Technika
a mašírujou do hrobu. Kupujte věnce! 😁 :-!
I dle eurokomisaře Thierryho Bretona totiž přechod na elektromobilitu připraví o práci minimálně 600 tisíc lidí. Kromě toho se Evropa díky tomu stane extrémně závislá na Číně, kde probíhá rafinace zhruba 95 procent veškerých vzácných kovů potřebných na baterie.
čínan už se těší na krach evropského průmyslu, tak neboj, neboj. Kup slovník a uč se čínsky, bude se ti to sakra hodit 😄 😄 😄 😄 😄 😄
čínan už se těší na krach evropského průmyslu, tak neboj, neboj. Kup slovník a uč se čínsky, bude se ti to sakra hodit 😄 😄 😄 😄 😄 😄
doma nemáme, naštěstí. Jeden už sem měl, ve Smartu. Do města dobrý, ale nesmělo se tím jet dál než 2 km za ceduli Hlavní město Praha - přeskrtnuto. Pak už to bylo špatný a to hodně.
Motor pro zahradní traktůrek patří do traktůrku, ne do auta (ano, kamarád má v traktrůrku Kubota motor o objemu 999 ccm - diesel) 😄
Motor pro zahradní traktůrek patří do traktůrku, ne do auta (ano, kamarád má v traktrůrku Kubota motor o objemu 999 ccm - diesel) 😄
má ho manželka...v takmer 9 ročnom Focuse kupovaného ako nové auto...140 000 km, väčšina v meste (Bratislava so všetkým čo k tomu patrí), alebo na diaľnici...spotreba odkedy ho máme je 6,1 litra na 100 a mimo bežný servis len výmena nejakej hadičky na klíme...
Je fascinujúce občas čítať čo píšeš...napriek tomu, že sa zdáš byť vcelku rozhľadený, si stále nepochopil, že na základe Tvojej obmedzenej životnej skúsenosti nemožno robiť všeobecne závery, ktoré by niekto bral vážne...
ps.: k Fordu, auta s porovnateľnou cenou, výbavou a priestorom bola čase kúpy Corolla a i30. A tie by som (keďže boli len jednoduché 1.6 atmo) teraz predával drahšie asi o 10%. A to je zaujímavé zistenie k odkazu na motor roka.
Je fascinujúce občas čítať čo píšeš...napriek tomu, že sa zdáš byť vcelku rozhľadený, si stále nepochopil, že na základe Tvojej obmedzenej životnej skúsenosti nemožno robiť všeobecne závery, ktoré by niekto bral vážne...
ps.: k Fordu, auta s porovnateľnou cenou, výbavou a priestorom bola čase kúpy Corolla a i30. A tie by som (keďže boli len jednoduché 1.6 atmo) teraz predával drahšie asi o 10%. A to je zaujímavé zistenie k odkazu na motor roka.
Určitě budu jezdit R3, když je vzducbu visí zákaz spalováků a omezení vjezdu do centra.A když stojí LPG 15,50, takže s V8 jde jezdit za náklady V6 nafty či R4 benzínu.
Mam doma 3 osmiválce a dva z nich jezdí jako daily car na střídačku. Pokud někdo na to používá R3, at si to užije. Měl sem Smart a Mini a Caliber, to my na vyzkoušení z menších aut bohatě stačí. BTW to MINI se spotřebou po Praze a okolí 8,3 průměr jezdilo na benzín za stjené náklady co Jaguar V8 na LPG. Sranda co.
Mam doma 3 osmiválce a dva z nich jezdí jako daily car na střídačku. Pokud někdo na to používá R3, at si to užije. Měl sem Smart a Mini a Caliber, to my na vyzkoušení z menších aut bohatě stačí. BTW to MINI se spotřebou po Praze a okolí 8,3 průměr jezdilo na benzín za stjené náklady co Jaguar V8 na LPG. Sranda co.
Poslední roky je nějak ticho o anketě elektromotor roku, čím to asi bude??...
:-!
Resp. ty otacky zacinaji v minusu.
Jak archaicke se zda razeni zpatecky. 8-s
Ostatne jako cela anketa Motor roku aneb historicke okenko. 😁
https😐/insideevs.com/…eering-analysis/
Kdo se jednou projede EV, pochopi, ze to co na papire vypada dokonale (viz treba ty otacky), skutecne funguje dokonale. 😄
Internal Combustion Engines
GAME OVER