majú prebytok kapacít, pokles predaja znateľný. A keď už musím optimalizovať, tak nech na tom ešte zarobím.