Technika
Průšvih je, když redaktor nemá buď technické vzdělání, nebo alespoň cítění...
Každý se snad podiví nad zjevným nesmyslem - aby motor (byť starý) produkoval z objemu 4.9 litru pouze 325 Nm... Max. výkon by motor musel dosahovat minimálně v 8668 otáčkách za minutu, což víme, že tenkrát žádné Ferrari neumělo...
Správná hodnota spíš bude 425 Nm, ale nemám čas to hledat...
Každý se snad podiví nad zjevným nesmyslem - aby motor (byť starý) produkoval z objemu 4.9 litru pouze 325 Nm... Max. výkon by motor musel dosahovat minimálně v 8668 otáčkách za minutu, což víme, že tenkrát žádné Ferrari neumělo...
Správná hodnota spíš bude 425 Nm, ale nemám čas to hledat...
Ano pro F1.
1.5 L engine (1950-1951)[edit]
Ferrari's first V12 Formula One engine was the supercharged 125 Colombo engine; with the 1.5 L engine configuration imposed by the FIA for forced induction engines, in 1950. After finding only modest success with the supercharged 1.5-litre engine, Ferrari decided to switch in 1950 to a naturally-aspirated engine formula for the series.
1.5 L engine (1950-1951)[edit]
Ferrari's first V12 Formula One engine was the supercharged 125 Colombo engine; with the 1.5 L engine configuration imposed by the FIA for forced induction engines, in 1950. After finding only modest success with the supercharged 1.5-litre engine, Ferrari decided to switch in 1950 to a naturally-aspirated engine formula for the series.
No to je prave ten problém. Ti odborníci odešli do televizní části 😒]
Tak tady je ten zbytek.
Tak tady je ten zbytek.
To už vychází líp 😄
Stejně je docela nesmysl jedenapůllitrový dvanáctiválec. Asi byl výhradně pro závody ?
Stejně je docela nesmysl jedenapůllitrový dvanáctiválec. Asi byl výhradně pro závody ?
No musíme asi počkat na ten televizní svět motorů, tam už budou sázet hlavně na kvalitní informace opravdových odborníků