Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Šéf Citroënu zvěstuje konec SUV. Auta podle něj mají být lehčí a zábavnější

58 komentářů

Tivoli
....přátelé, je to hrůza, zatím jsem nic strašnějšího neviděl!!! To je z Marsu??? Takové auto bych nechtěl ani zadarmo!!!!!!!!
GS
Tak to dopadne, když Humwee necháte v pračce na 100 stupňů.... 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
ve skutečnosti nejde o nápravu k lepšímu, ale o větší bizarnost.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
no zkratomobily jsou bizááááár od samého začátku :-!
Arese
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
A co jako? S jejich názory na debilní politiku Bruselu systematicky ničící evropský automobilový trh a autovýrobce naprosto souhlasím. Navíc u každého článku uvádějí jeho zdroj. 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jediné co mi na Autofóru vadí je jejich zahledění do Číny a RuSSka.
Nejlepší jsou titulky "konkurent Kodiaku je již k mání v Evropě" načež zjistíme že autor mluví o RuSSku které paří spíše do Asie než do Evropy.
Navíc Russko má zcela nekompatiblilní technické předpisy s těmi našimi.
Je to tak trošinku dezolátní auto server. 😒] 😒] 😒]
Arese
Naprostý souhlas. Holt nikdo není dokonalý, že... 😄
Hendly
Kupodivu nadavani na EV a EU je vzdy zrovna na webech ktere zaroven chvali rusko….
Avatar - Anonym
Anonym
Nikdo tady Putinův režim nechválí, tak se uklidni a dej si zpátečku. A nevšiml sem si, že by Autoforum Putina velebilo.

Vaše trapné rovnítko mezi odporem k zelené EU a adoraci Putina je směšné. O to víc, že zelené politiky v EU a v Bruselu platil Gazprom a podporoval i OZE, protože věděl, že se v zimě budou muset vykrývat ruským plynem a že na tom vydělaj. Smutný co, kecale.

Navíc Rusko bylo před Putinem a bude i po něm.

My bojujeme za zachování starého konzervativního světa a starého kapitlaismus. Co obhajujete vy není klasický kapitalismu ale hybrid utopistikého socialismu, aplikování ideologie a smíchané s kapitalismem. Je to kočkopes, popření idey volného trhu a aplikace bolševické represe a restrikce do kapitalismu.
Arese
Skvěle vystiženo. Navíc ale musím podotknout, že sklony k velkopanskému šovinismu, pohrdání lidskými životy a svobodou a hlavně k agresi vůči svým sousedům mají Rusové bohužel tak nějak v genech (čest výjimkám, ale těch je bohužel naprostá menšina... 😒 ).
Avatar - Anonym
Anonym
Každá velká země má své strategické plány a úmysly jak ovládat okolní země, potažmo celý svět - přímo nebo nepřímo.

Má je rusko, má je usa, má je čína, má je indie, má je německo, má je SAE, měla je Británie, Francie, Holandsko, Španělsko....
Arese
Možná, ovšem problém je v tom, že kam vpadli Rusáci, nastal jen zmar, nesvoboda, bída a teror. To je mnohokrát v historii potvrzená jistota. Proto se okolní země nechtějí této říši zla dostat do chřtánu a proto hledají ochranu pod křídly NATO!
traveldrive
Holt si vyberáte len to čo sa vám hodí...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To neznamená že nejsou pravdivé ... 😒]
traveldrive
netrep
Arese
Netrepe, má naprostou pravdu. 😄
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Akorát, že všechna svá tvrzení podkládají fakty a informace mají ozdrojované.
Arese
To ale místní elektrofanatický nechtějí slyšet! 😄
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Jen mi tam chybí diskuze.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Autoforum je dobrá snůška dezólátních clickbaitových pikačovin. Ale jo, uznávám, taky na ně občas klikám 😁 .

Jinak k tématu: Doufám, že se alespoň v Praze konečně dočkáme nízkoemisních zón, které zamezí ojetin lačným sociopatům v autech neplnících alespoň Euro6 smrdět lidem pod nos. :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ty máš taky dobře vymeteno vid, zelenej utopisto.

Co tahle zamezit liderm co topí uhlím a dřevem aby tím toili ne. Každej kdo nemá tepelko bude ukřižován.

Až zoufalí lidi, co nebudou mít na topení, dopravu a jídlo jednou ty zbraně neobrátili místo na sebe ale jinam, to by ses hodně divil vid, až přijde zoufalý děda na úřad a vystřílí tam 20-70 lidí nebo někdo odpálí před ministerstvem domácky udělanou nálož. To bude srandy . A kontrolora toho čím topé nebo exekutora s policajtem vezme pajcrem.

Nebo těm lidem pošleš 600 milionů na nová auta a čerpadla?
Zelenej bo*u. Odstěhuj se do Boubína, nikdo tě nenutí v Praze bydlet!!!!

:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Aneb jak platí v Česku (a ve východní Evropě vůbec): Kdo sousedovi otráví studnu, je obecním vyvrhelem až do pátého kolena. Kdo sousedovi otravuje vzduch, je národní hrdina a bojovník proti vlezdobruselismu. Máte to zajímavě vymyšlený, ty Boubíne 😁 😁 :yes:

PS: v Praze je HDP asi na 120 % průměru EU a vynikající MHD. Opravu tu není důvod, aby se centrem města proháněly jedničkové Octavie TDI (a jsou i daleko horší verky).
Avatar - Anonym
Anonym
V Praze dělá 60% Středočekého kraje, protože tam není práce, neb líný čecháčci nechtěj makat rukama a navíc TOSy, JZD, Státní statky, Fruty, Ross, dceřinky firem jako Liaz, BSS atd byly vytunelovány, zrachovaly nebo jejich nástupci zaměstnávaj 15% lidí co dřív, takže každý ráno nastává exodus Střeodčeskýho kraje do Prahy a každé odpoledne zpět.

Ty lidi tam pojedou čím? busem, který už ted ruší linky nebot nemaj řidiče nebo vláčkem, kdy z vesničky jede motoráček šukafon z roku 1985 někam na větší nádraží, tam další větší vlak do Prahy a potom ještě MHD. Cesta na 1,5-2 hodiny, autem 45 minut vid.

Nebo pojedou autem a to odstaví před Prahou? není kde.

Auta co hulí má řešit STK, ne zelené neobolševické zákazy.

Euro6 neplní i benzíny co nehulí, jestli ti to neušlo Boubíne.
jestli ti vadí i ty, odstěhuj se, Ohnová země čeká.

PS: pátek až středa sem byl denně v Praze autem co plní Euro 3. Tak bacha abys mě nepotkal, mohl bys mít alergickej záchvat.
Auto co plní Euro 3 a jště jede na LPG a má najeto 62 000 km má lepší emise, jak jebka plnící Euro 6 co má 260 000 km 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
OK, benziňákům bych teda zatím slevil na Euro 4 (a OK, na lpg/cng možná ještě o level níž) - to už jsou ale fakt klidně i 20 let starý plečky, takže si fakt nikdo nemůže stěžovat, jak je to asociální, daň z chudoby, bla, bla, bla. Ona konec konkonců i ta Euro 6 ale platí od 1.1.2015. Bavíme se teda o autech 8 let starých. A nezavedlo by se to zítra, ale reálně nejdřív za dva roky, to jsou auta 10 let stará! Nikdo po nikom nechce aby měnil auto každé tři roky, ale zase trolit lidi 30 starým vrakem je prostě ve městě mimo. Perlička: Elektrokoloběžky u nás obsluhují po nocích asi tak 30 let starým tranzitem s emisemi lokomotivy Sergej (takže na kilometr elektrojízdy připadne tipuju tak lopatka sazí).

STK to řeší 30 let, takže je jasný, že nikdy nic nevyřeší. Výše úplatků, která zajistí projití je tak směšně nízká, že vliv STK na reálný stav věcí je prakticky nulový... Plošný zákaz by naopak fungoval výborně (na rozdíl třeba od Německa, kde jsou ty zóny spíš zbytečné).

😄
Avatar - Anonym
Anonym
To 30 let starý auto klidně může být v perfektním stavu, narozdíl o vylítaný ludry co je sice stará 8 let, ale nalítala 250 tis a má vykuchaný dpf....

Ale to je marný ti vysvětlovat no.

STK má zajistit, že auto bud plnit hodnoty jaké má plnit k datu výroby.

Pokud je plní, má právo jezdit tak dlouho dokud toho to auto bude schopné.

Nikdo nikomu při koupi auta neřek, že s tím za 20-30 let nebude smět jezdit kde chce a potřebuje. Těch aut už jezdí takové minimální množství, že lidi co to maj to maj v dobrém stavu a investují do toho peníze.
rohor
je tam proto, že obludné SUV budou nahrazeny takovými obludami? Proti tomu je Fiat Multipla líbezný tvor.
ericn
Jesli budou dělat takový obludy, tak ať si je nechají. Něco, jako “to” na fotce, je nekoupitelný :no:
Avantime
Tá foto je tam preto, lebo je to bohužiaľ zatiaľ posledný koncept, ktorý predstavili. Ja pevne verím, že budúce Citroeny nebudú takto vyzerať, hoci niekde som minule čítal, že nová C3 si má osvojiť niektoré dizajnové prvky toho konceptu Oli. 😢
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Do teď to byly skvosty a teď najednou tohle 😁
A teď vážně. Tohle je asi jediný citron, kterému bych ten vzhled nevyčítal. Je to hlavně technologická demonstrace, která nemusí řešit prodeje a tím i vzhled. I když ten u citroënu dobrých 20 let nikdo s ohledem na vyšší prodeje neřeší.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jak obluda? Trocha zelené folie a bude to vypadat prakticky stejně jako: https😐/www.topgear.com/…ctical-hummer-h1 😁
PowerHouse
Tak hlavně aby se dokázali postavit v malých autech Tesle 2.
Tesla Y nyní naprosto deklasuje konkurenci.
Xylo
Není divu. Jakmile se prodej EV zabrzdil okamžitě z Tesly reagovali snížením cen. Klasičtí výrobci pořád objednávají další a další hlásné trouby, které vyřvávají do světa, že je potřeba zdražit.
ericn
Klasičtí vyrobci selžou a pokud se neprobudí s těmi cenami, tak nebudou. Btw Teslu 2 nikdo zatím neviděl, ale bude to zase šunt jako ostatní modely… Navoněná bída… :no:
Arese
Leda ve tvých elekrohujerských vlhkých snech! 😒]
Arese
https😐/www.autoforum.cz/…en-z-dobre-vule/
😒] 😒] 😒] 😒] 😒]
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Je otázka, jak moc je tohle divnosektářství nakažlivé, to rozhodne o tom, jak bude Tesla úspěšná, viz. Apple.
MTZZ
"Ať si o designu Oliho myslíte cokoliv, nízká hmotnost a zábava jsou něčím, pod co se velice rádi podepíšeme."
Obávám se, že on tou zábavou myslí úplně něco jiného, než vy. Třeba online připojení, multimédia, zvuky prdů atp.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ha ha ha, zkratomobily a nízká hmotnost ha HA HA HA
tak ještě tu o Karkulce prosím 😄 😄 😄 😒] 😒] 😒] :-! :-! :-!
Arese
Přesně, lehký elektrovehykl je technický oxymorón! 😄
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
😒] 😒] 😒] 😒]
:-! :-! :-! :-!
Arese
A není to jedno? Nekoupitelné by to bylo tak jako tak. 😒] :no:
Lubo
Nová doba, má len 2 zadky :-!

Ale to, že autá majú byť ľahšie sedí.
Avatar - mariov8
mariov8
Bohužel fyzika nepustí, jízdní odpory tvoří hmotnost a aerodynamika (čelní plocha a součinitel obtékání vzduchu).

Hmotnost, čelní plocha a nakonec i to obtékání vzduchu nejsou u SUV optimální.

Optimální jsou menší ale ne moc malá, avšak nízká, auta jako je mercedes třídy A s karosérii sedan a podobně. Akorát to placatění nesmí odporovat lidské fyziognomii.

Ano, hmotnost je obrovský problém i pro elektromobily. Když 100kWh baterie s ochranným rámem, termomanagementem a nezbytnou bateriovou elektronikou váží skoro 1 tunu, je jasné, proč takové baterie nejsou v malých elektromobilech.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tak jasně, k tomuhle placatění už jednou došlo. Ve 40-50tých letech byla auta vysoká cca jako dnešní SUV. A pak se začalo placatit, po ropné krizi ještě víc, plus řešit aerodynamika. Běžné rodinné auto v 80tých letech pak nebylo vysoké ani 1,4 metru, což teda už bylo fakt docela na hraně. Pak se opič@ni rozežrali + se rozmohly dieslové smradláky a výsledkem byly SUV. Teď nás čeká návrat do reality...
Avatar - Anonym
Anonym
Na autě vysokém 1,3 m nic na hraně není, jedno takový mam doma.
Čím nižší auto, tím lepší jízdní vlastnosti, lepší aerodynamika, spotřeba.
A normálně se do toho vejde člověk co má 193 cm, stačí to umět zkonstruovat a vyrobit
Arese
Možná vejde, ale těžko tam naleze a vyleze. Zdaleka ne všichni uživatelé rodinných aut jsou mladí sportovci. Ti jsou naopak v menšině! 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
André Citroen snad musí z toho hrobu vyskočit vzteky a jít to současné eurobruselské vedení nakopat do jejich zelených zadků.

Tenhle shit s aerodynamikou šatní skříně z IKEA že má mít dojezd 400 km?!? 😒] 😒] 😒] 10 kWh/100 km to bude mít možná tak při rychlosti chůze 😁 😁 😁

Citroen je totálně v pr*eli, bohužel stejně jako celá Evropská unie. No, ostatní se musí jen smát když vidí co předvádí Evropa.
Arese
Bohužel máš naprostou pravdu. Už aby byli ti pseudozeleno-rudí zločinci z Bruselu vykopáni!!! 😲 😲 😲
traveldrive
Ty máš fakt podivné videnie sveta.
Arese
Neříkej. Já bych spíš řekl, že reflektují současnou šílenou realitu. A těch nasr...ých lidí rychle přibývá.... 😲
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tenhle "shit" je myšlený jako pojíždědlo do města, kde se počítá s tím, že při rychlostech 0-40 km/h je důležitější šetřit energii na klimatizaci, než mít vymazlené Cx. Tímto zdravíme nový Prius, který má čelní sklo placaté a velké jako dvě MPV dohromady (a k tomu nepochopitelně teda i to Cx zhoršili).
Avatar - kuk
kuk
Ti milujou SUV proto, že se jim do něj dobře leze. To je celý.
Avatar - Anonym
Anonym
a zlatokopkám a barbínám, ty nedaj bez Géčka ani ránu i když sou hubené a denně ve fitku 😄
Arese
V Géčkách jezdí hlavně východoevropští mafiáni. Ve verzích AMG a zásadně v černé barvě. 😒]
Avatar - Fomax
Fomax
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Renoo
Tak třeba mě bolí nohy a záda a do SUV se mi leze mnohem lépe.