Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePoprvé za volantem nového Mitsubishi ASX: Sňatek z rozumu, kterému se těžko něco vyčítá
62 komentářů
ericn
4
Nevidím jediný důvod kupovat rebrandovaný Captur, když můžu mít originál Renault. Mimo 3 diamantů na masce chladiče, nic jiného nenabízí… :no:
3_diamanty
1
Captur sa faceliftom uz dost zmeni.... to potom moze pomoct asxku k istemu odliseniu sa... samozrejme nejde takto fungovat donekonecna... ale tych par rokov sa v eu s tymto preklenut da kym sa situacia ohladom mitsu v eu opat posunie k lepsiemu... uz na konci dekady by sme tu mohli mat opat aj nejake tie skutocne japonske misaky... tak hadam to vyjde... ako sa pise v clanku... je to tah k prezitiu mitsu v eu a nijak urazlivy... dokonca by to aj predajne mohlo fungovat... predajne ciele mitsu su uz tento rok na mete vyse 100 000 kusov v eu .. teda dvojnasobok sucasneho stavu.... a na jesen este pride bracek clia... aj clio sa ma potom uz dost zmenit... synergicky by tak mohli fungovat bok po boku clio captur asx colt... isty cas samozrejme... musia prist uz aj lepsie casy ... pridu... a mitsu sa vrati potom do eu silnejsie ako doteraz... kua drzim palce nech to tak bude... kua drat 😉
hugino
0
Corolla vs Swace. Nemôžem dohľadať predaje ale myslím si že Corolly sa predalo omnoho viac. ASX môže bodovať akurát tak cenou a výbavou lebo ak to bude podobné tak zákazník pôjde skôr do Renaultu. Má vôbec Mitsu ešte nejaké showroomy? Či kde to budú predávať .
ptr078
0
V europe 2020 2250, 2021 6250 a 2022 cca rovnako
Arese
2
Přesně tak. Fakt nevidím jediný rozumný důvod, proč Mitsubishi nabízí Renault Captur se znáčky Renaultu! 😒] 😒] 😒] :no: Je to jen nebetyčně trapné. Kdyby se alespoň uráčili udělat rozdílný čumák a přístrojovou desku.... 😒 😒 😒
ptr078
0
Trapne netrapne, ja som sa povodnou asx prvej gen zviezol a horsie to byt nemoze, takze toto bude lepsie auto
Arese
1
To jistě ano, ale proč tedy rovnou nekoupit originál Renault? 😄
traveldrive
1
A čím je to trápne? V automobilovom priemysle (a nie iba tam) je to bežná prax. A funguje to.
ericn
1
Kde to funguje? Naprosto identická auta jen s vyměněným logem fungují jen u užitkáčů, u osobních to prostě nefunguje. Jsem zvědavý na registrace, kolik tu máme dealerů Mitsuba 😒]
traveldrive
0
Ale kdeže. VW tak v Číne predával celú plejádu áut. Na Superb dal logo VW a model pre Čínu bol hotový. A neviesol si zle, lebo bol dlhý ak ojazvečík, to majú Číňania radi. Tie užitkáče, o ktorých píšeš, sú z veľkej časti osobné autá. VW vyrábal s Fordom MPV - nehovor, že neúspešné. Vymeniť logo za iné znamená ušetrené prachy za vývoj a lacné zaplnenie medzery v ponuke. Neboli to bombastické úspechy, ale kto na tom prerobil? Tento postup dáva zmysel.
WinDiesel
0
Zatímco PSA a Stellantis to funguje, tak Renaultu to nefunguje, jejich prodeje padají závratnou rychlostí včetně matky.
Kass
Příspěvek podléhá schvalování.
3_diamanty
Som zvedavy na cenu ... tomuto asx pomoze k odliseniu od capturu az jeho pripravovany facelift... ale aj tak mu ten frnak s logom ladi a mohlo by to v eu fungovat... u nas to bude hlavne o cene... a hadam tych par rokov este mitsu v eu takto nejak vydrzi kym pridu aj vlastne modely... aj ked uz mozno len elektricke ... ale to uz je tak vsade... ten koniec spalovakov je zrejme uz len otazkou casu... uz o dva tyzdne bude v showrooome tak potom ohladom tej cenovky asi budeme mudrejsi co a ako... ako sa pise v clanku... ani mna taketo asx neuraza... ak ma byt tym pomyselnym krokom k prezitiu mitsu v eu do buducna a zaroven udrzaniu si zakaznikov znacky tak rozhodne to je tah ktory moze fungovat... a hadam na konci tejto tazkej dekady uz v eu budu aj nejake tie misaky priamo z japonska.... :yes:
Konečně ASX, které nemá podvozek a interiér z dob první republiky, vítaná změna 😊
Pockej. Než přijde do showroomu už tomu možná zase bude, že to bude stoleté. 😒] jak dlouho je captur na trhu? 10 let?
Vidno, že sa v tých Renaultoch moc neorientuješ. Druhá generácia Capturu na náš trh prišla v roku 2020 a je to dosť rozdiel oproti predchodcovi. 😄
Nepoznáš ironii, že ne?
Je to jen narážka na milion faceliftů minulého asx.
Nicméně pokud chceš něco k tomu autu, tohle asx je stejné tragické jako mazda2 nebo Suzuki swace
Je to jen narážka na milion faceliftů minulého asx.
Nicméně pokud chceš něco k tomu autu, tohle asx je stejné tragické jako mazda2 nebo Suzuki swace
Tak tú iróniu som tam tiež nejak nepostrehol. ASX od Renaultu je práveže prakticky nové auto, ktoré so svojou prvou generáciou okrem podobného dizajnu nemá spoločné nič.
Asi tak :yes: .
A konečne Mitsu, ktoré je aj trochu pekné.
Edit: k tým dvom palcom dolu - to je za nick, alebo sa niekomu staré ASX dokonca páčilo?
A konečne Mitsu, ktoré je aj trochu pekné.
Edit: k tým dvom palcom dolu - to je za nick, alebo sa niekomu staré ASX dokonca páčilo?
Dokonca aj toto asx ma dostat o rok facelift ak v clanku nesalia... uz to potom moze byt zase ina pesnicka .... hlavne nech ten facelift capturu bude masivny a nech sa oba modely odlisia ... lebo mne tento look k asxku ladi .... verim ze to aj predajne fungovat bude... je to predsa len kusok o inom ako v pripade swace... ktory priamo nenahradza ziadny model a nema ziadnu predoslu suzukacku klientelu... aj plany mitsu su jasne ... predat rocne 50 000 kusov asx je fakt ine cislo ako v pripade swace kde tie auta predavaju na kusy..... uz sa tesim na colta.. a ak sa kusok uz viac odlisi od clia ako sa pise v clanku... tak ho velmi rad pojdem vyskusat osobne... a potom ktovie... mozno sa nakoniec nejakeho toho misaka aj dozijem ... kedze v case kupy pola v januari 2017 nic vhodne pre mna mitsu v dostupnej cenovke ani nemalo... nakoniec este skoncim v "renaulte" ... ty brdo ... no nic... neriesme nic dopredu... cena aj tu bude rozhodujuca
Koniec koncov aj corsa ktora je u mna v hladaciku je povodom tiez francuz.... a tiez mi to nejak nevadi... vadit mi bude az to ked skoncia spalovaky a aj male auta... takze dnes bohudik aj za francuzsku corsu s francuzskym coltom... lebo stale lepsie francuzska corsa ako ziadna... vid fiesta ... tu si ford fakt podpilil pod sebou obrovsky konar s ktorym strati este sj mnoho zakaznikov...
Koniec koncov aj corsa ktora je u mna v hladaciku je povodom tiez francuz.... a tiez mi to nejak nevadi... vadit mi bude az to ked skoncia spalovaky a aj male auta... takze dnes bohudik aj za francuzsku corsu s francuzskym coltom... lebo stale lepsie francuzska corsa ako ziadna... vid fiesta ... tu si ford fakt podpilil pod sebou obrovsky konar s ktorym strati este sj mnoho zakaznikov...
Má otázka zní, proč né rovnou original? Proč né rovnou Captura, nebo Clio ? Oboje jsou na svou třídu velmi dobrá auta. Chápu to u Corsy, kdy P208 má ten zpropadený icockpit a ten vyhovovat nemusí každému. Ford je bohužel jiná story.
Akorát mne fascinuje a svým způsobem k tobě v tomto ohledu mám respekt, že s rodinou zvládáš žít jen s hatchbackem B segmentu.. Pro mne je to nemyslitelné jako jediné auto a to máme pokud vím stejně početnou rodinu. Opravdu nepřemýšlíš, že by si radši vzal alespoň kompakt, Crossover (tedy jak který, né všechny mají více prostoru a větší kufr), nebo kompaktní kombík? Třeba i lehce ojetý ?
Akorát mne fascinuje a svým způsobem k tobě v tomto ohledu mám respekt, že s rodinou zvládáš žít jen s hatchbackem B segmentu.. Pro mne je to nemyslitelné jako jediné auto a to máme pokud vím stejně početnou rodinu. Opravdu nepřemýšlíš, že by si radši vzal alespoň kompakt, Crossover (tedy jak který, né všechny mají více prostoru a větší kufr), nebo kompaktní kombík? Třeba i lehce ojetý ?
Ja mu v lete predam svoj golf variant, po dochodcovi, chodil som s nim len na nedelnu omsu 😄
Tak doufám, že je ftédéí,fmetle,fkůži,nahlínách a s klímou 😁 Jinak to není ono
Zapoměl jsi na ližiny a mračítka.
No, bez ližin bych kombík nechtěl, za prvné je to hnusný bez nich a za druhé k ničemu 😁 Marčítka jsem hoooodnědlouho nevidel 😁 Ale spoiler by šel
Bohuzial benzin. Ale asi starnem a sprostejem, lebo ma minule napadlo, ze kedze mazda 6 nebude a s r6 benzinom v eu uz bobec nie, ci nepojdem aspon skusit cx60 s r6 dizlom. Ani cena nie je zla
Motoricky to vypadá dobře, ale mne se CX6 a vlastně skoro žádné SUV od Mazdy nelíbí, jenže doba je zlá, chápu.... Taky občas přemýšlím, že další auto bude muset být už SUV 😐
Tiez sa mi nepaci, ale relativne zaujimava technika za normalnu cenu a novej 6ky sa uz asi nedozijem
Kdysi jsem jel Kadjar a jeho hlavní problém byl, že byl moc "japonský" - z pohledu renaulťáka. Problém tohohle bude, obávám se, přesně opačný.
Stejsn
Fiat Miata, Renault Navara, Mitsubishi Captur... marnost nad marnost.
...Mitsu Eclipse, Mustang-e, Seat Toledo.
Ano, někteří marketéři zaslouží gilotinu. 😉
Ano, někteří marketéři zaslouží gilotinu. 😉
Zober si aj taky fiat ulysse vs p806 vs citroen evasion... tiez boli uplne zhodne a napriek tomu to bol uspesny tah pre vsetkych 😉 ... mitsu drz sa :yes:
Marketéri robia, čo je dobré pre firmu, nie pre teba. Hlavným cieľom predsa je obalamutiť zákazníka, prinútiť ho, aby kúpil. Snáď si nemyslíš, že vo dne v noci nemyslia na nič, len na tvoje dobro, ako tvrdia v reklamách?
Avantime
Každý, kto trochu sleduje svet áut vie, ako na tom Mitsu v Európe je. Takže môžeme si o preznačkovaných Renaultoch myslieť čo chceme, nemusí to byť v súčasnej situácii zlý krok. Predsa len, ASX aj ten Colt vychádzajú z toho lepšieho, čo trh v B segmente ponúka.
Neočakávam nižšie ceny ako pri Renaulte, nie je na to dôvod, ale dva benefity tam môžu byť. Tým prvým je lepšia dostupnosť a kratšie čakacie lehoty. Tou je druhou servis. Mňa dnes v BA odrádza kúpiť nový Renault najmä kvôli nemu, lebo mám skúsenosti, že dosť to tam flákajú. V Mitsu sú na tom podľa mňa lepšie.
Neočakávam nižšie ceny ako pri Renaulte, nie je na to dôvod, ale dva benefity tam môžu byť. Tým prvým je lepšia dostupnosť a kratšie čakacie lehoty. Tou je druhou servis. Mňa dnes v BA odrádza kúpiť nový Renault najmä kvôli nemu, lebo mám skúsenosti, že dosť to tam flákajú. V Mitsu sú na tom podľa mňa lepšie.
rohor
Napadá mě snad jen "chudý" příznivce značky Renault, pokud by to bylo výrazně levnější, než originál. Opravdu nechápu. Ano, tato moje hypotéza je typická Freudovská sebeprojekce. Kdyby se například dala koupit Škoda Qurvyak, což by byl přeznačkovaný Toyota Prius a stálo by to bratru půl mega, stal bych se i já zákazníkem značky, kterou nenávidím.
Další skupina kupců by se mohla najít mezi těm, kdo by chtěli Renault ale nesnesou posměšky na to jejich logo.
Další skupina kupců by se mohla najít mezi těm, kdo by chtěli Renault ale nesnesou posměšky na to jejich logo.
No jasně, je to pro latentní fanoušky Renaultu, co se za to stydí 😁
Jsou lidi, co si komplex kompenzují nadupaným obřím (ideálně ojetým) SUV coupesupersport, né každý má kule na to jezdit s diamantem na kapotě, aby se mu kluci nesmáli v hospodě... 😉
Jsou lidi, co si komplex kompenzují nadupaným obřím (ideálně ojetým) SUV coupesupersport, né každý má kule na to jezdit s diamantem na kapotě, aby se mu kluci nesmáli v hospodě... 😉
Prostě v Renaultu je p*ča kam se podíváš 😒] 😒]
Ty taky nemáš dost velký kule, jezdíš velký SUV 😁 ... já jezdil červenym třídveřovým Cliem... tohle trumfne chlap možná tak ve Smartu, či Fiatu500 😁 😁 Jo a ještě v tý EV kie, co jsme kdysi měli pujčenou, to bylo snad ještě teplejší auto 😁
C, to je nic. Ked budes jazdit nissan micra kolo roku 2010, az potom budes mat najvacsie gule na auto cz. Najlepsie cabrio verziu. Tusim tekna sa to vola 😁
😒] To je taky těžkej kalibr..... ale jako, taková Multipla... to nedá nikdo 😁
Multipla je podla mna zdravo divna. Po fl vyslovene nudna. V tom by som nemal problem jazdit. A zabudas, ze v tom sukromne jazdil schumacher, pred tym ako presadol do chromy. Takze vyslovene imidzovka
On v tom jezdil fakt, nebo jen v reklamě? 😁
Pravdu sa nedozvieme, kolko to naozaj pouzival a kolko bola reklama, ale sam v niekolkych rozhovoroch povedal, ze sukromne jazdi multiplu a potom cromu. A videl som par dobovych foto, kde mal v padoku zaparkovanu multiplu vedla supersportov dalsich jazdcov. Ale samozrejme mohla to byt iba reklama. Tak ako teraz klopp jazdi opel insigniu.
Tu jsem taky několikrát řídil, měla ji tchyně, světle modrou a pak ještě stříbrnou další generaci. To uz nebyl takovej bonbon. Ale pravda, cabrio je jinej level.
Nemám no. Ale žena co s tím nadělá parády a obdivu, kdyz s tím přijede na volejbal a mezi zaparkovanymi fabiemi vyskočí s auta se svými 164cm.
EV Soul byl vtipnej. Ale počkej, jednou jsem mel náhradní aygo, černé s růžovými rychlými pruhy. To jsem se taky cítil zvláštně.
EV Soul byl vtipnej. Ale počkej, jednou jsem mel náhradní aygo, černé s růžovými rychlými pruhy. To jsem se taky cítil zvláštně.
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…u-pres-rozpocet/
https😐/www.autoforum.cz/…stacil-prilepit/
https😐/www.autoforum.cz/…ve-stejne-pasti/
...a jedna na konec: 😄
https😐/www.autoforum.cz/…nachazi-vyuziti/
https😐/www.autoforum.cz/…stacil-prilepit/
https😐/www.autoforum.cz/…ve-stejne-pasti/
...a jedna na konec: 😄
https😐/www.autoforum.cz/…nachazi-vyuziti/
A jakou to má souvislost s asx?
Jen to, že spamuješ všude své nesmysly. Sedni si do svého sportovního suv, protoze manual, a jdi se radši pobavit na okresky s tím geniálním podvozkem.
Jen to, že spamuješ všude své nesmysly. Sedni si do svého sportovního suv, protoze manual, a jdi se radši pobavit na okresky s tím geniálním podvozkem.
Proč bych se jel "bavit" s SUV, když na tyto účely mám sportovní sedan? Dáváš fakt debilní rady. 😄 Je to tak "chytré", jako bych já tobě doporučoval jet v kompaktním sportovním sedanu s celou rodinou na dovolenou k moři. 😒] 😒] 😒] :no:
Ty tohle opravdu rozklikáváš a čteš? Já už dávno ne. Styl Hamuna, naplácat 10 linků a máme ten příspěvek hned hotový.
Ne, ani jeden. To nemá smysl, když vidím, že to začíná autoforum.cz. tak vím, že na 95% to jsou výmysly a polopravdy.
To ale mládenci nemáte pravdu. Autoforum nemá zkratomobily rádo, ale nelže.
Ostatně, zkratomobily se nyní prakticky přestaly prodávat jak v Německu tak v Norsku, to nejsou žádné výmysly a lži, mají pro to ověřené podklady.
Čína hlásí pokles prodejů také, opět žádné lži a výmysly.
- že nemají EV dostatečný dojezd = pravda
- že jsou těžké = pravda
- že jejich ekonomie provozu klesá se snižováním teploty = pravda
- že jejich ekonomie provozu klesá se zvyšováním letních teplot = pravda
nad pravdou je zbytečné se rozčilovat
ale nikdo vám nebrání v koupi zkratů na rozdíl od snad progresivistů zakázat prodej emisně-pokročilých spalováků
Ostatně, zkratomobily se nyní prakticky přestaly prodávat jak v Německu tak v Norsku, to nejsou žádné výmysly a lži, mají pro to ověřené podklady.
Čína hlásí pokles prodejů také, opět žádné lži a výmysly.
- že nemají EV dostatečný dojezd = pravda
- že jsou těžké = pravda
- že jejich ekonomie provozu klesá se snižováním teploty = pravda
- že jejich ekonomie provozu klesá se zvyšováním letních teplot = pravda
nad pravdou je zbytečné se rozčilovat
ale nikdo vám nebrání v koupi zkratů na rozdíl od snad progresivistů zakázat prodej emisně-pokročilých spalováků
Nie že by si nemal kus pravdy. Ale aj o spaľovákoch sa dá konštatovať niekoľko nie veľmi príjemných faktov😒br />
- sú stále drahšie - ako keby sa snažili dorovnať nezmyselné ceny EV s úmyslom čo najviac ošklbať zákazníkov
- sú stále plnšie nezmyselnej elektroniky
- klesá ich kvalita v snahe čo najviac na výrobe ušetriť
- neustále rastie ich hmotnosť kvôli tzv. bezpečnosti
- ekonomika prevádzky so znižovaním teploty klesá ako u EV
- ekonomika prevádzky klesá s každou výmenou oleja, filtrov, rozvodov - čo u EV nie je
- ceny EV majú klesajúcu tendenciu, ceny spaľovákov opačnú
- sú stále plnšie nezmyselnej elektroniky
- klesá ich kvalita v snahe čo najviac na výrobe ušetriť
- neustále rastie ich hmotnosť kvôli tzv. bezpečnosti
- ekonomika prevádzky so znižovaním teploty klesá ako u EV
- ekonomika prevádzky klesá s každou výmenou oleja, filtrov, rozvodov - čo u EV nie je
- ceny EV majú klesajúcu tendenciu, ceny spaľovákov opačnú