Italská automobilka s býkem ve znaku se loučí se svým stávajícím atmosférickým vidlicovým dvanáctiválcem ve velkém stylu. Ukázala dva speciální modely Invencible a Auténtica.
Máš pravdu = tobě by nepomohl ani pokus o vzdělání :*)
ale unikla ti ZASE PODSTATA = ty máš názor jak (antiEUropská proRUSSKÁ) prodavačka z Václaváku https://www.stream.cz/…e-tvory-64438056 mnoho dat NULA znalostí (schopnost je správně zpracovat
a PODSTATA že si furt ve všem PROTI (nejen) české INTELIGENCI (vzdělaným) a v názorovém souznění = viz předchozí odstavec :-O:D:-!
Nejsem prostatik, abych u musle travil hodinu. Ale jo neni problem na pulhodku za par set km zastavit. Jenze kdyz pojedes dalnicni rychlosti tak bude realny dojezd uplne jinde. Realne u bezneho EV tak 150-200 km maximalne. A co tam budes smudlat nekde na 50 nebo 75 kW nabijecce? Vsude nejsou rychlonabijecky a ne kazdy auto umi rychlonabijeni.
766 km na jedno nabití??? Jo pokračuj. To je dobrý vtip.
Ano Lucid by to dal na jednu zastávku a možná ta půlhodinka by mu stačila, ale to jsme zase u toho Lucidu. Ber evropská běžně koupitelná auta a porovnávej ta. Když už něco tak vezmi běžně koupitelnou Teslu 3 a demonstruj to na ní.
takže VYPADLO ti tam to podstatné ZVUK toho V12 (já mám praxi s Ferrari = Lambo je v tomhle spíš "ještě horší";) na CHVÍLI je to SUPER po delší chvíli.. :-)
No a z Vídně je to 766 km = takže jo na jedno nabití (nejlíp doma "zadarmo" z OZE)
Plácáš ideologické KRAVINY = protože ti nejde o realitu (jako mě) ale BOJ PROTI = takže jo pauza snad i na NĚKOLIK HODIN :-!
Z Rakouska domů dojedu vesele rychlostí 130-160 prakticky bez zastávky, tak co ten tvůj EV jak to v podobných rychlostech dá? Tipnul bych to tak na dvě zastávky minimálně na půl hodiny spíš na hodinu při tomhle tempu.
Lucid jakožto rekordman v dojezdu dá 800 km při 110 km/h. Škoda, že nikdo neudělal test při 130-150 km/h a se zaplým topením. To by bylo zajímavější číslo. Jenže to je navíc auto, které normálně nekoupíš, takže běžná EV pro Evropu typu Megan nebo EnyaQ to má tak 200 km s bídou. Spíš 150 km bez dobíjení.
No vidíš a TADY MÁŠ LOGICKOU HRUBKU jak KRÁVA = nejde (většinou) přece o NÁZOR ale ZNALOST
a ta je jen jedna = a jo OPRAVUJI (a aby to bylo NEzpochybnitelné - dávám ODKAZy) "uvádím věc na pravou míru"
Jak píšeš KLIDNĚ ZPOCHYBŇUJEŠ = tvými slovy ZESMĚŠŇUJEŠ všechno a všechny (včetně Akademie věd atd. prostě solidní zdroje info = a proč? Protože "máš jiný názor"
Nojo ale z pohledu (nejen) aut znalého PLEVELÍŠ TY PRO RUSSKÁ SVOLOČI
že věci (-em) NEROZUMÍŠ a vidíš (včetně odkazu na seriózní zdroj) věcjako NESMYSL = nojo no, tuhle si NEPOCHOPIL význam https://cs.wikipedia.org/wiki/Princip
ani PO TOM když si dostal TŘI podobné odkazy (takže ti logicky sakra HODNĚ VĚCÍ musí přijít jako nesmysl :-|
Eště jednu věc, pro NEZNALÉ (osly) zvuk je fajn, ALE JEN CHVÍLI, když např. jedeš z Rakouska tím V12 "domů" do továrny (je to náhoda ale tuhle jsem mrkl na fotky = neuvěřitelná čistota a řád uvnitř https://www.hifi-voice.com/…a-navsteve-u-t-a a Ferrari (tam se nesmělo bohužel uvnitř fotit vůbec) je.. no neuvěřitelná
ale jet "jen" těch pár set km, to tě ten zvuk časem až tak nebaví (takže jet výkonnějším tichým, z principu lépe postavitelným třeba tím https://www.youtube.com/watch?… by asi bylo, prostě LEPŠÍ
PS: to že má to EV větší opravdu Větší prostě zas naopak VĚTŠÍ dojezd = je pravda! ;-)
VYŠŠÍ efektivita (což si tu nejen ty) označil za "nedůležité" je OPAK když tomu pak rozumíš = mj ta zajistí ten VĚTŠÍ dojezd
Menší motor s vyšším výkonem lépe uložitelný v autě (což umožňuje celkově jinak LÍP postavit celý auto) a VĚTŠÍM dojezdem = to nechce jen.. třeba OSEL? (slušně TEN KDO TOMU po technické stránce VŮBEC NEROZUMÍ
PLUS když fanda Zlatých (socialistických) časů a volič KSČm volá NECHCEME ABY NĚKDO NĚCO ZAKAZOVAL - zní to DOST PITOMĚ
To je prece zbytecna debata.
V12 je OK.
Ale tohle je jen sberatelska kusovka - kazdy vznika v jednom exemplari. To si nekdo nekde vystavi a hotovo. Za dalsich 50 let to ujede 7 tisic km, nejspis ani ne na trati.
Ale ono nejde o to co cemu ujede, ale v cem se jak jede ty osle! Bzucici kram s dojezdem 100 km si kup sam. My ostatni chceme "horsi auto" a nechceme, aby nam ho nekdo zakazoval.
Blbý je, že tomu V12 v supersportu Lambo s klidem ujede elektromotůrek menších rozměrů výrazně vyššího výkonu, umožňující lepší stavbu celého auta i nižší těžiště A JE LEVNĚJŠÍ = to že mu ujede i ve vekém 5ti metrovém sedanu = to už smrtící
EDIT nic proti V12, ale PŘESNĚ TOHLE drtivě vyšší efektivita je princip, který probíhá furt ve všem = já sem dávám za příklad (skvělé) OBŘÍ zesilovače ve třída A https://www.passlabs.com/products/xs300/ vs (drtivě menší LEVNĚJŠÍ stejně a VÍCE výkonný) ve třídě D
POPÍRAT tenhle jednoduchej ZÁKLADNÍ princip = je hloupost (lepší stavba auta, levnější auto, výkonnější auto = to místní TO NECHCI je od fandů aut ABSURDNÍ = asi černý humor CHCI HORŠÍ AUTO a důvod PROTOŽE na takové jsem zvyklý :-O
(to nebyla ironie - to je realita ;-)
... všichni se loučí se slzou v oku s V12, V8 atd. a cituji "...oslavujeme atmosférický V12..." místo aby nad tou zastaralou technikou mávli mlčky rukou a vrhli se po hlavě vstříc perspektivní, moderní elektrické budoucnosti. (Pro ne zcela bystré - ironie.)