Automobilovým prodejům na evropských trzích dominoval v loňském roce Peugeot 208. VW Golf, který tabulce vévodil čtrnáct let v kuse, se propadl až na pátou příčku.
Potřebujeme relativně urgentně vyměnit 2 firemní šestkové Golfy, ale nechce se nám jít do současné předfaceliftové neergonomické lowcostové patlanice. A jako říkat "Ahoj Volkswagene, je mi zima", tak to sorry jako... :no::D
Souhlas, z etalonu třídy a celkem konzervativního a jednoduše ovladatelného auta udělali modernu a zapomněli, že Golf si kupují lidé od 18-80let. Jednak se nepovedl design přední části a pak hlavně naprosto odporně plastový patlací interiér :no: Nasadili cenu a prodej šli do pr.... Kde jsou ty časy půl milionu prodaných Golfů ročně ;-)
hele BEZMOZKU nemachruj na holky = úplně stačí tvá MEGATUPOSTTRAPNOST s Vaculíkem (levnější díl BMW dražší škodoVWka) a tvůj závěr VACULÍK JE ÚPLACENEJ :-!
Zrovna TY si tu řval jak pominutej když sem tu před lety TOHLE CO TEĎ NASTALO napsal :-)
No bylo to JASNÝ = jo vím že TOBĚ ne ;-)
EDIT to neznamená že nemám na ARESEho a (dnešní obecně) AF názor = hůř to nejde :D:*)
Ano, máme též G6 a každý novější Golf byl už vždy jen a jen větší shit.
Teda G7 aspoň byl krok vpřed ve spolehlivosti TSI, ale jinak ve všem horší...
A současný G8 raději ani nebudu komentovat... Fakt bída.
Možná by bylo lepší, abyste nevypadal jako úplný hlupák, se trošku více rozepsat z jakých údajů, popř. zkušeností, v tom vašem "srovnávacím testu" čerpáte. Při vší úctě, takhle to vypadá, že řady 7, 8, jsou nad vaše možnosti a proto jsou samozřejmě horší. G6 TDi byl první vůz mého syna a s G8 1,5TSi jezdí manželka. A na bídu mi to opravdu nepřijde. Ale to je jen má osobní zkušenost, vy jisté máte s těmito modely větší zkušenosti, proto by mne zajímalo, v čem je G8 o "parník" horší něž model G6.
Děkuji za vysvětlení a přeji hezký den!
Smyslem osmičkového golfu nejsou vysoké prodeje. Ve VW chtěli, aby se z něj lidi pogrcali a utíkali pro ID.3. No, nějak jim to nevyšlo. Už aby tu byla naplno čínská konkurence. Moc se těším na to mrzení managementu VW až budou zavírat jednu továrnu za druhou a budou to zaměstnancům podávat jako historický, zelený úspěch.
Já jo. Absurdně krátké zadní boční dveře. Je to nepraktické a hnusné, protože auto kvůli nim vypadá proporčně velmi nevyváženě... :-O:-(:no: A tento nedostatek pochopitelně zdědila i nová Corsa. Přitom by bývalo stačilo protáhnout tyto dveře více nad zadní podběh!
Pamatam este ked najpredavanejsim autom v europe bol p207... bol rok 2007... mali sme ho v tom case na katedre automobilovej vyroby na tuke .... teda len karoseriu z 207micky ako nazornu pomocku k vyucbe ... teraz po 15 rokoch vitazi p208... pecka... sice jeho ajdajot kokpit absolutne nemusim... ale aj tak som moc rad ze to golf uz raz opat nedal... co nevyslo nedavno cliu vyslo konecne p208...
V minulosti už byl Golf v Evropě porażen i Fiatem Punto I, ale to už je dávno. Nyní je na tom Fiat tak katastrofálně špatně, že žádný hatchback B segmentu vůbec nevyrábí... :-O:-(:no: Neuvěřitelné! :-O
Problém je ovšem v tom, že vinou bruselských zločinců hatchbacky B segmentu brzy úplně vyhynou, přitom se jedná o velmi lehká a úsporná auta s minimálním ekologickým dopadem! :-O:-O:-O:-O:no:
V prvej 10-ke je Golf jediný zástupca segmentu C. Aspoň takéto víťazstvo aj keď priznávam že ani mne sa moc nepáči a to hlavne predok a prístrojovka. Samozrejme aj kvalita materíálov , infotainment a aj brutálne zdraženíe voči G VII je dôvod prečo má slabšie predaje takže tých dôvodov bude nakoniec dosť . Možno facelift niečo zmení ale segment C okrem korejcov je momentálne pri tých cenách čo za tie autá pýtajú prakticky nekupiteľný a pritom sa dlhé roky tieto autá používali ako rodinné.
Nejnovější generace Golfu je ukázkovým příkladem, jak totálně pohřbít legendárně výborné auto, které bylo po desetiletí bestsellerem a základním nosným pilířem značky . Recept? Totálně d.o.k.u.r.v.í.t.e dříve naprosto skvělou ergonomii ovládacích prvků nebezpečným, nespolehlivým a nepraktickým dotykovým ovládáním, autu nadělíte mimořádně nepovedený "kukuč", citelně ojebete vnímanou kvalitu (např. horší interiérové plasty, otevřená kapota držící na levné tyčce místo na plynových vzpěrách atd.) a celé to dorazíte brutálně navýšenou cenou. "Úspěch" zaručen, zejména pak zástupy nasr-ných zákazníků, z nichž řada toto auto kupovala po desetiletí... Pokud by F. Piech dnes vstal z hrobu a viděl politiku současného elektrofanatického vedení VW, musel by je na místě zastřelit!!! :-O:-O:-O:no:
No jo, ale automobilky vyrabaju menej a maju vacsie zisky, prezivaju zlate obdobie, takze este chvilku to bude takto pokracovat. Otazka je ako dopadne cr a sr pri znizovani vyroby.
Až na to že T-Roc je postavený na základoch G VII ale v konečnom dôsledku je Golf stále najpredávanejšie auto segmentu C / zatiaľ / ale či im vo VW group tieto predaje budú stačiť ukáže až čas. Mám obavy že G IX už nebude .
Pri takom sčítaní sa dá potom spolu zrátať Peugeot 208 a Opel Corsa teda 371 174 ks + Peugeot 2008 a Opel Mokka . Tak isto Sandero ,Jogger, Clio a Captur .
Přesně tak, postrádá to smysl ;-) Btw Golf je i tak jedno z nejprodávanějších aut v Evropě, ale padá neskutečně rychle. Ono 1.0TSI 81kW za 608tis Kč v základu s nízkou vnímanou kvalitou interiéru a asisjkým designem svědčí za vše :no:
Máš pocit, že sú tie autá rovnakej značky? Rozumiem ako si to myslel, ale je to v tomto prípade scestné. tak isto môže koncern VW zrátať predaje Golfu, Leonu, A3 aj Octavie.
Ak už spočítavať Golf a T-Roc tak potom spočítavať 208 a 2008, aj keď o triedu nižšie. No a potom tých dvojičiek či trojičiek vypláva trochu viac. Také Clio, Captur a s prižmúrením oka aj Arkana. Apriori je toto spočítavanie blbosť.
Neni nutne se nějak hlouběji zabyvat součastnym automobilovym trhem ani mit vysoky inteligenčni kvocient tak aby bylo jasne, že srovnani dnešniho trhu s tim před par lety natož před vic než desiti je absolutně nesrovnatelny.
Navic Golf patři ke třem modelum u VW, kde se nedostatek ruznych dilu vyrazně podepisuje na jeho produkci. Dodnes řada nevyřizenych objednavek ještě z r. 2021 a k tomu plno těch zrušenych a odchod jinam asi VW moc netěši. Možna je to i nějaky dusledek jejich neschopnosti. Když, už i prodejce odrazuje od objednavky a marně nabada k jinemu a dostupnějšimu modelu tak ani vyhlidky v nasledujicich měsicich nevypadaji ružově.
A to tu ma byt zanedlouho facelift. Divim se, že s nedavnym zdraženim o cca 20-30tkč stale zustalo v nabidce GTI s manualem, ktere na některych trzich již zmizelo. I stala absence asistenta upozorňujiciho na překročeni rychlosti. No facelift bude zřejmě bolestivy. A to jsem zvědavy jak dopadne vzhed. Vzhledem k tomu jak proběhl facelift u designově marne 7 generace nebo jak dopadl nedavno Tiguan či Polo tak to moc slavně nevidim. Ale třeba VW překvapi, ale viděl bych to ve stylu elektro ID bzučaku.
Tak zrovna G7 a Tiguanu facelift dost pomohl. Polo je ztracený samo o sobě, tam je to fuk. Bohužel s tebou budu muset souhlasit ohledně faceliftu G8, určitě dostane předek ve stylu iD krámů :-|
To áno, aspoň zapadneš v dave.Taký G7 GTI bolo pekné auto, skoro až krásne v 3dv verzii.
Čo ma ale u nic rozčuľuje tak tie svetelné led pásy vpredu a to nie len u nich.
Tak G8 s cenovkou čím dál sebevědomější a přitom mizerným upatlaným interiérem fakt nebude trhat prodejní rekordy, to bylo jasné od začátku.T-Roc je použitými materiály děs, ale evidentně to zákazníci překousli a víc jim záleží na ergonomii. Tucson překvapil. :yes: Co ovšem moc nechápu, je 208. V základu nijak hezké, příšerná manuální klima, velmi malé, 1.2 100k s automatem taková neduživá, 1.2 130k stojí nesmysl s povinným automatem. Corsa je lepší volba. Nebo Clio, i když tam zase zmizel normální automat.
Správně, žádnou!
A kolik Dacii?
Ano, dvě. Z toho je jedna na druhém místě.
Co z toho vyplývá?
1) Evropský zákazník chce LEVNÉ auto.
2) Škoda není pupek světa, ani Evropy.