Ekonomika
VW Golf poprvé od roku 2007 není králem evropských prodejů. Letos tak tak udržel nejlepší pětku
44 komentářů
je ta převaha malých modelů, až na pár pseudo SUV výjimek.
Proti 208 nic nemám... až na tu palubku.
Proti 208 nic nemám... až na tu palubku.
Já jo. Absurdně krátké zadní boční dveře. Je to nepraktické a hnusné, protože auto kvůli nim vypadá proporčně velmi nevyváženě... 😲 😒 :no: A tento nedostatek pochopitelně zdědila i nová Corsa. Přitom by bývalo stačilo protáhnout tyto dveře více nad zadní podběh!
Pamatam este ked najpredavanejsim autom v europe bol p207... bol rok 2007... mali sme ho v tom case na katedre automobilovej vyroby na tuke .... teda len karoseriu z 207micky ako nazornu pomocku k vyucbe ... teraz po 15 rokoch vitazi p208... pecka... sice jeho ajdajot kokpit absolutne nemusim... ale aj tak som moc rad ze to golf uz raz opat nedal... co nevyslo nedavno cliu vyslo konecne p208...
Namachrovanej tzv. Zapad, ma v top 10 jen socka auta, jen tak dal :yes: A radeji nezminovat propad prodanych aut. :yes:
V prvej 10-ke je Golf jediný zástupca segmentu C. Aspoň takéto víťazstvo aj keď priznávam že ani mne sa moc nepáči a to hlavne predok a prístrojovka. Samozrejme aj kvalita materíálov , infotainment a aj brutálne zdraženíe voči G VII je dôvod prečo má slabšie predaje takže tých dôvodov bude nakoniec dosť . Možno facelift niečo zmení ale segment C okrem korejcov je momentálne pri tých cenách čo za tie autá pýtajú prakticky nekupiteľný a pritom sa dlhé roky tieto autá používali ako rodinné.
Nejnovější generace Golfu je ukázkovým příkladem, jak totálně pohřbít legendárně výborné auto, které bylo po desetiletí bestsellerem a základním nosným pilířem značky . Recept? Totálně d.o.k.u.r.v.í.t.e dříve naprosto skvělou ergonomii ovládacích prvků nebezpečným, nespolehlivým a nepraktickým dotykovým ovládáním, autu nadělíte mimořádně nepovedený "kukuč", citelně ojebete vnímanou kvalitu (např. horší interiérové plasty, otevřená kapota držící na levné tyčce místo na plynových vzpěrách atd.) a celé to dorazíte brutálně navýšenou cenou. "Úspěch" zaručen, zejména pak zástupy nasr-ných zákazníků, z nichž řada toto auto kupovala po desetiletí... Pokud by F. Piech dnes vstal z hrobu a viděl politiku současného elektrofanatického vedení VW, musel by je na místě zastřelit!!! 😲 😲 😲 :no:
No jo, ale automobilky vyrabaju menej a maju vacsie zisky, prezivaju zlate obdobie, takze este chvilku to bude takto pokracovat. Otazka je ako dopadne cr a sr pri znizovani vyroby.
Dobry titulek, jenze lidi kupujou SUVcka a presto ma Golf slusne prodeje.
Kdyz sectete Golf plus T-Roc (tj vlastne Golf SUV) dostanete pres 358 tisic kusu… :-!
Kdyz sectete Golf plus T-Roc (tj vlastne Golf SUV) dostanete pres 358 tisic kusu… :-!
Až na to že T-Roc je postavený na základoch G VII ale v konečnom dôsledku je Golf stále najpredávanejšie auto segmentu C / zatiaľ / ale či im vo VW group tieto predaje budú stačiť ukáže až čas. Mám obavy že G IX už nebude .
Pri takom sčítaní sa dá potom spolu zrátať Peugeot 208 a Opel Corsa teda 371 174 ks + Peugeot 2008 a Opel Mokka . Tak isto Sandero ,Jogger, Clio a Captur .
Přesně tak, postrádá to smysl 😉 Btw Golf je i tak jedno z nejprodávanějších aut v Evropě, ale padá neskutečně rychle. Ono 1.0TSI 81kW za 608tis Kč v základu s nízkou vnímanou kvalitou interiéru a asisjkým designem svědčí za vše :no:
Máš pocit, že sú tie autá rovnakej značky? Rozumiem ako si to myslel, ale je to v tomto prípade scestné. tak isto môže koncern VW zrátať predaje Golfu, Leonu, A3 aj Octavie.
Neni nutne se nějak hlouběji zabyvat součastnym automobilovym trhem ani mit vysoky inteligenčni kvocient tak aby bylo jasne, že srovnani dnešniho trhu s tim před par lety natož před vic než desiti je absolutně nesrovnatelny.
Navic Golf patři ke třem modelum u VW, kde se nedostatek ruznych dilu vyrazně podepisuje na jeho produkci. Dodnes řada nevyřizenych objednavek ještě z r. 2021 a k tomu plno těch zrušenych a odchod jinam asi VW moc netěši. Možna je to i nějaky dusledek jejich neschopnosti. Když, už i prodejce odrazuje od objednavky a marně nabada k jinemu a dostupnějšimu modelu tak ani vyhlidky v nasledujicich měsicich nevypadaji ružově.
A to tu ma byt zanedlouho facelift. Divim se, že s nedavnym zdraženim o cca 20-30tkč stale zustalo v nabidce GTI s manualem, ktere na některych trzich již zmizelo. I stala absence asistenta upozorňujiciho na překročeni rychlosti. No facelift bude zřejmě bolestivy. A to jsem zvědavy jak dopadne vzhed. Vzhledem k tomu jak proběhl facelift u designově marne 7 generace nebo jak dopadl nedavno Tiguan či Polo tak to moc slavně nevidim. Ale třeba VW překvapi, ale viděl bych to ve stylu elektro ID bzučaku.
Navic Golf patři ke třem modelum u VW, kde se nedostatek ruznych dilu vyrazně podepisuje na jeho produkci. Dodnes řada nevyřizenych objednavek ještě z r. 2021 a k tomu plno těch zrušenych a odchod jinam asi VW moc netěši. Možna je to i nějaky dusledek jejich neschopnosti. Když, už i prodejce odrazuje od objednavky a marně nabada k jinemu a dostupnějšimu modelu tak ani vyhlidky v nasledujicich měsicich nevypadaji ružově.
A to tu ma byt zanedlouho facelift. Divim se, že s nedavnym zdraženim o cca 20-30tkč stale zustalo v nabidce GTI s manualem, ktere na některych trzich již zmizelo. I stala absence asistenta upozorňujiciho na překročeni rychlosti. No facelift bude zřejmě bolestivy. A to jsem zvědavy jak dopadne vzhed. Vzhledem k tomu jak proběhl facelift u designově marne 7 generace nebo jak dopadl nedavno Tiguan či Polo tak to moc slavně nevidim. Ale třeba VW překvapi, ale viděl bych to ve stylu elektro ID bzučaku.
Tak zrovna G7 a Tiguanu facelift dost pomohl. Polo je ztracený samo o sobě, tam je to fuk. Bohužel s tebou budu muset souhlasit ohledně faceliftu G8, určitě dostane předek ve stylu iD krámů 😐
Tak za mňa tie ID-čká nevypadajú až tak hrozne aj keď je pravda že žiadny krásavci to nie sú asi na Buzzzííika. Ten sa mi páči.
ID předky jsou takové rozplizlé, mají navodit přátelský duch, ale je to naprosto bezobsažný a bezpohlavní look…
Tak G8 s cenovkou čím dál sebevědomější a přitom mizerným upatlaným interiérem fakt nebude trhat prodejní rekordy, to bylo jasné od začátku.T-Roc je použitými materiály děs, ale evidentně to zákazníci překousli a víc jim záleží na ergonomii. Tucson překvapil. :yes: Co ovšem moc nechápu, je 208. V základu nijak hezké, příšerná manuální klima, velmi malé, 1.2 100k s automatem taková neduživá, 1.2 130k stojí nesmysl s povinným automatem. Corsa je lepší volba. Nebo Clio, i když tam zase zmizel normální automat.
Správně, žádnou!
A kolik Dacii?
Ano, dvě. Z toho je jedna na druhém místě.
Co z toho vyplývá?
1) Evropský zákazník chce LEVNÉ auto.
2) Škoda není pupek světa, ani Evropy.
A kolik Dacii?
Ano, dvě. Z toho je jedna na druhém místě.
Co z toho vyplývá?
1) Evropský zákazník chce LEVNÉ auto.
2) Škoda není pupek světa, ani Evropy.
Zrovna TY si tu řval jak pominutej když sem tu před lety TOHLE CO TEĎ NASTALO napsal 😄
No bylo to JASNÝ = jo vím že TOBĚ ne 😉
EDIT to neznamená že nemám na ARESEho a (dnešní obecně) AF názor = hůř to nejde 😁 :😉
1) NE pirátský!
2) a hlavně NE TÉHLE 😁 :😉
Teda G7 aspoň byl krok vpřed ve spolehlivosti TSI, ale jinak ve všem horší...
A současný G8 raději ani nebudu komentovat... Fakt bída.
Děkuji za vysvětlení a přeji hezký den!